quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:50 schreef Erasmusch het volgende:
Net zoals in utrecht en eindhoven een paar jaar geleden?
niet precies wat ik bedoel... had het over die veldbestormingen waarvan uiteindelijk de boete ook wel meeviel. Net als bv Coruna waar een speer het veld op werd geworpen. Alleen Roma is flink aangepakt.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]er zijn maar 3 clubs langer achter elkaar actief in Europa dan PSV
Laat me raden:1 van die clubs begint met een A?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:57 schreef rubbereend het volgende:er zijn maar 3 clubs langer achter elkaar actief in Europa dan PSV
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat me raden:1 van die clubs begint met een A?
dequote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat me raden:1 van die clubs begint met een A?
Anderlecht,Barcelona en Real?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]er zijn maar 3 clubs langer achter elkaar actief in Europa dan PSV
Maar Feyenoord heeft een geschiedenis natuurlijk....quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:00 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
niet precies wat ik bedoel... had het over die veldbestormingen waarvan uiteindelijk de boete ook wel meeviel. Net als bv Coruna waar een speer het veld op werd geworpen. Alleen Roma is flink aangepakt.
Barcelona iig, de andere durf k niet zo te zeggen meer maar dat zou best kunnen, al geloof k dat Real er niet bij hoort.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Anderlecht,Barcelona en Real?
Barca was vorig jaar niet actief in Europa (je bedoelt op rij en op dit moment neem ik aan, of gaat het om de langste reeks ooit?)quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Barcelona iig, de andere durf k niet zo te zeggen meer maar dat zou best kunnen, al geloof k dat Real er niet bij hoort.
Klopt, ik zat er inderdaad vlak achter, maar wel iets hogerquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:28 schreef golfer het volgende:
Bjoro ging vanavond ook een keertje naar de Kuip.
Volgens mij zat hij achter al die 'aanslagen'.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 02:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Barca was vorig jaar niet actief in Europa (je bedoelt op rij en op dit moment neem ik aan, of gaat het om de langste reeks ooit?)
Ik weet niet welke wedstrijd jij gezien hebt, maar ik vond Kuyt zeker niet slecht spelen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:33 schreef yvette1982 het volgende:
dat van gisteren sloeg inderdaad nergens op, en het is ook feyenoord onwaardig.
Echter vind ik het schandalig dat alle Feyenoorders zijn teleurgesteld in het legioen. Het legioen stelde nu voor het eerst teleur terwijl de club en de spelers dat al het hele seizoen doen. Dus ik vind dat ze ook de hand in eigen boezem moeten steken. Kijk ook eens naar die achterlijke kuijt. Die lul scoort wel al die goals tegen de graafschap en willem 2. maar in de wedstrijden waar hij echt hoort te staan is hij niet thuis. Gisteren mistte hij weer eens alleen voor de keeper en als hij echt een grote wil worden dan moet hij niet alleen scoren tegen jan middelmaat maar vooral in de grote belangrijke wedstrijden. En dan niet zeiken dat je teleurgesteld bent in het legioen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |