Dat is inderdaad altijd een gigantische bende daarquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:41 schreef ShutTheFuckUpDonny het volgende:
De marokkanen/Antillianen etc hebben de fontijn voor de MAC ook al bestempeld als HUN terrein. Deze plaats is bekend bij de politie en regelmatig is er mot. ALTIJD met buitenlanders.
check je wel of alles er nog opzit, afgezien van het vlees danquote:[b]
Als ik daar met me MAC burger langsloop wensen ze me trouwens wel vaak smakelijk eten, dat mag dan ook wel weer gezegd worden![]()
Tja, dat is echt het trieste van leeuwarden. En inderdaad, de favo hangplek is bij de Mac.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:41 schreef ShutTheFuckUpDonny het volgende:
Ik liep laatst op straat in Leeuwarden en liep toevallig achter een stuk of 6 marokkanen. De stoep van de hoofdwinkelstraat is minstens 6 tot 8 meter breed en zij hadden de hele breedte nodigEr kwamen een paar meisjes tegemoed gelopen en ja hoor... een paar marokkanen draaien zich om en gaan fluiten, roepen en laten hun tong uit hun monden hangen. Als één van die meisjes dan roept: "Ach man, doe ff normaal", dan krijgt ze 3 keer hoer te horen. Hulde voor onze verkeerd begrepen en onderdrukte marokkaanse vrienden
![]()
De marokkanen/Antillianen etc hebben de fontijn voor de MAC ook al bestempeld als HUN terrein. Deze plaats is bekend bij de politie en regelmatig is er mot. ALTIJD met buitenlanders.
MIJN ervaring is, dat als je groepjes marokkanen tegenkomt, ze zich 9 van de tien keer asociaal gedragen op straat. Ik zou willen dat dit anders was maar helaas is dit niet zo. Ik neem trouwens aan dat Leeuwarden niet een uitzondering is..
En trouwens, fijn voor je dat je links bent maar dat hoeft nog niet te betekenen dat je je kop in het zand hoeft te steken om zo conflicten uit de weg te gaan. Misschien reageren Nederlanders inderdaad verkeerd (al vind ik zelf van niet) maar dat zal dan blijkbaar wel een reactie wezen ergens op of niet? Na jarenlang het gedrag van deze groepen te hebben stilgezwegen. Ik ben absoluut geen racist maar heb een hekel aan Marokkanen die weigeren te integreren en zichzelf als slachtoffer zien van de pestpartijen van de boze Nederlanders
![]()
quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:59 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Als je niet blanke mensen apen noemt ben je een racist
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:15 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Mongolen die commentaar hebben op 'buitenlanders' maar die zelf hun Nederlands niet eens beheersen
Beetje racist roepen terwijl je mensen uitmaakt voor mongool??quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:26 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
geweldig een vmbo mongool wil ook meepraten
Nee, dat zeg ik helemaal niet. Ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat ik het niet begrijp waarom in gevallen zoals dit niemand ingrijpt en elkaar helpt? Waarom helpen Nederlanders elkaar niet... ?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Dan krijgen de Nederlanders de schuld
Mongolen die commentaar hebben op alles wat maar ook een beetje voor Nederlanders is, maar zelf geen zinnig woord toevoegen in de discussie.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:15 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Mongolen die commentaar hebben op 'buitenlanders' maar die zelf hun Nederlands niet eens beheersen
Heel nobel natuurlijk, maar het valt vies tegen in de praktijk. Nederlanders zijn wat dat betreft vaak schijterds. Niemand wil zich die problemen op de hals halen. Kijk als iemand van te voren weet dat-ie dik in de meerderheid zal zijn, dan zal hij wel meedoen, maar niemand wil bij de eerste handvol helpers horen die de rest meetrekt (want je weet niet helemaal zeker dat je ze ook meetrekt, en zo niet dan ben je zelf de lul).quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:58 schreef FLipKick het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik helemaal niet. Ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat ik het niet begrijp waarom in gevallen zoals dit niemand ingrijpt en elkaar helpt? Waarom helpen Nederlanders elkaar niet... ?
De vraag die jij en anderen aan jezelf moet stellen is: Zou je helpen als 2 Nederlandes jongemannen belaagt worden door een groep van 8 ?
Grappig dat mensen zich zo gauw aangesproken voelen terwijl ik het helemaal niet tegen diegene hebquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:58 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ach gut, probeer je nou op die manier me op de kast te krijgen? Zwak hoor. Je hebt mij nog geen enkele keer erop kunnen betrappen dat ik een heel volk noem. Ik heb het, als ik al aan zo'n discussie deelneem, altijd over die kutgastjes tussen de 10-25 die niks beters te doen hebben dan op straat te hangen en willekeurige voorbijgangers te intimideren, beledigen, of erger mishandelen.
Je zult mij niet horen over hun vaders die zich zoveel uren per week uit de naat werken om hun gezin te voeden. Je zult mij ook niet horen over hun moeders die tegen wil en dank al hun kroost een fatsoenlijke opvoeding mee wil geven. En je zult me al helemaal niet horen over diverse broers, zusters, neven en nichten van die gasten die wel wat willen bereiken in hun leven en die van de middelbare school meteen doorstromen naar een mbo of hbo. Ik ken Marokkanen die een universitaire opleiding hebben gedaan.
Met al die mensen heb ik absoluut geen problemen. Maar wel van die kutgasten die denken dat ze de wereld aan hun kont hebben hangen en die denken dat Nederland een speeltuin is waar alles kan en mag.
En deze snap ik niet?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:11 schreef matjas het volgende:
[..]
Marokkanen die werken,............... dat zegt al genoeg... om toch maar ffkes te generaliseren.
"nederlander"? Mijn familie is hier al sinds de 17e eeuw. Niet dat dat ook maar iets uitmaakt.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:13 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Een "nederlander" die bij de burgerking werkt? heet je Sjonny, woon je in een woonwagen en draag je meer goud dan mr T?
O ja. En nou is geen enkele Nederlander meer een racist?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 02:20 schreef CasB het volgende:
Marietje_, kun je in godsnaam iets anders doen dan andermans posts afkraken maar zelf niet eens 1 nuttig argument geven...
De realiteit is gewoon hard en je kan er niet omheen en zeker geen slappe excusen gebruiken.
Het zijn gewoon Marokkanen....want daar komen ze toch vandaan?
-edit-
En voor de mensen die zeggen dat er in dit topic racisten zijn.
Grow up, heb je die (probleem)Marokkanen wel eens horen praten over Nederlanders? Die kunnen het woord Nederlander niet uitspreken zonder een scheldwoord of ernstige ziekte ervoor...
Huh?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 02:39 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Jij, want je kent de Islamitische feestdagen niet.
En hier ben ik het mee eens. Nou ja. Er is een probleem met veel jongeren van 12 t/m 25 die van Marokkaanse afkomst zijn, imo.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:37 schreef clowncloon het volgende:
Ik snap niet de lange discussies over marokkanen (bijv). Het is toch gewoon duidelijk dat er een agressie probleem is met deze groep, met name de jongens tussen de 16 en 30? Punt. Wat kunnen we er aan doen? Al die mensen die zeggen dat ze het land uitmoeten, moeten wakker worden want dat kunnen we niet doen...veel hebben 'gewoon' (ook) een nederlands paspoort. Wat dan?
Heropvoeden, lik op stuk beleid? Buiten de maatschappij houden (wat we al doen mede dankzij relmarocs enz). Iemand een constructieve oplossing in plaats van grootbekkerij?
O ja. Goed argument!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:16 schreef Classic-PC het volgende:
Nou ik zie het alweer ... de linkse boomknuffelaars willen er nogsteeds niet aan ...![]()
![]()
Dus wanneer twee racistische negers negatief/racistisch over blanken spreken, zijn de blanken die zeggen dat alle negers slecht of minderwaardig zijn opeens niet racistischquote:Op vrijdag 25 februari 2005 02:20 schreef CasB het volgende:
En voor de mensen die zeggen dat er in dit topic racisten zijn.
Grow up, heb je die (probleem)Marokkanen wel eens horen praten over Nederlanders? Die kunnen het woord Nederlander niet uitspreken zonder een scheldwoord of ernstige ziekte ervoor...
in nederland kunnen marokkanen geen racisten zijn, want dat zou natuurlijk racisme van de nederlanders zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dus wanneer twee racistische negers negatief/racistisch over blanken spreken, zijn de blanken zeggen dat alle negers slecht of minderwaardig zijn opeens niet racistisch
Ben je echt zo extreem dom of heb je mijn post perongeluk niet zo goed gelezen? Lees die post nog eens schaapievlees. En nu rustig, woord voor woord.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:54 schreef schaapievlees het volgende:
[..]
in nederland kunnen marokkanen geen racisten zijn, want dat zou natuurlijk racisme van de nederlanders zijn![]()
![]()
![]()
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:58 schreef FLipKick het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik helemaal niet. Ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat ik het niet begrijp waarom in gevallen zoals dit niemand ingrijpt en elkaar helpt? Waarom helpen Nederlanders elkaar niet... ?
De vraag die jij en anderen aan jezelf moet stellen is: Zou je helpen als 2 Nederlandes jongemannen belaagt worden door een groep van 8 ?
Even goed terug roepenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar dan wordt er weer direct geroepen discriminatie en die onzin
daarom zeg ik dat dan de Nederlanders de schuld krijgen.
jij bent bij allebeiquote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:01 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ik doe maar voor de helft mee![]()
Och, daar hebben we onze lagerhuis Marokkaan weer.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Huilie slachtofferrol post. "De kwade moslims nemen Nederland over"![]()
Nee...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dus wanneer twee racistische negers negatief/racistisch over blanken spreken, zijn de blanken die zeggen dat alle negers slecht of minderwaardig zijn opeens niet racistisch
Wat een achterhaalde discussie zeg. Negers hebben hier helemaal niks mee te maken omdat ze niet specifiek aan een cultuur verbonden zijn. Marokkanen en Islamieten ook niet, maar ze delen vrijwel allemaal hun onbegrensde haat tegen het westen. dat is de discussie!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:30 schreef CasB het volgende:
[..]
Nee...
Als je over 2 racistische negers zegt dat ze racistisch zijn, dan ben je een racist...
Van hun kant mogen ze alles en dat wordt getolereerd...als 'wij' Nederlanders iets zeggen over hun dan is de wereld te klein en kun je een fijne ruzie verwachten...
Als je dit topic goed had doorgelezen, had je kunnen zien dat er niet alleen over discriminerende opmerkingen waren jegens discriminerende Marokkanen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:30 schreef CasB het volgende:
[..]
Nee...
Als je over 2 racistische negers zegt dat ze racistisch zijn, dan ben je een racist...
Van hun kant mogen ze alles en dat wordt getolereerd...als 'wij' Nederlanders iets zeggen over hun dan is de wereld te klein en kun je een fijne ruzie verwachten...
nee hoor, ik zeg zo vaak van negers dat ze racistisch zijn tov blanken en ik word niet als een racist gezien...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:30 schreef CasB het volgende:
[..]
En dan krijg je ’’hang’’ rommelquote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:48 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik dit soort situaties echt nooit meemaak, terwijl ik bijna elke week wel in Rotterdam ben te vinden.Maar ja, hier worden groepen Marokkanen en ander gespuis gewoon geweigerd in de redelijk normale tenten.
pratenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:44 schreef rthls het volgende:
Maar jij heet Klazien!!! Kom op dan heb je geen recht van praten
Umm.. nee. Als je het hebt over schapievlees, geiteneulkers en het afschieten van al die kutmarokkanen zoals in dit topic menigmaal is gebeurd dan heb je de kans dat je voor racist wordt aangezien. Gek he?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:30 schreef CasB het volgende:
[..]
Nee...
Ja...want het zijn Marokkanen...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:29 schreef Classic-PC het volgende:
Maar kanker boeren van hun kant mag wel ?
Jaja....quote:
Wat is dat nou weer voor onzin de hele tijd?quote:
Geweldig, mensen kunnen hier niet-blanke mensen apen noemen en dat blijft gewoon staan.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:40 schreef Marietje_ het volgende:
[edit] Als je niet normaal reageren kan, reageer dan helemaal niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |