Ik moest hem in allerlei hoeken en posities buigen en proppen om hem in je kwijt te kunnen ja...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:10 schreef MUUS het volgende:
Think not.
Jouw lul is namelijk helemaal niet recht.
ik wacht op het inscannen van MUUS' geslachtsdelenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:11 schreef ArmaniMania het volgende:
Verklaar u naderHet enige wat ik zie, zijn tot nu toe wat loze uitspraakjes enzo
Pas op met wie je een softie noemt, ik heb mailarchieven die teruggegaan tot begin 2003quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:12 schreef MUUS het volgende:
Selectief, bleuuuuuuuuh..
Maar ja, als ze de rest zouden weten wordt het duidelijk dat je een softie bent natuurlijk..
Is dit gebaseerd voor of na jullie relatie?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:12 schreef MUUS het volgende:
Selectief, bleuuuuuuuuh..
Maar ja, als ze de rest zouden weten wordt het duidelijk dat je een softie bent natuurlijk..
Niks weg imago! Aan de andere kant van de kaart staat juist dat ik dat ding stuur, omdat hij erom heeft lopen zeuren als een wijf!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:13 schreef Adelante het volgende:
omg... dat meisjeshandschrift ook
pooofffff, weg imago
Relatie? Wat? Met wie? Kastanova? Martin?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:15 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Is dit gebaseerd voor of na jullie relatie?
Dus jij hebt wel toegegeven aan dat gezeur en een echte kaart gestuurd?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Niks weg imago! Aan de andere kant van de kaart staat juist dat ik dat ding stuur, omdat hij erom heeft lopen zeuren als een wijf!
de reputatie van foltermod valt nu wel even in diggelenquote:
jij vond het de spetters nooit waard zeker?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:18 schreef Xennia het volgende:
Dus jij hebt wel toegegeven aan dat gezeur en een echte kaart gestuurd?
Kunnen we lang wachten, anders stuur ik je wel een kopiequote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik wacht op het inscannen van MUUS' geslachtsdelen
Dus erna, voorspellendquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Relatie? Wat? Met wie? Kastanova? Martin?
Noooooooooit van gehoord..
Mwoah, hij wilde lief.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dus jij hebt wel toegegeven aan dat gezeur en een echte kaart gestuurd?
Zeuren?!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:15 schreef MUUS het volgende:
Niks weg imago! Aan de andere kant van de kaart staat juist dat ik dat ding stuur, omdat hij erom heeft lopen zeuren als een wijf!
MAAR DAT VERTELT HIJ ER EVEN NIET BIJ VOOR HET GEMAK..
.
En ja, ik heb een wijvenhandschrift. En ja, ik heet Marloes. Halloooooo Fok..
Stiekum vindt jij hem wel leuk.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mwoah, hij wilde lief.
Ik gaf hem lompheid in de klefste kaart die ik kon vinden..
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:17 schreef MUUS het volgende:
Relatie? Wat? Met wie? Kastanova? Martin?
Noooooooooit van gehoord..
kusjekwijlkroelquote:
Ah, daar kunnen ze wel lezen dat je gezeurd hebt. Het feit dat je daarna bleef zeuren, doet je ook geen goed.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zeuren?!
Jij stuurde me dit en plaatste dit waarop ik reageerde met "Een e-card, jij nerd."
Totdat er iets uit hun kut kruiptquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:23 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Zo zijn vrouwen NA de relatie
Zo zijn vrouwen die hopen op een relatie,quote:
Ik heb het ondanks aandringen bij een e-card gelaten.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
jij vond het de spetters nooit waard zeker?![]()
Welke reputatie en van wie?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:02 schreef MUUS het volgende:
Ik zie de stukjes reputatie door het topic vliegen..
Meestal zijn dat soort vrouwen op je beurs uitquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zo zijn vrouwen die hopen op een relatie,
terwijl je ze eigenlijk alleen maar wilt neuken.
Evenals jouw email-adres overigensquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ah, daar kunnen ze wel lezen dat je gezeurd hebt.
Ook dit jaar nog...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:24 schreef Xennia het volgende:
Ik heb het ondanks aandringen bij een e-card gelaten.
Dus MUUS lekt?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Pas op met wie je een softie noemt, ik heb mailarchieven die teruggegaan tot begin 2003.
scheelt iig weer een hoop geknuffel enzoquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:25 schreef ArmaniMania het volgende:
Meestal zijn dat soort vrouwen op je beurs uit
Kut, ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Evenals jouw email-adres overigens
En andersom,quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:25 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Meestal zijn dat soort vrouwen op je beurs uit
Don't flatter yourself, ik bewaar al mijn mailtjesquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ah, daar kunnen ze wel lezen dat je gezeurd hebt. Het feit dat je daarna bleef zeuren, doet je ook geen goed.
Ook iets wat tegen je werkt: jij bewaart al onze mailtjes. Ik niet. Softie.. Kusje?
.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:29 schreef static het volgende:
Toch klinkt 'Marloes Blokhuis' wel leuk.
M&M.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:29 schreef static het volgende:
Toch klinkt 'Marloes Blokhuis' wel leuk.
Die mailtjes zijn van 2 maanden geleden. Laat eens een zelfde overzicht zien van je mailtjes uit januari 2003quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Don't flatter yourself, ik bewaar al mijn mailtjes.
[afbeelding]
Geen Maurice erbij?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:33 schreef MUUS het volgende:
En dan krijgen we kindjes... Merel, Mees, Marijn en Marion.....
heb je je niet laten helpen na mini-muus>?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:33 schreef MUUS het volgende:
Is die periode toevallig gekozen of is het omdat wij toen met elkaar begonnen?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Die mailtjes zijn van 2 maanden geleden. Laat eens een zelfde overzicht zien van je mailtjes uit januari 2003
Je vergeet Martin jr.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:33 schreef MUUS het volgende:
Nee, nu wil ze kleine Dirkh`s op de werled schoppenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
heb je je niet laten helpen na mini-muus>?
Die periode is gekozen omdat jij beweerde al je maitjes sinds begin 2003 te hebben bewaard. Zijn wij in januari 2003 begonnen?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Is die periode toevallig gekozen of is het omdat wij toen met elkaar begonnen?.
[afbeelding]
Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:39 schreef Xennia het volgende:
Zijn wij in januari 2003 begonnen?
Oh fuck, ik zit er een jaar naastquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als je bedoelt in cyberspace heb ik geen idee
Dat vermoedde ik al met je brakke geheugenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh fuck, ik zit er jaar naast.
Ej, dit topic gaat over Muus!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al met je brakke geheugen![]()
Ze is jaloersquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ej, dit topic gaat over Muus!.
Die dingen moet je eten. Of is dat het koosnaampje van Kasta's gevalletje?quote:
Nice move.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ej, dit topic gaat over Muus!.
Nee, dat is M²quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:48 schreef static het volgende:
[..]
Die dingen moet je eten. Of is dat het koosnaampje van Kasta's gevalletje?
quote:
Holy crap, wat een geheugen! Da's lang geleden, man! Toen waren brakke foto's nog helemaal hip hier.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:34 schreef xtcocainephedramfetamine het volgende:
Ik aanbid MUUS vanaf het moment dat ik haar foto's zag. Die met een mooie lach en een zwart truitje. Jammer genoeg camkwaliteit, maar dat mocht mijn pret niet drukken.
Ook zo'n vage kut-mongool.quote:
Is niet belangrijk. En zo lang is dat toch niet geleden? Anyway, sinds die foto's ben ik smoorverliefd op MUUS.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Holy crap, wat een geheugen! Da's lang geleden, man! Toen waren brakke foto's nog helemaal hip hier.
Wie is u?.
Rot effe op man! Open zelf een topic!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:40 schreef xtcocainephedramfetamine het volgende:
Anyway, sinds die foto's ben ik smoorverliefd op MUUS.
Jawel, godverre!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:40 schreef xtcocainephedramfetamine het volgende:
[..]
Is niet belangrijk.
2002.quote:En zo lang is dat toch niet geleden?
Tsssss. 2002, dat is als gisteren.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:47 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jawel, godverre!.
. Die Xenomaniac is ook een bekende en dat irriteert me ook als de neten!
Newbie/lurker, my ass, die Xeno weet dingen van jaren geleden en zo lang lurkt niemand..
[..]
2002..
Moet ik weer gaan raden?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:48 schreef xtcocainephedramfetamine het volgende:
[..]
Tsssss. 2002, dat is als gisteren.
Nee, niet veel mensen hebben mij IRL gezien en niet veel hebben foto's van mij gezien.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:50 schreef MUUS het volgende:
[..]
Moet ik weer gaan raden?. Heb ik je IRL gezien?
Geef eens een hint..
FOTOBOEK!!quote:
Doe toch maar een hint.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:55 schreef xtcocainephedramfetamine het volgende:
Ik ben trouwens echt niet zo spectaculair hoor.
Dat van de identiteit openbaren en toch anoniem blijven was al een hint.quote:
Ah, niet gezien.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:58 schreef xtcocainephedramfetamine het volgende:
[..]
Dat van de identiteit openbaren en toch anoniem blijven was al een hint.
Ik wil overigens wel dat je je mond houdt.
Je hebt nog steeds niet zwart op beige (quote:Op vrijdag 25 februari 2005 04:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ah, niet gezien.
Potdomme, cryptisch om 4:00u 's nachts.... Ik dacht 'm te snappen, maar die persoon heb ik wel IRL gezien. Volgende hint?
.
*krabbeltje zet*quote:Op vrijdag 25 februari 2005 04:03 schreef xtcocainephedramfetamine het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet zwart op beige (.) gezet dat je me niet zal verklikken!
's Nachts ben ik op mijn best.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 04:08 schreef MUUS het volgende:
Ooooooooooooooooooooooooow.
Pleuris, dat was wel heel cryptisch hoor..
Ik ben altijd leuk.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 04:13 schreef xtcocainephedramfetamine het volgende:
[..]
's Nachts ben ik op mijn best.
Weet ik. Ik zou zo met je trouwen.quote:
Ga eens uit het topic ofzo. Ik ben hier bezig met MUUS.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 04:18 schreef Xenomaniac het volgende:
Zeg mensen, we gaan hier toch godverredomme geen slowchat-topic van maken hè?
Zeg, lik jij eens rapido me reet sufkut.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 04:20 schreef xtcocainephedramfetamine het volgende:
Ga eens uit het topic ofzo. Ik ben hier bezig met MUUS.
Dat heb ik al eens gedaan volgens mij.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 04:22 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zeg, lik jij eens rapido me reet sufkut.
Dit is mijn topic. Open je eigen 'muus-topic' of zo.
Zoek dat dan!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 04:23 schreef xtcocainephedramfetamine het volgende:
Dat heb ik al eens gedaan volgens mij.
Die search werkt toch voor geen meter.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 04:25 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zoek dat dan!
Een beetje in mijn topic virtueel tegen MUUS aanrijen.
Rot op debiel!
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 04:31 schreef xtcocainephedramfetamine het volgende:
Die search werkt toch voor geen meter..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |