Helaas niet die van mij, want toen ik vanmorgen wakker werd, bleek ik ongesteld te zijn geworden, na 26 dagenquote:Op woensdag 16 maart 2005 10:01 schreef BabyLover het volgende:
Jeetje, 5 NOD's in 5 dagen tijd! Daar moet vast wel een tweede streepje tussen zitten!
(hèhè, eindelijk weer forum)quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:25 schreef Beaker het volgende:
tvphoe is het met de dames die op hun NOD wachten??
![]()
Dit is echt goed nieuws LWquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:11 schreef LittleWoodstock het volgende:
[..]
(hèhè, eindelijk weer forum)
Beakertje
wat ben je toch een attent mensje!
![]()
Zowaar! Zondag 13 maart ongesteld geworden! Tot nu toe:
1e cyclus 31 dagen
2e cyclus 36 dagen
Hiervan de gulden middenweg nemend (33 dagen), zou ik 13 april weer ongi moeten worden.
Door omstandigheden kunnen vriendlief en ik helaas niet klussen, dus die 13e april wordt meer een soort WOD. Het geeft mij in ieder geval wel de kans om de cyclus-regelmaat goed in de gaten te houden.
Ik hou jullie op de hoogte.![]()
Knuf voor allen!!
LW
Ingridje en Djeez..spannend!
Ik probeer het. Als @home meewerkt en Fok! natuurlijk!quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:18 schreef leonieke het volgende:
En ook van hieruit veel jompels voor Ingrid en Djeez... hou ons op de hoogte eh![]()
Das nog bijna twee weken wegquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:17 schreef Djeez het volgende:
Nog een weekje wachten, we gaan pas testen met de Pasen!
En wat is het Beaker syndroom?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |