Hij stelde zicht echt wel aan. Die strijker viel meters naast hem, meters. Daar kan je misschien 2 seconde pijn van in je oren hebben, hoogstens.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:19 schreef methodmich het volgende:
Maar mensen die denken dat Ricardo zich aanstelde, zoals Ixnay, die snappen er erg weinig van... Die zouden zelf vermoedelijk ook bommen gooien.
het gaat erom dat hij weer faalde alleen voor de keeper. Als je echt een grote jongen wil zijn of worden dan moeten dat soort ballen er gewoon in. En dat valt me gewoon op aan kuijt dat hij goed speelt tegen zwakke clubs en in grote wedstrijden staat hij er zelden. En gisteren was dus zo'n wedstrijd dat hij het elftal bij de hand had moeten nemen en het goede voorbeeld moeten geven door zo'n grote kans af te maken.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:18 schreef yozd het volgende:
[..]
Ik weet niet welke wedstrijd jij gezien hebt, maar ik vond Kuyt zeker niet slecht spelen.
Hij won op een paar na elk kopduel en was weer enorm hard aan het werken... alleen....
in je eentje kan je geen punten pakken.
Hij kreeg hem verkeerd mee.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:08 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
het gaat erom dat hij weer faalde alleen voor de keeper. Als je echt een grote jongen wil zijn of worden dan moeten dat soort ballen er gewoon in. En dat valt me gewoon op aan kuijt dat hij goed speelt tegen zwakke clubs en in grote wedstrijden staat hij er zelden. En gisteren was dus zo'n wedstrijd dat hij het elftal bij de hand had moeten nemen en het goede voorbeeld moeten geven door zo'n grote kans af te maken.
Mee eens.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:46 schreef Cart_man het volgende:
Wat een ongelooflijke debielen hier op Fok! zeg.
Bom op veld: Domme mongool die dader, die krijgt een paar kankerklappen de volgende keer dat hij in de Kuip komt.
Als er een of andere kankerportugees voor je neus zijn middelvinger opsteekt naar het publiek, kan ik het wel begrijpen dat hij er dan een reactie op krijgt. Jankmuil.
Sporting was gewoon beter in de combinatie, wel mooi om te zien, mooie doelpunten van Liedson en Rochemback. Feijenoord vond ik zwaar kut. Triest ook dat Gullit hun slechte optreden wijd aan het rotje dat op het veld kwam. Het elftal heeft ook helemaal geen pit in zijn donder.
tja dat komt omdat zijn techniek gebrekkig is.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:34 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Hij kreeg hem verkeerd mee.
Met Lazovic in de basis had Dirk er 1 gescoord.
Die voorschriften zijn altijd zwaar overtrokken, en je kan echt niet zo ontzettend last hebben van een strijkertje hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:40 schreef methodmich het volgende:
Jij leest nooit de vuurwerkvoorschriften in december zeker?
Oh?quote:
quote:[quote]Op donderdag 24 februari 2005 21:13 schreef ferrarifreak het volgende:
Vuile kutmongolenStadion-verbod voor het leven!!!!
Komt toch neer op hetzelfde?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh?
Gisteravond had je nog hele andere teksten, zoals:
[..]
Nee, zo ben ik niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:19 schreef methodmich het volgende:
Maar mensen die denken dat Ricardo zich aanstelde, zoals Ixnay, die snappen er erg weinig van... Die zouden zelf vermoedelijk ook bommen gooien.
Bom, laat me niet lachen, het was een rotje en meer niet, als het echt een bom geweest had hij niet meer doorgespeeld. Het was een zeer domme actie van die "supporter" en ze mogen hem flink te grazen nemen die klootzak, maar die Ricardo speelde het allemaal erg goed, hij verdiende wel een bom in zijn reet, wat een clown was dat zeg.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:19 schreef methodmich het volgende:
Kijk je ook verder dan alleen de uitslag?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
In een 'eerlijke' wedstrijd had Sporting het ook met gemak gehaald. Sporting was ook gisteren weer heer en meester op het veld. Feyenoord had niets in te brengen. Ze hadden geluk dat Sporting op het einde even stond te slapen en Hofs de eretreffer mocht maken, maar verder was het niet veel.
Hij heeft nog gelijk, ook Sporting speelde met Feyenoord, 1e helft waren even gevaarlijk, maar daar bleef het ook bij.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:54 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Kijk je ook verder dan alleen de uitslag?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |