Spijker op z'n kop, Jessie!!! Hoewel voor mij niet echt het kleine zusje, hoor, maar wel gewoon, ja, kweeniet, heel vertrouwd en zooooo meelevend altijdquote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:33 schreef jessie het volgende:
Jelief wat leuk voor je!!!!!!!
Heel gek maar op de 1 of andere manier zie ik jou altijd een beetje als het kleine zusje van iedereen hier op OUD. En dan nu heb je zelf een 2e streepje. Echt zo leuk voor je. Na al dat meeleven van jou kant voor iedereen!![]()
![]()
Of het is je blindedarm!quote:Op zondag 27 februari 2005 11:36 schreef Ingrid19 het volgende:
Ja, ik weet dat het nog lang niet 17 maart is. Maar van de week moest ik naar de huisartsenpost omdat ik gigantische pijn in mn buiik had. (rechts onderin) Toen ben ik dus onderzocht en hij dacht dat er een kans was op buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Hij heeft toen een test gedaan en die was negatief. Vandaar.
Nee, want dat heeft de ha onderzocht. Vind het wel vreemd, want mij is gezegd dat een blindedarmonsteking acuut is, dat je bv 's morgens last krijgt en hij er s'avonds uit is.quote:Op maandag 28 februari 2005 19:45 schreef Icaä het volgende:
[..]
Of het is je blindedarm!
Serieus hoor, ik heb zeker een jaar lang last van wat ik dacht dat de eisprong was. Dat bleek dus een blindedarmontsteking. Pas toen die eruit was werd ik (weer) zwanger.
(Blindedarmpijn hoeft niet ineens door te zetten, dat kan tijden lang zeuren).
(geen poging om koste wat kost gelijk te willen hebben hoor, want ik gun niemand een blindedarmontsteking)quote:Op maandag 28 februari 2005 23:07 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Nee, want dat heeft de ha onderzocht. Vind het wel vreemd, want mij is gezegd dat een blindedarmonsteking acuut is, dat je bv 's morgens last krijgt en hij er s'avonds uit is.
Lunastar, in het vorige topic op 13 februari zei ik precies hetzelfde, maar ik ben toch echt zwanger hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:18 schreef lunastar het volgende:
Minoes wat erg hopelijk mogen we volgende keer voor jou jompelen.
gefeliciteerd Jelief, geniet er van.
Hier spannend, terwijl ik eigenlijk toch denk dat ik ongi ga worden. Voel geen pms of zo, maar mijn gevoel zegt het. Het enigste dat naar zw-schap kan wijzen is de misselijkheid, maar het raarste is dat ik het na het eten altijd heb.
dames tot later
groetjes
Toch vreemd dan. Ik heb tegen de ha (ha-post eik) gezegd dat ik dacht dat het mn blinde darm kon zijn. Daar ben ik o.a. op onderzocht. Volgens hem was dat niet zo, maar wat het wel was/is weet hij ook niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:19 schreef Icaä het volgende:
verhaal
Dat is nou juist de ellende met blindedarmontstekingen: alleen opereren geeft definitief uitsluitsel of het inderdaad je blindedarm is (dit werd mij verteld door de artsen in het ziekenhuis). De aanwijzingen kúnnen heel sterk zijn, maar dat hoeft niet (in mijn geval waren ze niet glashard; zo ben ik nog zelf naar het ziekenhuis toe gereden, en dat alleen al had een reden kunnen zijn om me terug te sturen).quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:21 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Hoe kan je er dan definiteif achter komen of het wel of niet met je blinde darm te maken heeft? Door een echo, wat bij jou is gedaan?
Verder kan het dus theoretisch wel mn eisprong zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |