Uhmmm... je hebt geen antibiotica gehad of zo en de pil ook op tijd geslikt?quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:10 schreef Neva het volgende:
Het zou alles behalve geplant zijn maar wel welkom .
Nope geen antibiotica en de pil normaal geslikt.. wel diarree gehadquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Uhmmm... je hebt geen antibiotica gehad of zo en de pil ook op tijd geslikt?
Ik bedoel meer: waarom denk je dat je zwanger zou kunnen zijn?
Aangepast, geen probleem hoor!quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:45 schreef lunastar het volgende:
Brighteyes je hebt een klein foutje gemaakt, mijne nieuwe nod valt in april.
Sorry dat ik het je zo moeilijk maak
Ok. Geen probleem dan. Ik dacht ik zeg het alleen nog even.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:22 schreef Tamea het volgende:
Weet ik BE, ik was ook eik meer even voor mezelf aan het tellen.
Ik begin het gevoel te krijgen dat ik te vroeg geroepen heb. Het wil namelijk "nog" niet doorzetten.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:35 schreef Randa_v het volgende:
Volgens mij is deze net bij mij gearriveerd. Ik had net wat bruine afscheiding in mijn broekje, zo begon het de vorige keer ook. Wel iets vroeg, maar een cyclus van 25 dagen is toch evengoed wel netjes. Voor mijn volgende NOD, wil ik wel 28 dagen aanhouden, dus die mag op 15 april.
Same here, Tamea. Alleen stellen wij het stoppen met de pil nog uit tot de zomer, maar begin vast met meelezen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:55 schreef Tamea het volgende:
* Tamea komt hier ook voorzichtig meeposten, nu zij en haar vriend besloten hebben dat afgelopen pilstrip de laatste was. Vorige week ongesteld geweest na die laatste strip en nu is het wachten op de eerste "spontane" ongesteldheid na ruim 8 jaar pil. We gaan trouwens niet meteen voor het echie maar willen eerst m'n cyclus afwachten.
* Tamea zag die show laatst ook op TV en kwam echt niet meer bij van het lachen bij dat stukje.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:35 schreef PM-girl het volgende:
Om het op zijn jochem meyers uit te drukken; mijn eierstokken klapperen......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |