quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanwaar dit topic beste meneer Tong?
Tot aan de rode kaart had Barca helemaal niets in te brengen, had Chelsea de beste kansen en had Drogba het af moeten maken. Chelsea hoeft maar emt 1-0 te winnen en dat zie ik ook wel gebeuren.quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:50 schreef DutchGooner het volgende:
Barca zal zeker scoren op de Bridge dusChelsea.
En ze droomde over 4 prijzen dit seizoen
Maar daar heb je niets aan,de stand na 90 minuten telt....quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:30 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Tot aan de rode kaart had Barca helemaal niets in te brengen, had Chelsea de beste kansen en had Drogba het af moeten maken. Chelsea hoeft maar emt 1-0 te winnen en dat zie ik ook wel gebeuren.
De cijfers:quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
Barca was inderdaad vrij matig, ben het met Aldostuta eens.
Frisk is voor mij het afgelopen jaar hard van een voetstuk gedonderd.
het zal wel de typische nederlandse "Aanvalluh!" mentaliteit zijn, maar ik vond Chelsea, tot aan de belachelijke rode kaart voor Droghba, gewoon goed spelen in een strak tactisch concept. Barca had veel balbezit en speelde niks klaar en ik had het idee dat zonder rode kaart Barca na 90 minutne ook niet gescoord had en Chelsea er wellicht ene 2e ingelegd had.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |