Ik moest hem in allerlei hoeken en posities buigen en proppen om hem in je kwijt te kunnen ja...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:10 schreef MUUS het volgende:
Think not.
Jouw lul is namelijk helemaal niet recht.
ik wacht op het inscannen van MUUS' geslachtsdelenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:11 schreef ArmaniMania het volgende:
Verklaar u naderHet enige wat ik zie, zijn tot nu toe wat loze uitspraakjes enzo
Pas op met wie je een softie noemt, ik heb mailarchieven die teruggegaan tot begin 2003quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:12 schreef MUUS het volgende:
Selectief, bleuuuuuuuuh..
Maar ja, als ze de rest zouden weten wordt het duidelijk dat je een softie bent natuurlijk..
Is dit gebaseerd voor of na jullie relatie?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:12 schreef MUUS het volgende:
Selectief, bleuuuuuuuuh..
Maar ja, als ze de rest zouden weten wordt het duidelijk dat je een softie bent natuurlijk..
Niks weg imago! Aan de andere kant van de kaart staat juist dat ik dat ding stuur, omdat hij erom heeft lopen zeuren als een wijf!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:13 schreef Adelante het volgende:
omg... dat meisjeshandschrift ook
pooofffff, weg imago
Relatie? Wat? Met wie? Kastanova? Martin?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:15 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Is dit gebaseerd voor of na jullie relatie?
Dus jij hebt wel toegegeven aan dat gezeur en een echte kaart gestuurd?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Niks weg imago! Aan de andere kant van de kaart staat juist dat ik dat ding stuur, omdat hij erom heeft lopen zeuren als een wijf!
de reputatie van foltermod valt nu wel even in diggelenquote:
jij vond het de spetters nooit waard zeker?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:18 schreef Xennia het volgende:
Dus jij hebt wel toegegeven aan dat gezeur en een echte kaart gestuurd?
Kunnen we lang wachten, anders stuur ik je wel een kopiequote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik wacht op het inscannen van MUUS' geslachtsdelen
Dus erna, voorspellendquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Relatie? Wat? Met wie? Kastanova? Martin?
Noooooooooit van gehoord..
Mwoah, hij wilde lief.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dus jij hebt wel toegegeven aan dat gezeur en een echte kaart gestuurd?
Zeuren?!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:15 schreef MUUS het volgende:
Niks weg imago! Aan de andere kant van de kaart staat juist dat ik dat ding stuur, omdat hij erom heeft lopen zeuren als een wijf!
MAAR DAT VERTELT HIJ ER EVEN NIET BIJ VOOR HET GEMAK..
.
En ja, ik heb een wijvenhandschrift. En ja, ik heet Marloes. Halloooooo Fok..
Stiekum vindt jij hem wel leuk.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mwoah, hij wilde lief.
Ik gaf hem lompheid in de klefste kaart die ik kon vinden..
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:17 schreef MUUS het volgende:
Relatie? Wat? Met wie? Kastanova? Martin?
Noooooooooit van gehoord..
kusjekwijlkroelquote:
Ah, daar kunnen ze wel lezen dat je gezeurd hebt. Het feit dat je daarna bleef zeuren, doet je ook geen goed.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zeuren?!
Jij stuurde me dit en plaatste dit waarop ik reageerde met "Een e-card, jij nerd."
Totdat er iets uit hun kut kruiptquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:23 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Zo zijn vrouwen NA de relatie
Zo zijn vrouwen die hopen op een relatie,quote:
Ik heb het ondanks aandringen bij een e-card gelaten.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
jij vond het de spetters nooit waard zeker?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |