Ik ga daar zeker weer is kijken maar druk druk druk. Begin de laatste tijd steeds weer meer uit te gaan, heb er weer zin ineensquote:Op zondag 20 februari 2005 23:49 schreef rubbereend het volgende:
hee mr.d in maart moet je een keer naar de Matrixx gaan, er komt een harstyle avond aan, de week erop komt yoji langs en de week daarop Jumpstyle en Oldstyle
quote:Op zondag 20 februari 2005 23:53 schreef rubbereend het volgende:weltrusten
t wordt stil hier in de kroeg
quote:
quote:
ja k zag dat clyde gescoort had. Goed reisje gehad dus?quote:Op maandag 21 februari 2005 00:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]Klopt,wel een leuke pot gezien met een magistraal doelpunt van Wijnhard
de reis zelf was kut met op de terugweg vertraging van anderhalf uur bij de ferry,een boot die teveel schommelde waardoor ik een beetje zeeziek werd en tenslotte een groot gedeelte door Belgie met 60 KM per uur gereden omdat er 5 CM sneeuw op de snelweg lag,was pas om half 4 thuis ipv 1 uur wat gepland wasquote:Op maandag 21 februari 2005 00:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja k zag dat clyde gescoort had. Goed reisje gehad dus?
maar de wedstrijd was leukquote:Op maandag 21 februari 2005 00:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
de reis zelf was kut met op de terugweg vertraging van anderhalf uur bij de ferry,een boot die teveel schommelde waardoor ik een beetje zeeziek werd en tenslotte een groot gedeelte door Belgie met 60 KM per uur gereden omdat er 5 CM sneeuw op de snelweg lag,was pas om half 4 thuis ipv 1 uur wat gepland was
Vergeten.quote:
balen t was weer erg leukquote:
Is je tandenvib kapoet?quote:Op maandag 21 februari 2005 00:45 schreef rubbereend het volgende:
nou k ga slapen
lastig trouwens weer met de hand tandenpoesten
ja die is aan t einde van zn levensduurquote:Op maandag 21 februari 2005 00:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is je tandenvib kapoet?trustuh wij komen zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |