Is je moeder zo erg dan?quote:maar al;s ik een hoer ben, en hij mijn moeder gaat neuken, is hij gewoon een vuile, achterlijke KUTmarokaan..
Huilies? Lijkt me eerder kutmarokkanen. Door dit soort gasten krijg ik de behoefte een wapen mee te nemen als ik wegga en in zo'n situatie maar gewoon een paar van die gasten neer te steken. Het is wel zwak, maar ik word zo gek van al die gasten altijd, overal lopen ze te ouwehoeren en ruzie te schoppen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:55 schreef Marietje_ het volgende:
Zo man! Echt een spannend verhaal! Ze moeten er een film van maken! Jaja!!
Echt van huillies zoals jij word ik misselijk
Maar natuurlijk...en het zijn gewoon Nederlanders hoorquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:00 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Huilies? Lijkt me eerder kutmarokkanen. Door dit soort gasten krijg ik de behoefte een wapen mee te nemen als ik wegga en in zo'n situatie maar gewoon een paar van die gasten neer te steken. Het is wel zwak, maar ik word zo gek van al die gasten altijd, overal lopen ze te ouwehoeren en ruzie te schoppen.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:55 schreef Marietje_ het volgende:
ik vind jouw verhaal minstens net zo spannend..quote:--------------------------------------------------------------------------------
Drie vrouwtjes bakken samen een dikke vette pannekoek.
Wat ruikt dat heerlijk!
Ineens springt de pannekoek de pan uit en verdwijnt rollerdebol het bos in.
Allerlei dieren willen de pannekoek graag tegenhouden, maar of dat lukt...?
Als ik ga stappen ga ik niet naar een bakkerij. Ik heb nooit wat begrepen van brabanders en die andere nep-belgen maar dit slaat wel alles. Bij deze zijn jullie gepromoveerd tot ras-belgenquote:Op donderdag 24 februari 2005 14:34 schreef punkgirl het volgende:
Zaterdag ben ik op stap geweest met een stel vrienden in Eindhoven. Besloten we om naar de bakkerij te gaan.....
Misschien moeten ze eerst eens naar zichzelf kijken? Als je zomaar begint te vechten word je idd niet echt serieus genomen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:06 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Maar natuurlijk...en het zijn gewoon Nederlanders hoormensen zoals jij zorgen ervoor dat bepaalde groepen in ons land zich nooit serieus genomen voelen...dus schiet jezelf lekker neer
Hoi racistquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:04 schreef pieter_pontiac het volgende:
De enige oplossing is toestemming geven om in dit soort gevallen de aapjes een voor een door hun kop te knallen. Opruimen die rommel.
Huilies zeker nog nooit een flinke vechtpartij meegemaakt waarbij je in de minderheid bent (qua personenquote:Op donderdag 24 februari 2005 14:55 schreef Marietje_ het volgende:
Ik bak mijn brood zelfquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:10 schreef Phraze het volgende:
[..]
Huilies zeker nog nooit een flinke vechtpartij meegemaakt waarbij je in de minderheid bent (qua personen)
Nee, 10 bruine bolletjesquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:09 schreef LostFormat het volgende:
Kreeg je nog wel je halfje wit mee?
met een neer-steek-wapen...quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:06 schreef Marietje_ het volgende:
[...van die gasten neer te steken...]
Maar natuurlijk...en het zijn gewoon Nederlanders hoormensen zoals jij zorgen ervoor dat bepaalde groepen in ons land zich nooit serieus genomen voelen...dus schiet jezelf lekker neer
En wat heeft een vechtpartij tussen Nederlanders te maken met de Islam?quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:09 schreef succubus het volgende:
De Nederlandse bevolking verdient het dat Nederland een Islamstaat met shariawetgeving wordt als ik zie wat voor een achterlijken er hier rond lopen door de TS uit te maken voor huilie.
Man wat heb je dan een bord voor je kop
zulliequote:Op donderdag 24 februari 2005 15:13 schreef gohan16 het volgende:
wie zijn 'ze' dan als ik vragen mag?
quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:42 schreef tonks het volgende:
Ze moeten er een film van maken, van dit o zo spannende verhaal![]()
Marokkanen, moslims, islam?quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:13 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
En wat heeft een vechtpartij tussen Nederlanders te maken met de Islam?![]()
![]()
![]()
Nee met een stokbrood gevuld met olijvenquote:
Het zijn Nederlandersquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:15 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Marokkanen, moslims, islam?
Wat ben je een domme teef zeg.
Niet alle marokanen zijn moslimquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:15 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Marokkanen, moslims, islam?
Wat ben je een domme teef zeg.
Inderdaad, Mongool_in_de_goot pwnedquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Niet alle marokanen zijn moslim
Mongooltje
Jij hebt zeker een heel leuk marokkaans vriendje die je allerlei kadootjes geeft en morgen, zo aardig als hji is, een baantje voor je gevonden heeft?quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:06 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
we waren op dat moment nog met 5 man.. 1 dr van werd dus weggedragen door 2 andere.. en ik en robert bleven overquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:15 schreef Varr het volgende:
Tja, kutmarrokanen.
Maar toen zo'n vriend geschopt werd, stonden jullie er gewoon bij?
Dan spring je er toch meteen met zn allen bovenop...
Klopt, maar de meesten wel.quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Mongooltje
Achja in 2060 bestaat Nederland niet meer, maar is het gewoon zeequote:Op donderdag 24 februari 2005 15:18 schreef TGT het volgende:
Ik krijg vaak genoeg de wind van voren van Nederlanders. Het kan me niets meer boeien.
Ik zal nooit een Nederlander vertrouwen. Nooit. Teveel slechte ervaringen. Ik doe geen zaken met ze, ik praat niet met ze, ik kijk ze niet aan, ik help ze niet, ik doe helemaal niks meer met die lui. Ik ga mezelf niet in moeilijke situaties plaatsen.
De goeden lijden onder de slechten nu. Het is niet anders. De kutnederlanders verpesten het voor de goeden. Pech.
Beter dat ze allemaal vertrekken. Beter voor iedereen.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:19 schreef thedon het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een heel leuk marokkaans vriendje die je allerlei kadootjes geeft en morgen, zo aardig als hji is, een baantje voor je gevonden heeft?
Idd, van die sletjes die achterop de scooter zitten en een beetje lachen om zijn zogenaamd stoere, maar eigenlijk diep trieste gedrag.quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:19 schreef thedon het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een heel leuk marokkaans vriendje die je allerlei kadootjes geeft en morgen, zo aardig als hji is, een baantje voor je gevonden heeft?
Dito.quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:18 schreef TGT het volgende:
Ik zal nooit een Marokkaan vertrouwen. Nooit. Teveel slechte ervaringen. Ik doe geen zaken met ze, ik praat niet met ze, ik kijk ze niet aan, ik help ze niet, ik doe helemaal niks meer met die lui. Ik ga mezelf niet in moeilijke situaties plaatsen.
Bull. Ze zijn allemaal hetzelfde als puntje bij paaltje komt.quote:De goeden lijden onder de slechten nu.
Meisjes plagen is kusjes vragen was het toch?quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:34 schreef punkgirl het volgende:
Toen ik robert vond, kreeg ik meteen een klap op mn gezicht van een van die ventjes, ik sloeg terug. Robert zag dat, en flipte door, en sloeg vervolgens dat ventje heel hard. Toen heeftie mij naar buiten gesleept. Die marokaan allemaal roepen ( Hou je hoer bij!!!)
Jij hebt zeker nooit het vmbo afgemaaktquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:19 schreef thedon het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een heel leuk nederlands vriendje die je allerlei kadootjes geeft en morgen, zo aardig als hji is, een baantje voor je gevonden heeft?
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:48 schreef Grunner het volgende:
Ze denken tegenwoordig dat ze alles kunnen maken. En altijd dreigen ze je dood te maken en halen ze hun familie erbij. Ze moeten gvd blij zijn dat ze hier mogen blijven!
Religions:quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Mongooltje
Nee hoor, Marietje is een Groen-links-doos. Een principiële dus.quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:22 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Idd, van die sletjes die achterop de scooter zitten en een beetje lachen om zijn zogenaamd stoere, maar eigenlijk diep trieste gedrag.
ja dan zijn ze toch niet allemaal moslim Of wel?quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:26 schreef Kjew het volgende:
[..]
Religions:
Muslim 98.7%, Christian 1.1%, Jewish 0.2%
bron: CIA
echt cool, zo'n dom geworden topic!
![]()
Zou zo kunnen. Ik verdiep me er niet in. Het hele volk kan me gestolen worden. Wil er niks mee te maken hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:24 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dito.
[..]
Bull. Ze zijn allemaal hetzelfde als puntje bij paaltje komt.
mongool_in_de_sloot is typisch een relnicht, die nog bij zijn ouders in 'blanke' Apeldoorn woont en waarschijnlijk nog nooit een Nederlander van Marokkaanse afkomst van dichtbij heeft gezien maar lekker mee aan het rellen is op fok.nlquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:22 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Idd, van die sletjes die achterop de scooter zitten en een beetje lachen om zijn zogenaamd stoere, maar eigenlijk diep trieste gedrag.
Nee sorryquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:25 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit het vmbo afgemaakt
jij wel denk ik, maar ook niet mer dan dat...quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:25 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Ga jij je 2 hersencellen nou maar kneden en bak er een brood van, allemachtig wat ben je onnozel en naief. En waarschijnlijk aan het trollen anders heb ik medelijden met je ouders.quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:21 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Achja in 2060 bestaat Nederland niet meer, maar is het gewoon zee
Er zit een plaat voor je kop!quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:28 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
mongool_in_de_sloot is typisch een relnicht, die nog bij zijn ouders in 'blanke' Apeldoorn woont en waarschijnlijk nog nooit een Nederlander van Marokkaanse afkomst van dichtbij heeft gezien maar lekker mee aan het rellen is op fok.nl
maar het is wel zo hequote:Op donderdag 24 februari 2005 15:28 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
mongool_in_de_sloot is typisch een relnicht, die nog bij zijn ouders in 'blanke' Apeldoorn woont en waarschijnlijk nog nooit een Nederlander van Marokkaanse afkomst van dichtbij heeft gezien maar lekker mee aan het rellen is op fok.nl
Jij ook niet aan je reacties te zien.quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:25 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Dat slaat ook nergens op. Ik ken zelf een aantal marokkanen en ben niet bang voor ze of wat dan ook, maar ik heb een hekel aan de gasten die het voor de rest verpesten en idioot in groepen gaan vechten, omdat ze alleen dan iets durven te doen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:28 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Een vechtsport is OOK niet bedoeld om iemand anders in elkaar te schoppenquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:07 schreef pilske01 het volgende:
als je wilt vechten...ga dan onder een vechtsport en beuk elkaar daar in elkaar.....je gaat op stap voor de gezelligheid en niet om beetje het brammetje uit te hangen..
Maar het helpt wel.quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:53 schreef hallo_mensen het volgende:
Een vechtsport is OOK niet bedoeld om iemand anders in elkaar te schoppen![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:00 schreef hallo_mensen het volgende:
Wat helpt?
quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:53 schreef hallo_mensen het volgende:
Een vechtsport
Waar dan wel over?quote:
Dat nog net niet.quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Met een teen knoflook en een houten spies schijn je ze op afstand te kunnen houden toch?
Hij/ zei haalde aan dat als iemand wil vechten die maar op een vechtsport wil gaan , daar is een vechtsport niet voorquote:
zeiquote:Op donderdag 24 februari 2005 16:14 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Hij/ zei haalde aan dat als iemand wil vechten die maar op een vechtsport wil gaan , daar is een vechtsport niet voor
Da's mooi voor je jongen. Ooit is je verteld dat je je sport alleen in de dojo mocht beoefenen. Hou je er maar lekker aan. Als een Marokkaan een vinger naar me uitsteekt schop ik hem lens.quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:14 schreef hallo_mensen het volgende:
Hij/ zei haalde aan dat als iemand wil vechten die maar op een vechtsport wil gaan , daar is een vechtsport niet voor
je bent ook echt en racist als je dit soort niet kan laten lopen.quote:
Als je niet blanke mensen apen noemt ben je een racistquote:Op donderdag 24 februari 2005 16:48 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
je bent ook echt en racist als je dit soort niet kan laten lopen.
Dit tuigmoeten ze gewoon in de cel stoppen voor 30 jaar.
het is toch te gek voor woorden sdat er nog steeds zulke mngolen zijn?
Ik hoop eigenlijk dat er een keer zi;n groepje moeilijk doet als ik aan het werk ben.
helaas dirven ze dan opeens niet want tegen een stel gemeentewerkers durven ze waarschijnlijk niet.
helemaal niet de snoeiploeg.
jij doelt op ALLE niet blanken.quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:59 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Als je niet blanke mensen apen noemt ben je een racist
En ja iemand in de cel stoppen voor 30 jaar omdat ze gevochten hebben
Ik ook en ik denk dat heel veel mensen daartussen het verschil niet weten, je bent gelijk rascist, zelfs mijn familie dacht soms wel dat ik rascistisch ben, alleen heb ik ze ff goed duidelijk gemaakt hoe ik alles zag. Ik heb echt niet bij voorbaat een hekel aan iemand als die een buitenlander is, ik zie of merk alleen snel genoeg hoe iemand is, of diegene zijn best doet om te integreren of dat iemand gewoon een zwaar gore geitenneuker is. Voor dat soort mensen heb ik geen respect en die mogen wat mij betreft heel gauw oprotten, ja toch?quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:49 schreef Blue-eagle het volgende:
Edit: Ik ben geen racist, ik ben bewoon tegen asociale mensen van buitenlandse afkomst die niet kunnen integreren met de Nederlandse normen en waarden.
Kop-in-het-zand post dus...quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:18 schreef yootje het volgende:
* yootje] klikt op topic[/me]
[me=yootje] kijkt[/me]
[me=yootje] constateert dat het een Marokkanen-bash topic gaat worden[/me]
[me=yootje typt deze reply en gaat zonder een andere reply te lezen maar weer weg
Valt me wel op dat ze nooit 1 op 1 gaan, altijd hun vrienden erbij... dat vind ik nou juist zo zwak want 1 op 1 heb ik echt geen probleem mee als ze dat zo graag willen. En ze mengen zich overal tussen zonder dat ze weten wat er aan de hand is, gewoon om te klappen. Zwak misselijk volkje.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:18 schreef fratsman het volgende:
[..]
Het enige wat ik me altijd afvraag is waarom die gasten zo graag op ruzie uit zijn. Het kan s'ochtends zijn. s'avonds. Doordeweeks of in het weekend. Als ze met een grote groep zijn, zijn ze ALTIJD uit op ruzie.![]()
true, kut gothics, die zijn nog net wat erger dan marokkanenquote:Op donderdag 24 februari 2005 17:34 schreef Xebrozius het volgende:
Als ik een Marokkaan was zou ik ook zulke punkers/gothics in elkaar schoppen.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:56 schreef Chrishop het volgende:
[..]
true, kut gothics, die zijn nog net wat erger dan marokkanen.
Formeel gezien wellicht, maar wanneer wordt gesproken over een 'Marokkaan' dan wordt in de volksmond doorgaans gedoeld op een persoon die zichtbaar afkomstig is uit een Marokkaanse generatie, en weet de gemiddelde Nederlander daar prima een beeld bij te vormen.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:56 schreef Chrishop het volgende:
[..]
true, kut gothics, die zijn nog net wat erger dan marokkanen.
Ach, ik heb geen zin om weer te horen dat alle Marokkanen slecht zijn. Ik heb het nu wel gehoord.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:18 schreef fratsman het volgende:
[..]
Kop-in-het-zand post dus...
Het enige wat ik me altijd afvraag is waarom die gasten zo graag op ruzie uit zijn. Het kan s'ochtends zijn. s'avonds. Doordeweeks of in het weekend. Als ze met een grote groep zijn, zijn ze ALTIJD uit op ruzie.![]()
Ik werk bij de Burger King en ben daar zo ongeveer de enige autochtoon en zo ongeveer de helft van hen is Marokkaan schat ik. Stuk voor stuk aardige jongens, doen geen vlieg kwaad.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:54 schreef shoque het volgende:
[..]
Valt me wel op dat ze nooit 1 op 1 gaan, altijd hun vrienden erbij... dat vind ik nou juist zo zwak want 1 op 1 heb ik echt geen probleem mee als ze dat zo graag willen. En ze mengen zich overal tussen zonder dat ze weten wat er aan de hand is, gewoon om te klappen. Zwak misselijk volkje.
En je trekt er verdomd weinig conclusies uit.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:43 schreef yootje het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen zin om weer te horen dat alle Marokkanen slecht zijn. Ik heb het nu wel gehoord.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:44 schreef yootje het volgende:
[..]
Ik werk bij de Burger King en ben daar zo ongeveer de enige autochtoon en zo ongeveer de helft van hen is Marokkaan schat ik. Stuk voor stuk aardige jongens, doen geen vlieg kwaad.
Dat trucje werkt niet meer.quote:En je bent een rascist, dat je het weet.
als iedereen die negatief praat over allochtonen rascist genoemt wordt, is het makkelijker om het maar gewoon toe te geven dat te verdedigenquote:En je bent een rascist, dat je het weet.
Wat moet ik dan concluderen? Dat alle Marokkanen kutmensen zijn? IMHO heeft dat geen nut.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:45 schreef op_dreef het volgende:
[..]
En je trekt er verdomd weinig conclusies uit.
Als je een heel volk over 1 kam scheert en misselijk noemt, ben je een rascist. Lijkt me duidelijk. Probeer dat eens onderuit te halen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:54 schreef kanaiken het volgende:
[..]
als iedereen die negatief praat over allochtonen rascist genoemt wordt, is het makkelijker om het maar gewoon toe te geven dat te verdedigen
Ik woon ook in een stad. Ik merk er niks van.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:48 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Ik woon in een stad en ben daar zo ongeveer de enige autochtoon. en zo ongeveer de helft van hen is Marokkaan schat ik. Stuk voor stuk probleemzoekers en vechtjassen die gewelddadige confrontaties niet schuwen.
Het is geen trucje, ik zeg het alleen even en hoop daarmee te bereiken dat de poster dat inziet. Ik hou niet van trucjes.quote:Dat trucje werkt niet meer.
er bestaat een kans, en hoewel miniem, dat inderdaad ieder lid van het volk een vuile dief, asociale kostenpost voor de maatschappij is, dus je hoeft niet per definitie een rascist te zijn, want je kan dan met recht zeggen dat het een misselijk volkje is en ze nog allemaal over 1 kam scheren ook!quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:56 schreef yootje het volgende:
[..]
Als je een heel volk over 1 kam scheert en misselijk noemt, ben je een rascist. Lijkt me duidelijk. Probeer dat eens onderuit te halen.
Helemaal niet onderuit gehaald, want ik zei dat een paar posts daarboven dat ik Marokkanen kende die dat niet zijn. En iedereen weet hopelijk ook dat dit gewoon niet zo is.quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:01 schreef kanaiken het volgende:
[..]
er bestaat een kans, en hoewel miniem, dat inderdaad ieder lid van het volk een vuile dief, asociale kostenpost voor de maatschappij is, dus je hoeft niet per definitie een rascist te zijn, want je kan dan met recht zeggen dat het een misselijk volkje is en ze nog allemaal over 1 kam scheren ook!
onderuit gehaald, jouw beurt![]()
Wat is een rascist ?quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:56 schreef yootje het volgende:
[..]
Als je een heel volk over 1 kam scheert en misselijk noemt, ben je een rascist. Lijkt me duidelijk. Probeer dat eens onderuit te halen.
Dat kan. En nu ?quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:00 schreef yootje het volgende:
[..]
Ik woon ook in een stad. Ik merk er niks van.
Kennelijk wel, anders strooi je niet te pas en te onpas met het woordje racist.quote:Het is geen trucje, ik zeg het alleen even en hoop daarmee te bereiken dat de poster dat inziet. Ik hou niet van trucjes.
heel vervelend dat je het nu opeens specifiek over de marokkanen gaat hebben, terwijl je daarvoor in feite elk willekeurig volk aanduidde. Ik toonde aan dat je niet per definitie een rascist bent bij het over 1 kam scheren en misselijk noemen van een willekeurig volk. Nu kom je opeens met het feit dat we het over de marokkanen hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:03 schreef yootje het volgende:
[..]
Helemaal niet onderuit gehaald, want ik zei dat een paar posts daarboven dat ik Marokkanen kende die dat niet zijn. En iedereen weet hopelijk ook dat dit gewoon niet zo is.
Datzelfde had ik op jouw post kunnen antwoorden.quote:
Ik heb het 1 keer gezegd tegen iemand, anderen gingen daarop in en daar ga ik ook op in. En waarom is dat een trucje?quote:Kennelijk wel, anders strooi je niet te pas en te onpas met het woordje racist.
Helemaal niet, ik reageerde op:quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:07 schreef kanaiken het volgende:
[..]
heel vervelend dat je het nu opeens specifiek over de marokkanen gaat hebben, terwijl je daarvoor in feite elk willekeurig volk aanduidde.
Ik had het over hem.quote:Valt me wel op dat ze nooit 1 op 1 gaan, altijd hun vrienden erbij... dat vind ik nou juist zo zwak want 1 op 1 heb ik echt geen probleem mee als ze dat zo graag willen. En ze mengen zich overal tussen zonder dat ze weten wat er aan de hand is, gewoon om te klappen. Zwak misselijk volkje.
Niet dusquote:Ik toonde aan dat je niet per definitie een rascist bent bij het over 1 kam scheren en misselijk noemen van een willekeurig volk. Nu kom je opeens met het feit dat we het over de marokkanen hebben.
Ik heb onderuit gehaald, wat je vroeg, nu niet de voorwaarden gaan veranderen...
Je werkt niet alleen met Marokkanen, je begint ook als een Marokkaan te praten. Of bedoelde je misschien raCist ?quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:13 schreef yootje het volgende:
[..]
Iemand die 1 hele groep over 1 kam scheert.
dan generaliseer jequote:Op donderdag 24 februari 2005 22:13 schreef yootje het volgende:
[..]
Iemand die 1 hele groep over 1 kam scheert.
Mensen te pas en te onpas voor racist uitmaken is slecht onderbouwde quatch. Kom eens met gedegen argumentatie op de proppen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:14 schreef yootje het volgende:
[..]
Datzelfde had ik op jouw post kunnen antwoorden.
Had gekunt. En nu ?
[quote]
Ik heb het 1 keer gezegd tegen iemand, anderen gingen daarop in en daar ga ik ook op in. En waarom is dat een trucje?
quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:15 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Je werkt niet alleen met Marokkanen, je begint ook als een Marokkaan te praten. Of bedoelde je misschien raCist ?
dus je reageerde gewoon brak? zeg dat dan gelijkquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:15 schreef yootje het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik reageerde op:
[..]
Ik had het over hem.
[..]
Niet dus
O ja. En nu? Nu ben ik dom ofzo?quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:15 schreef kanaiken het volgende:
[..]
dan generaliseer je![]()
je vergeet de etnische afkomst erbij te halen
slordig hoor
Ik maak niet mensen te pas en te onpas uit voor racistquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:17 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Mensen te pas en te onpas voor racist uitmaken is slecht onderbouwde quatch. Kom eens met gedegen argumentatie op de proppen.
Jaquote:
Op kosmisch perspectief? Niet zo heel veel denk ikquote:En nu?
Geen idee, ik heb nog geen onderzoeksresultaten gezien wat betreft de relatie tussen de benoeming van slordig en de daling van het iq (indien dat de definitie van dom is)quote:Nu ben ik dom ofzo?
Zo hey, wat een moeilijke zin! Knap hoorquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:26 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ja
[..]
Op kosmisch perspectief? Niet zo heel veel denk ik
[..]
Geen idee, ik heb nog geen onderzoeksresultaten gezien wat betreft de relatie tussen de benoeming van slordig en de daling van het iq (indien dat de definitie van dom is)
Als je hem niet helemaal begrijpt kun je morgen nog vragen stellen, ik ga nu slapenquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:30 schreef yootje het volgende:
[..]
Zo hey, wat een moeilijke zin! Knap hoor
leuckquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:51 schreef Chrishop het volgende:
domme mensen vs de slimme mensen leuck zulke topics![]()
![]()
Ach gut, probeer je nou op die manier me op de kast te krijgen? Zwak hoor. Je hebt mij nog geen enkele keer erop kunnen betrappen dat ik een heel volk noem. Ik heb het, als ik al aan zo'n discussie deelneem, altijd over die kutgastjes tussen de 10-25 die niks beters te doen hebben dan op straat te hangen en willekeurige voorbijgangers te intimideren, beledigen, of erger mishandelen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:44 schreef yootje het volgende:
[..]
Ik werk bij de Burger King en ben daar zo ongeveer de enige autochtoon en zo ongeveer de helft van hen is Marokkaan schat ik. Stuk voor stuk aardige jongens, doen geen vlieg kwaad.
En je bent een rascist, dat je het weet.
Marokkanen die werken,............... dat zegt al genoeg... om toch maar ffkes te generaliseren.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:44 schreef yootje het volgende:
[..]
Een "nederlander" die bij de burgerking werkt? heet je Sjonny, woon je in een woonwagen en draag je meer goud dan mr T?quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:44 schreef yootje het volgende:
De mensen die willen vechten hoef ik ook niet te zien op de training , ik kom daar om te trainenquote:Op donderdag 24 februari 2005 16:21 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Da's mooi voor je jongen. Ooit is je verteld dat je je sport alleen in de dojo mocht beoefenen. Hou je er maar lekker aan. Als een Marokkaan een vinger naar me uitsteekt schop ik hem lens.
Daarna breek ik twee vingers van zijn rechterhand opdat die rat niet even gauw een mes pakt.
Ga jij maar lekker vechten in de dojo.
Mensch je weet niet waar je over praat, dommequote:Op donderdag 24 februari 2005 14:55 schreef Marietje_ het volgende:
Trouwens, sterkte ermee, probeer niet het vertrouwen in alles te verliezen en probeer er nuchter onder te blijven, volgende keer als er wat gebeurt gewoon doen alsof ze lucht zijn (als ze tegen je aanlopen dan) en draag uitstekende ringen om je middelvingers, komt hard aan en gaat bloeden enzoquote:Op donderdag 24 februari 2005 14:34 schreef punkgirl het volgende:
-knip
Nee, het zijn Nederlanders. Pas als er weer subsidie moet komen voor feesten, buurthuizen en plasma-televisies zijn het weer Marokkanen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 02:20 schreef CasB het volgende:
Marietje_, kun je in godsnaam iets anders doen dan andermans posts afkraken maar zelf niet eens 1 nuttig argument geven...
De realiteit is gewoon hard en je kan er niet omheen en zeker geen slappe excusen gebruiken.
Het zijn gewoon Marokkanen....want daar komen ze toch vandaan?
Buitendat, ze willen niet nederlander zijn, maar marokkaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 02:20 schreef CasB het volgende:
Marietje_, kun je in godsnaam iets anders doen dan andermans posts afkraken maar zelf niet eens 1 nuttig argument geven...
De realiteit is gewoon hard en je kan er niet omheen en zeker geen slappe excusen gebruiken.
-edit-
En voor de mensen die zeggen dat er in dit topic racisten zijn.
Grow up, heb je die (probleem)Marokkanen wel eens horen praten over Nederlanders? Die kunnen het woord Nederlander niet uitspreken zonder een scheldwoord of ernstige ziekte ervoor...
Juist, dus dienen ze ook als zodanig aangemerkt te worden.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 02:28 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Buitendat, ze willen niet nederlander zijn, maar marokkaan.
[edit] Zie edit in DeLeider zijn post.quote:
Ohja, sorry, mijn fout...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 02:27 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Nee, het zijn Nederlanders. Pas als er weer subsidie moet komen voor feesten, buurthuizen en plasma-televisies zijn het weer Marokkanen.
Vuile Fascist. Weet je wel wat er meer als 50 jaar geleden gebeurt is in auschwitz ?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 02:31 schreef CasB het volgende:
[..]
Ohja, sorry, mijn fout...Ik ken de Marokkaanse feestdagen nog niet
Provoceren is ok, op het juiste moment, je moet je eens verplaatsen in wat andere mensen hebben meegemaakt.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 02:30 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Als jij nou eenSCH hersen had, dan zou je het verschil zien tussen iemand die een beetje provoceerd en iemand die serieus zijn ideeen verkondigd.
Ja...wie weet dat nou niet?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 02:33 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Vuile Fascist. Weet je wel wat er meer als 50 jaar geleden gebeurt is in auschwitz ?![]()
In dit topic hebben we het over een groep die zich stelselmatig weigert te verplaatsen in anderen en er op kickt om sores te trappen in het "ongelovige" Nederland.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 02:35 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Provoceren is ok, op het juiste moment, je moet je eens verplaatsen in wat andere mensen hebben meegemaakt.
Waarom zou dat ge-edit worden ?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 02:48 schreef Beach het volgende:
Het zal wel ge-edit worden maar ik heb er ook schoon genoeg van.
Hang/relmarocs
Ze roken zijn angstquote:Die zegt dr wat van (even rustig hë) en het volgende moment word ie geduuwd door die gozer.
Jah die mensen die het mee gemaakt hebben zitten ook de hele dag te Fok!ken zekerquote:Op vrijdag 25 februari 2005 02:35 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Provoceren is ok, op het juiste moment, je moet je eens verplaatsen in wat andere mensen hebben meegemaakt.
Mongolen die commentaar hebben op 'buitenlanders' maar die zelf hun Nederlands niet eens beheersenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 02:20 schreef CasB het volgende:
-edit-
Grow up, heb je die (probleem)Marokkanen wel eens horen praten over Nederlanders? Die kunnen het woord Nederlander niet uitspreken zonder een scheldwoord of ernstige ziekte ervoor...
ah vandaar de islamitische basisscholen e.d.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:35 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
ah vandaar de islamitische basisscholen e.d.![]()
vandaar de benaming kaaskoppen voor blanke mensen..
ik voel een zekere distanciering.. maarja.. who am I to say..
En dat baseer je op?quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:24 schreef Xenomaniac het volgende:
Bull. Ze zijn allemaal hetzelfde als puntje bij paaltje komt.
Waarschijnlijk niet. Maar ik vermoed dat hij graag bij voorbaat de slachtofferrol aanneemt.quote:
Kun je dit uitleggen? Want volgens mij maak jij een denkfout.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:25 schreef rthls het volgende:
Ik denk dat we de "goede" Marokkanen, maar als uitzondering moeten zien he? En juist ja, de regel wordt hiermee bevestigd.
Volgens mij discrimineer jij VMBO-ers.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:26 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
geweldig een vmbo mongool wil ook meepraten
’’Islamieten’’ hoeven per defenitie niet zwart te zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:35 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
Er zijn ook Nederlandse moslims. Islam is geen ras ofzo.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:35 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
Dan staan ze binnen een uur weer op straat.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:29 schreef KreKkeR het volgende:
Topicstarter: was het niet mogelijk om aangifte te doen btw?
Huilie slachtofferrol post. "De kwade moslims nemen Nederland over"quote:Op vrijdag 25 februari 2005 02:41 schreef op_dreef het volgende:
[..]
In dit topic hebben we het over een groep die zich stelselmatig weigert te verplaatsen in anderen en er op kickt om sores te trappen in het "ongelovige" Nederland.
Stoer, dan zal diegene die jij als eerste beukt, er precies ook zo over denken en andere mensen ook maar bij voorbaat neerbeuken!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:26 schreef luciferist het volgende:
ik word ook gek van die aapjes die met uitgaan meteen ruzie gaan zoeken. 1x hebben hun als eerste geslagen, nu sla ik wel als eerste, liever hun als ik. nee, ben geen lonsdale gastjedraag gewoon overzea's bandshirt en kisten als ik uitga, heb aardig wat kettingen om, welke ik ook kan gebruiken
Waarvoor hebben ze geknokt? Volgens mij hebben de ouders van die gasten even hard meegeknokt.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:58 schreef vdo28 het volgende:
Figuren die zo vervelend zijn hebben gewoon niets over voor Nederland, onze voorouders hebben geknokt om dit land te brengen waar het is en nu hebben we hier gasten wonen die niets met dit land hebben.
Tja...
Het is gewoon een mentaliteitsprobleem.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:26 schreef luciferist het volgende:
ik word ook gek van die aapjes die met uitgaan meteen ruzie gaan zoeken. 1x hebben hun als eerste geslagen, nu sla ik wel als eerste, liever hun als ik. nee, ben geen lonsdale gastjedraag gewoon overzea's bandshirt en kisten als ik uitga, heb aardig wat kettingen om, welke ik ook kan gebruiken
Ik vraag het me af, maar ben eergister nog bij mijn opa en oma geweest en wat hebben die nog een armoe gekent, en die angstige tweede wereldoorlog.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarvoor hebben ze geknokt? Volgens mij hebben de ouders van die gasten even hard meegeknokt.
Nou dan, wat valt er dan te zeiken? gemiddeld genomen hebben we het allemaal beter dan vroeger, veel beter. Dat er criminaliteit is, ja dat was er vroeger net zo hard, maar dan puur van Nederlanders, stelde hem dat niet triest? Selectieve triestheid danquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:04 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Ik vraag het me af, maar ben eergister nog bij mijn opa en oma geweest en wat hebben die nog een armoe gekent, en die angstige tweede wereldoorlog.
En wat heeft mijn opa (en mijn andere opa ook) toch hard en lang moeten werken.
Mijn opa is geen racist maar als hij nu wel eens ziet wat de mentaliteit is nu, en waar de meeste criminaliteit wegkomt. Dat stelt hem wel triest...
Ik vroeg hem ook wat nou vergeleken met vroeger beter is, en dat is dat er nu veel minder armoede is in Nederland, dat is een vooruitgang.
Nederland kent welvaart ook pas sinds 40 jaar.......
Een beetje hoogdravend om als individu te spreken over 'onze voorouders hebben geknokt' lijkt mij... voor het zelfde geld zaten er onder jouw voorouders profiteurs, netzoals er onder de voorouders van (2e of 3e generatie) allochtonen ook mensen hebben gezeten die voor dit land hebben geknokt.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:58 schreef vdo28 het volgende:
onze voorouders hebben geknokt om dit land te brengen waar het is en nu hebben we hier gasten wonen die niets met dit land hebben.
Hihiquote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:15 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Klazienen die commentaar hebben op 'buitenlanders' maar die zelf hun Nederlands niet eens beheersen
Gelukkig wel ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:11 schreef devv05 het volgende:
Gelukkig is dit maar een incident en zijn de meeste Marokkanen helemaal niet zo
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:11 schreef devv05 het volgende:
Gelukkig is dit maar een incident en zijn de meeste Marokkanen helemaal niet zo
Ik bedoel, dat het aantal Marokkanen die als het puntje bij paaltje komt voor een Nederland-lievende kant kiezen vrijwel nihil is.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:39 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Kun je dit uitleggen? Want volgens mij maak jij een denkfout.
Even een voorbeeld:
Wanneer in een stad 90% v/d criminaliteit door allochtonen wordt gepleegd (wat opzich schrikbarend is), betekent dit dus absoluut niet dan de meerderheid v/d allochtonen in die stad crimineel is. Die 90% zegt weinig over het percentage allochtonen dat crimineel is..
Zelfde in dit geval.
Ach man, ga weg.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
. Dat er criminaliteit is, ja dat was er vroeger net zo hard,
Ja, en mijn vraag is dus, waar leid jij dit uit af?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:19 schreef rthls het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat het aantal Marokkanen die als het puntje bij paaltje komt voor een Nederland-lievende kant kiezen vrijwel nihil is.
En daarmee wil ik weer zeggen, dat dit hoge percentage Marokkanen het dus ook niet schuwt om geweld te gebruiken tegen de autochtonen.
Oh en daarom moeten we de mentaliteit maar zo slecht houden in Nederland.....quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:07 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Een beetje hoogdravend om als individu te spreken over 'onze voorouders hebben geknokt' lijkt mij... voor het zelfde geld zaten er onder jouw voorouders profiteurs, netzoals er onder de voorouders van (2e of 3e generatie) allochtonen ook mensen hebben gezeten die voor dit land hebben geknokt.
Ik denk dat zoiets niet zo makkelijk te meten is....Er is niet altijd al goede registratie geweest. Daar komt bij dat Nederland veel kleiner is geworden: elk incident waar dan ook in het land, wordt door iedereen ervaren (om het even enigszins overdreven neer te zetten).quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:28 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Ach man, ga weg.
De criminaliteit was 50 jaar veel en veel minder dan er nu is.
Zoek de statistieken er maar over op.
Word wakker.
Dat hoor je mij toch niet zeggenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:30 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Oh en daarom moeten we de mentaliteit maar zo slecht houden in Nederland.....
Wat ik heb geleerd is dat je gewoon hard moet werken en niet teveel moet zeiken.
*Check*quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:44 schreef Blue-eagle het volgende:
Ik spreek je wel weer als je in je eentje inelkaar bent gemept door 5+ "Nederlanders met een noord-Afrikaans uiterlijk".
Anders ga jij het verhaal nog eens lezen als het je lukt... Zij werden aangevallen en nu zit je op haar te zeiken... Zoals een ander hiervoor al zei: door die gasten heb je gewoon zin om een gun mee te nemen en ze ter plekke te excuteren. Die marokkanen moeten maar eens normaal doen... Het mogen dan wel nederlanders zijn maar ze gedragen zich er niet na.quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:06 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Je had ook gewoon de post-edit mogelijkheid kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:44 schreef ShutTheFuckUpDonny het volgende:
Voordat gezeken wordt op mijn typfout door iemand die niet normaal kan reageren, verbeter ik hem hierbij. Tegemoed = tegemoet
Dat is inderdaad altijd een gigantische bende daarquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:41 schreef ShutTheFuckUpDonny het volgende:
De marokkanen/Antillianen etc hebben de fontijn voor de MAC ook al bestempeld als HUN terrein. Deze plaats is bekend bij de politie en regelmatig is er mot. ALTIJD met buitenlanders.
check je wel of alles er nog opzit, afgezien van het vlees danquote:[b]
Als ik daar met me MAC burger langsloop wensen ze me trouwens wel vaak smakelijk eten, dat mag dan ook wel weer gezegd worden![]()
Tja, dat is echt het trieste van leeuwarden. En inderdaad, de favo hangplek is bij de Mac.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:41 schreef ShutTheFuckUpDonny het volgende:
Ik liep laatst op straat in Leeuwarden en liep toevallig achter een stuk of 6 marokkanen. De stoep van de hoofdwinkelstraat is minstens 6 tot 8 meter breed en zij hadden de hele breedte nodigEr kwamen een paar meisjes tegemoed gelopen en ja hoor... een paar marokkanen draaien zich om en gaan fluiten, roepen en laten hun tong uit hun monden hangen. Als één van die meisjes dan roept: "Ach man, doe ff normaal", dan krijgt ze 3 keer hoer te horen. Hulde voor onze verkeerd begrepen en onderdrukte marokkaanse vrienden
![]()
De marokkanen/Antillianen etc hebben de fontijn voor de MAC ook al bestempeld als HUN terrein. Deze plaats is bekend bij de politie en regelmatig is er mot. ALTIJD met buitenlanders.
MIJN ervaring is, dat als je groepjes marokkanen tegenkomt, ze zich 9 van de tien keer asociaal gedragen op straat. Ik zou willen dat dit anders was maar helaas is dit niet zo. Ik neem trouwens aan dat Leeuwarden niet een uitzondering is..
En trouwens, fijn voor je dat je links bent maar dat hoeft nog niet te betekenen dat je je kop in het zand hoeft te steken om zo conflicten uit de weg te gaan. Misschien reageren Nederlanders inderdaad verkeerd (al vind ik zelf van niet) maar dat zal dan blijkbaar wel een reactie wezen ergens op of niet? Na jarenlang het gedrag van deze groepen te hebben stilgezwegen. Ik ben absoluut geen racist maar heb een hekel aan Marokkanen die weigeren te integreren en zichzelf als slachtoffer zien van de pestpartijen van de boze Nederlanders
![]()
quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:59 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Als je niet blanke mensen apen noemt ben je een racist
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:15 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Mongolen die commentaar hebben op 'buitenlanders' maar die zelf hun Nederlands niet eens beheersen
Beetje racist roepen terwijl je mensen uitmaakt voor mongool??quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:26 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
geweldig een vmbo mongool wil ook meepraten
Nee, dat zeg ik helemaal niet. Ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat ik het niet begrijp waarom in gevallen zoals dit niemand ingrijpt en elkaar helpt? Waarom helpen Nederlanders elkaar niet... ?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Dan krijgen de Nederlanders de schuld
Mongolen die commentaar hebben op alles wat maar ook een beetje voor Nederlanders is, maar zelf geen zinnig woord toevoegen in de discussie.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:15 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Mongolen die commentaar hebben op 'buitenlanders' maar die zelf hun Nederlands niet eens beheersen
Heel nobel natuurlijk, maar het valt vies tegen in de praktijk. Nederlanders zijn wat dat betreft vaak schijterds. Niemand wil zich die problemen op de hals halen. Kijk als iemand van te voren weet dat-ie dik in de meerderheid zal zijn, dan zal hij wel meedoen, maar niemand wil bij de eerste handvol helpers horen die de rest meetrekt (want je weet niet helemaal zeker dat je ze ook meetrekt, en zo niet dan ben je zelf de lul).quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:58 schreef FLipKick het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik helemaal niet. Ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat ik het niet begrijp waarom in gevallen zoals dit niemand ingrijpt en elkaar helpt? Waarom helpen Nederlanders elkaar niet... ?
De vraag die jij en anderen aan jezelf moet stellen is: Zou je helpen als 2 Nederlandes jongemannen belaagt worden door een groep van 8 ?
Grappig dat mensen zich zo gauw aangesproken voelen terwijl ik het helemaal niet tegen diegene hebquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:58 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ach gut, probeer je nou op die manier me op de kast te krijgen? Zwak hoor. Je hebt mij nog geen enkele keer erop kunnen betrappen dat ik een heel volk noem. Ik heb het, als ik al aan zo'n discussie deelneem, altijd over die kutgastjes tussen de 10-25 die niks beters te doen hebben dan op straat te hangen en willekeurige voorbijgangers te intimideren, beledigen, of erger mishandelen.
Je zult mij niet horen over hun vaders die zich zoveel uren per week uit de naat werken om hun gezin te voeden. Je zult mij ook niet horen over hun moeders die tegen wil en dank al hun kroost een fatsoenlijke opvoeding mee wil geven. En je zult me al helemaal niet horen over diverse broers, zusters, neven en nichten van die gasten die wel wat willen bereiken in hun leven en die van de middelbare school meteen doorstromen naar een mbo of hbo. Ik ken Marokkanen die een universitaire opleiding hebben gedaan.
Met al die mensen heb ik absoluut geen problemen. Maar wel van die kutgasten die denken dat ze de wereld aan hun kont hebben hangen en die denken dat Nederland een speeltuin is waar alles kan en mag.
En deze snap ik niet?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:11 schreef matjas het volgende:
[..]
Marokkanen die werken,............... dat zegt al genoeg... om toch maar ffkes te generaliseren.
"nederlander"? Mijn familie is hier al sinds de 17e eeuw. Niet dat dat ook maar iets uitmaakt.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:13 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Een "nederlander" die bij de burgerking werkt? heet je Sjonny, woon je in een woonwagen en draag je meer goud dan mr T?
O ja. En nou is geen enkele Nederlander meer een racist?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 02:20 schreef CasB het volgende:
-edit-
Huh?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 02:39 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Jij, want je kent de Islamitische feestdagen niet.
En hier ben ik het mee eens. Nou ja. Er is een probleem met veel jongeren van 12 t/m 25 die van Marokkaanse afkomst zijn, imo.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:37 schreef clowncloon het volgende:
Ik snap niet de lange discussies over marokkanen (bijv). Het is toch gewoon duidelijk dat er een agressie probleem is met deze groep, met name de jongens tussen de 16 en 30? Punt. Wat kunnen we er aan doen? Al die mensen die zeggen dat ze het land uitmoeten, moeten wakker worden want dat kunnen we niet doen...veel hebben 'gewoon' (ook) een nederlands paspoort. Wat dan?
Heropvoeden, lik op stuk beleid? Buiten de maatschappij houden (wat we al doen mede dankzij relmarocs enz). Iemand een constructieve oplossing in plaats van grootbekkerij?
O ja. Goed argument!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:16 schreef Classic-PC het volgende:
Nou ik zie het alweer ... de linkse boomknuffelaars willen er nogsteeds niet aan ...![]()
![]()
Dus wanneer twee racistische negers negatief/racistisch over blanken spreken, zijn de blanken die zeggen dat alle negers slecht of minderwaardig zijn opeens niet racistischquote:Op vrijdag 25 februari 2005 02:20 schreef CasB het volgende:
in nederland kunnen marokkanen geen racisten zijn, want dat zou natuurlijk racisme van de nederlanders zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dus wanneer twee racistische negers negatief/racistisch over blanken spreken, zijn de blanken zeggen dat alle negers slecht of minderwaardig zijn opeens niet racistisch
Ben je echt zo extreem dom of heb je mijn post perongeluk niet zo goed gelezen? Lees die post nog eens schaapievlees. En nu rustig, woord voor woord.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:54 schreef schaapievlees het volgende:
[..]
in nederland kunnen marokkanen geen racisten zijn, want dat zou natuurlijk racisme van de nederlanders zijn![]()
![]()
![]()
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:58 schreef FLipKick het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik helemaal niet. Ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat ik het niet begrijp waarom in gevallen zoals dit niemand ingrijpt en elkaar helpt? Waarom helpen Nederlanders elkaar niet... ?
De vraag die jij en anderen aan jezelf moet stellen is: Zou je helpen als 2 Nederlandes jongemannen belaagt worden door een groep van 8 ?
Even goed terug roepenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar dan wordt er weer direct geroepen discriminatie en die onzin
daarom zeg ik dat dan de Nederlanders de schuld krijgen.
jij bent bij allebeiquote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:01 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ik doe maar voor de helft mee![]()
Och, daar hebben we onze lagerhuis Marokkaan weer.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Huilie slachtofferrol post. "De kwade moslims nemen Nederland over"![]()
Nee...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dus wanneer twee racistische negers negatief/racistisch over blanken spreken, zijn de blanken die zeggen dat alle negers slecht of minderwaardig zijn opeens niet racistisch
Wat een achterhaalde discussie zeg. Negers hebben hier helemaal niks mee te maken omdat ze niet specifiek aan een cultuur verbonden zijn. Marokkanen en Islamieten ook niet, maar ze delen vrijwel allemaal hun onbegrensde haat tegen het westen. dat is de discussie!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:30 schreef CasB het volgende:
[..]
Nee...
Als je over 2 racistische negers zegt dat ze racistisch zijn, dan ben je een racist...
Van hun kant mogen ze alles en dat wordt getolereerd...als 'wij' Nederlanders iets zeggen over hun dan is de wereld te klein en kun je een fijne ruzie verwachten...
Als je dit topic goed had doorgelezen, had je kunnen zien dat er niet alleen over discriminerende opmerkingen waren jegens discriminerende Marokkanen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:30 schreef CasB het volgende:
[..]
Nee...
Als je over 2 racistische negers zegt dat ze racistisch zijn, dan ben je een racist...
Van hun kant mogen ze alles en dat wordt getolereerd...als 'wij' Nederlanders iets zeggen over hun dan is de wereld te klein en kun je een fijne ruzie verwachten...
nee hoor, ik zeg zo vaak van negers dat ze racistisch zijn tov blanken en ik word niet als een racist gezien...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:30 schreef CasB het volgende:
[..]
En dan krijg je ’’hang’’ rommelquote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:48 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik dit soort situaties echt nooit meemaak, terwijl ik bijna elke week wel in Rotterdam ben te vinden.Maar ja, hier worden groepen Marokkanen en ander gespuis gewoon geweigerd in de redelijk normale tenten.
pratenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:44 schreef rthls het volgende:
Maar jij heet Klazien!!! Kom op dan heb je geen recht van praten
Umm.. nee. Als je het hebt over schapievlees, geiteneulkers en het afschieten van al die kutmarokkanen zoals in dit topic menigmaal is gebeurd dan heb je de kans dat je voor racist wordt aangezien. Gek he?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:30 schreef CasB het volgende:
[..]
Nee...
Ja...want het zijn Marokkanen...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:29 schreef Classic-PC het volgende:
Maar kanker boeren van hun kant mag wel ?
Jaja....quote:
Wat is dat nou weer voor onzin de hele tijd?quote:
Geweldig, mensen kunnen hier niet-blanke mensen apen noemen en dat blijft gewoon staan.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:40 schreef Marietje_ het volgende:
[edit] Als je niet normaal reageren kan, reageer dan helemaal niet.
Ja was jij er maar bij, dan was het vast allemaal goedgekomen, superheld.quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:55 schreef Marietje_ het volgende:
marokaansquote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:46 schreef siekman het volgende:
en volgens mij heeft die marietje idd een leuk marokaans vriendje op het oog
voor ze het zelf in de gaten heeft staat ze als een kip in de vitrine
Ja joh, buitenlanders zijn 1 collectief he, en als buitenlander 1 iets doet, is buitenlander 2 daar verantwoordelijk voor toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:41 schreef siekman het volgende:
zo niet , zal ik als eerste een bloedend varken de moskee in trappen
ga lekker gamen ofzo, daar heb je misschien wel verstand van...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:52 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin de hele tijd?
Dit slaat natuurlijk totaal nergens opquote:Op zaterdag 26 februari 2005 05:04 schreef CasB het volgende:
[..]
ga lekker gamen ofzo, daar heb je misschien wel verstand van...
Die opmerking van jou sloeg gewoon nergens op. "Ja want het zijn Marokkanen", wat wil je daar mee zeggen dan? Leg mij dat eens uit... Dat deze Marokkanen vanuit hun standpunt bekeken wel kanker-boeren mogen zeggen omdat ze Marokkanen zijn?quote:ik heb het nu over die kutmarokkanen waar de TS het over heeft...is dat zo moeilijk te begrijpen?
Vertel eens, Marietje, kunnen die marokkanen een b'tje beffen of nie?quote:
Ik twijfelde nog tussen antillianen of marokkanen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:42 schreef Omaha het volgende:
Toen ik de topictitel las wist ik al dat het over Marokkanen zou gaan![]()
![]()
Het dringt gewoon niet in jou botte hersens door dat ik gewoon gelijk heb in die post van mij.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:32 schreef yootje het volgende:
[..]
Grappig dat mensen zich zo gauw aangesproken voelen terwijl ik het helemaal niet tegen diegene heb
Hij heeft het toch nergens over gelijk of ongelijkquote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:16 schreef fratsman het volgende:
[..]
Het dringt gewoon niet in jou botte hersens door dat ik gewoon gelijk heb in die post van mij.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:44 schreef rthls het volgende:
Maar jij heet Klazien!!! Kom op dan heb je geen recht van praten
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 10:31 schreef kariem112 het volgende:
Huilies allemaal![]()
als het door een groepje Nederlanders was gebeurd, had je er dan ook z'on drama van gemaakt??
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:51 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik zou wel helpen mist het 3 tegen 1 is.
2 man moet wel af te houden zijn met enige hulpmiddelen,
legerkistje (die waar munitie in zit) komt hard aan hoor.
En ja, die heb ik doordeweeks ALTIJD bij me.
Meestal ook mijn snoeigereedschap.
Iedere keer daty ik hem gebruik scgoongemaakt en nagekken of het nog scherp is.
zo niet/ vervangen.
"gelukkig" nog niet hoeven te gebruiken evenals de situaties die ontstaan.
ook geen vechtpartijen gezien trouwens.
Toch vreemd want ik kon lanfs het CWI bij frederiks, hendriksplantsoen en bilderdijk EN kinkerstraat.
Nooit iets,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |