De vraag is waarom je de term "alle buitenlanders eruit" tever vindt gaan. 'Tever' tov wat? Er wordt immers geen enkel oordeel over "buitenlanders" in geveld, en het is als zodanig een loze uitspraak.quote:sizzler (Moderator) - woensdag 23 februari 2005 @ 17:13
Ik vind "alle buitenlanders eruit" overigens wél te ver gaan.
Sjun heeft zijn mening kenbaar gemaakt, morseman heeft gereageerd en aangegeven het daarbij te laten. Bovendien: als iemand "feedback" heeft voor mede-users dan kan dat per mail of hooguit even in FB worden aangekaart, maar een apart topic in POL is niet de bedoeling.quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sizzler, ik snap jouw advies niet in het gesloten draadje dat sjun opende ter voortgang van FB.
[...]
Als je Verdonk en beest vindt omdat ze blank is, dan is het weer wel racisme.quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Precies, individueel racisme is blijkbaar wel geoorloofd. Neem Wilders of AHA of Verdonk als voorbeeld. Dat zijn beesten in de ogen van veel mensen die anderen snel voor racist uitmaken.
Oh, dan is het goed. Bedankt!quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:40 schreef sizzler het volgende:
[..]
Sjun heeft zijn mening kenbaar gemaakt, morseman heeft gereageerd en aangegeven het daarbij te laten. Bovendien: als iemand "feedback" heeft voor mede-users dan kan dat per mail of hooguit even in FB worden aangekaart, maar een apart topic in POL is niet de bedoeling.
Oke, zeg dat dan gewoonquote:Op woensdag 23 februari 2005 17:44 schreef sizzler het volgende:
Zeggen dat alle buitenlanders moeten worden gedeporteerd vind ik in een discussie niet nodig
Dit kun je toch nooit hardmaken, laat het dan liever gewoon weg. Hier word je als grensbepalende autoriteit niet geloofwaardiger door. Het is vragen om problemen.quote:en neigt naar racisme.
Alleen jammer dat jouw geloofwaardigheid definitief naar de maan isquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:36 schreef Sidekick het volgende:
Zeggen moslims te willen deporteren ter behoud van "onze blanke Europese cultuur" zoals Irish_Legend het verwoorde is zeker wel het neigen naar racisme als je het al niet als puur racisme kan opmerken. De geloofwaardigheid van onze autoriteit sizzler groeit weer.
je bleef opvallend stilquote:quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 22:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Vraag me toch af waar dat beeld vandaan komt dat problemen niet simpel op te lossen zijn. Zoals criminele allochtonen. Gewoon uitzetten, klaar. Simpel? Ja, dat is het inderdaad. Maar daarom kan het nog wel uitgevoerd worden.
hoe zat het ook alweer, ik heb eens dit topic geopent waarin ik exact hetzelfde verkondigde en toen werd ik gebanned: Hoe gaan we verder met de buitenlanders + keiharde feiten
waarom die selectieve moderatie of zijn de grenzen EINDELIJK verlegd
Sidekick, ik wil van jouw excuses dat je me hebt laten bannen.
en toch mag het niet gezegd wrden van mister racisme bestrijding.quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Criminele allochtonen uitzetten, een fijn idee! Niks racistisch aan, want van criminelen wil iedereen af, ook moslims.
Gooien we dan ook alle criminele autochtonen het land uit?quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Criminele allochtonen uitzetten, een fijn idee! Niks racistisch aan, want van criminelen wil iedereen af, ook moslims.
You're joking, right?quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gooien we dan ook alle allochtonen het land uit?
Zo niet dan is er wel degelijk sprake van discriminatie.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:25 schreef du_ke het volgende:
Ja ik bedoelde criminele autochtonen!
(moe en blont enzo![]()
).
Niet zo zeuren hehquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:49 schreef Landmass het volgende:
[..]
en toch mag het niet gezegd wrden van mister racisme bestrijding.
Want dan krijg je een ban. Corrcetie: dan krijg alleen ik een ban
Met dergelijke nostalgische gedachten zal Ad Melkert ook wel terugdenken aan die goeie ouwe tijdquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:54 schreef du_ke het volgende:
Ach het scheelde wel een hoop posts uit bepaalde achterlijke Hollandsche subculturen.
Bron?quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:44 schreef Landmass het volgende:
[..]
Alleen jammer dat jouw geloofwaardigheid definitief naar de maan is
Ik heb niets gewist hoor, dit was een ander topic.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:09 schreef Landmass het volgende:
Dochtertje Wouter Bos naar witte school
sizzler, waarom moest je alles meteen wissen?
slotje alleen was toch voldoende?
Ja dat was erg vaag inderdaadquote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:09 schreef Landmass het volgende:
Dochtertje Wouter Bos naar witte school
sizzler, waarom moest je alles meteen wissen?
slotje alleen was toch voldoende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |