quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanwaar dit topic beste meneer Tong?
Tot aan de rode kaart had Barca helemaal niets in te brengen, had Chelsea de beste kansen en had Drogba het af moeten maken. Chelsea hoeft maar emt 1-0 te winnen en dat zie ik ook wel gebeuren.quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:50 schreef DutchGooner het volgende:
Barca zal zeker scoren op de Bridge dusChelsea.
En ze droomde over 4 prijzen dit seizoen
Maar daar heb je niets aan,de stand na 90 minuten telt....quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:30 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Tot aan de rode kaart had Barca helemaal niets in te brengen, had Chelsea de beste kansen en had Drogba het af moeten maken. Chelsea hoeft maar emt 1-0 te winnen en dat zie ik ook wel gebeuren.
De cijfers:quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
Barca was inderdaad vrij matig, ben het met Aldostuta eens.
Frisk is voor mij het afgelopen jaar hard van een voetstuk gedonderd.
het zal wel de typische nederlandse "Aanvalluh!" mentaliteit zijn, maar ik vond Chelsea, tot aan de belachelijke rode kaart voor Droghba, gewoon goed spelen in een strak tactisch concept. Barca had veel balbezit en speelde niks klaar en ik had het idee dat zonder rode kaart Barca na 90 minutne ook niet gescoord had en Chelsea er wellicht ene 2e ingelegd had.quote:
Uhm, Barca was wel degelijk gevaarlijk in de eerste helft!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:32 schreef DIGGER het volgende:
[..]
het zal wel de typische nederlandse "Aanvalluh!" mentaliteit zijn, maar ik vond Chelsea, tot aan de belachelijke rode kaart voor Droghba, gewoon goed spelen in een strak tactisch concept. Barca had veel balbezit en speelde niks klaar en ik had het idee dat zonder rode kaart Barca na 90 minutne ook niet gescoord had en Chelsea er wellicht ene 2e ingelegd had.
Ik vind het juist schitterend als een ploeg zo tactisch goed georganiseerd, gedisciplineerd kan spelen.
Barca - Liverpool van ene jaar of 3 terug was ook zo'n geweldige wedstrijd van Liverpool zijde in een zelfde tactisch concept.
Met die slappe afstandsschoten waarvan nagenoeg alles naast of over ging?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:50 schreef Robar het volgende:
[..]
Uhm, Barca was wel degelijk gevaarlijk in de eerste helft!
He Digger,quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Met die slappe afstandsschoten waarvan nagenoeg alles naast of over ging?
Keeper van Chelsea heeft het in de 1e helft echt geen 1 keer lastig gehad.
ten opzichte van die nepclub is alles heilig.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:07 schreef rubbereend het volgende:
ach doe geen moeite Digger, Barca is nou eenmaal heilig voor veel users.
Voor het EK vond ik hem soms uitstekend fluiten in de CL.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Frisk is gewoon een matige scheidsrechter, dat bewees hij nog maar eens.
zonder Robben? No way.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Frisk is gewoon een matige scheidsrechter, dat bewees hij nog maar eens. Thuis, met een andere scheidsrechter maakt Chelsea gehakt van Barça. Niet getreurd dus mensen.
Ik ben er haast zeker van dat Barça geen schijn van kans maakt in de return en uit de CL wordt gekegeld. Ook zonder Robben kan Chelsea van Barça winnen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zonder Robben? No way.
Chelsea zonder Robben is als friet zonder mayo.
gelukkig hebben ze Kezman.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
Misschien wel, maar ze moeten nu ook Drogba missen.
die gaat t eindelijk maken hoop k voor hemquote:
proestquote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die gaat t eindelijk maken hoop k voor hem
in Den Bosch kunnen ze ook nog een spits gebruiken...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kezman gaat het zeker niet maken bij Chelsea. Dat ze hem maar lekker verkopen aan CSKA Moskou. Misschien dat hij daar meekan.
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
in Den Bosch kunnen ze ook nog een spits gebruiken...
Oei Barcelona, pas nu maar op!quote:'Robben speelt volgende week mee tegen Barça'
Als het aan de dokter ligt, dan staat Arjen Robben volgende dinsdag weer op Stamford Bridge, als Chelsea Barcelona ontvangt. Dat is een dikke week eerder dan verwacht, want de Londense medische staf vreesde hem minstens zes weken te moeten missen.
Robben herstelt van een gebroken middenvoetsbeentje, dat hij opliep in het duel met Blackburn Rovers op 2 februari. Volgens zijn behandelend arts Jean-Pierre Meersseman kan de Nederlandse buitenspeler onverwacht snel weer meespelen met The Blues.
'Ik hoop dat hij op tijd terug is om te spelen tegen Barcelona. En ik zal er voor proberen te zorgen dat dat gebeurt', verklaarde Meersseman, die officieel in dienst is als medisch coördinator van AC Milan, in The Independent.
'Twaalf dagen geleden, toen ik Arjen voor het laatst zag, heb ik alles weer goed gelegd in zijn voet. Het was een makkelijk uit te voeren correctie. Ik heb een breuk hersteld en we hebben de omliggende botjes op hun plaats gezet. Ik weet dat hij momenteel al weer aan het rennen is. En ik zal hem binnenkort nog een keer bekijken.'
Voor Chelsea lijkt de terugkeer van Robben erg welkom. Sinds de Groninger absent is, sputtert de ploeg. Het spel is minder overtuigend en de mannen van José Mourinho lijken moeilijker tot winst te komen. Ook aan het begin van het seizoen was dit het geval, toen Robben door een soortgelijke breuk enkele maanden niet meevoetbalde. Na zijn toenmalige comeback presteerde en overtuigde Chelsea heel wat beter.
Niet alleen Mourinho en Chelsea zullen blij zijn met een snelle terugkeer van Robben, ook bondscoach Marco van Basten. Robben is Nederlands beste vleugelspeler en dus zeer welkom als Oranje op 26 maart aan moet treden tegen Roemenië in de kwalificatieronde voor het WK van 2006 in Duitsland.
Bron: www.vi.nl !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |