abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 februari 2005 @ 18:18:04 #1
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25182257
vs

Donderdag 24 februari is de return, waarin Feijenoord erin moet slagen om te winnen van Sporting. Iets wat volgens mij wel mogelijk is wanneer Feijenoord strijdvaardig op het veld verschijnt. Eerst maar even een kaartje kopen morgen en dan hopen dat ze donderdag doorgaan. Heb wel zin om naar Middlesborough of Wenen te gaan. :')

Wat denken jullie ervan?
A.M.A.B
pi_25182408
Hopelijk wordt et weer eens een mooie cupavond
pi_25193609
Ik zie Sporting wel minstens 1 x scoren, al missen die Custódio nu. Desondanks een zeer zware dobber voor Feyenoord.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25206777
MARK VAN DEN BOOGAART INZETBAAR TEGEN SPORTING LISSABON

Mark van den Boogaart is donderdag inzetbaar in het UEFA Cup-duel met Sporting Lissabon. Feyenoord voegde de 19-jarige verdediger van Jong Feyenoord toe aan de UEFA-selectielijst. Door de afwezigheid van Christian Gyan, Patrick Mtiliga, Pascal Bosschaart (blessures) en Alexander Östlund (speelde al UEFA Cup met zijn vorige club Hammarby IF) kwam Feyenoord krap te zitten in het aantal verdedigers.

Van den Boogaart maakt dit seizoen een goede ontwikkeling door bij Jong Feyenoord, waar trainer Mario Been hem afwisselend als centrumverdediger en middenvelder posteert.
  dinsdag 22 februari 2005 @ 23:54:05 #5
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25206802
2-0
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 23 februari 2005 @ 00:32:06 #6
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_25207474
Ik zit donderdag op z en ik denk een 1-0. En anders hoop ik op een spectaculaire avondje voetbal, met veel goals over en weer, zolang we maar doorgaan naar de volgende ronde.
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
pi_25208129
Heb de eerste wedstrijd niet gezien, dus geen idee wat de kansen zijn. Wenen ligt nog zo'n 200 km van Graz...
pi_25208423
ik zit op x
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
pi_25214205
Hugo zal in de basis staan bij Sporting centraal achterin, dat is de minste van de vier opties die ze hebben.
www.thuisuiteten.nl
pi_25214716
Ik denk dat Feyenoord wel 2x scoort, maar ik vindt die aanvallers van Sporting nogal lastig te verdedigen, aanvallend zijn ze sterk dus ik heb niet de verwachting dat Feyenoord de 0 kan houden om eerlijk te zijn.

Mijn verwachting is dus: 2-0 voor Feyenoord, en in de laatste 10 minuten ofzo de 2-1 waardoor er een verlenging komt, in verlenging scoort Kuyt de winnende goal.

(wens is de vader van de gedachte al heb ik liever een 3-0 overwinning).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 23 februari 2005 @ 16:03:38 #11
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25216136
Gewoon doodschoppen, dan komt er wel een einde aan die aanvallers.

Mooi stukje trouwens op LN
quote:
Ingezonden: Remember the war!

MENING
Tsja, ik was erg tevreden dit weekeinde al vond ik het tegen Sporting af en toe weer een beetje zeer onprofi van deze of gene. Tussen de bedrijven door werd ik gebeld om bijna iedereen op het Iberisch schiereiland de vliegende paarse godk****r te wensen maar wat bijvoorbeeld die Castelen (zucht) en ook Kalou (diepe zucht) lieten zien aan scherpte was om te janken. Onze verdedigers waaronder de heer Basto en zeker de onrustige Stuiverloon lieten zich weer lekker provoceren, wat te denken van Saidi die a la Wim Kieft vanaf een meter (ook al was het tien keer buitenspel!) de bal op de lat knalt als een blinde kameel. Ook Hofs was veel te aardig en te flegmatiek. Nee, boys...

Als je die kleine lijer met nummer 9 nu eens na de tweede schwalbe een keek op zijn kloten geeft of eens wat vaker bij de scheidsrechter zeurt om een gele kaart. Dat vind ik normaal jodiaans maar op EC niveau en zeker tegen die kurkneukers is alles toegestaan... want laten we wel wezen, zij doen het ook en het werkt vaak ook nog.

Tot zover de (bijna) gratis les na deze 2-1 nederlaag.

REMEMBER THE WAR!
Vergeet voorafgaand aan deze zeer belangrijke match alsjeblieft niet het leed dat ons in de vorige eeuw door die stinkportugezen is aangedaan. Remember het geile Benfica dat alle vrolijke en olijke Hollanders met een kater en 3-1 (Eusebio) weer de stoomboot instuurde na een potje intimidendo. Als dat nu zou gebeuren denk ik dat Cor Steijn met orgel en al door vier hoolies over boord wordt geflikkerd om te pletter te slaan op de kade maar dat terzijde.

Zijn we godnakend Sporting in 1985 alweer vergeten?, Feyenoord maakt 3-1 in blessuretijd (goed voor een verlenging), wij allemaal uitzinnig juichen en schreeuwend om Portugees bloed in de verlenging maar de scheidsrechter Dotchev (Hoer!) keurt de bal op appél van alle elf bastaardprodukten af vanwege hands (al weet tot vandaag de dag niemand dat zeker) terwijl Mario Been finaal werd platgetrapt in het doelgebied, er liep tijdens die scene zelfs nog een Portugese verzorger in het veld die op het moment suprème voor de grens ging staan (echt waar!) en ja hoor...... we vlogen er weer uit.

Remember FC Porto op de drempel van de eerste Feyenoord- Champions League deelname toen (na een 1-0 in blessuretijd verloren uitmatch) die mega-maricon van een Couto, Mike Obiku een minuut voor tijd bij een stand van 0-0 drie meter voor de goal omver trok en Kim Nielsen (moge hij eeuwig branden in de hel) lachend de andere kant op keek. J. de Wolf werd bijna blind geslagen en de arme Fred Blankemeijer ontving een roggel op het voorhoofd in de spelerstunnel.

Tot slot..... Remember die kleine k****rportugees Rui Barros die namens Monaco de onmogelijke en dodelijke tweede treffer maakte voor AS Monaco in de Kuip.

RECEPT
Dus het recept in de Kuip: veel gillen, rollen, doen alsof je wordt geslagen en geschopt, leer echt huilen (bekijk de band live ADO-Feyenoord en de tranen trekken spontaan je porum uit), trek je eigen shirt stuk als bewijs, krap je hoofd open en laat het gutsen. Kijk goed om je heen naar grens, scheidsrechter en vierde officieel en roggel eens zo'n eikel in zijn muil en wacht op de klap of de schop die zeker volgt, leer woorden en titels als hoerenzoon, zusterneuker, moederbeffer, je oma heeft een stinkende druipkut, je pa is een kinderpooier, krijg de open TBC aan je aars en vieze hiv-patient in het Portugees uit je hoofd, trek aan shirtjes, klapje op de slappe en waterkoude kloten (met vlakke hand!) bij een corner en binnen de zestien veel vallen, vallen en vallen (Lazovic!).

Wat ook helpt is eens de voertaal van de scheidsrechter eigen maken en de man af en toe beleefd complimentjes geven of op verontwaardigde toon vragen om een sanctie voor die brutale beesten, verklap de scheidsrechter dat ze rare dingen tegen hem zeggen in dat verbasterde regenwoudtaaltje van ze. Deel drie aanstekers met een opdruk van Lissabon uit en als je voor het groen-witte supportersvak staat speel je dat je er een voor je kanis krijgt, het liefst nog gooide je je in de baan van het projectiel om de arme scheidsrechter te beschermen. De goede man zal je belonen en die wegwerpbic kost de klotenklappers 20.000 ¤ per stuk. Niet slecht voor een niet navulbaar stuk plastic met een vuursteentje.

Als de Kuip dan ook goed gaat gillen en brullen bij elke vermeende schwalbe legt zo'n druiloor de bal zeker tweemaal op de stip en krijg je ook nog eens een handvol freekicks op de rand zestien. Tel daar een aantal geel, rood en geel-rode prenten op voor je opponent (die keeper is een onzekere lul de behanger) en klaar is Feyenoord. Na het laatste fluitsignaal geef je iedereen vervolgens netjes een handje, je ruilt shirtjes met de acht resterende veldspelers en verheug je op het flesje fris dat trainer Ruud voor je in de kantine haalt.

EPILOOG
Laat ze achteraf maar meesmuilen in de 020-pers en op mokum-tv, maar ik voorspel het serieus een 4-1 zege als Feyenoord het gewoon op een professionele wijze aanpakt. Liever dat dan met sportief en zogenaamd eervol spel met 2-2 de stortbak van de UEFA Cup in. Winnen dus godgodgloeiende godverdomme.

Sorry voor de grove taal.

Cruz
A.M.A.B
pi_25217012
quote:
Sorry voor de grove taal.
Dit komt wel heel gemeend over

Maar goed, de verdediging lijkt beter op elkaar ingesteld te raken, en als de heren voorin hun viziertje even scherp stellen moet het te doen zijn, een walk-over lijkt me voor geen van beide clubs mogelijk.
pi_25217612
Ik heb gewoon echt spanning voor deze pot, is alweer een tijd geleden.
Op één of andere manier wekken die Portugezen dat gewoon in me op, net moffen.
"..and in my brain it's going wrong.."
  woensdag 23 februari 2005 @ 18:41:19 #14
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_25218237
Hopelijk weer eens een keer een echt Europacup avondje, zowel op het veld als op de tribunes!

Tegen Schalke maakte de supporters er ook een feestje van!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  donderdag 24 februari 2005 @ 13:19:21 #15
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_25231732
ik ben erbij !!

weet alleen nog niet welk vak
quote:
Sporting mist donderdag Beto en Polga

Anderson Polga en Beto moeten donderdag tegen Feyenoord verstek laten gaan. De twee verdedigers van Sporting Lissabon kampen met een spierblessure.
Voor Anderson Polga ging het zaterdag mis tegen União Leiria. Acht minuten voor rust moest de centrale verdediger zich laten vervangen. Beto staat al langer aan de kant. Bij de heenwedstrijd tegen Feyenoord kwam hij niet in actie.

Beide spelers ondergingen maandag een scan die de ernst van de blessure moest uitwijzen. De uitslag maakte duidelijk dat ze in return van het UEFA Cup-duel in De Kuip niet aan spelen toekomen. Ook Custodio is niet beschikbaar. De middenvelder is geschorst na zijn dubbele gele kaart in de eerste ontmoeting met Feyenoord.
quote:
Vermoedelijke opstellingen:
Feyenoord: Lodewijks; Zuiverloon, Saidi, Gibbs, Basto; Castelen, Paauwe, Hofs, Goor; Kuyt en Lazovic.

Sporting: Ricardo; Enakarhire, Rui Jorge, Douala, Rogerio, Paito; Rochemback, Hugo Viana, Carlos Martins; Liedson en Sá Pinto.
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  donderdag 24 februari 2005 @ 13:37:42 #16
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_25232019
Normaal gesproken zouden de spitsen van Feyenoord deze klus moeten klaren, echter loopt er bij Sporting in de persoon van Rochemback een alleskunner rond die nog wel een voor vervelende momenten kan zorgen.

Ik zeg 2-1, daarna is het een loterij.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  donderdag 24 februari 2005 @ 14:02:05 #17
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_25232411
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 13:37 schreef Spideyman het volgende:
Normaal gesproken zouden de spitsen van Feyenoord deze klus moeten klaren, echter loopt er bij Sporting in de persoon van Rochemback een alleskunner rond die nog wel een voor vervelende momenten kan zorgen.

Ik hoop echt op een overwinning, al lijkt me een 3-2 overwinning wel een hele zure !
256 goals !
pi_25232870
Het begint al een beetje te kriebelen! Klote dat Leonardo (en Pardo) niet bij de selectie zitten. Vanavond 35-40000 man oid?
pi_25232872
Eerlijk gezegd ben ik voor Sporting
[14.gif]
pi_25233924
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 14:33 schreef Chen het volgende:
eerlijk gezegd kan dat niemand hier iets boeien

Ik gok op 2-0. En hoop dat die teringkankerspitsen van sporting goed de knieen kapot geschopt worden, of met gele kaarten het veld af moeten wegens schwalbes. Stinkzwijnen.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  donderdag 24 februari 2005 @ 15:43:03 #21
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_25233971
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 14:33 schreef Chen het volgende:
.

Ik heb er wel vertrouwen in, alleen zwaar kut dat ik dus de griep te pakken heb.

Dan moet een uitwedstrijd naar Boro het maar goed maken. .
The Most Incredible, Baby
pi_25234361
quote:
Sporting: Ricardo; Enakarhire, Rui Jorge, Douala, Rogerio, Paito; Rochemback, Hugo Viana, Carlos Martins; Liedson en Sá Pinto
Waar komt dat uit Bjoro?
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 24 februari 2005 @ 16:21:49 #23
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_25234459
Van www.feyenoord.nl geloof ik....heb jij een andere opstelling ?
256 goals !
pi_25234670
Nou ja, Douala is toch echt een spits, dus wat die eventueel als 5e verdediger zou moeten? Bovendien was die volgens mij zwaar geblesseerd geraakt in januari.
www.thuisuiteten.nl
pi_25234855
Douala is wel mee, weer net hersteld. Deze mannen zijn mee met de Leeuwen:
quote:
Guarda-redes: Ricardo Pereira e Nélson.

Defesas: Enakarhire, Hugo, Paíto, Miguel Garcia, Mário Sérgio, Rogério, Rui Jorge e Miguel Veloso.

Médios: Carlos Martins, Hugo Viana, Pedro Barbosa, Rochemback, Rodrigo Tello e João Moutinho.

Avançados: Douala, Niculae, Sá Pinto e Liedson
Dan is het logisch dat ze starten met Ricardo Pereira; Rogério, Enakarhire, Hugo (Paíto), Rui Jorge; Carlos Martins, Rochemback, Hugo Viana, Pedro Barbosa; Sá Pinto, Liedson
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 24 februari 2005 @ 17:24:35 #26
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_25235086
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 13:37 schreef Spideyman het volgende:

feyenoord heeft inderdaad goede spitsen en sporting een matige verdediging. Echter als je de wedstrijd niet kan controleren dan heb je ook weinig aan goede spitsen. Vorige week werd feyenoord onder de voet gelopen door die portugezen en toen zag je ook dat feyenoord echt helemaal niks kon creeren. En daar moeten ze vanavond op voor passen. Als ze niet kunnen domineren dan gaan ze er gewoon aan.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_25235357
sporting heeft echt geen matige verdediging, moet je maar eens vaker naar wedstrijden kijken van hun alleen af en toe werkt het even niet goed achterin maarja zal een leuke wedstrijd worden en ik zit vanavond in het sporting vak. SCP 4 EVER!!!!!!
PSN nick.:helder82
  donderdag 24 februari 2005 @ 17:41:55 #28
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_25235358
Daarom wil Gullit misschien starten met Ono in de basis. .
Zo kan Feyenoord het middenveld controleren, en aanvallend ook goed spelen.
pi_25236717
1-0 is genoeg. Hup Feyenoord .
pi_25236803
Ik denk dat ik begin met het kijken naar Feyenoord, lijkt me toch leuker.
That's all folks!
pi_25237165
Sporting is een leuke ploeg ja Vaduz.
www.thuisuiteten.nl
pi_25238411
Kalou
pi_25238462
Ik bedoel meer de wedstrijd. Bij Auxerre - Ajax verwacht ik geen vuurwerk.
That's all folks!
pi_25238532
De sfeer zit er goed in
pi_25238546
Wordt toch lastig dat schakelen tussen twee wedstrijden, Ajax is iig al 3 minuten bezig voor wat het waard is.
sig verwijderd door FA
pi_25238566
De sfeer zit er al goed in
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25238605
De achterlijn is niet te zien door de snippers, wehehe .
pi_25238626
Nou dat begint lekker .
pi_25238636
Gunstig dat deze wedstrijd wat later begint. Scheelt weer wat zappen aan het begin en einde van de eerste en tweede helft .
sig verwijderd door FA
pi_25238637
Wat een 4e official zeg .
pi_25238650
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 20:49 schreef Yeahinho het volgende:
De achterlijn is niet te zien door de snippers, wehehe .
  donderdag 24 februari 2005 @ 20:52:09 #43
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_25238658
Hup Feyenoord!!!
Feyenoord!!! * Barça
pi_25238678
En wat een gruwelijk lelijke shirts van Sporting!
pi_25238735
Eens kijken of ik hier sneller hoor dat er gescoord is of op de radio. Dan moet ik snel zappen.
pi_25239012
Wat een debielen die Feyenoord"supporters"
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_25239017
Ricardo is nokkie, hoe triest is dit.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25239021
Erg jammer dit.

Feyenoord speelt wel lekker.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_25239025
Wat een kuttekoppen zeg
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_25239032
Ik hoorde het alleen op de radio. Wat gebeurde er precies?
  donderdag 24 februari 2005 @ 21:11:50 #51
39256 Bonobo11
pi_25239033
Nee er zitten idioten bommen af te steken

Als ze maar niet staken
Feyenoord!!! * Barça
pi_25239038
vergissing
pi_25239041
Staken en Feyenoord uitgeschakeld laten zijn...

K*T Kakkerlakken
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  donderdag 24 februari 2005 @ 21:12:43 #54
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_25239043
Gatverdamme!!! Wat een enorme losers daar!! Sodemieter een end op en blijf thuis
[i]deze ruimte is te huur[/i]
  donderdag 24 februari 2005 @ 21:13:42 #55
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_25239058
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:12 schreef ozzietukker het volgende:
Staken en Feyenoord uitgeschakeld laten zijn...

K*T Kakkerlakken
dat is toch geen oplossing
[i]deze ruimte is te huur[/i]
  Trouwste user 2022 donderdag 24 februari 2005 @ 21:13:44 #56
7889 tong80
Spleenheup
pi_25239060
Als deze keeper niet doorvoetbalt kan Feijenoord het schudden. Wat een mongool die zoiets doet. Ik ga voetballen kijken en neem vuurwerk mee waar ik m'n eigen club mee ga benadelen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_25239062
Wat een sukkel(s), de sfeer was juist zo goed, verpesten ze het.

Ricardo is trouwens wel een aansteller eerste klas.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_25239063
Vuile kutmongolen Stadion-verbod voor het leven!!!!
  donderdag 24 februari 2005 @ 21:14:00 #59
15600 BB-King
Long live the King!
pi_25239065
1. Ricardo is een vreselijk aansteller.
2. Die zogenaamde Feyenoord 'supporters' zijn achterlijk.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_25239070
Enorm jammer. Stelletje idioten. Al stelt Ricardo zich aan, dit mag gewoon niet gebeuren.
That's all folks!
pi_25239079
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 20:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_25239088
vuurwerk zorgt voor sfeer

maarja dan moet je het niet op het veld gooie, en al helemaal geen betonstrijkers of boller A
Nothing to see here, carry on
pi_25239093
En dit worden dan echte supporters gevonden
pi_25239124
Verkeerd topic maar ik zie nu op RTL5 Auxerre 1 - 0 maken

Ook vuurwerk trouwens daaro....
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_25239128
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:15 schreef ferrarifreak het volgende:
En dit worden dan echte supporters gevonden
Zal wel weer zo'n Lonsdale-mannetje zijn geweest.
pi_25239155
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:16 schreef ozzietukker het volgende:
Verkeerd topic maar ik zie nu op RTL5 Auxerre 1 - 0 maken
Jammer, Ajax moet door, anders heeft Ajax voordeel in de competitie.
  donderdag 24 februari 2005 @ 21:21:56 #67
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_25239232
Ach dat krijgje als je spreekwoorden gaat verbieden,

En zo als ze in Rotterdam altijd zingen GEEN WOORDEN MAAR DADEN.

IK praat het zeker niet goed wat er gebeurd , maar het is wel even laten zien dat het gewoon weer op de vroegere tijden weer terug gaat.
Waarbij suporters weer geweld gaan gebruiken ipv woorden.
Maar dat is ook geloof ik wat ze willen bij de KNVB .
Nou hier dan maar even een antwoord op.

Maar nu hopen dat het hier bij blijft , want het kan er nog wel eens naar uit gaan zien voor feyenoord.

Hopelijk nu een sportive wedstijd en hopelijk winnen ze gewoon.
En dan is alles weer snel vergeten , en kunnen de rest van de miljoenen even binnen komen bij Feyenoord want daar gaat het toch om.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_25239237
Je gebeden zijn verhoord.

[ Bericht 0% gewijzigd door FritsVanEgters op 24-02-2005 21:24:02 (@ cultheld dus) ]
  donderdag 24 februari 2005 @ 21:23:24 #69
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_25239271
Ajax 1 - 1
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_25239356
DIe keepert is naast grabbelaar ook schwalbekoning, maar het blijft een trieste actie van die vuurwerkgooier .
pi_25239386
Bericht voor mensen van Vak X:

Jullie zijn de grootste mongolen sinds mensenheugnis
pi_25239461
Je mag niet je eigen consumptie mee het stadion meenemen, maar vuurwerk is dan wel weer geoorloofd, wat is dat voor een stadionbeleid?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_25239501
Feyenoord moet hier kunenn winnen!
pi_25239639
Feyenoord speelt lekker... nu nog een doelpunt van Kalou

Wat een sukkels ook dat ze dan toch vuurwerk gaan gooien
pi_25239650
Het is zeker mogelijk om te winnen, maar dan moeten er wel meer risico's worden genomen.
That's all folks!
  donderdag 24 februari 2005 @ 21:46:31 #77
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_25239656
Wat een mietje die Ricardo zeg. Pffff... . Ga korfballen ofzo .
Ten percent faster with a sturdier frame
  Trouwste user 2022 donderdag 24 februari 2005 @ 21:46:54 #78
7889 tong80
Spleenheup
pi_25239663
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:37 schreef ferrarifreak het volgende:
Feyenoord moet hier kunenn winnen!
Hier ? Waar spelen ze dan ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_25239672
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 20:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Op die manier had ik het niet bedoeld.
That's all folks!
  donderdag 24 februari 2005 @ 21:48:10 #80
53267 TC03
pi_25239686
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Je mag niet je eigen consumptie mee het stadion meenemen, maar vuurwerk is dan wel weer geoorloofd, wat is dat voor een stadionbeleid?
Wie zegt dat het geoorloofd is dan?

Ik vind het maar drukte om niks hoor. Je gaat echt niet dood van een rotje hoor
pi_25239759
Van Hanegem: Aanstellerij, in Portugal kennen ze toch ook oud & nieuw?

Waarna hij het voor de rest wel veroordeelde... Naja, vuurwerk is prima, maar dan niet richting spelers gooien. Wel jammer, want de sfeer zat er net aardig in.
pi_25239875
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:46 schreef TC03 het volgende:
Wat een mietje die Ricardo zeg. Pffff... . Ga korfballen ofzo .
Die opmerking pik ik niet. Ik weet zeker dat je nog nooit 1 volledige korfbalwedstrijd vanaf de zijlijn hebt meegemaakt, dus je oordeel kan in de kast.
Je kent ook vast niet dat verhaal van Adriaanse, die eens een training bezocht van een korfbalclub?
  donderdag 24 februari 2005 @ 21:59:00 #83
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_25239909
Wat mij betreft nog 13 vlinderbommen richting die kut Portugezen.
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:01:48 #84
39256 Bonobo11
pi_25239960
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:59 schreef RedGuy het volgende:
Wat mij betreft nog 13 vlinderbommen richting die kut Portugezen.
Leuk ja , worden we een jaar europees geschorst ofzo

Lachuh hoor
Feyenoord!!! * Barça
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:05:50 #85
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_25240035
Ajoh niet zo ouwe-hoeren ze pakken hem gewoon terug voor Nederland - Portugal en terecht!
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_25240047
Wat is er gebeurt met Feyenoord joh? Hebben ze Gullit moeten pijpen ofzo? Eerste helft speelde ze fantastisch.
pi_25240064
Feyenoord haalt het niet
pi_25240078
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:06 schreef ferrarifreak het volgende:
Feyenoord haalt het niet
Dat gevoel heb ik ook
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:09:35 #89
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_25240125
Als Feyenoord uitgeschakeld wordt, dan Ajax ook.
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:10:42 #90
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_25240154
Onno zorgt voor iets meer lijn in het spel. Iets.
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:12:32 #92
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25240175
onvoorstelbaar wat wrdt er slecht gespeeld!! is dit wel de juiste wedstrijd en niet een uit het amateurvoetbal jeej nog 0-1 ook..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_25240179
Tis gedaan.
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:12:43 #94
73305 Stpan
pi_25240181
Over en uit.
pi_25240183
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:06 schreef ferrarifreak het volgende:
Feyenoord haalt het niet
.
pi_25240188
Mooie goal hoor. Lekker afgemaakt.
pi_25240194
En weer die fans. Zo vind ik het niet erg dat ze verliezen...

Prachtgoal ook.
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:13:45 #98
39256 Bonobo11
pi_25240197
Gestaakt
Feyenoord!!! * Barça
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:13:48 #99
73305 Stpan
pi_25240199
Gelukkig geven de supporters het goede voorbeeld. Als Feyenoord volgend jaar weer Europees voetbal speelt zal het wel zonder publiek zijn, heel slim.
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:14:04 #100
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25240204
wordt een flinke boete, nouja wellicht moeten ze de wedstrijd maar gewoon stoppen, het wordt toch niks meer..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_25240207
Ik heb liever spreekkoren dan dit gezeik.
pi_25240213
SUKKELS!
pi_25240215
Schitterende goal van die spits zeg. Knap als je 'm zo af weet te maken. Het was geen buitenspel, duidelijk te zien en goed gezien van de grensrechter. Jorien kan dankzij zijn supporters ook weer gaan betalen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25240222
Pfff .
sig verwijderd door FA
pi_25240228
Toch jammer dat er dit soort "supporters" zich in stadions begeven
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:15:22 #106
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_25240243
Nou, jongens, gooi nog maar wat bommen op die apen. .
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:15:56 #107
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_25240254
Wat gebeurde er weer? Vuurwerk na de goal?
pi_25240255
Als Feyenoord naar aanleiding van deze wedstrijd geen torenhoge boete krijgt, weet ik het ook niet.
Ze bekogelen de helft van Sporting met van alles en nog wat, aanstekers, vuurwerk...en dan nog gaan zitten fluiten...wat een tering mongolen...hoop dat ze vanavond nog een bom gooien op die achterlijke infantiele supporters. Denken dat alles geoorloofd is, en hun agressie botvieren met behulp van het bezoeken van voetbalwedstrijden en het dan kunnen afschuiven op voetbal.
pi_25240257
Het is doodstil in de kuip.
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_25240272
.... en krijgen we nu gelijk een extra nieuwsbericht? Net zoals de Media volop Ado dook omdat de vriendin van een speler werd gekwetst?

Sorry maar dit vind dan toch erger dan toen!
pi_25240276
Het is afgelopen met jullie, jongens.
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:17:51 #112
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25240279
ik snap niet dat ze de wedstrijd gewoon definitief staken, Er valt toch geen eer meer te behalen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:18:10 #113
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_25240285
Sommigen nog lachen ook...
pi_25240295
Tsjonge wat een prutsers .
pi_25240299
Je zag weer een groot aantal met goud behangen "supporters" van Feyenoord lachend naar de camera zwaaien met een mobiele telefoon aan een oor
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:19:40 #116
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25240308
als men bij feyenoord slim is ontruimt men eerst het stadion voor ze verder gaan, dan kan er ook niks meer gegooid worden.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  Trouwste user 2022 donderdag 24 februari 2005 @ 22:19:47 #117
7889 tong80
Spleenheup
pi_25240311
En Feijenoord benadeeld het Nederlandse voetbal weer eens. Wat een sukkels.

pi_25240312
"Humberto Tan, die nooit groenteboer heeft willen worden"

pi_25240314
Hierbij vind ik ADO met zijn spreekkoren in het niet vallen, wat zijn die Feyenoord-supporters teringmongolen
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:21:12 #120
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25240329
Jezus, als je achter staat ga je je spelers aanmoedigen, niet met aanstekers gooien. Wat schiet je er mee op? Feyenoord krijgt een slechtere naam evenals sowieso een verloren wedstrijd en dan ook nog een fikse boete.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_25240332
Wat is er allemaal gebeurt? Ik ben nog aan het schijten van die wedstrijd op RTL 5 .
pi_25240338
Wat een debielen
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:23:58 #123
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_25240357
Wat een ongelovelijke randdebielen zitten er daar in De Kuip.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_25240374
kutsupporters, ik bedoel kut-NET-supporters....
pi_25240384
Dit is echt belachelijk....
Animals Crossing WW
Name: Droplet
Town: Questo
Code: 0601-9806-8796
pi_25240385
3-1 voor auxerre overigens
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:28:25 #127
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25240423
waarom gaan gullit en petrovic niet zelf meespelen, ik denk dat dat een hele verbetering is. Wellicht kan houtman ook nog opgesteld worden, die is ook aanwezig!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_25240434
Dit is echt niveau ADO/Utrecht
pi_25240436
Wat doen Nederlanders meteen toch weer overdreven. De spelers van Sporting zeiden ook "Wat is er nu eigenlijk aan de hand?"

Gewoon voetballen. Van een aansteker ga je echt niet dood.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:32:36 #130
39256 Bonobo11
pi_25240480
Nou dit is helaas een gelopen zaak, 2 goals in een kwartier, ik zie het niet gebeuren, Kut
Feyenoord!!! * Barça
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:44:55 #131
73305 Stpan
pi_25240539
Van een aansteker ga je niet dood. Maar bij AS Roma weten ze wat de straf kan zijn. Het hoort gewoon niet, je wordt geen voetballer om aanstekers terug te koppen.
pi_25240596
Lekkere goal.
pi_25240597
Jezus. Weer een mooie goal.

Lekkere vrije trap.
pi_25240598

wow.

jammer voor Feyenoord...
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:47:58 #135
73305 Stpan
pi_25240599
Galerieplay. Schitterend eigenlijk.
pi_25240605
Yepz doelpunt... dag feyenoord, ajax en heerenveen ! Leuke uefa cup avond zeg alleen Az is door
pi_25240606
Nou dit is het einde van Feyenoord in de Uefa cup
pi_25240616
mooi doelpunt
pi_25240617
Bah.... KUT Feyenoord... wat een baggerploeg
pi_25240630
mooie vrije trap inderdaad.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_25240645
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:48 schreef Greetings het volgende:
Bah.... KUT Feyenoord... wat een baggerploeg
En jij bent voor de superploeg..... ?
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:50:25 #142
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_25240647
Wat een teringschijtzooi zeg.
pi_25240654
KUT commentator...... verklapt ie GVD ff de uitslagen van Ajax en H'veen
Wie is die tyfusleier?
pi_25240658
baggerploeg idd. klopt wat de verslaggever zei. zoveel aankopen doen en dan nog is dit het beste wat ze te bieden hebben... dan is het wat mij betreft exit gullit binnen 2 weken
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_25240666
De komende 2 wedstrijden zonder publiek zou terecht zijn.
pi_25240668
die hofs komt ook goed weg zeg, maarja erg triest wat er vanavond is gebeurd
pi_25240686
Dag UEFA-coefficienten
pi_25240689
Wel weer een prachtgoal...
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:52:45 #149
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_25240691
Zal mij benieuwen wat voor boete F'noord krijgt dankzij het gedrag van die debiele 'supporters' vanavond?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_25240699
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:52 schreef Greetings het volgende:
Dag UEFA-coefficienten
Yepz dat vind ik het jammere eraan
pi_25240701
Wat heeft Feyenoord toch een paar ontzettend domme mensen op de tribune zitten. Of ja, een paar. Een hele hoop!
pi_25240718
Woei!
Wartaal.
pi_25240719
Jippie jeeeeeeeeee 1-2

Nog maar 3
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:55:06 #154
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_25240737
Ik kan het niet meer aanzien.
Wat een walgelijke club is dat zeg. (die tegenstander)

Vorige week zag ik het al, die nr. 31 Hetson, die kijkt tijdens het vallen al vragend naar de scheidsrechter om een kaart/strafschop.
Dat geldt trouwens voor ze allemaal.

Als er een moment komt dat Feyenoord goed in het spel zit dan verzinnen ze wel weer ff een manier om ze uit hun ritme te houden.
Voor dat toneel van Ricardo in de 1e helft was Feyenoord duidelijk de dreigende ploeg.
Dat ding ontplofte minimaal 4 meter van hem af, en hij grijpt naar zijn gezicht. Moet je mij eens uitleggen hoe je dat in je gezicht kunt voelen.
Vorige week zochten ze ook al dode spelmomenten op wanneer Feyenoord ff iets te veel druk op ze zette.
Jammer dat ze maar met aanstekers gooien ipv met bakstenen.
pi_25240739
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat heeft Feyenoord toch een paar ontzettend domme mensen op de tribune zitten. Of ja, een paar. Een hele hoop!
Wat een:

trouwens
pi_25240761
ong een ton boete denkik wel.
ik hoop dat maandag in opsporing verzocht die idioten te zien zijn en worden aangeklaagd voor poging tot doodslag/poging tot moord ('t is misschien wel voorbedachte rade als je zo'n strijker mee gaat nemen)
  donderdag 24 februari 2005 @ 23:00:12 #157
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_25240809
Boete?

Is goed, maar wees dan wel consquent en geef die club dan ook een boete voor al die schwalbes (vooral vorige week), en voor al dat overige toneel en aanstellerij.
pi_25240821
zou goed zijn als ze daar wat vaker geel voor hadden gekregen maar boetes?
  donderdag 24 februari 2005 @ 23:01:25 #159
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_25240836
mischien was t wel een kanonslag... wie zal t zeggen....
waarom zeg je niet gelijk handgranaat.....
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_25240846
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:56 schreef knuppelhout het volgende:
ik hoop dat maandag in opsporing verzocht die idioten te zien zijn en worden aangeklaagd voor poging tot doodslag/poging tot moord ('t is misschien wel voorbedachte rade als je zo'n strijker mee gaat nemen)
ze verdienen het wel.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
  donderdag 24 februari 2005 @ 23:04:29 #161
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_25240881
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 23:00 schreef knuppelhout het volgende:
zou goed zijn als ze daar wat vaker geel voor hadden gekregen maar boetes?
De 12e man kun je ook geel geven en een volgende wedstrijd schorsen.
  Moderator donderdag 24 februari 2005 @ 23:04:50 #162
42184 crew  DaMart
pi_25240889
Dat soort kloterige nepsupporters moeten ze gewoon levenslang verbannen uit alle stadions... de klojo's.

Van mij mogen ze trouwens vuurwerk wel helemaal verbieden in stadions, het voegt helemaal niks toe, behalve een hoop ellende, zoals we vanavond hebben kunnen zien...
  donderdag 24 februari 2005 @ 23:04:51 #163
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_25240890
Nou, ik ben even kalm geworden.

Natuurlijk belachelijk dat er vuurwerk op het veld gegooid wordt, in het stadion; okay. Maar niet op het veld naar spelers, zeker niet na die 1e keer bij Ricardo.

Spel voor rust was goed, paar aardige kansen.
Na rust was het een drama. Sporting verdiend door.

Dit kan natuurlijk invloed hebben op de contractverlenging van Kuyt, die zal ook wel denken: Wat een mongolen hier op de tribune, ik wil zo snel mogelijk weg...
  Moderator donderdag 24 februari 2005 @ 23:07:47 #164
42184 crew  DaMart
pi_25240938
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:55 schreef Ixnay het volgende:

Voor dat toneel van Ricardo in de 1e helft was Feyenoord duidelijk de dreigende ploeg.
Dat ding ontplofte minimaal 4 meter van hem af, en hij grijpt naar zijn gezicht. Moet je mij eens uitleggen hoe je dat in je gezicht kunt voelen.
Ik vond het commentaar van Van Hanegem op dat stukje theater wel geinig:

"Ik snap niet waar hij last van had. Ze vieren in Portugal toch ook oud en nieuw?"
pi_25240959
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:56 schreef knuppelhout het volgende:
Ik vermoed dat hij ongeveer net zo hoog zal zijn als de boete die ADO kreeg voor de spreekkoren bij ADO-PSV...

Zo goed zit de voetbalwereld wel weer in elkaar.
  donderdag 24 februari 2005 @ 23:12:58 #166
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_25241021
En zelfs in de allerlaatste minuut zie je nog een aansteker een meterje van een portugees in het gras vallen...onvoorstelbaar. Ze leren het nooit!
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_25241108
Wat zijn er toch een hoop debielen op de wereld .

Vuurwerk in het stadion is tof, maar niet als het op deze manier gebruikt wordt .
pi_25241174
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 23:01 schreef mrSPLIFFY het volgende:
mischien was t wel een kanonslag... wie zal t zeggen....
waarom zeg je niet gelijk handgranaat.....
je doet alsof ik overdrijf, maar het wás toch zeker een strijker? En als je zo'n ding doelbewust naar iemand gooit om hem te verwonden schrik ik daar wel van. bah, ik had zin in n lekker avondje voetbal maar dat viel vies tegen
pi_25241266
Zie de reacties van de Feyenoordfans nog voor me over de Ajax ''supporters''. Belachelijk dit natuurlijk. (Net als het verlies van Ajax )
pi_25241299
De enige keer dat vuurwerk mooi was, was vlak voor de wedstrijd Feyenoord-Borussia Dortmund, op woensdag 8 mei 2002. Ik was erbij, en wat was het prachtig om in die waas te mogen zitten, gepaard gaand met een onophoudelijk '''hóóóóóóóóóóóóóóóóó''-geroep.
  donderdag 24 februari 2005 @ 23:28:23 #171
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_25241302
Bjoro ging vanavond ook een keertje naar de Kuip.
Volgens mij zat hij achter al die 'aanslagen'.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 24 februari 2005 @ 23:31:55 #172
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25241372
oef wat een vreselijke wedstrijd! Bijna net zo vreselijk als de laatste webstrijd die ik heb gezien toen ik in het stadion feyenoord was. (Feyenoord-Fortuna 1-3) een paar jaar terug, (de wedstrijd nadat arie haan ontslagen werd.)
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 februari 2005 @ 23:42:36 #173
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25241565
Kuijt bijzonder goed net voor de camera, hij wist t precies goed te zeggen, zeker de rol van het publiek.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25241776
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 23:42 schreef rubbereend het volgende:
Kuijt bijzonder goed net voor de camera, hij wist t precies goed te zeggen, zeker de rol van het publiek.
Hij verwoordde het inderdaad netjes . Een paar debielen verpesten het voor de rest van het legioen.

Ben benieuwd wat voor nasleep dit allemaal nog gaat krijgen...
  vrijdag 25 februari 2005 @ 00:07:00 #175
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25242045
ik hoop een flink naseep, want dan zou dat een goede prikkel geven die malloten eens een levenslang stadionverbod te geven en een procedure tegen de individuen aan te spannen. Het staat allemaal prima op beeld, dus gewoon de schade verhalen op de personen en een voorbeeld stellen.

zachte heelmeesters maken stinkende wonden, zeker wat dit betreft. Als je nu geen keiharde maatregelen tegen die personen neemt, gebeurt het volgende keer weer en riskeer je een uitsluiting en dan ben je echt ver van huis!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_25242104
terecht verloren. Kutpartij, zelfs van Goor en Lodewijks.

kankerdebiel die de strijker gooide. Maar hij werd direct van het vak geplukt. lekker voor m als die boete op m wordt verhaald. aanstekers ook fout, maar begrijpbaar.
wat een nichterig, smerig pisvolk. Je zag ze gewoon grijnzen bij het rollen
c'mon Boro
pi_25242135
Ik denk dat Feyenoord een flinke boete zal gaan krijgen, maar de daders er weer zonder kleerscheuren vanaf komen. De komende tijd kunnen ze stoer aan hun vrienden en kennissen vertellen dat ze Feyenoord - Sporting hebben laten staken, maar volgende wedstrijd zitten ze gewoon weer in het stadion!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 25 februari 2005 @ 00:12:59 #178
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25242183
denk een wedstrijd zonder publiek en een boete
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25242332
Wat een stomme bommengooiers!!!! DAT zijn nou echt netsupporters, daar schiet Feyenoord nix mee op!!!!!!!!!
pi_25242745
-edit-

[ Bericht 88% gewijzigd door InnocentFR op 25-02-2005 18:02:30 ]
  vrijdag 25 februari 2005 @ 00:41:56 #181
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25242750
Nou jongens,bereid je maar alvast voor op een seizoen zonder Europa Cup voetbal volgend jaar
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25242888
Net zoals in utrecht en eindhoven een paar jaar geleden?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 25 februari 2005 @ 00:57:49 #183
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25243014
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 00:50 schreef Erasmusch het volgende:
Net zoals in utrecht en eindhoven een paar jaar geleden?
er zijn maar 3 clubs langer achter elkaar actief in Europa dan PSV
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25243074
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 00:57 schreef rubbereend het volgende:

[..]

niet precies wat ik bedoel... had het over die veldbestormingen waarvan uiteindelijk de boete ook wel meeviel. Net als bv Coruna waar een speer het veld op werd geworpen. Alleen Roma is flink aangepakt.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 01:02:11 #185
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_25243106
quote:

Laat me raden:1 van die clubs begint met een A?
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 25 februari 2005 @ 01:06:01 #186
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25243186
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 01:02 schreef golfer het volgende:

[..]

in Nederland zijn we wat dat betreft onaantastbaar.
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 25 februari 2005 @ 01:10:25 #187
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25243266
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 01:02 schreef golfer het volgende:

[..]

de is gruwelijk misplaatst,maar dat heb je nu zelf wel door denk ik?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 25 februari 2005 @ 01:11:03 #188
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25243277
quote:

[..]

Anderlecht,Barcelona en Real?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 25 februari 2005 @ 01:11:51 #189
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25243286
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 01:00 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

niet precies wat ik bedoel... had het over die veldbestormingen waarvan uiteindelijk de boete ook wel meeviel. Net als bv Coruna waar een speer het veld op werd geworpen. Alleen Roma is flink aangepakt.
Maar Feyenoord heeft een geschiedenis natuurlijk....
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 25 februari 2005 @ 01:15:21 #190
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25243352
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 01:11 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Anderlecht,Barcelona en Real?
Barcelona iig, de andere durf k niet zo te zeggen meer maar dat zou best kunnen, al geloof k dat Real er niet bij hoort.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25243988
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 01:15 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Barcelona iig, de andere durf k niet zo te zeggen meer maar dat zou best kunnen, al geloof k dat Real er niet bij hoort.
Barca was vorig jaar niet actief in Europa (je bedoelt op rij en op dit moment neem ik aan, of gaat het om de langste reeks ooit?)
  vrijdag 25 februari 2005 @ 07:29:33 #192
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25245152
gewoon een jaartje geen europacup zou ook wel eens goed zijn voor een club kun je het jaar erop weer fris beginnen en je bovendien richten op de titel. Ik denk dat het niet eens zo slecht zou zijn voor feijenoord als de uefa de club een jaartje uitsluit van europees voetbal.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_25245254
Rot op en kom nooit meer terug dat is wat het Feyenoord zong naar die paar debielen. Maar ze (andere supporters)stormden er ook gelijk naar toe toen het gebeurde om de dader te zoeken. Weet niet of ze hem hadden maar als ze m hebben gehad zal ie nu wel hier een daar een blauw plekkie hebben..

Maar verder was het ook gewoon kut.. baal nog.. gelukkig hebben die joden ook verloren anders moet je dat weer heel de week aanhoren en gelukkig hebben die zich zelf belachelijk gemaakt door een 1-0 uit handen te geven.
pi_25246058
Trouwens nog petje af voor Gianni Zuiverloon die liep echt wel goed te spelen. Die kerel komt er wel.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:52:38 #195
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_25247034
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 23:28 schreef golfer het volgende:
Bjoro ging vanavond ook een keertje naar de Kuip.
Volgens mij zat hij achter al die 'aanslagen'.
Klopt, ik zat er inderdaad vlak achter, maar wel iets hoger

er zijn gewoon een aantal spelers bij feyenoord met het taktisch inzicht van een slechte 4e klasser !
256 goals !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 25 februari 2005 @ 10:56:20 #196
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25247079
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 02:00 schreef cultheld het volgende:

[..]

Barca was vorig jaar niet actief in Europa (je bedoelt op rij en op dit moment neem ik aan, of gaat het om de langste reeks ooit?)
Barca was vorig jaar toch wel actief in Europa?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25248006
Tsja, dat f'noord legioen... ik weet niet anders dat dat uit een stel agressieve debielen van voor de oertijd bestaat. Dit soort dingen was te verwachten dus, massaal strafkamp voor dit soort criminelen lijkt me wel een oplossing
Het enorme klasseverschil tussen Sporting en F'nerd is meer iets om je zorgen over te maken, jeezus wat werden ze weer weggespeeld! De NL clubs staan weer met voetjes op de grond
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  vrijdag 25 februari 2005 @ 12:33:20 #198
83103 yvette1982
pi_25248453
dat van gisteren sloeg inderdaad nergens op, en het is ook feyenoord onwaardig.
Echter vind ik het schandalig dat alle Feyenoorders zijn teleurgesteld in het legioen. Het legioen stelde nu voor het eerst teleur terwijl de club en de spelers dat al het hele seizoen doen. Dus ik vind dat ze ook de hand in eigen boezem moeten steken. Kijk ook eens naar die achterlijke kuijt. Die lul scoort wel al die goals tegen de graafschap en willem 2. maar in de wedstrijden waar hij echt hoort te staan is hij niet thuis. Gisteren mistte hij weer eens alleen voor de keeper en als hij echt een grote wil worden dan moet hij niet alleen scoren tegen jan middelmaat maar vooral in de grote belangrijke wedstrijden. En dan niet zeiken dat je teleurgesteld bent in het legioen.
pi_25248610
Benfica hoort er ook bij.

Ook leuk: nu Kuijt de schuld gaan geven. Die kerel geeft zich al het hele seizoen 100% en verbloemt dat Feyenoord gewoon een matig team heeft. Zonder Kuijt had je hoogstens 9e gestaan...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 25 februari 2005 @ 15:18:36 #200
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_25250854
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 12:33 schreef yvette1982 het volgende:
dat van gisteren sloeg inderdaad nergens op, en het is ook feyenoord onwaardig.
Echter vind ik het schandalig dat alle Feyenoorders zijn teleurgesteld in het legioen. Het legioen stelde nu voor het eerst teleur terwijl de club en de spelers dat al het hele seizoen doen. Dus ik vind dat ze ook de hand in eigen boezem moeten steken. Kijk ook eens naar die achterlijke kuijt. Die lul scoort wel al die goals tegen de graafschap en willem 2. maar in de wedstrijden waar hij echt hoort te staan is hij niet thuis. Gisteren mistte hij weer eens alleen voor de keeper en als hij echt een grote wil worden dan moet hij niet alleen scoren tegen jan middelmaat maar vooral in de grote belangrijke wedstrijden. En dan niet zeiken dat je teleurgesteld bent in het legioen.
Ik weet niet welke wedstrijd jij gezien hebt, maar ik vond Kuyt zeker niet slecht spelen.
Hij won op een paar na elk kopduel en was weer enorm hard aan het werken... alleen....
in je eentje kan je geen punten pakken.
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_25251354
Sporting was te sterk voor feijenoord....kwamen er soms makkelijk langs en die k*tsupporters moeten het bijna weer verzieken
pi_25251477
Volgens mij zit er een recividist in het publiek.

Tegen Ajax een paar jaar terug was het ook al raak. Bergdolmo was toen het slachtoffer.
pi_25251777
Sporting is gewoon een klasse beter. Overigens maken ze niet echt veel woorden vuil aan de spelletjes van de fans in de Portugese media. Ze zijn wel wat gewend daar.

Maar mensen die denken dat Ricardo zich aanstelde, zoals Ixnay, die snappen er erg weinig van... Die zouden zelf vermoedelijk ook bommen gooien.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 25 februari 2005 @ 16:38:27 #204
53267 TC03
pi_25252045
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 16:19 schreef methodmich het volgende:
Maar mensen die denken dat Ricardo zich aanstelde, zoals Ixnay, die snappen er erg weinig van... Die zouden zelf vermoedelijk ook bommen gooien.
Hij stelde zicht echt wel aan. Die strijker viel meters naast hem, meters. Daar kan je misschien 2 seconde pijn van in je oren hebben, hoogstens.
pi_25252071
Jij leest nooit de vuurwerkvoorschriften in december zeker?
www.thuisuiteten.nl
pi_25252091
Wat een grimmige wedstrijd, en wat zonde dat een paar individuele gekken het zo verpesten voor de club. Zij brengen hiermee de club veel schade toe. Hopelijk worden zij via camera's snel opgespoord.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 17:08:58 #207
83103 yvette1982
pi_25252495
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 15:18 schreef yozd het volgende:

[..]

Ik weet niet welke wedstrijd jij gezien hebt, maar ik vond Kuyt zeker niet slecht spelen.
Hij won op een paar na elk kopduel en was weer enorm hard aan het werken... alleen....
in je eentje kan je geen punten pakken.
het gaat erom dat hij weer faalde alleen voor de keeper. Als je echt een grote jongen wil zijn of worden dan moeten dat soort ballen er gewoon in. En dat valt me gewoon op aan kuijt dat hij goed speelt tegen zwakke clubs en in grote wedstrijden staat hij er zelden. En gisteren was dus zo'n wedstrijd dat hij het elftal bij de hand had moeten nemen en het goede voorbeeld moeten geven door zo'n grote kans af te maken.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 17:34:17 #208
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_25252869
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 17:08 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

het gaat erom dat hij weer faalde alleen voor de keeper. Als je echt een grote jongen wil zijn of worden dan moeten dat soort ballen er gewoon in. En dat valt me gewoon op aan kuijt dat hij goed speelt tegen zwakke clubs en in grote wedstrijden staat hij er zelden. En gisteren was dus zo'n wedstrijd dat hij het elftal bij de hand had moeten nemen en het goede voorbeeld moeten geven door zo'n grote kans af te maken.
Hij kreeg hem verkeerd mee.

Met Lazovic in de basis had Dirk er 1 gescoord.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 17:46:00 #209
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25253022
Wat een ongelooflijke debielen hier op Fok! zeg.

Bom op veld: Domme mongool die dader, die krijgt een paar kankerklappen de volgende keer dat hij in de Kuip komt.

Als er een of andere kankerportugees voor je neus zijn middelvinger opsteekt naar het publiek, kan ik het wel begrijpen dat hij er dan een reactie op krijgt. Jankmuil.

Sporting was gewoon beter in de combinatie, wel mooi om te zien, mooie doelpunten van Liedson en Rochemback. Feijenoord vond ik zwaar kut. Triest ook dat Gullit hun slechte optreden wijd aan het rotje dat op het veld kwam. Het elftal heeft ook helemaal geen pit in zijn donder.
A.M.A.B
pi_25253190
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 17:46 schreef Cart_man het volgende:
Wat een ongelooflijke debielen hier op Fok! zeg.

Bom op veld: Domme mongool die dader, die krijgt een paar kankerklappen de volgende keer dat hij in de Kuip komt.

Als er een of andere kankerportugees voor je neus zijn middelvinger opsteekt naar het publiek, kan ik het wel begrijpen dat hij er dan een reactie op krijgt. Jankmuil.

Sporting was gewoon beter in de combinatie, wel mooi om te zien, mooie doelpunten van Liedson en Rochemback. Feijenoord vond ik zwaar kut. Triest ook dat Gullit hun slechte optreden wijd aan het rotje dat op het veld kwam. Het elftal heeft ook helemaal geen pit in zijn donder.
Mee eens.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 17:58:39 #211
83103 yvette1982
pi_25253209
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 17:34 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Hij kreeg hem verkeerd mee.

Met Lazovic in de basis had Dirk er 1 gescoord.
tja dat komt omdat zijn techniek gebrekkig is.

En laten we nou niet doen alsof lazovic zo geweldig is. Die jongen heeft nog steeds weinig laten zien, en die goede wedstrijden tegen matige teams als willem 2, de graafschap en utrecht neem ik niet serieus.
pi_25253251
Juichen bij tegenstander enzovoorts is niet zo verstandig als je op 0-1 komt. Verder hoop toneel vooral bij die lui die warmliepen.

Gullit had helemaal trieste reactie. Die deed net alsof hij 6-1 had gewonnen als het niet gestaakt was. Sporting was stukken beter.

Maarja, volgend jaar beter
  vrijdag 25 februari 2005 @ 18:07:56 #213
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25253319
Volgend jaar zijn we uitgesloten van Europees voetbal, Innocent.
A.M.A.B
pi_25253597
Serieus? dat zou mooi kanker zijn.
"We can't stop here.. This is Bat Country!"
  vrijdag 25 februari 2005 @ 18:32:31 #215
53267 TC03
pi_25253656
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 16:40 schreef methodmich het volgende:
Jij leest nooit de vuurwerkvoorschriften in december zeker?
Die voorschriften zijn altijd zwaar overtrokken, en je kan echt niet zo ontzettend last hebben van een strijkertje hoor.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 18:36:03 #216
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_25253702
Nou, voor rust speelde Feyenoord gewoon best aardig en als ze dat spel hadden doorgetrokken had er misschien meer in gezeten.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 19:09:33 #217
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_25254198
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 17:56 schreef ferrarifreak het volgende:

Mee eens.
Oh?

Gisteravond had je nog hele andere teksten, zoals:
quote:
[quote]Op donderdag 24 februari 2005 21:13 schreef ferrarifreak het volgende:
Vuile kutmongolen Stadion-verbod voor het leven!!!!
Poef.....gone! ©golfer
pi_25254248
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 19:09 schreef golfer het volgende:

[..]

Oh?

Gisteravond had je nog hele andere teksten, zoals:
[..]

Komt toch neer op hetzelfde? Ze klappen geven en de Kuip uitschoppen of een stadionverbod
  vrijdag 25 februari 2005 @ 20:54:02 #219
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_25255895
quote:
Nee, zo ben ik niet.
Op het moment dat ik dat postte was ik gewoon ff kwaad.

Maar Ricardo blijft een aansteller, daar blijf ik bij. Je gaat niet op de grond liggen rollen en doen alsof je crepeert van de pijn, omdat er 5 meter van je af een strijkertje is ontploft oid.

Ik denk niet dat Sporting het gehaald zou hebben in een eerlijke wedstrijd.
pi_25255937
Ricardo is een aansteller, dat blijkt duidelijk uit de beelden. Wel is het zo dat dat bommetje niet op het veld thuishoorde, dus er valt weinig af te dingen op zijn aanstellerij.

In een 'eerlijke' wedstrijd had Sporting het ook met gemak gehaald. Sporting was ook gisteren weer heer en meester op het veld. Feyenoord had niets in te brengen. Ze hadden geluk dat Sporting op het einde even stond te slapen en Hofs de eretreffer mocht maken, maar verder was het niet veel.
pi_25256294
quote:
Bom, laat me niet lachen, het was een rotje en meer niet, als het echt een bom geweest had hij niet meer doorgespeeld. Het was een zeer domme actie van die "supporter" en ze mogen hem flink te grazen nemen die klootzak, maar die Ricardo speelde het allemaal erg goed, hij verdiende wel een bom in zijn reet, wat een clown was dat zeg.

Van Gullit word ik erg moe, die schoof alles maar af op de incidenten, maar die gasten waren gewoon veel beter en veel geslepener. Ze hadden voor de wedstrijd een bom in de kleedkamer van Feyenoord moeten gooien, dan waren ze misschien wat feller geweest, ze lieten zich echt aftroeven.

Over de grond bakte Feyenoord er niks va, ze hadden beter al die ballen hoog in de po kunnen pompen, want Kuijt won zo'n beetje alles

Al met al een verdiende winnaar.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 21:54:24 #222
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_25256891
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 20:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
In een 'eerlijke' wedstrijd had Sporting het ook met gemak gehaald. Sporting was ook gisteren weer heer en meester op het veld. Feyenoord had niets in te brengen. Ze hadden geluk dat Sporting op het einde even stond te slapen en Hofs de eretreffer mocht maken, maar verder was het niet veel.
Kijk je ook verder dan alleen de uitslag?
pi_25260556
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:54 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Kijk je ook verder dan alleen de uitslag?
Hij heeft nog gelijk, ook Sporting speelde met Feyenoord, 1e helft waren even gevaarlijk, maar daar bleef het ook bij.
pi_25263547
De Portugese media vonden vooral het spel van Feyenoord ontluisterend. Alleen Kuijt en Lodewijks kregen een voldoende.
www.thuisuiteten.nl
pi_25263587
die feyenoord "suporters " of wat ze zichzelf dan willen noemen zijn echt sukkels eerste klas ik hoop dat ze een flinke straf uitdelen, als echte suporter ga je dit toch niet je eigen club aandoen het is gewoon belachelijk stelletje eikels allemaal
PSN nick.:helder82
pi_25268500
quote:
Dus hij stelt zich niet aan volgens jou of bedoel je dat ie het spelletje mooi speelde? Dat rotje kwam 4 a 5 meter van hem neer en 1 sec na het ontploffen sprong ie achterover alsof ie werd weggeblazen door de explosie en te rollen alsof ie in zn oog was geraakt. Smerige ratten.
En juichen voor vak W, middelvinger opsteken en ff met je vingertjes de stand aangeven is vragen om problemen en goed uitgelokt.

Lodewijkst vond ik ook kut. Zuiverloon wel verdienstelijk.
pi_25268828
Ricardo is een hele aardige kerel.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 26 februari 2005 @ 19:19:31 #228
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25269215
Ricardo moet dood, simpel.

Hijo de puta!
A.M.A.B
pi_25269344
Dat is Spaans, verstaat ie niet.
www.thuisuiteten.nl
pi_25269503
Ach, we verstaan hier toch ook Duits...
Waarom speelden we in witte sokken trouwens?
  zaterdag 26 februari 2005 @ 19:43:26 #231
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25269568
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 19:39 schreef Erasmusch het volgende:
Geen idee, maar het zag er afgrijselijk uit.
A.M.A.B
pi_25269814
quote:
NETTEN KEREN TERUG IN DE KUIP

Met ingang van Feyenoord-RBC Roosendaal keren de netten terug achter de goals. Dat is het directe gevolg van de gebeurtenissen tijdens Feyenoord-Sporting Lissabon. Bovendien zullen langs de lange zijden extra veldstewards worden ingezet en zal voortaan bij elke wedstrijd zeer uitgebreid gefouilleerd worden. De maatregelen blijven van kracht totdat alle mensen die donderdag vuurwerk en/of voorwerpen op het veld wierpen, zijn aangehouden. 'Zoals zo vaak lijden de goede supporters onder die paar slechte, maar we zijn het nu spuug- en spuugzat', verklaarde directielid Jan Willem van Dop.

Zaterdag werden de netten achter beide doelen opnieuw opgebouwd. Van Dop: 'Het is een trieste zaak, maar we zijn gedwongen om maatregelen te nemen om herhaling te voorkomen. We kunnen niet langer toestaan dat Feyenoord de dupe wordt. Totdat we de daders te pakken hebben, blijven de maatregelen daarom van kracht.'
Gelukkig maar voor even (?), want het ziet er niet uit natuurlijk....
pi_25277339
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 19:39 schreef Erasmusch het volgende:
Erger nog, wit met lichtblauw!

Zal wel zijn omdat sporiting met donkere sokken speelde.
pi_25277489
Dan moet de uitspelende ploeg zich maar aanpassen. In Milaan moesten wij ook witte broekies aan.

[ Bericht 25% gewijzigd door Erasmusch op 27-02-2005 03:54:07 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')