quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanwaar dit topic beste meneer Tong?
Tot aan de rode kaart had Barca helemaal niets in te brengen, had Chelsea de beste kansen en had Drogba het af moeten maken. Chelsea hoeft maar emt 1-0 te winnen en dat zie ik ook wel gebeuren.quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:50 schreef DutchGooner het volgende:
Barca zal zeker scoren op de Bridge dusChelsea.
En ze droomde over 4 prijzen dit seizoen
Maar daar heb je niets aan,de stand na 90 minuten telt....quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:30 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Tot aan de rode kaart had Barca helemaal niets in te brengen, had Chelsea de beste kansen en had Drogba het af moeten maken. Chelsea hoeft maar emt 1-0 te winnen en dat zie ik ook wel gebeuren.
De cijfers:quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
Barca was inderdaad vrij matig, ben het met Aldostuta eens.
Frisk is voor mij het afgelopen jaar hard van een voetstuk gedonderd.
het zal wel de typische nederlandse "Aanvalluh!" mentaliteit zijn, maar ik vond Chelsea, tot aan de belachelijke rode kaart voor Droghba, gewoon goed spelen in een strak tactisch concept. Barca had veel balbezit en speelde niks klaar en ik had het idee dat zonder rode kaart Barca na 90 minutne ook niet gescoord had en Chelsea er wellicht ene 2e ingelegd had.quote:
Uhm, Barca was wel degelijk gevaarlijk in de eerste helft!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:32 schreef DIGGER het volgende:
[..]
het zal wel de typische nederlandse "Aanvalluh!" mentaliteit zijn, maar ik vond Chelsea, tot aan de belachelijke rode kaart voor Droghba, gewoon goed spelen in een strak tactisch concept. Barca had veel balbezit en speelde niks klaar en ik had het idee dat zonder rode kaart Barca na 90 minutne ook niet gescoord had en Chelsea er wellicht ene 2e ingelegd had.
Ik vind het juist schitterend als een ploeg zo tactisch goed georganiseerd, gedisciplineerd kan spelen.
Barca - Liverpool van ene jaar of 3 terug was ook zo'n geweldige wedstrijd van Liverpool zijde in een zelfde tactisch concept.
Met die slappe afstandsschoten waarvan nagenoeg alles naast of over ging?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:50 schreef Robar het volgende:
[..]
Uhm, Barca was wel degelijk gevaarlijk in de eerste helft!
He Digger,quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Met die slappe afstandsschoten waarvan nagenoeg alles naast of over ging?
Keeper van Chelsea heeft het in de 1e helft echt geen 1 keer lastig gehad.
ten opzichte van die nepclub is alles heilig.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:07 schreef rubbereend het volgende:
ach doe geen moeite Digger, Barca is nou eenmaal heilig voor veel users.
Voor het EK vond ik hem soms uitstekend fluiten in de CL.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Frisk is gewoon een matige scheidsrechter, dat bewees hij nog maar eens.
zonder Robben? No way.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Frisk is gewoon een matige scheidsrechter, dat bewees hij nog maar eens. Thuis, met een andere scheidsrechter maakt Chelsea gehakt van Barça. Niet getreurd dus mensen.
Ik ben er haast zeker van dat Barça geen schijn van kans maakt in de return en uit de CL wordt gekegeld. Ook zonder Robben kan Chelsea van Barça winnen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zonder Robben? No way.
Chelsea zonder Robben is als friet zonder mayo.
gelukkig hebben ze Kezman.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
Misschien wel, maar ze moeten nu ook Drogba missen.
die gaat t eindelijk maken hoop k voor hemquote:
proestquote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die gaat t eindelijk maken hoop k voor hem
in Den Bosch kunnen ze ook nog een spits gebruiken...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kezman gaat het zeker niet maken bij Chelsea. Dat ze hem maar lekker verkopen aan CSKA Moskou. Misschien dat hij daar meekan.
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
in Den Bosch kunnen ze ook nog een spits gebruiken...
Oei Barcelona, pas nu maar op!quote:'Robben speelt volgende week mee tegen Barça'
Als het aan de dokter ligt, dan staat Arjen Robben volgende dinsdag weer op Stamford Bridge, als Chelsea Barcelona ontvangt. Dat is een dikke week eerder dan verwacht, want de Londense medische staf vreesde hem minstens zes weken te moeten missen.
Robben herstelt van een gebroken middenvoetsbeentje, dat hij opliep in het duel met Blackburn Rovers op 2 februari. Volgens zijn behandelend arts Jean-Pierre Meersseman kan de Nederlandse buitenspeler onverwacht snel weer meespelen met The Blues.
'Ik hoop dat hij op tijd terug is om te spelen tegen Barcelona. En ik zal er voor proberen te zorgen dat dat gebeurt', verklaarde Meersseman, die officieel in dienst is als medisch coördinator van AC Milan, in The Independent.
'Twaalf dagen geleden, toen ik Arjen voor het laatst zag, heb ik alles weer goed gelegd in zijn voet. Het was een makkelijk uit te voeren correctie. Ik heb een breuk hersteld en we hebben de omliggende botjes op hun plaats gezet. Ik weet dat hij momenteel al weer aan het rennen is. En ik zal hem binnenkort nog een keer bekijken.'
Voor Chelsea lijkt de terugkeer van Robben erg welkom. Sinds de Groninger absent is, sputtert de ploeg. Het spel is minder overtuigend en de mannen van José Mourinho lijken moeilijker tot winst te komen. Ook aan het begin van het seizoen was dit het geval, toen Robben door een soortgelijke breuk enkele maanden niet meevoetbalde. Na zijn toenmalige comeback presteerde en overtuigde Chelsea heel wat beter.
Niet alleen Mourinho en Chelsea zullen blij zijn met een snelle terugkeer van Robben, ook bondscoach Marco van Basten. Robben is Nederlands beste vleugelspeler en dus zeer welkom als Oranje op 26 maart aan moet treden tegen Roemenië in de kwalificatieronde voor het WK van 2006 in Duitsland.
Bron: www.vi.nl !
en Barca heeft toevallig ook 90 minuten....quote:Op maandag 7 maart 2005 13:22 schreef rubbereend het volgende:maar toch denk k dat Chelsea nog een hele goede kans heeft om door te gaan. Ze hebben 90 minuten om 1 doelpuntje te maken en 1-0 spelen kunnen ze!
klopt maar Barca viel mij vorige keer neit mee. ze kwamen pas echt aan scoren toe toen Chelsea rood kreeg en zich terugtrok en daarna hebben ze maar 2 keer gescoord terwijl chelseau vrijwel niet over de middenlijn kwam. Dat kon ze nog weleens opbreken.quote:Op maandag 7 maart 2005 13:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en Barca heeft toevallig ook 90 minuten....
Niet lullig bedoeld maar normaal gesproken spelen ze niet tegen een team met een aanval zoals Barca die heeft hoor. En 2 weken geleden probeerde ze het ook en toen lukte het ook niet om de 0 te houden. Hoe denken jullie dat Chelsea gaat spelen?quote:Op maandag 7 maart 2005 13:22 schreef rubbereend het volgende:maar toch denk k dat Chelsea nog een hele goede kans heeft om door te gaan. Ze hebben 90 minuten om 1 doelpuntje te maken en 1-0 spelen kunnen ze!
Man Chelsea heeft geluk dat ze er nog niet uitliggen. Als je vorige keer goed op hebt gelet kreeg Barca na de 2-1 nog zo'n 3/4 goeie kansen die erin hadden kunnen gaan. Dat zijn pech/geluk ballen. Heb je geluk winnen ze met 5-1. Chelsea speelde voor de rode kaart ook al teruggetrokken.quote:Op maandag 7 maart 2005 13:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klopt maar Barca viel mij vorige keer neit mee. ze kwamen pas echt aan scoren toe toen Chelsea rood kreeg en zich terugtrok en daarna hebben ze maar 2 keer gescoord terwijl chelseau vrijwel niet over de middenlijn kwam. Dat kon ze nog weleens opbreken.
het lukte 2 weken best redelijk tot de rode kaart, daarvoor kwam Barcelona niet veel verder dan een aantal afstandschoten. Na de rode kaart trok Chelsea zich terug in een handbalverdediging.quote:Op maandag 7 maart 2005 13:30 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld maar normaal gesproken spelen ze niet tegen een team met een aanval zoals Barca die heeft hoor. En 2 weken geleden probeerde ze het ook en toen lukte het ook niet om de 0 te houden. Hoe denken jullie dat Chelsea gaat spelen?
Zoals 2 weken geleje kan haast niet omdat ze toen weinig tot geen kansen hebben gecreerd. Toch?
En Chelsea creerde over de 90 min wel kansen?quote:Op maandag 7 maart 2005 13:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het lukte 2 weken best redelijk tot de rode kaart, daarvoor kwam Barcelona niet veel verder dan een aantal afstandschoten. Na de rode kaart trok Chelsea zich terug in een handbalverdediging.
ja dat zeg ik toch ook, dat viel me nou zo tegen van Barca dat ze er maar 2 gemaakt hebben in al die tijd na de rode kaart. En als telt niet want dan kan k ook zeggen als Drogba die 0-2 erin schiet is t ook afgelopenquote:Op maandag 7 maart 2005 13:34 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Man Chelsea heeft geluk dat ze er nog niet uitliggen. Als je vorige keer goed op hebt gelet kreeg Barca na de 2-1 nog zo'n 3/4 goeie kansen die erin hadden kunnen gaan. Dat zijn pech/geluk ballen. Heb je geluk winnen ze met 5-1. Chelsea speelde voor de rode kaart ook al teruggetrokken.
niet veel maar ze maken die kansjes wel.quote:Op maandag 7 maart 2005 13:39 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
En Chelsea creerde over de 90 min wel kansen?
Als een team de kansen creerde maar ze er niet intrapt ken je toch niet zeggen dat ze slecht hebben gespeeld? Dan heb je het over pech.quote:Op maandag 7 maart 2005 13:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat zeg ik toch ook, dat viel me nou zo tegen van Barca dat ze er maar 2 gemaakt hebben in al die tijd na de rode kaart. En als telt niet want dan kan k ook zeggen als Drogba die 0-2 erin schiet is t ook afgelopen
nou dan noem jij t lekker pech. Maar als chelsea er morgen 1-0 van maakt dan zullen ze wel merken dat die pech je op kan breken.quote:Op maandag 7 maart 2005 13:43 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Als een team de kansen creerde maar ze er niet intrapt ken je toch niet zeggen dat ze slecht hebben gespeeld? Dan heb je het over pech.![]()
En die kans is erg goed aanwezig lijkt mij!!!!!!quote:Op maandag 7 maart 2005 13:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou dan noem jij t lekker pech. Maar als chelsea er morgen 1-0 van maakt dan zullen ze wel merken dat die pech je op kan breken.
Dank je voor de tip.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi, Frank Raes geeft weer commentaar bij de Belgen
Inderdaadquote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:43 schreef golfer het volgende:
Dat slappe handje van Rijkaard en Mourinho die hem demonstratief nog even langer vasthoudt.
Ik nietquote:
Pro voetbal ? 40 passes nodig hebben om aan de goal van de tegenstander te geraken ? En nog maar eens passen , en nog maar eens breed leggen ? Is dat voetbal ? voor mij is datquote:
Een technisch zeer vaardige assist. Valt me niks van 'm tegen.quote:
Heuj applaus voor het geweldige voetbal van chelsea, een klein gaatje en ze spelen de bal daarnaar toe en scoren. Wat een klasse! Geweldenaars!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Pro voetbal ? 40 passes nodig hebben om aan de goal van de tegenstander te geraken ? En nog maar eens passen , en nog maar eens breed leggen ? Is dat voetbal ? voor mij is dat![]()
Die goal van Chelsea zonet , DAT is voetbal , in 3 passes van je eigen strafschopgebied de bal er aan de andere kant inleggen. Met hoge uitvoeringssnelheid en precisie. DAT is voetbal voor mij hoor.
O nee Lampard komt vanachter Puyolquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:02 schreef VoreG het volgende:
Dat is buitenspel toch?
Maar dat is toch net VOETBAL ? Het tempo zo hoog kunnen leggen dat je tegenstander net die gaatjes laat vallen waardoor je in 3 - 4 passes kunt uitbreken.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heuj applaus voor het geweldige voetbal van chelsea, een klein gaatje en ze spelen de bal daarnaar toe en scoren. Wat een klasse! Geweldenaars!
\
GODVERDOMME TY
Ga eens snel terug naar de onderkant van die steen waar je onder vandaan bent gekropenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
VUIL HOERIG TYFUS SPEL VAN CHELSKI WORD NOG BELOOND OOKGADVERDAMME
MrD is vaste VBL-erquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ga eens snel terug naar de onderkant van die steen waar je onder vandaan bent gekropen
2-1 voor Barcaquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:07 schreef pberends het volgende:
wtf is er aan de hand?
Ik schakelde bij de 20ste minuut namelijk pas in.
Hoeveel moet Barcalona nu scoren voordat ze doorgaan? Wat was de uitslag van de eerste webstrijd?
2-1 voor Barca, die moeten er dus nog 2 scoren..quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:07 schreef pberends het volgende:
wtf is er aan de hand?
Hoeveel moet Barcalona nu scoren voordat ze doorgaan? Wat was de uitslag van de eerste webstrijd?
Barca - Chelsea 2 -1quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:07 schreef pberends het volgende:
wtf is er aan de hand?
Chelsea speelt Barcelona van de mat en Piet Leek roept dat 't vuil hoerig tyfus spel isquote:
Dat is het ookquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Chelsea speelt Barcelona van de mat en Piet Leek roept dat 't vuil hoerig tyfus spel is![]()
Tot die 2-0 was Barca heer en meester en stond Chelsea af te wachten op foutjes/openingen bij Barca en dat gebeurd 2x.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Chelsea speelt Barcelona van de mat en Piet Leek roept dat 't vuil hoerig tyfus spel is![]()
Aha bedankt.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
2-1 voor Barca
Ze moeten dus of winnen of gelijkspelen of met 1 doelpunt verschil verliezen
Ik ben voor Barca omdat ik tegen Mourinho benquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:12 schreef Tomatenboer het volgende:
^o^ Chelsea ^o^
Ik ben niet voor Barcelona net als half NL alleen maar omdat die een verleden hebben met veel Nederlanders, want dat waren overwegend toch Ajaxspelers, en ik heb iets tegen Ajax
English football rules!
3-1 kutzooi, maar heb vertrouwen in terechte afloop, namelijk dat Chelsea wint.
het is DB niet, waar je 900 minuten moet w8en op een goal ;-)quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:06 schreef Yeahinho het volgende:
3-0, wtf.
Ik zit net even te kijken, gebeurt er niks... moet er weer iets anders aan, scoren ze 3 keer.
Wat is daar mis meequote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:13 schreef cultheld het volgende:
Klote-Belg: "Geel voor de Molukker"
Het is geen Molukker. Het is een Nederlander met Moluks bloed.quote:
Dus iedereen is Nederlander, maar heeft wel Marokkaans, Turks, Surinaams, Antiliaans, Duits, Zweeds, etc bloedquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het is geen Molukker. Het is een Nederlander met Moluks bloed.
Jij noemt Regilio Tuur ook een Negroïde manspersoon. I.p.v. neger.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het is geen Molukker. Het is een Nederlander met Moluks bloed.
Nee jij snapt er gewoon weer geen hol van. Hij is niet eens een allochtoon. Z'n opa en oma kwamen van de Molukken; Maakt hem dat een Molukker? Nee dat maakt hem een Nederlander met Moluks bloedquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dus iedereen is Nederlander, maar heeft wel Marokkaans, Turks, Surinaams, Antiliaans, Duits, Zweeds, etc bloed
Molukker kan wel gewoon. Niet janken.
Lekker boeiendquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee jij snapt er gewoon weer geen hol van. Hij is niet eens een allochtoon. Z'n opa en oma kwamen van de Molukken; Maakt hem dat een Molukker? Nee dat maakt hem een Nederlander met Moluks bloed
Chelski moet met meer dan 1 doelpunt verschil winnen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoeveel keer moet Chelsea nu nog scoren, 1x of 2x?
1 xquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoeveel keer moet Chelsea nu nog scoren, 1x of 2x?
Man dit is geweldigquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:28 schreef xJapser het volgende:
GO&yy#$g#egfQ3424 GEEN RADIO GEEN TV IK WORD GEK. Is het helemaal te gek wauw kickass voetbal wedstrijd????????? Dat ik dit mis zeg....godverdomme...kutwerk
Het is nu al de wedstrijd van het jaar!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:28 schreef xJapser het volgende:
GO&yy#$g#egfQ3424 GEEN RADIO GEEN TV IK WORD GEK. Is het helemaal te gek wauw kickass voetbal wedstrijd????????? Dat ik dit mis zeg....godverdomme...kutwerk
Ik moest al na 15 mins naar de wc....quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:31 schreef tong80 het volgende:
Ik hoop bijna op derust want ik zit helemaal te trillen.
Je kunt niet eens gaan pissern dan mis je weer wat.
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:35 schreef tong80 het volgende:
Carl Huibreghts :
'Een wonder is gebeurt want Mpenza heeft gescoord'
Hmm, een helft te vroegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |