abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 februari 2005 @ 21:18:08 #101
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25239154
Ik vind het erg vervelend voor je dat je slachtoffer bent geworden van die Kut Marokkanen. Vooral het op huichelachtige wijze naar de security lopen is typisch iets voor Marokkanen. Hopelijk heb je wat aan de wetenschap dat drie kwart van de bevolking ze eveneens spuug zat is.
pi_25239293
Ik denk dat we de "goede" Marokkanen, maar als uitzondering moeten zien he? En juist ja, de regel wordt hiermee bevestigd.
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
  donderdag 24 februari 2005 @ 21:26:09 #103
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_25239317
Tja, ik hoop dat er binnenkort ECHT wat gaat ceranderen. en dan geen stomme berichtjes maar FEITEN.
Dat er weer een paar relschoppers zijn gestopt.
En dan niet omdat ze dat zelf zo graag wilden.
gewoon met de marrechaussee er op af.
pi_25239582
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:18 schreef fratsman het volgende:

[..]

Kop-in-het-zand post dus...

Het enige wat ik me altijd afvraag is waarom die gasten zo graag op ruzie uit zijn. Het kan s'ochtends zijn. s'avonds. Doordeweeks of in het weekend. Als ze met een grote groep zijn, zijn ze ALTIJD uit op ruzie.
Ach, ik heb geen zin om weer te horen dat alle Marokkanen slecht zijn. Ik heb het nu wel gehoord.
pi_25239615
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:54 schreef shoque het volgende:

[..]

Valt me wel op dat ze nooit 1 op 1 gaan, altijd hun vrienden erbij... dat vind ik nou juist zo zwak want 1 op 1 heb ik echt geen probleem mee als ze dat zo graag willen. En ze mengen zich overal tussen zonder dat ze weten wat er aan de hand is, gewoon om te klappen. Zwak misselijk volkje.
Ik werk bij de Burger King en ben daar zo ongeveer de enige autochtoon en zo ongeveer de helft van hen is Marokkaan schat ik. Stuk voor stuk aardige jongens, doen geen vlieg kwaad.

En je bent een rascist, dat je het weet.
  donderdag 24 februari 2005 @ 21:45:33 #106
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25239633
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:43 schreef yootje het volgende:

[..]

Ach, ik heb geen zin om weer te horen dat alle Marokkanen slecht zijn. Ik heb het nu wel gehoord.
En je trekt er verdomd weinig conclusies uit.
  donderdag 24 februari 2005 @ 21:48:52 #107
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25239704
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:44 schreef yootje het volgende:

[..]

Ik werk bij de Burger King en ben daar zo ongeveer de enige autochtoon en zo ongeveer de helft van hen is Marokkaan schat ik. Stuk voor stuk aardige jongens, doen geen vlieg kwaad.

Ik woon in een stad en ben daar zo ongeveer de enige autochtoon. en zo ongeveer de helft van hen is Marokkaan schat ik. Stuk voor stuk probleemzoekers en vechtjassen die gewelddadige confrontaties niet schuwen.
quote:
Dat trucje werkt niet meer.
  donderdag 24 februari 2005 @ 21:54:29 #108
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_25239812
quote:
als iedereen die negatief praat over allochtonen rascist genoemt wordt, is het makkelijker om het maar gewoon toe te geven dat te verdedigen

dus, vind jij dat niet dat alle allochtonen lievertjes zijn? Sluit je aan bij de rascisten!

Ik ben rascist, ik mag niet elke allochtoon
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
pi_25239814
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:45 schreef op_dreef het volgende:

[..]

En je trekt er verdomd weinig conclusies uit.
Wat moet ik dan concluderen? Dat alle Marokkanen kutmensen zijn? IMHO heeft dat geen nut.
pi_25239860
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:54 schreef kanaiken het volgende:

[..]

als iedereen die negatief praat over allochtonen rascist genoemt wordt, is het makkelijker om het maar gewoon toe te geven dat te verdedigen
Als je een heel volk over 1 kam scheert en misselijk noemt, ben je een rascist. Lijkt me duidelijk. Probeer dat eens onderuit te halen.
pi_25239930
Het zullen wel weer die "paar" slechten zijn

Maar liefst 40% van alle jongens van Marokkaanse komaf tussen de de 15 en 17 jaar in Amersfoort wordt door de politie verdacht van een misdrijf. Dat blijkt uit een rapport van de gemeente. Het rapport 'Verdachten in kaart' geeft een analyse van bijna 4.000 personen die ervan verdacht worden in de afgelopen drie jaar één of meerdere strafbare feiten te hebben gepleegd in Amersfoort.

2.700 verdachten zijn afkomstig uit Amersfoort zelf. Zij vormen samen 2% van de Amerfoortse bevolking. Van sommige bevolkingsgroepen is het aandeel aanzienlijk hoger. Zo komt 10% van de Somaliërs en 8% van de Marokkanen en Antillianen voor in dit politiebestand. Mensen uit voormalig Joegoslavië, Suriname, Iran en Irak zijn met 6% oververtegenwoordigd. Voor mensen van Turkse afkomst is het percentage 4%. Hoewel Turken in vergelijking met andere allochtonen minder vaak verdacht worden van een misdrijf, zijn zij wel vaker verantwoordelijk voor de zwaardere criminaliteit zoals geweldsmisdrijven. Woonwagenbewoners, Amersfoort telt 12 woonwagencentra, komen ook vaak voor in justitiedossiers (ruim 30% van de woonwagenadressen). Bijna 50% van hun misdrijven had te maken met drugs: hennepkwekerijen en handel in (soft)drugs.

De verschillen worden groter als alleen gekeken wordt naar de jeugd in de leeftijdscategorie van 12 tot 18 jaar (van alle verdachten was 19% minderjarig). Allochtone jongeren bleken binnen deze groep sterk oververtegenwoordigd. 20% wordt verdacht van het plegen van strafbare feiten. Van de Marokkaanse jongeren is 21% bekend bij de politie en van de Antilliaanse 20%. De Somalische jongeren staan bovenaan met 27%.

Het actualiteitenprogramma Netwerk besteedt vanavond aandacht aan het rapport. Daarin stelt criminoloog Anton van Wijk dat Amersfoort geen uitzondering is. Hij heeft een zelfde soort onderzoek uitgevoerd in Nijmegen. Ook de Amersfoortse burgemeester Van Vliet-Kuiper geeft commentaar op het rapport. Verder bracht Netwerk een bezoek aan jongerencentrum Madrid, een plaats waar veel jonge Marokkanen komen. (Netwerk Nederland 1 om 20:30 en herhalingen gedurende de hele nacht).

[ Bericht 0% gewijzigd door Gixxer_Dude op 24-02-2005 22:07:45 ]
pi_25239949
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:48 schreef op_dreef het volgende:

[..]

Ik woon in een stad en ben daar zo ongeveer de enige autochtoon. en zo ongeveer de helft van hen is Marokkaan schat ik. Stuk voor stuk probleemzoekers en vechtjassen die gewelddadige confrontaties niet schuwen.
Ik woon ook in een stad. Ik merk er niks van.
quote:
Dat trucje werkt niet meer.
Het is geen trucje, ik zeg het alleen even en hoop daarmee te bereiken dat de poster dat inziet. Ik hou niet van trucjes.
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:01:08 #113
38229 kanaiken
pi_25239954
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:56 schreef yootje het volgende:

[..]

Als je een heel volk over 1 kam scheert en misselijk noemt, ben je een rascist. Lijkt me duidelijk. Probeer dat eens onderuit te halen.
er bestaat een kans, en hoewel miniem, dat inderdaad ieder lid van het volk een vuile dief, asociale kostenpost voor de maatschappij is, dus je hoeft niet per definitie een rascist te zijn, want je kan dan met recht zeggen dat het een misselijk volkje is en ze nog allemaal over 1 kam scheren ook!

onderuit gehaald, jouw beurt
pi_25239999
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:01 schreef kanaiken het volgende:

[..]

er bestaat een kans, en hoewel miniem, dat inderdaad ieder lid van het volk een vuile dief, asociale kostenpost voor de maatschappij is, dus je hoeft niet per definitie een rascist te zijn, want je kan dan met recht zeggen dat het een misselijk volkje is en ze nog allemaal over 1 kam scheren ook!

onderuit gehaald, jouw beurt
Helemaal niet onderuit gehaald, want ik zei dat een paar posts daarboven dat ik Marokkanen kende die dat niet zijn. En iedereen weet hopelijk ook dat dit gewoon niet zo is.
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:05:40 #115
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25240031
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:56 schreef yootje het volgende:

[..]

Wat is een rascist ?
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:07:21 #116
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25240076
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:00 schreef yootje het volgende:

[..]

Ik woon ook in een stad. Ik merk er niks van.
Dat kan. En nu ?
quote:
Het is geen trucje, ik zeg het alleen even en hoop daarmee te bereiken dat de poster dat inziet. Ik hou niet van trucjes.
Kennelijk wel, anders strooi je niet te pas en te onpas met het woordje racist.
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:07:39 #117
38229 kanaiken
pi_25240081
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:03 schreef yootje het volgende:

[..]

Helemaal niet onderuit gehaald, want ik zei dat een paar posts daarboven dat ik Marokkanen kende die dat niet zijn. En iedereen weet hopelijk ook dat dit gewoon niet zo is.
heel vervelend dat je het nu opeens specifiek over de marokkanen gaat hebben, terwijl je daarvoor in feite elk willekeurig volk aanduidde. Ik toonde aan dat je niet per definitie een rascist bent bij het over 1 kam scheren en misselijk noemen van een willekeurig volk. Nu kom je opeens met het feit dat we het over de marokkanen hebben.
Ik heb onderuit gehaald, wat je vroeg, nu niet de voorwaarden gaan veranderen...
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:13:07 #118
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_25240186
Ignorant fuck.

past idd wel erg bij je.
Je bent veel te snel met het uitdelen van stempels.
Als ik een hekel heb aan allochtone relschoppers ben ik een racist. als ik een hekel heb aan autochtone relschoppers scheer ik over 1 kam.
Goh, zodra je het over allochtonen hebt be je meteen racist en anders generaliseer je allene maar.
Beetje hypocriet misschien?
Dit gaat trouwens over de meesten die denken zoals jij Yootje.
pi_25240189
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:05 schreef op_dreef het volgende:

[..]

Wat is een rascist ?
Iemand die 1 hele groep over 1 kam scheert.
pi_25240209
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:07 schreef op_dreef het volgende:

[..]

Dat kan. En nu ?
Datzelfde had ik op jouw post kunnen antwoorden.
quote:
Kennelijk wel, anders strooi je niet te pas en te onpas met het woordje racist.
Ik heb het 1 keer gezegd tegen iemand, anderen gingen daarop in en daar ga ik ook op in. En waarom is dat een trucje?
pi_25240238
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:07 schreef kanaiken het volgende:

[..]

heel vervelend dat je het nu opeens specifiek over de marokkanen gaat hebben, terwijl je daarvoor in feite elk willekeurig volk aanduidde.
Helemaal niet, ik reageerde op:
quote:
Valt me wel op dat ze nooit 1 op 1 gaan, altijd hun vrienden erbij... dat vind ik nou juist zo zwak want 1 op 1 heb ik echt geen probleem mee als ze dat zo graag willen. En ze mengen zich overal tussen zonder dat ze weten wat er aan de hand is, gewoon om te klappen. Zwak misselijk volkje.
Ik had het over hem.
quote:
Ik toonde aan dat je niet per definitie een rascist bent bij het over 1 kam scheren en misselijk noemen van een willekeurig volk. Nu kom je opeens met het feit dat we het over de marokkanen hebben.
Ik heb onderuit gehaald, wat je vroeg, nu niet de voorwaarden gaan veranderen...
Niet dus
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:15:19 #122
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25240240
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:13 schreef yootje het volgende:

[..]

Je werkt niet alleen met Marokkanen, je begint ook als een Marokkaan te praten. Of bedoelde je misschien raCist ?
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:15:48 #123
38229 kanaiken
pi_25240251
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:13 schreef yootje het volgende:

[..]

dan generaliseer je
je vergeet de etnische afkomst erbij te halen
slordig hoor
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:17:52 #124
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25240280
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:14 schreef yootje het volgende:

[..]

Datzelfde had ik op jouw post kunnen antwoorden.
Had gekunt. En nu ?
[quote]
Ik heb het 1 keer gezegd tegen iemand, anderen gingen daarop in en daar ga ik ook op in. En waarom is dat een trucje?
Mensen te pas en te onpas voor racist uitmaken is slecht onderbouwde quatch. Kom eens met gedegen argumentatie op de proppen.
pi_25240287
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:15 schreef op_dreef het volgende:

[..]

Je werkt niet alleen met Marokkanen, je begint ook als een Marokkaan te praten. Of bedoelde je misschien raCist ?

Bedoelde je het zo

Ach, je spreekt het hetzelfde uit en ik ben altijd in de war met racist en fascist.
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:19:35 #126
38229 kanaiken
pi_25240307
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:15 schreef yootje het volgende:

[..]

Helemaal niet, ik reageerde op:
[..]

Ik had het over hem.
[..]

Niet dus
dus je reageerde gewoon brak? zeg dat dan gelijk
pi_25240323
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:15 schreef kanaiken het volgende:

[..]

dan generaliseer je
je vergeet de etnische afkomst erbij te halen
slordig hoor
O ja. En nu? Nu ben ik dom ofzo?
pi_25240333
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:17 schreef op_dreef het volgende:

[..]

Mensen te pas en te onpas voor racist uitmaken is slecht onderbouwde quatch. Kom eens met gedegen argumentatie op de proppen.
Ik maak niet mensen te pas en te onpas uit voor racist Jezus hé, dat ene woordje maakt wel erg veel indruk hoor.

En waar moet ik argumenten voor geven?
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:26:28 #129
38229 kanaiken
pi_25240376
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:20 schreef yootje het volgende:

[..]

O ja.
Ja
quote:
En nu?
Op kosmisch perspectief? Niet zo heel veel denk ik
quote:
Nu ben ik dom ofzo?
Geen idee, ik heb nog geen onderzoeksresultaten gezien wat betreft de relatie tussen de benoeming van slordig en de daling van het iq (indien dat de definitie van dom is)
pi_25240463
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:26 schreef kanaiken het volgende:

[..]

Ja
[..]

Op kosmisch perspectief? Niet zo heel veel denk ik
[..]

Geen idee, ik heb nog geen onderzoeksresultaten gezien wat betreft de relatie tussen de benoeming van slordig en de daling van het iq (indien dat de definitie van dom is)
Zo hey, wat een moeilijke zin! Knap hoor
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:36:01 #131
38229 kanaiken
pi_25240506
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:30 schreef yootje het volgende:

[..]

Zo hey, wat een moeilijke zin! Knap hoor
Als je hem niet helemaal begrijpt kun je morgen nog vragen stellen, ik ga nu slapen
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:51:29 #132
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_25240677
domme mensen vs de slimme mensen leuck zulke topics
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
pi_25240738
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:51 schreef Chrishop het volgende:
domme mensen vs de slimme mensen leuck zulke topics
leuck
Drie vrouwtjes bakken samen een dikke vette pannekoek.
Wat ruikt dat heerlijk!
Ineens springt de pannekoek de pan uit en verdwijnt rollerdebol het bos in.
Allerlei dieren willen de pannekoek graag tegenhouden, maar of dat lukt...?
pi_25240771
[edit]Zie Wanneer is iets racistisch? voor uitleg over deze edit.

Achjah, wat niet is kan nog komen

[ Bericht 38% gewijzigd door Dirkh op 03-03-2005 16:29:43 ]
pi_25240795
quote:

[..]

Ach gut, probeer je nou op die manier me op de kast te krijgen? Zwak hoor. Je hebt mij nog geen enkele keer erop kunnen betrappen dat ik een heel volk noem. Ik heb het, als ik al aan zo'n discussie deelneem, altijd over die kutgastjes tussen de 10-25 die niks beters te doen hebben dan op straat te hangen en willekeurige voorbijgangers te intimideren, beledigen, of erger mishandelen.

Je zult mij niet horen over hun vaders die zich zoveel uren per week uit de naat werken om hun gezin te voeden. Je zult mij ook niet horen over hun moeders die tegen wil en dank al hun kroost een fatsoenlijke opvoeding mee wil geven. En je zult me al helemaal niet horen over diverse broers, zusters, neven en nichten van die gasten die wel wat willen bereiken in hun leven en die van de middelbare school meteen doorstromen naar een mbo of hbo. Ik ken Marokkanen die een universitaire opleiding hebben gedaan.

Met al die mensen heb ik absoluut geen problemen. Maar wel van die kutgasten die denken dat ze de wereld aan hun kont hebben hangen en die denken dat Nederland een speeltuin is waar alles kan en mag.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 00:11:35 #136
79435 matjas
pi_25242145
quote:

[..]

Marokkanen die werken,............... dat zegt al genoeg... om toch maar ffkes te generaliseren.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 00:13:12 #137
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_25242188
quote:

Een "nederlander" die bij de burgerking werkt? heet je Sjonny, woon je in een woonwagen en draag je meer goud dan mr T?
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 00:34:22 #138
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_25242614
Ik hecht gewoon geen enkel belang meer aan Marokkanen. Ik zie ze niet meer lopen, zie ze niet meer staan, hoor ze niet, als ze iets vragen dan kijk ik over hen heen. Ik leef in mijn eigen droomwereld waarbij ik die [edit] *piep* "niet meer" zie. En het bevalt mij prima!!!

Zie voor de reden van de edit dit topic: Wanneer is iets racistisch?

[ Bericht 24% gewijzigd door Dirkh op 03-03-2005 16:36:19 ]
pi_25244010
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 16:21 schreef Xenomaniac het volgende:

[..]

Da's mooi voor je jongen. Ooit is je verteld dat je je sport alleen in de dojo mocht beoefenen. Hou je er maar lekker aan. Als een Marokkaan een vinger naar me uitsteekt schop ik hem lens.
Daarna breek ik twee vingers van zijn rechterhand opdat die rat niet even gauw een mes pakt.

Ga jij maar lekker vechten in de dojo.
De mensen die willen vechten hoef ik ook niet te zien op de training , ik kom daar om te trainen
en niet puur en alleen om te ’’Vechten’’ , tijdens het sparren wil ik de tegenstander tóch kunnen vertrouwen.
Dat je de technieken die je geleerd heb alleen maar in de sportschool mag toepassen is inderdaad een regel , maar daar houd niemand zich aan .
046
Dank aan Yeahinho
pi_25244054
de heilige oorlog
  vrijdag 25 februari 2005 @ 02:09:47 #141
104153 DeLeider
Aan het heerschen sinds 1987
pi_25244057
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 14:55 schreef Marietje_ het volgende:
Zo man! Echt een spannend verhaal! Ze moeten er een film van maken! Jaja!!

Echt van huillies zoals jij word ik misselijk
Mensch je weet niet waar je over praat, domme

Het is toch te achterlijk voor worden dat dit zoiezo gebeurt, of het nou nederlanders of marokkanen betreft, het is alleen zo vervelend dat er bepaalde groepen vaker bij betrokken zijn, en die hier overigens ook nog eens profiteren van gastvrijheid
Chowi: Zet in je sig dat ik van je hou.
pi_25244060
rellen enzo
  vrijdag 25 februari 2005 @ 02:13:39 #143
104153 DeLeider
pi_25244080
[edit] Inhoudelijk correcte post op een later aangepaste reactie. Niet meer van toepassing.
Zie Wanneer is iets racistisch? voor meer uitleg.

[ Bericht 84% gewijzigd door Dirkh op 03-03-2005 16:41:12 ]
  vrijdag 25 februari 2005 @ 02:20:23 #144
104153 DeLeider
pi_25244111
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 14:34 schreef punkgirl het volgende:
-knip
Trouwens, sterkte ermee, probeer niet het vertrouwen in alles te verliezen en probeer er nuchter onder te blijven, volgende keer als er wat gebeurt gewoon doen alsof ze lucht zijn (als ze tegen je aanlopen dan) en draag uitstekende ringen om je middelvingers, komt hard aan en gaat bloeden enzo
pi_25244116
Marietje_, kun je in godsnaam iets anders doen dan andermans posts afkraken maar zelf niet eens 1 nuttig argument geven...

De realiteit is gewoon hard en je kan er niet omheen en zeker geen slappe excusen gebruiken.
Het zijn gewoon Marokkanen....want daar komen ze toch vandaan?

-edit-

En voor de mensen die zeggen dat er in dit topic racisten zijn.

Grow up, heb je die (probleem)Marokkanen wel eens horen praten over Nederlanders? Die kunnen het woord Nederlander niet uitspreken zonder een scheldwoord of ernstige ziekte ervoor...

[ Bericht 32% gewijzigd door CasB op 25-02-2005 02:26:24 ]
  vrijdag 25 februari 2005 @ 02:27:16 #146
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25244164
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 02:20 schreef CasB het volgende:
Marietje_, kun je in godsnaam iets anders doen dan andermans posts afkraken maar zelf niet eens 1 nuttig argument geven...

De realiteit is gewoon hard en je kan er niet omheen en zeker geen slappe excusen gebruiken.
Nee, het zijn Nederlanders. Pas als er weer subsidie moet komen voor feesten, buurthuizen en plasma-televisies zijn het weer Marokkanen.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 02:28:45 #147
104153 DeLeider
pi_25244173
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 02:20 schreef CasB het volgende:

-edit-

En voor de mensen die zeggen dat er in dit topic racisten zijn.

Grow up, heb je die (probleem)Marokkanen wel eens horen praten over Nederlanders? Die kunnen het woord Nederlander niet uitspreken zonder een scheldwoord of ernstige ziekte ervoor...
Buitendat, ze willen niet nederlander zijn, maar marokkaan.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 02:30:01 #148
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25244179
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 02:28 schreef DeLeider het volgende:

[..]

Buitendat, ze willen niet nederlander zijn, maar marokkaan.
Juist, dus dienen ze ook als zodanig aangemerkt te worden.
pi_25244186
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 02:13 schreef DeLeider het volgende:

[..]
[edit] Zie edit in DeLeider zijn post.

[ Bericht 57% gewijzigd door Dirkh op 03-03-2005 16:44:04 ]
pi_25244189
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 02:27 schreef op_dreef het volgende:

[..]

Nee, het zijn Nederlanders. Pas als er weer subsidie moet komen voor feesten, buurthuizen en plasma-televisies zijn het weer Marokkanen.
Ohja, sorry, mijn fout... Ik ken de Marokkaanse feestdagen nog niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')