Je lijkt AMD wel.quote:Op maandag 21 februari 2005 22:02 schreef Suijk het volgende:
Snel een post.
Hopelijk is het binnenkort verholpen met die nieuwe servers die we gaan krijgen, maar inderdaad gaat de lol er wel een beetje vanaf als je elke keer eraf ligt of 5 minuten er over doet om een topic te openen en 10 minuten om 1 post te zetten.quote:Op maandag 21 februari 2005 22:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
Die up's en downs verneuken het Fok! plerzier vind ik
Wat danquote:Op maandag 21 februari 2005 22:16 schreef Suijk het volgende:
Er zijn nog meer leuke dingen te doen dan op Fok posten hoor.
Ik ben een beetje bang dat de gebruikers teveel verwachten van de nieuwe servers. Als ik zo de verhalen rond de overstap naar Replique moest geloven zit er aan de software kant ook nog het nodige dat geoptimaliseerd moet worden. Hopelijk nemen ze ook de tijd om dat gelijk aan te pakken: dan moeten we wel even vooruit kunnenquote:Op maandag 21 februari 2005 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Hopelijk is het binnenkort verholpen met die nieuwe servers die we gaan krijgen, maar inderdaad gaat de lol er wel een beetje vanaf als je elke keer eraf ligt of 5 minuten er over doet om een topic te openen en 10 minuten om 1 post te zetten.![]()
Briljant ideequote:Op maandag 21 februari 2005 22:21 schreef Eilanden het volgende:
Doe maar een biertje zolang 'ie nog live is
Nee, pas op, ik bedoel de weblog en de verschillende managers.quote:Op maandag 21 februari 2005 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat dan
Je gaat me toch niet vertellen dat er ooknog een leven buiten Fok! bestaat?![]()
gelukkig verneuken die up's en downs niet allesquote:Op maandag 21 februari 2005 22:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
Die up's en downs verneuken het Fok! plerzier vind ik
Dat is het voor mij al.quote:Op maandag 21 februari 2005 22:31 schreef Againzender het volgende:
Straks wordt het nog tijd voor sterke drank.....
Een hele avond FIFA spelen via netwerk met een headsetquote:Op maandag 21 februari 2005 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat dan
Je gaat me toch niet vertellen dat er ooknog een leven buiten Fok! bestaat?![]()
Nee ik ga niet uit met timbob, en ja het is uit met timbobquote:Op maandag 21 februari 2005 19:11 schreef methodmich het volgende:
Rondje op kosten van Blumchen. Uit met timbob?
Romario syndroomquote:
quote:Op maandag 21 februari 2005 22:49 schreef ErikT het volgende:
Hallo
Ben een beetje moe
Morgen PSV - Monaco!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |