Vuile Fascist. Weet je wel wat er meer als 50 jaar geleden gebeurt is in auschwitz ?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 02:31 schreef CasB het volgende:
[..]
Ohja, sorry, mijn fout...Ik ken de Marokkaanse feestdagen nog niet
Provoceren is ok, op het juiste moment, je moet je eens verplaatsen in wat andere mensen hebben meegemaakt.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 02:30 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Als jij nou eenSCH hersen had, dan zou je het verschil zien tussen iemand die een beetje provoceerd en iemand die serieus zijn ideeen verkondigd.
Ja...wie weet dat nou niet?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 02:33 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Vuile Fascist. Weet je wel wat er meer als 50 jaar geleden gebeurt is in auschwitz ?![]()
In dit topic hebben we het over een groep die zich stelselmatig weigert te verplaatsen in anderen en er op kickt om sores te trappen in het "ongelovige" Nederland.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 02:35 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Provoceren is ok, op het juiste moment, je moet je eens verplaatsen in wat andere mensen hebben meegemaakt.
Waarom zou dat ge-edit worden ?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 02:48 schreef Beach het volgende:
Het zal wel ge-edit worden maar ik heb er ook schoon genoeg van.
Hang/relmarocs
Ze roken zijn angstquote:Die zegt dr wat van (even rustig hë) en het volgende moment word ie geduuwd door die gozer.
Jah die mensen die het mee gemaakt hebben zitten ook de hele dag te Fok!ken zekerquote:Op vrijdag 25 februari 2005 02:35 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Provoceren is ok, op het juiste moment, je moet je eens verplaatsen in wat andere mensen hebben meegemaakt.
Mongolen die commentaar hebben op 'buitenlanders' maar die zelf hun Nederlands niet eens beheersenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 02:20 schreef CasB het volgende:
Marietje_, kun je in godsnaam iets anders doen dan andermans posts afkraken maar zelf niet eens 1 nuttig argument geven...
De realiteit is gewoon hard en je kan er niet omheen en zeker geen slappe excusen gebruiken.
Het zijn gewoon Marokkanen....want daar komen ze toch vandaan?
-edit-
En voor de mensen die zeggen dat er in dit topic racisten zijn.
Grow up, heb je die (probleem)Marokkanen wel eens horen praten over Nederlanders? Die kunnen het woord Nederlander niet uitspreken zonder een scheldwoord of ernstige ziekte ervoor...
ah vandaar de islamitische basisscholen e.d.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:35 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
ah vandaar de islamitische basisscholen e.d.![]()
vandaar de benaming kaaskoppen voor blanke mensen..
ik voel een zekere distanciering.. maarja.. who am I to say..
En dat baseer je op?quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:24 schreef Xenomaniac het volgende:
Bull. Ze zijn allemaal hetzelfde als puntje bij paaltje komt.
Waarschijnlijk niet. Maar ik vermoed dat hij graag bij voorbaat de slachtofferrol aanneemt.quote:
Kun je dit uitleggen? Want volgens mij maak jij een denkfout.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:25 schreef rthls het volgende:
Ik denk dat we de "goede" Marokkanen, maar als uitzondering moeten zien he? En juist ja, de regel wordt hiermee bevestigd.
Volgens mij discrimineer jij VMBO-ers.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:26 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
geweldig een vmbo mongool wil ook meepraten
’’Islamieten’’ hoeven per defenitie niet zwart te zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:35 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
Er zijn ook Nederlandse moslims. Islam is geen ras ofzo.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:35 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
Dan staan ze binnen een uur weer op straat.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:29 schreef KreKkeR het volgende:
Topicstarter: was het niet mogelijk om aangifte te doen btw?
Huilie slachtofferrol post. "De kwade moslims nemen Nederland over"quote:Op vrijdag 25 februari 2005 02:41 schreef op_dreef het volgende:
[..]
In dit topic hebben we het over een groep die zich stelselmatig weigert te verplaatsen in anderen en er op kickt om sores te trappen in het "ongelovige" Nederland.
Stoer, dan zal diegene die jij als eerste beukt, er precies ook zo over denken en andere mensen ook maar bij voorbaat neerbeuken!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:26 schreef luciferist het volgende:
ik word ook gek van die aapjes die met uitgaan meteen ruzie gaan zoeken. 1x hebben hun als eerste geslagen, nu sla ik wel als eerste, liever hun als ik. nee, ben geen lonsdale gastjedraag gewoon overzea's bandshirt en kisten als ik uitga, heb aardig wat kettingen om, welke ik ook kan gebruiken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |