Wat een:quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat heeft Feyenoord toch een paar ontzettend domme mensen op de tribune zitten.Of ja, een paar. Een hele hoop!
ze verdienen het wel.quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:56 schreef knuppelhout het volgende:
ong een ton boete denkik wel.
ik hoop dat maandag in opsporing verzocht die idioten te zien zijn en worden aangeklaagd voor poging tot doodslag/poging tot moord ('t is misschien wel voorbedachte rade als je zo'n strijker mee gaat nemen)
De 12e man kun je ook geel geven en een volgende wedstrijd schorsen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:00 schreef knuppelhout het volgende:
zou goed zijn als ze daar wat vaker geel voor hadden gekregen maar boetes?
Ik vond het commentaar van Van Hanegem op dat stukje theater wel geinig:quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:55 schreef Ixnay het volgende:
Voor dat toneel van Ricardo in de 1e helft was Feyenoord duidelijk de dreigende ploeg.
Dat ding ontplofte minimaal 4 meter van hem af, en hij grijpt naar zijn gezicht. Moet je mij eens uitleggen hoe je dat in je gezicht kunt voelen.
Ik vermoed dat hij ongeveer net zo hoog zal zijn als de boete die ADO kreeg voor de spreekkoren bij ADO-PSV...quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:56 schreef knuppelhout het volgende:
ong een ton boete denkik wel.
ik hoop dat maandag in opsporing verzocht die idioten te zien zijn en worden aangeklaagd voor poging tot doodslag/poging tot moord ('t is misschien wel voorbedachte rade als je zo'n strijker mee gaat nemen)
quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:01 schreef mrSPLIFFY het volgende:
mischien was t wel een kanonslag... wie zal t zeggen....
waarom zeg je niet gelijk handgranaat.....
Hij verwoordde het inderdaad netjesquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:42 schreef rubbereend het volgende:
Kuijt bijzonder goed net voor de camera, hij wist t precies goed te zeggen, zeker de rol van het publiek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |