Ach, ik heb geen zin om weer te horen dat alle Marokkanen slecht zijn. Ik heb het nu wel gehoord.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:18 schreef fratsman het volgende:
[..]
Kop-in-het-zand post dus...
Het enige wat ik me altijd afvraag is waarom die gasten zo graag op ruzie uit zijn. Het kan s'ochtends zijn. s'avonds. Doordeweeks of in het weekend. Als ze met een grote groep zijn, zijn ze ALTIJD uit op ruzie.![]()
Ik werk bij de Burger King en ben daar zo ongeveer de enige autochtoon en zo ongeveer de helft van hen is Marokkaan schat ik. Stuk voor stuk aardige jongens, doen geen vlieg kwaad.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:54 schreef shoque het volgende:
[..]
Valt me wel op dat ze nooit 1 op 1 gaan, altijd hun vrienden erbij... dat vind ik nou juist zo zwak want 1 op 1 heb ik echt geen probleem mee als ze dat zo graag willen. En ze mengen zich overal tussen zonder dat ze weten wat er aan de hand is, gewoon om te klappen. Zwak misselijk volkje.
En je trekt er verdomd weinig conclusies uit.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:43 schreef yootje het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen zin om weer te horen dat alle Marokkanen slecht zijn. Ik heb het nu wel gehoord.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:44 schreef yootje het volgende:
[..]
Ik werk bij de Burger King en ben daar zo ongeveer de enige autochtoon en zo ongeveer de helft van hen is Marokkaan schat ik. Stuk voor stuk aardige jongens, doen geen vlieg kwaad.
Dat trucje werkt niet meer.quote:En je bent een rascist, dat je het weet.
als iedereen die negatief praat over allochtonen rascist genoemt wordt, is het makkelijker om het maar gewoon toe te geven dat te verdedigenquote:En je bent een rascist, dat je het weet.
Wat moet ik dan concluderen? Dat alle Marokkanen kutmensen zijn? IMHO heeft dat geen nut.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:45 schreef op_dreef het volgende:
[..]
En je trekt er verdomd weinig conclusies uit.
Als je een heel volk over 1 kam scheert en misselijk noemt, ben je een rascist. Lijkt me duidelijk. Probeer dat eens onderuit te halen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:54 schreef kanaiken het volgende:
[..]
als iedereen die negatief praat over allochtonen rascist genoemt wordt, is het makkelijker om het maar gewoon toe te geven dat te verdedigen
Ik woon ook in een stad. Ik merk er niks van.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:48 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Ik woon in een stad en ben daar zo ongeveer de enige autochtoon. en zo ongeveer de helft van hen is Marokkaan schat ik. Stuk voor stuk probleemzoekers en vechtjassen die gewelddadige confrontaties niet schuwen.
Het is geen trucje, ik zeg het alleen even en hoop daarmee te bereiken dat de poster dat inziet. Ik hou niet van trucjes.quote:Dat trucje werkt niet meer.
er bestaat een kans, en hoewel miniem, dat inderdaad ieder lid van het volk een vuile dief, asociale kostenpost voor de maatschappij is, dus je hoeft niet per definitie een rascist te zijn, want je kan dan met recht zeggen dat het een misselijk volkje is en ze nog allemaal over 1 kam scheren ook!quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:56 schreef yootje het volgende:
[..]
Als je een heel volk over 1 kam scheert en misselijk noemt, ben je een rascist. Lijkt me duidelijk. Probeer dat eens onderuit te halen.
Helemaal niet onderuit gehaald, want ik zei dat een paar posts daarboven dat ik Marokkanen kende die dat niet zijn. En iedereen weet hopelijk ook dat dit gewoon niet zo is.quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:01 schreef kanaiken het volgende:
[..]
er bestaat een kans, en hoewel miniem, dat inderdaad ieder lid van het volk een vuile dief, asociale kostenpost voor de maatschappij is, dus je hoeft niet per definitie een rascist te zijn, want je kan dan met recht zeggen dat het een misselijk volkje is en ze nog allemaal over 1 kam scheren ook!
onderuit gehaald, jouw beurt![]()
Wat is een rascist ?quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:56 schreef yootje het volgende:
[..]
Als je een heel volk over 1 kam scheert en misselijk noemt, ben je een rascist. Lijkt me duidelijk. Probeer dat eens onderuit te halen.
Dat kan. En nu ?quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:00 schreef yootje het volgende:
[..]
Ik woon ook in een stad. Ik merk er niks van.
Kennelijk wel, anders strooi je niet te pas en te onpas met het woordje racist.quote:Het is geen trucje, ik zeg het alleen even en hoop daarmee te bereiken dat de poster dat inziet. Ik hou niet van trucjes.
heel vervelend dat je het nu opeens specifiek over de marokkanen gaat hebben, terwijl je daarvoor in feite elk willekeurig volk aanduidde. Ik toonde aan dat je niet per definitie een rascist bent bij het over 1 kam scheren en misselijk noemen van een willekeurig volk. Nu kom je opeens met het feit dat we het over de marokkanen hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:03 schreef yootje het volgende:
[..]
Helemaal niet onderuit gehaald, want ik zei dat een paar posts daarboven dat ik Marokkanen kende die dat niet zijn. En iedereen weet hopelijk ook dat dit gewoon niet zo is.
Datzelfde had ik op jouw post kunnen antwoorden.quote:
Ik heb het 1 keer gezegd tegen iemand, anderen gingen daarop in en daar ga ik ook op in. En waarom is dat een trucje?quote:Kennelijk wel, anders strooi je niet te pas en te onpas met het woordje racist.
Helemaal niet, ik reageerde op:quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:07 schreef kanaiken het volgende:
[..]
heel vervelend dat je het nu opeens specifiek over de marokkanen gaat hebben, terwijl je daarvoor in feite elk willekeurig volk aanduidde.
Ik had het over hem.quote:Valt me wel op dat ze nooit 1 op 1 gaan, altijd hun vrienden erbij... dat vind ik nou juist zo zwak want 1 op 1 heb ik echt geen probleem mee als ze dat zo graag willen. En ze mengen zich overal tussen zonder dat ze weten wat er aan de hand is, gewoon om te klappen. Zwak misselijk volkje.
Niet dusquote:Ik toonde aan dat je niet per definitie een rascist bent bij het over 1 kam scheren en misselijk noemen van een willekeurig volk. Nu kom je opeens met het feit dat we het over de marokkanen hebben.
Ik heb onderuit gehaald, wat je vroeg, nu niet de voorwaarden gaan veranderen...
Je werkt niet alleen met Marokkanen, je begint ook als een Marokkaan te praten. Of bedoelde je misschien raCist ?quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:13 schreef yootje het volgende:
[..]
Iemand die 1 hele groep over 1 kam scheert.
dan generaliseer jequote:Op donderdag 24 februari 2005 22:13 schreef yootje het volgende:
[..]
Iemand die 1 hele groep over 1 kam scheert.
Mensen te pas en te onpas voor racist uitmaken is slecht onderbouwde quatch. Kom eens met gedegen argumentatie op de proppen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:14 schreef yootje het volgende:
[..]
Datzelfde had ik op jouw post kunnen antwoorden.
Had gekunt. En nu ?
[quote]
Ik heb het 1 keer gezegd tegen iemand, anderen gingen daarop in en daar ga ik ook op in. En waarom is dat een trucje?
quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:15 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Je werkt niet alleen met Marokkanen, je begint ook als een Marokkaan te praten. Of bedoelde je misschien raCist ?
dus je reageerde gewoon brak? zeg dat dan gelijkquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:15 schreef yootje het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik reageerde op:
[..]
Ik had het over hem.
[..]
Niet dus
O ja. En nu? Nu ben ik dom ofzo?quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:15 schreef kanaiken het volgende:
[..]
dan generaliseer je![]()
je vergeet de etnische afkomst erbij te halen
slordig hoor
Ik maak niet mensen te pas en te onpas uit voor racistquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:17 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Mensen te pas en te onpas voor racist uitmaken is slecht onderbouwde quatch. Kom eens met gedegen argumentatie op de proppen.
Jaquote:
Op kosmisch perspectief? Niet zo heel veel denk ikquote:En nu?
Geen idee, ik heb nog geen onderzoeksresultaten gezien wat betreft de relatie tussen de benoeming van slordig en de daling van het iq (indien dat de definitie van dom is)quote:Nu ben ik dom ofzo?
Zo hey, wat een moeilijke zin! Knap hoorquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:26 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ja
[..]
Op kosmisch perspectief? Niet zo heel veel denk ik
[..]
Geen idee, ik heb nog geen onderzoeksresultaten gezien wat betreft de relatie tussen de benoeming van slordig en de daling van het iq (indien dat de definitie van dom is)
Als je hem niet helemaal begrijpt kun je morgen nog vragen stellen, ik ga nu slapenquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:30 schreef yootje het volgende:
[..]
Zo hey, wat een moeilijke zin! Knap hoor
leuckquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:51 schreef Chrishop het volgende:
domme mensen vs de slimme mensen leuck zulke topics![]()
![]()
Ach gut, probeer je nou op die manier me op de kast te krijgen? Zwak hoor. Je hebt mij nog geen enkele keer erop kunnen betrappen dat ik een heel volk noem. Ik heb het, als ik al aan zo'n discussie deelneem, altijd over die kutgastjes tussen de 10-25 die niks beters te doen hebben dan op straat te hangen en willekeurige voorbijgangers te intimideren, beledigen, of erger mishandelen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:44 schreef yootje het volgende:
[..]
Ik werk bij de Burger King en ben daar zo ongeveer de enige autochtoon en zo ongeveer de helft van hen is Marokkaan schat ik. Stuk voor stuk aardige jongens, doen geen vlieg kwaad.
En je bent een rascist, dat je het weet.
Marokkanen die werken,............... dat zegt al genoeg... om toch maar ffkes te generaliseren.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:44 schreef yootje het volgende:
[..]
Een "nederlander" die bij de burgerking werkt? heet je Sjonny, woon je in een woonwagen en draag je meer goud dan mr T?quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:44 schreef yootje het volgende:
De mensen die willen vechten hoef ik ook niet te zien op de training , ik kom daar om te trainenquote:Op donderdag 24 februari 2005 16:21 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Da's mooi voor je jongen. Ooit is je verteld dat je je sport alleen in de dojo mocht beoefenen. Hou je er maar lekker aan. Als een Marokkaan een vinger naar me uitsteekt schop ik hem lens.
Daarna breek ik twee vingers van zijn rechterhand opdat die rat niet even gauw een mes pakt.
Ga jij maar lekker vechten in de dojo.
Mensch je weet niet waar je over praat, dommequote:Op donderdag 24 februari 2005 14:55 schreef Marietje_ het volgende:
Zo man! Echt een spannend verhaal! Ze moeten er een film van maken! Jaja!!
Echt van huillies zoals jij word ik misselijk
Trouwens, sterkte ermee, probeer niet het vertrouwen in alles te verliezen en probeer er nuchter onder te blijven, volgende keer als er wat gebeurt gewoon doen alsof ze lucht zijn (als ze tegen je aanlopen dan) en draag uitstekende ringen om je middelvingers, komt hard aan en gaat bloeden enzoquote:Op donderdag 24 februari 2005 14:34 schreef punkgirl het volgende:
-knip
Nee, het zijn Nederlanders. Pas als er weer subsidie moet komen voor feesten, buurthuizen en plasma-televisies zijn het weer Marokkanen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 02:20 schreef CasB het volgende:
Marietje_, kun je in godsnaam iets anders doen dan andermans posts afkraken maar zelf niet eens 1 nuttig argument geven...
De realiteit is gewoon hard en je kan er niet omheen en zeker geen slappe excusen gebruiken.
Het zijn gewoon Marokkanen....want daar komen ze toch vandaan?
Buitendat, ze willen niet nederlander zijn, maar marokkaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 02:20 schreef CasB het volgende:
Marietje_, kun je in godsnaam iets anders doen dan andermans posts afkraken maar zelf niet eens 1 nuttig argument geven...
De realiteit is gewoon hard en je kan er niet omheen en zeker geen slappe excusen gebruiken.
Het zijn gewoon Marokkanen....want daar komen ze toch vandaan?
-edit-
En voor de mensen die zeggen dat er in dit topic racisten zijn.
Grow up, heb je die (probleem)Marokkanen wel eens horen praten over Nederlanders? Die kunnen het woord Nederlander niet uitspreken zonder een scheldwoord of ernstige ziekte ervoor...
Juist, dus dienen ze ook als zodanig aangemerkt te worden.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 02:28 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Buitendat, ze willen niet nederlander zijn, maar marokkaan.
[edit] Zie edit in DeLeider zijn post.quote:
Ohja, sorry, mijn fout...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 02:27 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Nee, het zijn Nederlanders. Pas als er weer subsidie moet komen voor feesten, buurthuizen en plasma-televisies zijn het weer Marokkanen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |