quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:18 schreef Slaaitjuh het volgende:
godnonde
aanbidden is zoo 2004
(ik wil die WHAEVA BITCH smiley)
Ej, geivah en neimah.quote:
Wie zegt dat ik het van Dirk heb?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:20 schreef Dirkh het volgende:
Ik zal ook niet vertellen dat jij dat weer hebt opgelopen bij Dirk.
Ik ben nieuw.quote:
Neh, meer 2002, hoogstens 2003.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:18 schreef Slaaitjuh het volgende:
godnonde
aanbidden is zoo 2004![]()
![]()
![]()
(ik wil die WHAEVA BITCH smiley)
Jij mag nooit meer naast me zitten.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als het persé moet.
Inclusief pi's?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:25 schreef MUUS het volgende:
Inclusief pi's?
Que?quote:Hint?
Ontopic!!!quote:
Ik geef je nog even de kans om dit te corrigeren, daarna praten we verder.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:28 schreef Slaaitjuh het volgende:
de meest debiele mensen
Dude, ik ben geen tweedehands auto.quote:worden aangeboden
Kijk, da's ontopic.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:28 schreef Dirkh het volgende:
MUUS is lief en de allerleukste mod die er op heel fok rondloopt. Ze heeft een lekker figuur en lippen om van te dromen.
Jij droomt graag he.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:28 schreef Dirkh het volgende:
MUUS is lief en de allerleukste mod die er op heel fok rondloopt. Ze heeft een lekker figuur en lippen om van te dromen.
Wie ben jij en wat heb je met dirkh gedaan?!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:28 schreef Dirkh het volgende:
Geen auto nee.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik geef je nog even de kans om dit te corrigeren, daarna praten we verder.
[..]
Dude, ik ben geen tweedehands auto.
.....quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:28 schreef Dirkh het volgende:
Het was een doodsverwensing.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met dirkh gedaan?!.
.
Oh gelukkig, jij bent het toch.quote:
Juup, zeg dan gewoon dat je me een rare zuiplap vindt, dan hebben we dat ook weer gehad.quote:
Raar nee, zuiplap eehmmm dat zeg ik alleen tegen Yvonnequote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Juup, zeg dan gewoon dat je me een rare zuiplap vindt, dan hebben we dat ook weer gehad..
En daarna moet je je vrouw dronken voeren en haar weer een topic op Fok laten openen..
Ben je dat echt? Wat geweldig!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:36 schreef MUUS het volgende:
een rare zuiplap vindt,
Ik zweer het je, ik las in eerste instantie opnemen.quote:En daarna moet je je vrouw dronken voeren en haar weer een topic op Fok laten openen.
Je hebt mijn woordje overgenomen.quote:
Tieten kenne helemaal nie kome, Poesdnoes!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:39 schreef Posdnous het volgende:
Komen er nog tieten of zo?
Niehieuw.quote:
Ik wil geen punttietenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:43 schreef MUUS het volgende:
Je hebt mijn woordje overgenomen..
Nu gaan we vast op elkaar lijken, net als honden en hun baasjes..
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je hebt mijn woordje overgenomen..
Nu gaan we vast op elkaar lijken, net als honden en hun baasjes..
[..]
Ik ook niet, maar dat topje dacht er anders over.quote:
Zonder topje zag het er inderdaad stukken beter uitquote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:47 schreef MUUS het volgende:
Ik ook niet, maar dat topje dacht er anders over..
Vind jij mijn nieuwe versche fan ook zo leuk?.
Dat zag ikquote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Raar nee, zuiplap eehmmm dat zeg ik alleen tegen Yvonne
Moet ik mijn tieten eens in je nek leggen?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:52 schreef barman het volgende:
Maar da's een vent!
Straks denken ze dat ik homo ben
Juup jokt, hij heeft een tijd geleden nog een opmerking gemaakt over mijn drankverbruik.quote:
Maar, ben jij wel eens echt nuchter dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
Moet ik mijn tieten eens in je nek leggen?.
[..]
Juup jokt, hij heeft een tijd geleden nog een opmerking gemaakt over mijn drankverbruik.. Ik weet alleen niet meer waar of wanneer, maar dat komt omdat ik dronken was.
Ja FA, doe jij nou eens iets aan dat smerige gestook van die Kastanova, die kloot staat gewoon de perfecte liefde tussen mij enquote:
Doe maar. Het een sluit het ander niet uitquote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
Moet ik mijn tieten eens in je nek leggen?.
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 01:02 schreef barman het volgende:
[..]
Doe maar. Het een sluit het ander niet uit![]()
En stoer.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 01:28 schreef static het volgende:
MUUS is lief en toch ook wel serieus aantrekkelijk.
Allichtquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:13 schreef Ripley het volgende:
Duh. MUUS is geweldig.
Niet dat ik daar iets aan heb.quote:En ze heeft ook goeie tieten
Nou, vooruit dan. MUUS,quote:MUUS![]()
Misschien helpt het als je die advertentie eens van de muur afhaalt.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
Nou vooruit dan maar.
SUUM!! Uhm... MUSU!
! Verdomme! UUMS!
! Heilige nijlpaard, had dat mens niet een wat makkelijkere naam kunnen verzinnen!?
Tieten is een goed woord ja.quote:
Vooral in combinatie metquote:
Dat spreekt voor zich, natuurlijk!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vooral in combinatie met. MUUS.
.
En intelligent en een goed gevoel voor humor en adrem en een sprankelende persoonlijkheid en spitsvondig en en en en ....quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
En intelligent en een goed gevoel voor humor en adrem en een sprankelende persoonlijkheid en spitsvondig en en en en ....
Ow, laat ook maar, niemand leest dit stukje.
heeft janetje ookquote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:28 schreef Dirkh het volgende:
Welles! Vertel meer over jezelf, MUUS. Dat kan ik Post-It papiertjes op het bord waarmee ik jouw bewegingen met gekleurde punaises bijhoud plakken.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ow, laat ook maar, niemand leest dit stukje.
en jij bentquote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:17 schreef Xenomaniac het volgende:
En doe het nou Godverdomme nou es!
Hare heiligheid, doe's terugmailen als het u blieft?quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:13 schreef MUUS het volgende:
Hare Heiligheid... mjaaaaaa, daar kan ik wel mee leven, denk ik..
speciaal voor jouquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:21 schreef MUUS het volgende:
brainster, je avatar.. Die hoort zéker in dit topic.
.
Ja graagquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:21 schreef MUUS het volgende:
brainster, je avatar.. Die hoort zéker in dit topic.
.
Hoi Rip..
Heb ik al gedaan.
?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |