Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:39 schreef Xennia het volgende:
Zijn wij in januari 2003 begonnen?
Oh fuck, ik zit er een jaar naastquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als je bedoelt in cyberspace heb ik geen idee
Dat vermoedde ik al met je brakke geheugenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh fuck, ik zit er jaar naast.
Ej, dit topic gaat over Muus!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al met je brakke geheugen![]()
Ze is jaloersquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ej, dit topic gaat over Muus!.
Die dingen moet je eten. Of is dat het koosnaampje van Kasta's gevalletje?quote:
Nice move.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ej, dit topic gaat over Muus!.
Nee, dat is M²quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:48 schreef static het volgende:
[..]
Die dingen moet je eten. Of is dat het koosnaampje van Kasta's gevalletje?
quote:
Holy crap, wat een geheugen! Da's lang geleden, man! Toen waren brakke foto's nog helemaal hip hier.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:34 schreef xtcocainephedramfetamine het volgende:
Ik aanbid MUUS vanaf het moment dat ik haar foto's zag. Die met een mooie lach en een zwart truitje. Jammer genoeg camkwaliteit, maar dat mocht mijn pret niet drukken.
Ook zo'n vage kut-mongool.quote:
Is niet belangrijk. En zo lang is dat toch niet geleden? Anyway, sinds die foto's ben ik smoorverliefd op MUUS.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Holy crap, wat een geheugen! Da's lang geleden, man! Toen waren brakke foto's nog helemaal hip hier.
Wie is u?.
Rot effe op man! Open zelf een topic!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:40 schreef xtcocainephedramfetamine het volgende:
Anyway, sinds die foto's ben ik smoorverliefd op MUUS.
Jawel, godverre!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:40 schreef xtcocainephedramfetamine het volgende:
[..]
Is niet belangrijk.
2002.quote:En zo lang is dat toch niet geleden?
Tsssss. 2002, dat is als gisteren.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:47 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jawel, godverre!.
. Die Xenomaniac is ook een bekende en dat irriteert me ook als de neten!
Newbie/lurker, my ass, die Xeno weet dingen van jaren geleden en zo lang lurkt niemand..
[..]
2002..
Moet ik weer gaan raden?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:48 schreef xtcocainephedramfetamine het volgende:
[..]
Tsssss. 2002, dat is als gisteren.
Nee, niet veel mensen hebben mij IRL gezien en niet veel hebben foto's van mij gezien.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:50 schreef MUUS het volgende:
[..]
Moet ik weer gaan raden?. Heb ik je IRL gezien?
Geef eens een hint..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |