Wat hij zegt.quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:48 schreef Grunner het volgende:
Ze denken tegenwoordig dat ze alles kunnen maken. En altijd dreigen ze je dood te maken en halen ze hun familie erbij. Ze moeten gvd blij zijn dat ze hier mogen blijven!
Religions:quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Niet alle marokanen zijn moslim
Mongooltje
Nee hoor, Marietje is een Groen-links-doos. Een principiėle dus.quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:22 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Idd, van die sletjes die achterop de scooter zitten en een beetje lachen om zijn zogenaamd stoere, maar eigenlijk diep trieste gedrag.
ja dan zijn ze toch niet allemaal moslim Of wel?quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:26 schreef Kjew het volgende:
[..]
Religions:
Muslim 98.7%, Christian 1.1%, Jewish 0.2%
bron: CIA
echt cool, zo'n dom geworden topic!
![]()
Zou zo kunnen. Ik verdiep me er niet in. Het hele volk kan me gestolen worden. Wil er niks mee te maken hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:24 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dito.
[..]
Bull. Ze zijn allemaal hetzelfde als puntje bij paaltje komt.
mongool_in_de_sloot is typisch een relnicht, die nog bij zijn ouders in 'blanke' Apeldoorn woont en waarschijnlijk nog nooit een Nederlander van Marokkaanse afkomst van dichtbij heeft gezien maar lekker mee aan het rellen is op fok.nlquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:22 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Idd, van die sletjes die achterop de scooter zitten en een beetje lachen om zijn zogenaamd stoere, maar eigenlijk diep trieste gedrag.
Nee sorryquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:25 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit het vmbo afgemaakt
jij wel denk ik, maar ook niet mer dan dat...quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:25 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Ga jij je 2 hersencellen nou maar kneden en bak er een brood van, allemachtig wat ben je onnozel en naief. En waarschijnlijk aan het trollen anders heb ik medelijden met je ouders.quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:21 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Achja in 2060 bestaat Nederland niet meer, maar is het gewoon zee
Er zit een plaat voor je kop!quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:28 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
mongool_in_de_sloot is typisch een relnicht, die nog bij zijn ouders in 'blanke' Apeldoorn woont en waarschijnlijk nog nooit een Nederlander van Marokkaanse afkomst van dichtbij heeft gezien maar lekker mee aan het rellen is op fok.nl
maar het is wel zo hequote:Op donderdag 24 februari 2005 15:28 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
mongool_in_de_sloot is typisch een relnicht, die nog bij zijn ouders in 'blanke' Apeldoorn woont en waarschijnlijk nog nooit een Nederlander van Marokkaanse afkomst van dichtbij heeft gezien maar lekker mee aan het rellen is op fok.nl
Jij ook niet aan je reacties te zien.quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:25 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Dat slaat ook nergens op. Ik ken zelf een aantal marokkanen en ben niet bang voor ze of wat dan ook, maar ik heb een hekel aan de gasten die het voor de rest verpesten en idioot in groepen gaan vechten, omdat ze alleen dan iets durven te doen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:28 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Een vechtsport is OOK niet bedoeld om iemand anders in elkaar te schoppenquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:07 schreef pilske01 het volgende:
als je wilt vechten...ga dan onder een vechtsport en beuk elkaar daar in elkaar.....je gaat op stap voor de gezelligheid en niet om beetje het brammetje uit te hangen..
Maar het helpt wel.quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:53 schreef hallo_mensen het volgende:
Een vechtsport is OOK niet bedoeld om iemand anders in elkaar te schoppen![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:00 schreef hallo_mensen het volgende:
Wat helpt?
quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:53 schreef hallo_mensen het volgende:
Een vechtsport
Waar dan wel over?quote:
Dat nog net niet.quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Met een teen knoflook en een houten spies schijn je ze op afstand te kunnen houden toch?
Hij/ zei haalde aan dat als iemand wil vechten die maar op een vechtsport wil gaan , daar is een vechtsport niet voorquote:
zeiquote:Op donderdag 24 februari 2005 16:14 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Hij/ zei haalde aan dat als iemand wil vechten die maar op een vechtsport wil gaan , daar is een vechtsport niet voor
Da's mooi voor je jongen. Ooit is je verteld dat je je sport alleen in de dojo mocht beoefenen. Hou je er maar lekker aan. Als een Marokkaan een vinger naar me uitsteekt schop ik hem lens.quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:14 schreef hallo_mensen het volgende:
Hij/ zei haalde aan dat als iemand wil vechten die maar op een vechtsport wil gaan , daar is een vechtsport niet voor
je bent ook echt en racist als je dit soort niet kan laten lopen.quote:
Als je niet blanke mensen apen noemt ben je een racistquote:Op donderdag 24 februari 2005 16:48 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
je bent ook echt en racist als je dit soort niet kan laten lopen.
Dit tuigmoeten ze gewoon in de cel stoppen voor 30 jaar.
het is toch te gek voor woorden sdat er nog steeds zulke mngolen zijn?
Ik hoop eigenlijk dat er een keer zi;n groepje moeilijk doet als ik aan het werk ben.
helaas dirven ze dan opeens niet want tegen een stel gemeentewerkers durven ze waarschijnlijk niet.
helemaal niet de snoeiploeg.
jij doelt op ALLE niet blanken.quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:59 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Als je niet blanke mensen apen noemt ben je een racist
En ja iemand in de cel stoppen voor 30 jaar omdat ze gevochten hebben
Ik ook en ik denk dat heel veel mensen daartussen het verschil niet weten, je bent gelijk rascist, zelfs mijn familie dacht soms wel dat ik rascistisch ben, alleen heb ik ze ff goed duidelijk gemaakt hoe ik alles zag. Ik heb echt niet bij voorbaat een hekel aan iemand als die een buitenlander is, ik zie of merk alleen snel genoeg hoe iemand is, of diegene zijn best doet om te integreren of dat iemand gewoon een zwaar gore geitenneuker is. Voor dat soort mensen heb ik geen respect en die mogen wat mij betreft heel gauw oprotten, ja toch?quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:49 schreef Blue-eagle het volgende:
Edit: Ik ben geen racist, ik ben bewoon tegen asociale mensen van buitenlandse afkomst die niet kunnen integreren met de Nederlandse normen en waarden.
Kop-in-het-zand post dus...quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:18 schreef yootje het volgende:
* yootje] klikt op topic[/me]
[me=yootje] kijkt[/me]
[me=yootje] constateert dat het een Marokkanen-bash topic gaat worden[/me]
[me=yootje typt deze reply en gaat zonder een andere reply te lezen maar weer weg
Valt me wel op dat ze nooit 1 op 1 gaan, altijd hun vrienden erbij... dat vind ik nou juist zo zwak want 1 op 1 heb ik echt geen probleem mee als ze dat zo graag willen. En ze mengen zich overal tussen zonder dat ze weten wat er aan de hand is, gewoon om te klappen. Zwak misselijk volkje.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:18 schreef fratsman het volgende:
[..]
Het enige wat ik me altijd afvraag is waarom die gasten zo graag op ruzie uit zijn. Het kan s'ochtends zijn. s'avonds. Doordeweeks of in het weekend. Als ze met een grote groep zijn, zijn ze ALTIJD uit op ruzie.![]()
true, kut gothics, die zijn nog net wat erger dan marokkanenquote:Op donderdag 24 februari 2005 17:34 schreef Xebrozius het volgende:
Als ik een Marokkaan was zou ik ook zulke punkers/gothics in elkaar schoppen.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:56 schreef Chrishop het volgende:
[..]
true, kut gothics, die zijn nog net wat erger dan marokkanen.
Formeel gezien wellicht, maar wanneer wordt gesproken over een 'Marokkaan' dan wordt in de volksmond doorgaans gedoeld op een persoon die zichtbaar afkomstig is uit een Marokkaanse generatie, en weet de gemiddelde Nederlander daar prima een beeld bij te vormen.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:56 schreef Chrishop het volgende:
[..]
true, kut gothics, die zijn nog net wat erger dan marokkanen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |