zo eindelijk online, bij mijn zus....quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:09 schreef Jambo het volgende:
Jelief, hoe is het met jou? Zijn de duveltjes nog weg?
Spijker op z'n kop, Jessie!!! Hoewel voor mij niet echt het kleine zusje, hoor, maar wel gewoon, ja, kweeniet, heel vertrouwd en zooooo meelevend altijdquote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:33 schreef jessie het volgende:
Jelief wat leuk voor je!!!!!!!
Heel gek maar op de 1 of andere manier zie ik jou altijd een beetje als het kleine zusje van iedereen hier op OUD. En dan nu heb je zelf een 2e streepje. Echt zo leuk voor je. Na al dat meeleven van jou kant voor iedereen!![]()
![]()
Of het is je blindedarm!quote:Op zondag 27 februari 2005 11:36 schreef Ingrid19 het volgende:
Ja, ik weet dat het nog lang niet 17 maart is. Maar van de week moest ik naar de huisartsenpost omdat ik gigantische pijn in mn buiik had. (rechts onderin) Toen ben ik dus onderzocht en hij dacht dat er een kans was op buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Hij heeft toen een test gedaan en die was negatief. Vandaar.
Nee, want dat heeft de ha onderzocht. Vind het wel vreemd, want mij is gezegd dat een blindedarmonsteking acuut is, dat je bv 's morgens last krijgt en hij er s'avonds uit is.quote:Op maandag 28 februari 2005 19:45 schreef Icaä het volgende:
[..]
Of het is je blindedarm!
Serieus hoor, ik heb zeker een jaar lang last van wat ik dacht dat de eisprong was. Dat bleek dus een blindedarmontsteking. Pas toen die eruit was werd ik (weer) zwanger.
(Blindedarmpijn hoeft niet ineens door te zetten, dat kan tijden lang zeuren).
(geen poging om koste wat kost gelijk te willen hebben hoor, want ik gun niemand een blindedarmontsteking)quote:Op maandag 28 februari 2005 23:07 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Nee, want dat heeft de ha onderzocht. Vind het wel vreemd, want mij is gezegd dat een blindedarmonsteking acuut is, dat je bv 's morgens last krijgt en hij er s'avonds uit is.
Lunastar, in het vorige topic op 13 februari zei ik precies hetzelfde, maar ik ben toch echt zwanger hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:18 schreef lunastar het volgende:
Minoes wat erg hopelijk mogen we volgende keer voor jou jompelen.
gefeliciteerd Jelief, geniet er van.
Hier spannend, terwijl ik eigenlijk toch denk dat ik ongi ga worden. Voel geen pms of zo, maar mijn gevoel zegt het. Het enigste dat naar zw-schap kan wijzen is de misselijkheid, maar het raarste is dat ik het na het eten altijd heb.
dames tot later
groetjes
Toch vreemd dan. Ik heb tegen de ha (ha-post eik) gezegd dat ik dacht dat het mn blinde darm kon zijn. Daar ben ik o.a. op onderzocht. Volgens hem was dat niet zo, maar wat het wel was/is weet hij ook niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:19 schreef Icaä het volgende:
verhaal
Dat is nou juist de ellende met blindedarmontstekingen: alleen opereren geeft definitief uitsluitsel of het inderdaad je blindedarm is (dit werd mij verteld door de artsen in het ziekenhuis). De aanwijzingen kúnnen heel sterk zijn, maar dat hoeft niet (in mijn geval waren ze niet glashard; zo ben ik nog zelf naar het ziekenhuis toe gereden, en dat alleen al had een reden kunnen zijn om me terug te sturen).quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:21 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Hoe kan je er dan definiteif achter komen of het wel of niet met je blinde darm te maken heeft? Door een echo, wat bij jou is gedaan?
Verder kan het dus theoretisch wel mn eisprong zijn geweest.
Nou, helaas slecht nieuws.quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:13 schreef Beaker het volgende:
LW - tje Hoe is het met jouw NOD??Vertel, vertel, vertel
Ik zit een beetje in dezelfde situatie (denk ik) en ondertussen zit ik aan cyclusdag 53. Van een domper gesprokenquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:20 schreef LittleWoodstock het volgende:
[..]
Nou, helaas slecht nieuws.Nog geen
![]()
![]()
Bah, ik had zó gehoopt op een regelmatige cyclus.
Gek genoeg heb ik wel de indruk dat ik ongi zal worden, mede omdat ik slijm verloren ben (net zoals tijdens de vorige cyclus) maar dat was wel op latere cyclusdagen.
We hebben bewust niet met risico geklust omdat we voor de zekerheid toch wilden afwachten hoe de cyclus nu zou verlopen.
Maar ja, als er zich dan op 6 maart geen![]()
vertonen, dan is dat wel even een domper.
Nou ja, ik wacht maar af, zodra ik nieuws heb meld ik me.
Bedankt dat jullie aan me dachten, lieveBeaker
en BabyLover
![]()
LW
quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:20 schreef LittleWoodstock het volgende:
[..]
Nou, helaas slecht nieuws.Nog geen
![]()
![]()
Bah, ik had zó gehoopt op een regelmatige cyclus.
Gek genoeg heb ik wel de indruk dat ik ongi zal worden, mede omdat ik slijm verloren ben (net zoals tijdens de vorige cyclus) maar dat was wel op latere cyclusdagen.
We hebben bewust niet met risico geklust omdat we voor de zekerheid toch wilden afwachten hoe de cyclus nu zou verlopen.
Maar ja, als er zich dan op 6 maart geen![]()
vertonen, dan is dat wel even een domper.
Nou ja, ik wacht maar af, zodra ik nieuws heb meld ik me.
Bedankt dat jullie aan me dachten, lieveBeaker
en BabyLover
![]()
LW
Is dat zo? Dat wist ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:18 schreef Beaker het volgende:
Nog een tip: Geef je man ook foliumzuur dat bevorderd het zaad
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:59 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat wist ik helemaal niet.
Nav een vraag van Minoes.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:04 schreef Brighteyes het volgende:
Menstruatie en cyclus perikelen die (nog) niks te maken hebben met zwanger worden op dit moment horen idd niet hier thuis, maar eigenlijk gewoon in LIFestyle.
Helaas niet die van mij, want toen ik vanmorgen wakker werd, bleek ik ongesteld te zijn geworden, na 26 dagenquote:Op woensdag 16 maart 2005 10:01 schreef BabyLover het volgende:
Jeetje, 5 NOD's in 5 dagen tijd! Daar moet vast wel een tweede streepje tussen zitten!
(hèhè, eindelijk weer forum)quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:25 schreef Beaker het volgende:
tvphoe is het met de dames die op hun NOD wachten??
![]()
Dit is echt goed nieuws LWquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:11 schreef LittleWoodstock het volgende:
[..]
(hèhè, eindelijk weer forum)
Beakertje
wat ben je toch een attent mensje!
![]()
Zowaar! Zondag 13 maart ongesteld geworden! Tot nu toe:
1e cyclus 31 dagen
2e cyclus 36 dagen
Hiervan de gulden middenweg nemend (33 dagen), zou ik 13 april weer ongi moeten worden.
Door omstandigheden kunnen vriendlief en ik helaas niet klussen, dus die 13e april wordt meer een soort WOD. Het geeft mij in ieder geval wel de kans om de cyclus-regelmaat goed in de gaten te houden.
Ik hou jullie op de hoogte.![]()
Knuf voor allen!!
LW
Ingridje en Djeez..spannend!
Ik probeer het. Als @home meewerkt en Fok! natuurlijk!quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:18 schreef leonieke het volgende:
En ook van hieruit veel jompels voor Ingrid en Djeez... hou ons op de hoogte eh![]()
Das nog bijna twee weken wegquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:17 schreef Djeez het volgende:
Nog een weekje wachten, we gaan pas testen met de Pasen!
En wat is het Beaker syndroom?quote:
Uhmmm... je hebt geen antibiotica gehad of zo en de pil ook op tijd geslikt?quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:10 schreef Neva het volgende:
Het zou alles behalve geplant zijn maar wel welkom .
Nope geen antibiotica en de pil normaal geslikt.. wel diarree gehadquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Uhmmm... je hebt geen antibiotica gehad of zo en de pil ook op tijd geslikt?
Ik bedoel meer: waarom denk je dat je zwanger zou kunnen zijn?
Aangepast, geen probleem hoor!quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:45 schreef lunastar het volgende:
Brighteyes je hebt een klein foutje gemaakt, mijne nieuwe nod valt in april.
Sorry dat ik het je zo moeilijk maak
Ok. Geen probleem dan. Ik dacht ik zeg het alleen nog even.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:22 schreef Tamea het volgende:
Weet ik BE, ik was ook eik meer even voor mezelf aan het tellen.
Ik begin het gevoel te krijgen dat ik te vroeg geroepen heb. Het wil namelijk "nog" niet doorzetten.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:35 schreef Randa_v het volgende:
Volgens mij is deze net bij mij gearriveerd. Ik had net wat bruine afscheiding in mijn broekje, zo begon het de vorige keer ook. Wel iets vroeg, maar een cyclus van 25 dagen is toch evengoed wel netjes. Voor mijn volgende NOD, wil ik wel 28 dagen aanhouden, dus die mag op 15 april.
Same here, Tamea. Alleen stellen wij het stoppen met de pil nog uit tot de zomer, maar begin vast met meelezen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:55 schreef Tamea het volgende:
* Tamea komt hier ook voorzichtig meeposten, nu zij en haar vriend besloten hebben dat afgelopen pilstrip de laatste was. Vorige week ongesteld geweest na die laatste strip en nu is het wachten op de eerste "spontane" ongesteldheid na ruim 8 jaar pil. We gaan trouwens niet meteen voor het echie maar willen eerst m'n cyclus afwachten.
* Tamea zag die show laatst ook op TV en kwam echt niet meer bij van het lachen bij dat stukje.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:35 schreef PM-girl het volgende:
Om het op zijn jochem meyers uit te drukken; mijn eierstokken klapperen......
Je hoeft je echt niet te verantwoorden hoor, hartstikke leuk tochquote:Op maandag 21 maart 2005 10:48 schreef Neva het volgende:
uhm ik ga niet meer met de pil beginnenja vroeg.. maar we zijn enorm zeker van elkaar.. en het kind zal alle liefde en zekerheid krijgen die wij een kind kunnen geven..
ligt aan bepaalde dingenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je hoeft je echt niet te verantwoorden hoor, hartstikke leuk toch
Maar jullie gaan toch van de zomer pas samenwonen of wordt dat ook vervroegd
In dat geval: testen voor mijn gemoedsrust![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:48 schreef Neva het volgende:
uhm ik ga niet meer met de pil beginnenja vroeg.. maar we zijn enorm zeker van elkaar.. en het kind zal alle liefde en zekerheid krijgen die wij een kind kunnen geven..
normaliter heb je met pil gebruik een opgewekte cyclus.. weinigen hebben daadwerkelijk een eisprong ( althans melde mijn huisarts) je merkt dus degelijk verschil in je pil cyclus en niet pil cyclus.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:00 schreef PM-girl het volgende:
Ik ben dus nieuw hier en ben voorlopig nog niet echt bezig met KvK (zo heet dat hier toch??), maar dat gaat over een paar maandjes wel gebeuren.
Ik ben er wel al erg mee bezig.
Zo wil ik graag gaan uitvogelen wanneer mijn eisprong is en hoe je dat evt. kunt merken. Nu slik ik nog de pil, dus maakt dat nog verschil in of je dat merkt ja of nee?
En nu ik toch aan t vragen ben, die nod wat hier gebruikt worden, gaat dat over de datum dat je ongesteld moet worden maar overtijd bent? (Of ben ik nu heel dom?)
Alvast bedankt enne iedereen alvast succes!
Lieve Neva, mensen hebben toch wel een mening. Als je drie, vier jaar wacht, hoor je misschien 'Waarom hebben jullie nog geen kinderen' jaaaa, die hebben wij dus al gehoord jaquote:Op maandag 21 maart 2005 11:01 schreef Neva het volgende:hihihi ja voel me best een beetje klote nu twijfel zal ik wle of niet testen.. en vragen waarom is het nu anders als normaal.. en ja het is snel.. daarom beetje bang voor de reacties.. maar me moeder zei ook is jullie keuze en daar heb een ander niks mee te maken.. en eigenlijk is dat ook zo
![]()
Je eigen cyclus moet je afwachten als je gestopt bent. De pil is eigenlijk maar een nep-cyclus. Dus als je gestopt bent is het allereerst handig om een paar cycli bij te houden, dan weet je hoeveel dagen je cyclus meestal/ongeveer is. Van daaruit kan je leren wanneer je eisprong ongeveer is. Daar zijn een paar methoden voor.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:00 schreef PM-girl het volgende:
Ik ben dus nieuw hier en ben voorlopig nog niet echt bezig met KvK (zo heet dat hier toch??), maar dat gaat over een paar maandjes wel gebeuren.
Ik ben er wel al erg mee bezig.
Zo wil ik graag gaan uitvogelen wanneer mijn eisprong is en hoe je dat evt. kunt merken. Nu slik ik nog de pil, dus maakt dat nog verschil in of je dat merkt ja of nee?
En nu ik toch aan t vragen ben, die nod wat hier gebruikt worden, gaat dat over de datum dat je ongesteld moet worden maar overtijd bent? (Of ben ik nu heel dom?)
Alvast bedankt enne iedereen alvast succes!
ik moet vanmiddag toch even weg nog dus jullie zullen geduld moeten hebben to vanavondquote:Op maandag 21 maart 2005 11:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lieve Neva, mensen hebben toch wel een mening. Als je drie, vier jaar wacht, hoor je misschien 'Waarom hebben jullie nog geen kinderen' jaaaa, die hebben wij dus al gehoord jaDoe wat je (jullie) hart je ingeeft en het is altijd goed. En ga nou eens testen jah
Dankje!quote:Op maandag 21 maart 2005 11:05 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Je eigen cyclus moet je afwachten als je gestopt bent. De pil is eigenlijk maar een nep-cyclus. Dus als je gestopt bent is het allereerst handig om een paar cycli bij te houden, dan weet je hoeveel dagen je cyclus meestal/ongeveer is. Van daaruit kan je leren wanneer je eisprong ongeveer is. Daar zijn een paar methoden voor.
Je NOD is je Niet Ongesteld Dag. De eerste dag dat je niet ongesteld bent dus eigenlijk, maar wel had moeten zijn.
En Neva: je moeder heeft gelijk
Neva... hoe lang zijn jullie bij elkaar? Niet oordelend bedoeld, puur nieuwsgierigquote:Op maandag 21 maart 2005 11:01 schreef Neva het volgende:hihihi ja voel me best een beetje klote nu twijfel zal ik wle of niet testen.. en vragen waarom is het nu anders als normaal.. en ja het is snel.. daarom beetje bang voor de reacties.. maar me moeder zei ook is jullie keuze en daar heb een ander niks mee te maken.. en eigenlijk is dat ook zo
![]()
Doe wat je wilt, gekletst word er tochquote:Op maandag 21 maart 2005 11:01 schreef Neva het volgende:
.. en ja het is snel.. daarom beetje bang voor de reacties.. maar me moeder zei ook is jullie keuze en daar heb een ander niks mee te maken.. en eigenlijk is dat ook zo![]()
Kijk eens naar een paar linkjes in de OpeningsPost van dit topic. Daar word eea in/op uitgelegd enzo. Ook methodes over hoe dingen bij te houden enzo.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:13 schreef PM-girl het volgende:
Dankje!
Wat ik weet van de eisprong is dat je hem kunt merken aan o.a.: buikpijn, ander soort afscheiding en stemmingswisseling? Zijn er meer dingen?
jij wlequote:Op maandag 21 maart 2005 11:18 schreef easy-going het volgende:
ik wilde etitten, niet quoten
maar op een post van Neva kan dit wel
Soms heb je er wat voor nodig om zo'n beslissingen te nemenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:48 schreef Neva het volgende:
ach, je bevestigt alleen maar mijn punt met zulke opmerkingenquote:Op maandag 21 maart 2005 06:58 schreef Ingrid19 het volgende:
(sorry E.T. nu kun je geen feestje vieren!)
Ingrid en Djeez gefeliciteerd! Was het in ieder geval niet je blindedarmquote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:31 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik kvk goed hoor! Maar t helpt niks!
Ben eik bang dat het nooit gaat lukken.
HA, dan heb ik de mijne deze week gehad! Ik was zomaar sjaggo op mijn moeder zonder reden, buikpijn gehad en afscheiding heb ik nu *yuk*.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:13 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dankje!
Wat ik weet van de eisprong is dat je hem kunt merken aan o.a.: buikpijn, ander soort afscheiding en stemmingswisseling? Zijn er meer dingen?
ik ook nietquote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 17:49 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Ik zal even op je blaas gaan liggen
Mag mijn NOD op 18 april!!!quote:Op zondag 20 maart 2005 13:53 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Ik begin het gevoel te krijgen dat ik te vroeg geroepen heb. Het wil namelijk "nog" niet doorzetten.
Tot nu alleen een klein beetje bruin bloed. Sinds gisteravond zelfs alleen witte afscheiding. Wel buikpijn enzo, zo ontzettend vaag.
Nou ja afwachten maar, he.
Ik herroep mijn NOD van 15 april!! Ik wil liever even afwachten voor ik weer een NOD roep. Ik wacht met roepen in het vervolg tot ik rood zie in mijn broekje, tot dan toe ligt nog alles open!!
www.9maand.comquote:Ik ben niet zwanger:
Volgende ovulatiedatum: 04/04/2005
Vruchtbare periode: Van 01/04/2005 tot 05/04/2005
Eerstkomende NOD (Niet Ongesteld Dag): 18/04/2005 (en vandaag)
quote:Op maandag 21 maart 2005 17:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
[afbeelding] Jij hebt al genoeg gedaan...
Ik ben jaloersquote:Op maandag 21 maart 2005 17:56 schreef Randa_v het volgende:
Wel een mooie cyclus, van pecies 28 dagen!!!
neequote:Op maandag 21 maart 2005 18:37 schreef moussy het volgende:
Nevaleuk! Heb je al gepiest? Niet nu veel gaan drinken om te kunnen piesen hoor, dat schijnt een valse uitslag te kunnen geven.
wel je test mee naar de fysio dan, stel je voor dat je daar moet piesenquote:Op maandag 21 maart 2005 18:39 schreef Neva het volgende:
[..]
nu eerst naar de fysio en hopenlijk kan ik dan piesen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |