Ja maar nou die staat er al 3 keer niet in.. dusja..quote:
Vanmorgen Man on Fire gezien, goede filmquote:Op zondag 20 februari 2005 15:25 schreef pascalheister het volgende:
ik ga maar eens een filmpje kijken, verder toch niks leuk op tv
k zie t probleem niet, jullie winnen op zn ajaxquote:Op zondag 20 februari 2005 16:26 schreef VoreG het volgende:
Wat een baggerwedstrijd...
Ja het is even afwachten.. Hij zei dat tie zou bellen.. Dus ik wacht af.. Maar tot nu toe vond ik het enorm fijn om hem weer te zienquote:Op zondag 20 februari 2005 17:46 schreef Da_Sandman het volgende:tof voor je Mel, als je het echt leuk vind in ieder geval...
quote:Op zondag 20 februari 2005 17:47 schreef VoreG het volgende:
Het telefoonboek van Paris Hilton is uitgelekt
Ja!quote:Op zondag 20 februari 2005 18:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Rare situatie Bloem. Maar wel leuk, hoop ik!
quote:Op zondag 20 februari 2005 17:56 schreef methodmich het volgende:
Shit, nu weet iedereen dat ik Paris heb gebeld. Verkeerd verbonden.
Ben varkenshaas eten!
Schitterende film, met het banjo duel.quote:Op zondag 20 februari 2005 18:50 schreef pascalheister het volgende:
avond
Deliverance gekeken, erg goede film al zeg ik het zelf
idd een van vele briljante scenes uit de filmquote:Op zondag 20 februari 2005 18:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schitterende film, met het banjo duel.
Wat een onvoorstelbaar zwak optreden was dat weer.quote:
Een nachie slapenquote:Op zondag 20 februari 2005 21:59 schreef Spideyman het volgende:
godver,,, vanaf vanmiddag 15:00 in het cafe gezeten en nu pretty zat,,, iemand tips om weer helder te worden?
en Studio Voetbal dan?quote:
ik zou doorgaan met drinken nu, anders ga je binnen een uur ontnuchteren en dat is niet fijnquote:Op zondag 20 februari 2005 21:59 schreef Spideyman het volgende:
godver,,, vanaf vanmiddag 15:00 in het cafe gezeten en nu pretty zat,,, iemand tips om weer helder te worden?
Zeker even kijken vanavond..quote:
quote:
Lijkt me niet handigquote:Op zondag 20 februari 2005 23:02 schreef rubbereend het volgende:
als je dat maar niet op de meet doet VoreG
Poolen is toch met die hele en halve kleurtjes enzo? En Snooker met die rode ballen?quote:Op zondag 20 februari 2005 23:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat is het verschil eik. tussen snooker en poolen![]()
-de tafel is groterquote:Op zondag 20 februari 2005 23:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat is het verschil eik. tussen snooker en poolen![]()
wel beetje mee eens, Snooker heeft ook veel meer regeltjes.... met foul en miss enzo pffffffffffquote:Op zondag 20 februari 2005 23:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Snooker is leuker om te zien en poolen is leuker (want makkelijker) om te doen.
Althans, dat is mijn mening.
Ik ga daar zeker weer is kijken maar druk druk druk. Begin de laatste tijd steeds weer meer uit te gaan, heb er weer zin ineensquote:Op zondag 20 februari 2005 23:49 schreef rubbereend het volgende:
hee mr.d in maart moet je een keer naar de Matrixx gaan, er komt een harstyle avond aan, de week erop komt yoji langs en de week daarop Jumpstyle en Oldstyle
quote:Op zondag 20 februari 2005 23:53 schreef rubbereend het volgende:weltrusten
t wordt stil hier in de kroeg
quote:
quote:
ja k zag dat clyde gescoort had. Goed reisje gehad dus?quote:Op maandag 21 februari 2005 00:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]Klopt,wel een leuke pot gezien met een magistraal doelpunt van Wijnhard
de reis zelf was kut met op de terugweg vertraging van anderhalf uur bij de ferry,een boot die teveel schommelde waardoor ik een beetje zeeziek werd en tenslotte een groot gedeelte door Belgie met 60 KM per uur gereden omdat er 5 CM sneeuw op de snelweg lag,was pas om half 4 thuis ipv 1 uur wat gepland wasquote:Op maandag 21 februari 2005 00:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja k zag dat clyde gescoort had. Goed reisje gehad dus?
maar de wedstrijd was leukquote:Op maandag 21 februari 2005 00:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
de reis zelf was kut met op de terugweg vertraging van anderhalf uur bij de ferry,een boot die teveel schommelde waardoor ik een beetje zeeziek werd en tenslotte een groot gedeelte door Belgie met 60 KM per uur gereden omdat er 5 CM sneeuw op de snelweg lag,was pas om half 4 thuis ipv 1 uur wat gepland was
Vergeten.quote:
balen t was weer erg leukquote:
Is je tandenvib kapoet?quote:Op maandag 21 februari 2005 00:45 schreef rubbereend het volgende:
nou k ga slapen
lastig trouwens weer met de hand tandenpoesten
ja die is aan t einde van zn levensduurquote:Op maandag 21 februari 2005 00:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is je tandenvib kapoet?trustuh wij komen zo
Mooi, ik schenk vast inquote:Op maandag 21 februari 2005 08:52 schreef Suijk het volgende:
Koffie is klaar.
Ok sChquote:Op maandag 21 februari 2005 11:26 schreef SCH het volgende:
pYth, mail je adres nog even aan me.
Zeg moet jij niet naar schoolquote:
* Vom zit begin augustus 12 dagen in Turkijequote:Op maandag 21 februari 2005 12:03 schreef pfaf het volgende:
Vakantie... zucht....
Ik heb afgelopen vrijdag wel een " vergadering" gehad over de vakantie. 't Wordt of Italie of Kroatie.
Waren we wegquote:Op maandag 21 februari 2005 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
En we zijn er weer.
intermediair.nl misschien?quote:Op maandag 21 februari 2005 14:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hmmz het is weer overdreven rustig op m'n stage. Heeft iemand trouwens een leuke website met vacatures voor de ICT (op MBO niveau) kan ik alvast weer wat verder zoeken
Heb je het zonet wel gemerkt?quote:
ow, had k dat geweten, heb wel zin in een potje tekenenquote:Op maandag 21 februari 2005 14:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je het zonet wel gemerkt?Net ff gesketcht met Sandman, er kwam maar niemand bij.
thnx zal er even op kijken, ben de laatste 2 maanden alvast een beetje aan het rondneuzen er komen gelukkig steeds meer banen op MBO niveau binnen de ICT vrijquote:
en dan?quote:
En dan? Dan weer rampetampen?quote:
quote:
quote:Op maandag 21 februari 2005 18:56 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Moet je zaterdag naar HMH gaan, lekker stampen op HouseQlassics.
Vorige week Darkneger in Matrixx was ook wel coel trouwens:
[afbeelding]
I know! Ik zoek mijn vrienden altijd goed uit, want Homo's lopen Hand in Hand, he?quote:
Heb ik als het goed is een datequote:
Laten we hopen voor heel erg lang. De snelheid is in ieder geval primaquote:Op maandag 21 februari 2005 20:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor heel even...
Je lijkt AMD wel.quote:Op maandag 21 februari 2005 22:02 schreef Suijk het volgende:
Snel een post.
Hopelijk is het binnenkort verholpen met die nieuwe servers die we gaan krijgen, maar inderdaad gaat de lol er wel een beetje vanaf als je elke keer eraf ligt of 5 minuten er over doet om een topic te openen en 10 minuten om 1 post te zetten.quote:Op maandag 21 februari 2005 22:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
Die up's en downs verneuken het Fok! plerzier vind ik
Wat danquote:Op maandag 21 februari 2005 22:16 schreef Suijk het volgende:
Er zijn nog meer leuke dingen te doen dan op Fok posten hoor.
Ik ben een beetje bang dat de gebruikers teveel verwachten van de nieuwe servers. Als ik zo de verhalen rond de overstap naar Replique moest geloven zit er aan de software kant ook nog het nodige dat geoptimaliseerd moet worden. Hopelijk nemen ze ook de tijd om dat gelijk aan te pakken: dan moeten we wel even vooruit kunnenquote:Op maandag 21 februari 2005 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Hopelijk is het binnenkort verholpen met die nieuwe servers die we gaan krijgen, maar inderdaad gaat de lol er wel een beetje vanaf als je elke keer eraf ligt of 5 minuten er over doet om een topic te openen en 10 minuten om 1 post te zetten.![]()
Briljant ideequote:Op maandag 21 februari 2005 22:21 schreef Eilanden het volgende:
Doe maar een biertje zolang 'ie nog live is
Nee, pas op, ik bedoel de weblog en de verschillende managers.quote:Op maandag 21 februari 2005 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat dan
Je gaat me toch niet vertellen dat er ooknog een leven buiten Fok! bestaat?![]()
gelukkig verneuken die up's en downs niet allesquote:Op maandag 21 februari 2005 22:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
Die up's en downs verneuken het Fok! plerzier vind ik
Dat is het voor mij al.quote:Op maandag 21 februari 2005 22:31 schreef Againzender het volgende:
Straks wordt het nog tijd voor sterke drank.....
Een hele avond FIFA spelen via netwerk met een headsetquote:Op maandag 21 februari 2005 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat dan
Je gaat me toch niet vertellen dat er ooknog een leven buiten Fok! bestaat?![]()
Nee ik ga niet uit met timbob, en ja het is uit met timbobquote:Op maandag 21 februari 2005 19:11 schreef methodmich het volgende:
Rondje op kosten van Blumchen. Uit met timbob?
Romario syndroomquote:
quote:Op maandag 21 februari 2005 22:49 schreef ErikT het volgende:
Hallo
Ben een beetje moe
Morgen PSV - Monaco!
hoe laat moest ik er ookalweer zijn?quote:Op maandag 21 februari 2005 22:49 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Nee ik ga niet uit met timbob, en ja het is uit met timbob
Een date met iemand anders
mooi om zn dochter te zienquote:Op maandag 21 februari 2005 22:55 schreef tong80 het volgende:
Mooi om Gomez de Spaanse schaatser te zien in Studio Sport. Golfert kent hem nog wel
Ik vond die jonge schaatser uit India ook wel apart om te zien. Toch wel een van de laatste landen waaruit je een schaatser verwacht.quote:Op maandag 21 februari 2005 22:55 schreef tong80 het volgende:
Mooi om Gomez de Spaanse schaatser te zien in Studio Sport. Golfert kent hem nog wel
Heb Studio Sport niet gezien, want Nova gekeken over Lubbers, maar Gomez kan ik mij nog wel herinneren, net als Grienbühl en nog wat andere exoten destijds.quote:Op maandag 21 februari 2005 22:55 schreef tong80 het volgende:
Yep. Ergens op Oost, is altijd maar weer afwachten waar hèquote:Op maandag 21 februari 2005 22:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]ben je morgen ook in t stadion?
quote:Op maandag 21 februari 2005 23:07 schreef ErikT het volgende:
[..]
Yep. Ergens op Oost, is altijd maar weer afwachten waar hè
quote:Op maandag 21 februari 2005 22:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe laat moest ik er ookalweer zijn?
I like to kiss and tellquote:
* golfer taait ook zo weer af.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:47 schreef just me het volgende:
* just me duikt met de hools het bed in!!
welterusten!
er zijn van die avonden dat je 's morgens niet wil weten dat je wekker op 7 uur staatquote:Op maandag 21 februari 2005 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
* golfer taait ook zo weer af.
Die wekker staat weer op 7 uur.
jij krijgt er 2, maar niet verder vertellenquote:Op maandag 21 februari 2005 23:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Krijg ik er ook zo een als ik vertrek?
Dus niet het holletje van Vadoesj?quote:Op maandag 21 februari 2005 23:47 schreef just me het volgende:
* just me duikt met de hools het bed in!!
welterusten!
I know.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:55 schreef just me het volgende:
er zijn van die avonden dat je 's morgens niet wil weten dat je wekker op 7 uur staat![]()
Ja al vanaf de kerst.. Maar heb nu een spannende datequote:
gefeliciteerd, rondje bier lijkt mequote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:12 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog viert vandaag zijn 3de trouwdag!
Doe maar, morgen pak ik er eentje mee: ben nu naar bed!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gefeliciteerd, rondje bier lijkt me
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:12 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog viert vandaag zijn 3de trouwdag!
de huwelijksnacht vieren?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Doe maar, morgen pak ik er eentje mee: ben nu naar bed!
moment van slapen is NU toch wel echt aangebrokenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
I know.
Soms is het te gezellig met de omgeving en soms wilj e het moment van moeten gaan slapen uitstellen.
Er is nog hoop voor Obliquote:Op dinsdag 22 februari 2005 01:06 schreef tong80 het volgende:
Mijn verkeringen duren meestal ook drie weken.
Koffie drinken natuurlijk!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 08:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vraag me af wat ik nu alweer uit bed doe
Goedemorgen
wietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |