Ja was jij er maar bij, dan was het vast allemaal goedgekomen, superheld.quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:55 schreef Marietje_ het volgende:
Zo man! Echt een spannend verhaal! Ze moeten er een film van maken! Jaja!!
Echt van huillies zoals jij word ik misselijk
marokaansquote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:46 schreef siekman het volgende:
en volgens mij heeft die marietje idd een leuk marokaans vriendje op het oog
voor ze het zelf in de gaten heeft staat ze als een kip in de vitrine
Ja joh, buitenlanders zijn 1 collectief he, en als buitenlander 1 iets doet, is buitenlander 2 daar verantwoordelijk voor toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:41 schreef siekman het volgende:
zo niet , zal ik als eerste een bloedend varken de moskee in trappen
ga lekker gamen ofzo, daar heb je misschien wel verstand van...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:52 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin de hele tijd?
Dit slaat natuurlijk totaal nergens opquote:Op zaterdag 26 februari 2005 05:04 schreef CasB het volgende:
[..]
ga lekker gamen ofzo, daar heb je misschien wel verstand van...
Die opmerking van jou sloeg gewoon nergens op. "Ja want het zijn Marokkanen", wat wil je daar mee zeggen dan? Leg mij dat eens uit... Dat deze Marokkanen vanuit hun standpunt bekeken wel kanker-boeren mogen zeggen omdat ze Marokkanen zijn?quote:ik heb het nu over die kutmarokkanen waar de TS het over heeft...is dat zo moeilijk te begrijpen?
Vertel eens, Marietje, kunnen die marokkanen een b'tje beffen of nie?quote:
Ik twijfelde nog tussen antillianen of marokkanen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:42 schreef Omaha het volgende:
Toen ik de topictitel las wist ik al dat het over Marokkanen zou gaan![]()
![]()
Het dringt gewoon niet in jou botte hersens door dat ik gewoon gelijk heb in die post van mij.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:32 schreef yootje het volgende:
[..]
Grappig dat mensen zich zo gauw aangesproken voelen terwijl ik het helemaal niet tegen diegene heb
Hij heeft het toch nergens over gelijk of ongelijkquote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:16 schreef fratsman het volgende:
[..]
Het dringt gewoon niet in jou botte hersens door dat ik gewoon gelijk heb in die post van mij.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:44 schreef rthls het volgende:
Maar jij heet Klazien!!! Kom op dan heb je geen recht van praten
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 10:31 schreef kariem112 het volgende:
Huilies allemaal![]()
als het door een groepje Nederlanders was gebeurd, had je er dan ook z'on drama van gemaakt??
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:51 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik zou wel helpen mist het 3 tegen 1 is.
2 man moet wel af te houden zijn met enige hulpmiddelen,
legerkistje (die waar munitie in zit) komt hard aan hoor.
En ja, die heb ik doordeweeks ALTIJD bij me.
Meestal ook mijn snoeigereedschap.
Iedere keer daty ik hem gebruik scgoongemaakt en nagekken of het nog scherp is.
zo niet/ vervangen.
"gelukkig" nog niet hoeven te gebruiken evenals de situaties die ontstaan.
ook geen vechtpartijen gezien trouwens.
Toch vreemd want ik kon lanfs het CWI bij frederiks, hendriksplantsoen en bilderdijk EN kinkerstraat.
Nooit iets,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |