Ha, daardoor wordt alleen maar nog duidelijker wat voor een softie je bent.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
That does it, ik slinger de scanner aan![]()
.
Ging het om een pijpbeurt?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ha, daardoor wordt alleen maar nog duidelijker wat voor een softie je bent.. Er staat namelijk dat je erom gezeurd hebt, remember?
.
Blijf nog maar ff wakker, scan ik haar valentijnskaartje even inquote:
1280X1024 will doquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Blijf nog maar ff wakker, scan ik haar valentijnskaartje even in.
Ik weet níet waar je het over hebtquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ha, daardoor wordt alleen maar nog duidelijker wat voor een softie je bent.. Er staat namelijk dat je erom gezeurd hebt, remember?
.
Je gaat de tekst aanpassen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik weet níet waar je het over hebt.
zelfs dan moet je je grenzen kennenquote:
Kasta zou zoiets noooooooiiit doenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je gaat de tekst aanpassen.. Wimp.
.
De geschreven tekst op een wisselende achtergrond?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je gaat de tekst aanpassen.. Wimp.
.
tap tap tap.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ow die! Die vond je niet goed genoeg, je moest een echte.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
De geschreven tekst op een wisselende achtergrond?
Ik ben goed, maar niet zó goed.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:03 schreef MUUS het volgende:
Mag trouwens niet.. Is persoonlijk.
. Grens Fok!- prive wordt overschreden.
.
Zal ik DP erbij roepen?.
Wie is nu de woosquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:03 schreef MUUS het volgende:
Mag trouwens niet.. Is persoonlijk.
. Grens Fok!- prive wordt overschreden.
.
Zal ik DP erbij roepen?.
Och, dat wordt wel weer rechtgezet zodra we het over geslachtsdelen gaan hebbenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:02 schreef MUUS het volgende:
Damn, dit gaat wel hard tegen hard inmiddels.
Ik zie de stukjes reputatie door het topic vliegen..
Think not.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Och, dat wordt wel weer rechtgezet zodra we het over geslachtsdelen gaan hebben.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Verklaar u naderquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:10 schreef Adelante het volgende:
kijk nou komen we ergens in dit MUUS topic
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |