quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:18 schreef Slaaitjuh het volgende:
godnonde
aanbidden is zoo 2004
(ik wil die WHAEVA BITCH smiley)
Ej, geivah en neimah.quote:
Wie zegt dat ik het van Dirk heb?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:20 schreef Dirkh het volgende:
Ik zal ook niet vertellen dat jij dat weer hebt opgelopen bij Dirk.
Ik ben nieuw.quote:
Neh, meer 2002, hoogstens 2003.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:18 schreef Slaaitjuh het volgende:
godnonde
aanbidden is zoo 2004![]()
![]()
![]()
(ik wil die WHAEVA BITCH smiley)
Jij mag nooit meer naast me zitten.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als het persé moet.
Inclusief pi's?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:25 schreef MUUS het volgende:
Inclusief pi's?
Que?quote:Hint?
Ontopic!!!quote:
Ik geef je nog even de kans om dit te corrigeren, daarna praten we verder.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:28 schreef Slaaitjuh het volgende:
de meest debiele mensen
Dude, ik ben geen tweedehands auto.quote:worden aangeboden
Kijk, da's ontopic.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:28 schreef Dirkh het volgende:
MUUS is lief en de allerleukste mod die er op heel fok rondloopt. Ze heeft een lekker figuur en lippen om van te dromen.
Jij droomt graag he.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:28 schreef Dirkh het volgende:
MUUS is lief en de allerleukste mod die er op heel fok rondloopt. Ze heeft een lekker figuur en lippen om van te dromen.
Wie ben jij en wat heb je met dirkh gedaan?!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:28 schreef Dirkh het volgende:
Geen auto nee.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik geef je nog even de kans om dit te corrigeren, daarna praten we verder.
[..]
Dude, ik ben geen tweedehands auto.
.....quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:28 schreef Dirkh het volgende:
Het was een doodsverwensing.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met dirkh gedaan?!.
.
Oh gelukkig, jij bent het toch.quote:
Juup, zeg dan gewoon dat je me een rare zuiplap vindt, dan hebben we dat ook weer gehad.quote:
Raar nee, zuiplap eehmmm dat zeg ik alleen tegen Yvonnequote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Juup, zeg dan gewoon dat je me een rare zuiplap vindt, dan hebben we dat ook weer gehad..
En daarna moet je je vrouw dronken voeren en haar weer een topic op Fok laten openen..
Ben je dat echt? Wat geweldig!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:36 schreef MUUS het volgende:
een rare zuiplap vindt,
Ik zweer het je, ik las in eerste instantie opnemen.quote:En daarna moet je je vrouw dronken voeren en haar weer een topic op Fok laten openen.
Je hebt mijn woordje overgenomen.quote:
Tieten kenne helemaal nie kome, Poesdnoes!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:39 schreef Posdnous het volgende:
Komen er nog tieten of zo?
Niehieuw.quote:
Ik wil geen punttietenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:43 schreef MUUS het volgende:
Je hebt mijn woordje overgenomen..
Nu gaan we vast op elkaar lijken, net als honden en hun baasjes..
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je hebt mijn woordje overgenomen..
Nu gaan we vast op elkaar lijken, net als honden en hun baasjes..
[..]
Ik ook niet, maar dat topje dacht er anders over.quote:
Zonder topje zag het er inderdaad stukken beter uitquote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:47 schreef MUUS het volgende:
Ik ook niet, maar dat topje dacht er anders over..
Vind jij mijn nieuwe versche fan ook zo leuk?.
Dat zag ikquote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Raar nee, zuiplap eehmmm dat zeg ik alleen tegen Yvonne
Moet ik mijn tieten eens in je nek leggen?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:52 schreef barman het volgende:
Maar da's een vent!
Straks denken ze dat ik homo ben
Juup jokt, hij heeft een tijd geleden nog een opmerking gemaakt over mijn drankverbruik.quote:
Maar, ben jij wel eens echt nuchter dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
Moet ik mijn tieten eens in je nek leggen?.
[..]
Juup jokt, hij heeft een tijd geleden nog een opmerking gemaakt over mijn drankverbruik.. Ik weet alleen niet meer waar of wanneer, maar dat komt omdat ik dronken was.
Ja FA, doe jij nou eens iets aan dat smerige gestook van die Kastanova, die kloot staat gewoon de perfecte liefde tussen mij enquote:
Doe maar. Het een sluit het ander niet uitquote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
Moet ik mijn tieten eens in je nek leggen?.
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 01:02 schreef barman het volgende:
[..]
Doe maar. Het een sluit het ander niet uit![]()
En stoer.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 01:28 schreef static het volgende:
MUUS is lief en toch ook wel serieus aantrekkelijk.
Allichtquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:13 schreef Ripley het volgende:
Duh. MUUS is geweldig.
Niet dat ik daar iets aan heb.quote:En ze heeft ook goeie tieten
Nou, vooruit dan. MUUS,quote:MUUS![]()
Misschien helpt het als je die advertentie eens van de muur afhaalt.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
Nou vooruit dan maar.
SUUM!! Uhm... MUSU!
! Verdomme! UUMS!
! Heilige nijlpaard, had dat mens niet een wat makkelijkere naam kunnen verzinnen!?
Tieten is een goed woord ja.quote:
Vooral in combinatie metquote:
Dat spreekt voor zich, natuurlijk!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vooral in combinatie met. MUUS.
.
En intelligent en een goed gevoel voor humor en adrem en een sprankelende persoonlijkheid en spitsvondig en en en en ....quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
En intelligent en een goed gevoel voor humor en adrem en een sprankelende persoonlijkheid en spitsvondig en en en en ....
Ow, laat ook maar, niemand leest dit stukje.
heeft janetje ookquote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:28 schreef Dirkh het volgende:
Welles! Vertel meer over jezelf, MUUS. Dat kan ik Post-It papiertjes op het bord waarmee ik jouw bewegingen met gekleurde punaises bijhoud plakken.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ow, laat ook maar, niemand leest dit stukje.
en jij bentquote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:17 schreef Xenomaniac het volgende:
En doe het nou Godverdomme nou es!
Hare heiligheid, doe's terugmailen als het u blieft?quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:13 schreef MUUS het volgende:
Hare Heiligheid... mjaaaaaa, daar kan ik wel mee leven, denk ik..
speciaal voor jouquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:21 schreef MUUS het volgende:
brainster, je avatar.. Die hoort zéker in dit topic.
.
Ja graagquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:21 schreef MUUS het volgende:
brainster, je avatar.. Die hoort zéker in dit topic.
.
Hoi Rip..
Heb ik al gedaan.
?
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:35 schreef Qwea het volgende:
Ik denk dat muus dr kut nu wel nat is van het (in)likken
MUUS dr kut smaakt Goddelijk.quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:53 schreef brainster het volgende:
Hoe weet jij dat?
Ben jij een (ex) wipkip van mij?quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:00 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
'r kut smaakt Goddelijk.
(of je moet niet van Lindebloesem houden...)
Hmmm...quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:00 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
MUUS dr kut smaakt Goddelijk.
(of je moet niet van Lindebloesem houden...)
Wat nou weer?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:03 schreef Dirkh het volgende:
Ik aanbid MUUS niet meer, ze heeft iemand vermoord.![]()
![]()
Smerig takkewijf.
Een persoonlijkheid is verloren gegaan door het toedoen van dit gedrocht.
Met een flinke sheut drank er door wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:06 schreef Adelante het volgende:
red ik het nog met 'n kannetje kaneelthee?
sheutquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met een flinke sheut drank er door wel.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:03 schreef Dirkh het volgende:
Ik aanbid MUUS niet meer, ze heeft iemand vermoord.
van de halve transvaalwijk?quote:
*denkt aan foto's*quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:06 schreef Adelante het volgende:
red ik het nog met 'n kannetje kaneelthee?
quote:
dat wasquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:11 schreef ArmaniMania het volgende:
MUUS, zegt me wel ietsWas dat niet die Fok-babe van 2004?
Nee toch? Volgens mij was ik de CrewBabe (quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:11 schreef ArmaniMania het volgende:
MUUS, zegt me wel ietsWas dat niet die Fok-babe van 2004?
Jerruh is een vent, drol.quote:
WAT DAN?!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heub 't weul geleuzen. Jij, jij.... smeurig bietch.
quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mên, dat ik dat nog mee mag maken, kasta die opkomt voor de crew.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heub 't weul geleuzen. Jij, jij.... smeurig bietch.
Jerruh plaatst tenminste mooie duidelijke foto's van zichzelf, kan MUUS een voorbeeld aan nemen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:20 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jerruh moet die titel dan maar snel inleveren aan MUUS
En waar gaat dit nou weer over?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:19 schreef kastanova het volgende:
Oh wacht ff...
Muus is een kutwijf dat haar afspraken niet nakomt!.
.
Ik heb het gevonden.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:20 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jerruh moet die titel dan maar snel inleveren aan MUUS
Heb jij die boobpics gemist dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:22 schreef Juup© het volgende:
Jerruh plaatst tenminste mooie duidelijke foto's van zichzelf, kan MUUS een voorbeeld aan nemen.
vrijdag 18 februari 2005 23:06 hebben we iets afgesprokenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:23 schreef MUUS het volgende:
En waar gaat dit nou weer over?
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb jij die boobpics gemist dan?
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jerruh plaatst tenminste mooie duidelijke foto's van zichzelf, kan MUUS een voorbeeld aan nemen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]en dan graag recente, waar je kan zien dat inmiddels de deuken in haar dijen staan, de spataderen lopen tot aan haar navel, en de littekens van het inscheuren door kastanova te zien zijn.
Heeft ze je afgewezen ofzo?quote:
Die littekens zijn vervangen door klittebandsluitingenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:25 schreef Dirkh het volgende:
en de littekens van het inknippen netjes uitbelicht zijn.
Jerruh is een manquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
al die EH'rs spannen samenquote:
Fok verkiezingen ZIJN nutteloosquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:23 schreef MUUS het volgende:
[..]
En waar gaat dit nou weer over?
Pffff, kerels..
[..]
Ik heb het gevonden..
Ik was CrewBabe in 2002, samen met CrewHunk Kreator.. Jerruh heeft de userverkiezing gewonnen in 2003.
Wow, wat een hoop nutteloze info..
Oh kut, dat 'dat doe ik deze week wel ergens' gedoe?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
vrijdag 18 februari 2005 23:06 hebben we iets afgesproken.
De kuilen en de spataderen heb je maar even buiten beschouwing gelaten.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Die littekens zijn vervangen door klittebandsluitingen.
*kuch* *mompel* Je notes *mompel* *kuch*quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je moet je eerst aanbieden om afgewezen te worden. De eerste stap zal een probleem worden.
Nee, daar heeft ie tatoo`s van gemaaktquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De kuilen en de spataderen heb je maar even buiten beschouwing gelaten.
Verstandig.![]()
Op preciezer te zijn: "En ik zei niet een week, ik zei VAN DE WEEK.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh kut, dat 'dat doe ik deze week wel ergens' gedoe?
Whoops..
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
*kuch* *mompel* Je notes *mompel* *kuch*
Follow the dotsquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:32 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Nee, daar heeft ie tatoo`s van gemaakt
Het zal wel zo zijn gegaan:quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Op preciezer te zijn: "En ik zei niet een week, ik zei VAN DE WEEK.. Dat kan ook morgen zijn."
.
Nou......quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:40 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
had zeker MUUS op je lul verwacht
Omdat Drekh het weer niet kan laten.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:40 schreef static het volgende:
En ik maar denken waarom deze steeds in MyAT's terugkomt.
Oi!quote:
quote:Op maandag 10 januari 2005 00:23 schreef Brennie het volgende:
Leukste relschopper:
De grote winnaar met maarliefst 27 stemmen is geworden:
Kastanova
![]()
Beste discussievoerder op Fok!:
De grote winnaars met maarliefst 9 stemmen zijn geworden:
Kastanova
![]()
Meest aandachtsgeile user:
De grote winnaar met maarliefst 7 stemmen is geworden:
Kastanova
![]()
Leukste fotoboek: mannen:
De grote winnaar met maarliefst 2 stemmen:
Kastanova
![]()
Totdat hij de hond van danny ontmoet en ook een watje wordtquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:45 schreef Dirkh het volgende:
Goede oude tijd zullen we maar zeggen. Nu hebben we alleen Swets nog over.
Swets --> Hond Kasta --> MUUSquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Totdat hij de hond van danny ontmoet en ook een watje wordt.
Ze schijt inderdaad de hele tuin onder...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:48 schreef Dirkh het volgende:
Swets --> Hond Kasta --> MUUS
Ik zie de overeenkomsten wel.
Afspraken niet nakomen, uitvluchten verzinnen, etc. etc.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:48 schreef MUUS het volgende:
Ik doe die quote toch maar niet.. Mijn image pleur ik daarmee ook door de plee namelijk.
Onderwerp: Muuuuuuuuuuuusquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Afspraken niet nakomen, uitvluchten verzinnen, etc. etc.
Het is dat je het compenseert met je bedprestaties....
Voor het slapen gaan, wil ik deze ff gequote hebben. Hiermee zal ik met een glimlach op mijn, toch al vrolijke gezichtje, in slaap vallen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Onderwerp: Muuuuuuuuuuuus.
Je bent de liefste!
En de beste!
En de mooiste!
Kus terug :-D
Je Valentijntje.
En nu niet zeggen dat ik je niet gewaarschuwd heb..
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je bent de liefste!
En de beste!
En de mooiste!
Je Valentijntje.
That does it, ik slinger de scanner aanquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je bent de liefste!
En de beste!
En de mooiste!
Je Valentijntje.
Er moet vast nog meer zijn....quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je bent de liefste!
En de beste!
En de mooiste!
Je Valentijntje.
He, ik zou net gaan slapen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:57 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Er moet vast nog meer zijn....
Ha, daardoor wordt alleen maar nog duidelijker wat voor een softie je bent.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
That does it, ik slinger de scanner aan![]()
.
Ging het om een pijpbeurt?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ha, daardoor wordt alleen maar nog duidelijker wat voor een softie je bent.. Er staat namelijk dat je erom gezeurd hebt, remember?
.
Blijf nog maar ff wakker, scan ik haar valentijnskaartje even inquote:
1280X1024 will doquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Blijf nog maar ff wakker, scan ik haar valentijnskaartje even in.
Ik weet níet waar je het over hebtquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ha, daardoor wordt alleen maar nog duidelijker wat voor een softie je bent.. Er staat namelijk dat je erom gezeurd hebt, remember?
.
Je gaat de tekst aanpassen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik weet níet waar je het over hebt.
zelfs dan moet je je grenzen kennenquote:
Kasta zou zoiets noooooooiiit doenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je gaat de tekst aanpassen.. Wimp.
.
De geschreven tekst op een wisselende achtergrond?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je gaat de tekst aanpassen.. Wimp.
.
tap tap tap.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ow die! Die vond je niet goed genoeg, je moest een echte.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
De geschreven tekst op een wisselende achtergrond?
Ik ben goed, maar niet zó goed.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:03 schreef MUUS het volgende:
Mag trouwens niet.. Is persoonlijk.
. Grens Fok!- prive wordt overschreden.
.
Zal ik DP erbij roepen?.
Wie is nu de woosquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:03 schreef MUUS het volgende:
Mag trouwens niet.. Is persoonlijk.
. Grens Fok!- prive wordt overschreden.
.
Zal ik DP erbij roepen?.
Och, dat wordt wel weer rechtgezet zodra we het over geslachtsdelen gaan hebbenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:02 schreef MUUS het volgende:
Damn, dit gaat wel hard tegen hard inmiddels.
Ik zie de stukjes reputatie door het topic vliegen..
Think not.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Och, dat wordt wel weer rechtgezet zodra we het over geslachtsdelen gaan hebben.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Verklaar u naderquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:10 schreef Adelante het volgende:
kijk nou komen we ergens in dit MUUS topic
Ik moest hem in allerlei hoeken en posities buigen en proppen om hem in je kwijt te kunnen ja...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:10 schreef MUUS het volgende:
Think not.
Jouw lul is namelijk helemaal niet recht.
ik wacht op het inscannen van MUUS' geslachtsdelenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:11 schreef ArmaniMania het volgende:
Verklaar u naderHet enige wat ik zie, zijn tot nu toe wat loze uitspraakjes enzo
Pas op met wie je een softie noemt, ik heb mailarchieven die teruggegaan tot begin 2003quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:12 schreef MUUS het volgende:
Selectief, bleuuuuuuuuh..
Maar ja, als ze de rest zouden weten wordt het duidelijk dat je een softie bent natuurlijk..
Is dit gebaseerd voor of na jullie relatie?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:12 schreef MUUS het volgende:
Selectief, bleuuuuuuuuh..
Maar ja, als ze de rest zouden weten wordt het duidelijk dat je een softie bent natuurlijk..
Niks weg imago! Aan de andere kant van de kaart staat juist dat ik dat ding stuur, omdat hij erom heeft lopen zeuren als een wijf!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:13 schreef Adelante het volgende:
omg... dat meisjeshandschrift ook
pooofffff, weg imago
Relatie? Wat? Met wie? Kastanova? Martin?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:15 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Is dit gebaseerd voor of na jullie relatie?
Dus jij hebt wel toegegeven aan dat gezeur en een echte kaart gestuurd?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Niks weg imago! Aan de andere kant van de kaart staat juist dat ik dat ding stuur, omdat hij erom heeft lopen zeuren als een wijf!
de reputatie van foltermod valt nu wel even in diggelenquote:
jij vond het de spetters nooit waard zeker?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:18 schreef Xennia het volgende:
Dus jij hebt wel toegegeven aan dat gezeur en een echte kaart gestuurd?
Kunnen we lang wachten, anders stuur ik je wel een kopiequote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik wacht op het inscannen van MUUS' geslachtsdelen
Dus erna, voorspellendquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Relatie? Wat? Met wie? Kastanova? Martin?
Noooooooooit van gehoord..
Mwoah, hij wilde lief.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dus jij hebt wel toegegeven aan dat gezeur en een echte kaart gestuurd?
Zeuren?!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:15 schreef MUUS het volgende:
Niks weg imago! Aan de andere kant van de kaart staat juist dat ik dat ding stuur, omdat hij erom heeft lopen zeuren als een wijf!
MAAR DAT VERTELT HIJ ER EVEN NIET BIJ VOOR HET GEMAK..
.
En ja, ik heb een wijvenhandschrift. En ja, ik heet Marloes. Halloooooo Fok..
Stiekum vindt jij hem wel leuk.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mwoah, hij wilde lief.
Ik gaf hem lompheid in de klefste kaart die ik kon vinden..
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:17 schreef MUUS het volgende:
Relatie? Wat? Met wie? Kastanova? Martin?
Noooooooooit van gehoord..
kusjekwijlkroelquote:
Ah, daar kunnen ze wel lezen dat je gezeurd hebt. Het feit dat je daarna bleef zeuren, doet je ook geen goed.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zeuren?!
Jij stuurde me dit en plaatste dit waarop ik reageerde met "Een e-card, jij nerd."
Totdat er iets uit hun kut kruiptquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:23 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Zo zijn vrouwen NA de relatie
Zo zijn vrouwen die hopen op een relatie,quote:
Ik heb het ondanks aandringen bij een e-card gelaten.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
jij vond het de spetters nooit waard zeker?![]()
Welke reputatie en van wie?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:02 schreef MUUS het volgende:
Ik zie de stukjes reputatie door het topic vliegen..
Meestal zijn dat soort vrouwen op je beurs uitquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zo zijn vrouwen die hopen op een relatie,
terwijl je ze eigenlijk alleen maar wilt neuken.
Evenals jouw email-adres overigensquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ah, daar kunnen ze wel lezen dat je gezeurd hebt.
Ook dit jaar nog...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:24 schreef Xennia het volgende:
Ik heb het ondanks aandringen bij een e-card gelaten.
Dus MUUS lekt?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Pas op met wie je een softie noemt, ik heb mailarchieven die teruggegaan tot begin 2003.
scheelt iig weer een hoop geknuffel enzoquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:25 schreef ArmaniMania het volgende:
Meestal zijn dat soort vrouwen op je beurs uit
Kut, ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Evenals jouw email-adres overigens
En andersom,quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:25 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Meestal zijn dat soort vrouwen op je beurs uit
Don't flatter yourself, ik bewaar al mijn mailtjesquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ah, daar kunnen ze wel lezen dat je gezeurd hebt. Het feit dat je daarna bleef zeuren, doet je ook geen goed.
Ook iets wat tegen je werkt: jij bewaart al onze mailtjes. Ik niet. Softie.. Kusje?
.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:29 schreef static het volgende:
Toch klinkt 'Marloes Blokhuis' wel leuk.
M&M.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:29 schreef static het volgende:
Toch klinkt 'Marloes Blokhuis' wel leuk.
Die mailtjes zijn van 2 maanden geleden. Laat eens een zelfde overzicht zien van je mailtjes uit januari 2003quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Don't flatter yourself, ik bewaar al mijn mailtjes.
[afbeelding]
Geen Maurice erbij?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:33 schreef MUUS het volgende:
En dan krijgen we kindjes... Merel, Mees, Marijn en Marion.....
heb je je niet laten helpen na mini-muus>?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:33 schreef MUUS het volgende:
Is die periode toevallig gekozen of is het omdat wij toen met elkaar begonnen?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Die mailtjes zijn van 2 maanden geleden. Laat eens een zelfde overzicht zien van je mailtjes uit januari 2003
Je vergeet Martin jr.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:33 schreef MUUS het volgende:
Nee, nu wil ze kleine Dirkh`s op de werled schoppenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
heb je je niet laten helpen na mini-muus>?
Die periode is gekozen omdat jij beweerde al je maitjes sinds begin 2003 te hebben bewaard. Zijn wij in januari 2003 begonnen?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Is die periode toevallig gekozen of is het omdat wij toen met elkaar begonnen?.
[afbeelding]
Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:39 schreef Xennia het volgende:
Zijn wij in januari 2003 begonnen?
Oh fuck, ik zit er een jaar naastquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als je bedoelt in cyberspace heb ik geen idee
Dat vermoedde ik al met je brakke geheugenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh fuck, ik zit er jaar naast.
Ej, dit topic gaat over Muus!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al met je brakke geheugen![]()
Ze is jaloersquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ej, dit topic gaat over Muus!.
Die dingen moet je eten. Of is dat het koosnaampje van Kasta's gevalletje?quote:
Nice move.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ej, dit topic gaat over Muus!.
Nee, dat is M²quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:48 schreef static het volgende:
[..]
Die dingen moet je eten. Of is dat het koosnaampje van Kasta's gevalletje?
quote:
Holy crap, wat een geheugen! Da's lang geleden, man! Toen waren brakke foto's nog helemaal hip hier.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:34 schreef xtcocainephedramfetamine het volgende:
Ik aanbid MUUS vanaf het moment dat ik haar foto's zag. Die met een mooie lach en een zwart truitje. Jammer genoeg camkwaliteit, maar dat mocht mijn pret niet drukken.
Ook zo'n vage kut-mongool.quote:
Is niet belangrijk. En zo lang is dat toch niet geleden? Anyway, sinds die foto's ben ik smoorverliefd op MUUS.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Holy crap, wat een geheugen! Da's lang geleden, man! Toen waren brakke foto's nog helemaal hip hier.
Wie is u?.
Rot effe op man! Open zelf een topic!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:40 schreef xtcocainephedramfetamine het volgende:
Anyway, sinds die foto's ben ik smoorverliefd op MUUS.
Jawel, godverre!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:40 schreef xtcocainephedramfetamine het volgende:
[..]
Is niet belangrijk.
2002.quote:En zo lang is dat toch niet geleden?
Tsssss. 2002, dat is als gisteren.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:47 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jawel, godverre!.
. Die Xenomaniac is ook een bekende en dat irriteert me ook als de neten!
Newbie/lurker, my ass, die Xeno weet dingen van jaren geleden en zo lang lurkt niemand..
[..]
2002..
Moet ik weer gaan raden?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:48 schreef xtcocainephedramfetamine het volgende:
[..]
Tsssss. 2002, dat is als gisteren.
Nee, niet veel mensen hebben mij IRL gezien en niet veel hebben foto's van mij gezien.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:50 schreef MUUS het volgende:
[..]
Moet ik weer gaan raden?. Heb ik je IRL gezien?
Geef eens een hint..
FOTOBOEK!!quote:
Doe toch maar een hint.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:55 schreef xtcocainephedramfetamine het volgende:
Ik ben trouwens echt niet zo spectaculair hoor.
Dat van de identiteit openbaren en toch anoniem blijven was al een hint.quote:
Ah, niet gezien.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:58 schreef xtcocainephedramfetamine het volgende:
[..]
Dat van de identiteit openbaren en toch anoniem blijven was al een hint.
Ik wil overigens wel dat je je mond houdt.
Je hebt nog steeds niet zwart op beige (quote:Op vrijdag 25 februari 2005 04:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ah, niet gezien.
Potdomme, cryptisch om 4:00u 's nachts.... Ik dacht 'm te snappen, maar die persoon heb ik wel IRL gezien. Volgende hint?
.
*krabbeltje zet*quote:Op vrijdag 25 februari 2005 04:03 schreef xtcocainephedramfetamine het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet zwart op beige (.) gezet dat je me niet zal verklikken!
's Nachts ben ik op mijn best.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 04:08 schreef MUUS het volgende:
Ooooooooooooooooooooooooow.
Pleuris, dat was wel heel cryptisch hoor..
Ik ben altijd leuk.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 04:13 schreef xtcocainephedramfetamine het volgende:
[..]
's Nachts ben ik op mijn best.
Weet ik. Ik zou zo met je trouwen.quote:
Ga eens uit het topic ofzo. Ik ben hier bezig met MUUS.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 04:18 schreef Xenomaniac het volgende:
Zeg mensen, we gaan hier toch godverredomme geen slowchat-topic van maken hè?
Zeg, lik jij eens rapido me reet sufkut.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 04:20 schreef xtcocainephedramfetamine het volgende:
Ga eens uit het topic ofzo. Ik ben hier bezig met MUUS.
Dat heb ik al eens gedaan volgens mij.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 04:22 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zeg, lik jij eens rapido me reet sufkut.
Dit is mijn topic. Open je eigen 'muus-topic' of zo.
Zoek dat dan!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 04:23 schreef xtcocainephedramfetamine het volgende:
Dat heb ik al eens gedaan volgens mij.
Die search werkt toch voor geen meter.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 04:25 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zoek dat dan!
Een beetje in mijn topic virtueel tegen MUUS aanrijen.
Rot op debiel!
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 04:31 schreef xtcocainephedramfetamine het volgende:
Die search werkt toch voor geen meter..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |