met een neer-steek-wapen...quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:06 schreef Marietje_ het volgende:
[...van die gasten neer te steken...]
Maar natuurlijk...en het zijn gewoon Nederlanders hoormensen zoals jij zorgen ervoor dat bepaalde groepen in ons land zich nooit serieus genomen voelen...dus schiet jezelf lekker neer
En wat heeft een vechtpartij tussen Nederlanders te maken met de Islam?quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:09 schreef succubus het volgende:
De Nederlandse bevolking verdient het dat Nederland een Islamstaat met shariawetgeving wordt als ik zie wat voor een achterlijken er hier rond lopen door de TS uit te maken voor huilie.
Man wat heb je dan een bord voor je kop
zulliequote:Op donderdag 24 februari 2005 15:13 schreef gohan16 het volgende:
wie zijn 'ze' dan als ik vragen mag?
quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:42 schreef tonks het volgende:
Ze moeten er een film van maken, van dit o zo spannende verhaal![]()
Marokkanen, moslims, islam?quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:13 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
En wat heeft een vechtpartij tussen Nederlanders te maken met de Islam?![]()
![]()
![]()
Nee met een stokbrood gevuld met olijvenquote:
Het zijn Nederlandersquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:15 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Marokkanen, moslims, islam?
Wat ben je een domme teef zeg.
Niet alle marokanen zijn moslimquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:15 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Marokkanen, moslims, islam?
Wat ben je een domme teef zeg.
Inderdaad, Mongool_in_de_goot pwnedquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Niet alle marokanen zijn moslim
Mongooltje
Jij hebt zeker een heel leuk marokkaans vriendje die je allerlei kadootjes geeft en morgen, zo aardig als hji is, een baantje voor je gevonden heeft?quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:06 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Maar natuurlijk...en het zijn gewoon Nederlanders hoormensen zoals jij zorgen ervoor dat bepaalde groepen in ons land zich nooit serieus genomen voelen...dus schiet jezelf lekker neer
we waren op dat moment nog met 5 man.. 1 dr van werd dus weggedragen door 2 andere.. en ik en robert bleven overquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:15 schreef Varr het volgende:
Tja, kutmarrokanen.
Maar toen zo'n vriend geschopt werd, stonden jullie er gewoon bij?
Dan spring je er toch meteen met zn allen bovenop...
Klopt, maar de meesten wel.quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Niet alle marokanen zijn moslim
Mongooltje
Achja in 2060 bestaat Nederland niet meer, maar is het gewoon zeequote:Op donderdag 24 februari 2005 15:18 schreef TGT het volgende:
Ik krijg vaak genoeg de wind van voren van Nederlanders. Het kan me niets meer boeien.
Ik zal nooit een Nederlander vertrouwen. Nooit. Teveel slechte ervaringen. Ik doe geen zaken met ze, ik praat niet met ze, ik kijk ze niet aan, ik help ze niet, ik doe helemaal niks meer met die lui. Ik ga mezelf niet in moeilijke situaties plaatsen.
De goeden lijden onder de slechten nu. Het is niet anders. De kutnederlanders verpesten het voor de goeden. Pech.
Beter dat ze allemaal vertrekken. Beter voor iedereen.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:19 schreef thedon het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een heel leuk marokkaans vriendje die je allerlei kadootjes geeft en morgen, zo aardig als hji is, een baantje voor je gevonden heeft?
Idd, van die sletjes die achterop de scooter zitten en een beetje lachen om zijn zogenaamd stoere, maar eigenlijk diep trieste gedrag.quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:19 schreef thedon het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een heel leuk marokkaans vriendje die je allerlei kadootjes geeft en morgen, zo aardig als hji is, een baantje voor je gevonden heeft?
Dito.quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:18 schreef TGT het volgende:
Ik zal nooit een Marokkaan vertrouwen. Nooit. Teveel slechte ervaringen. Ik doe geen zaken met ze, ik praat niet met ze, ik kijk ze niet aan, ik help ze niet, ik doe helemaal niks meer met die lui. Ik ga mezelf niet in moeilijke situaties plaatsen.
Bull. Ze zijn allemaal hetzelfde als puntje bij paaltje komt.quote:De goeden lijden onder de slechten nu.
Meisjes plagen is kusjes vragen was het toch?quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:34 schreef punkgirl het volgende:
Toen ik robert vond, kreeg ik meteen een klap op mn gezicht van een van die ventjes, ik sloeg terug. Robert zag dat, en flipte door, en sloeg vervolgens dat ventje heel hard. Toen heeftie mij naar buiten gesleept. Die marokaan allemaal roepen ( Hou je hoer bij!!!)
Jij hebt zeker nooit het vmbo afgemaaktquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:19 schreef thedon het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een heel leuk nederlands vriendje die je allerlei kadootjes geeft en morgen, zo aardig als hji is, een baantje voor je gevonden heeft?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |