I like to kiss and tellquote:
* golfer taait ook zo weer af.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:47 schreef just me het volgende:
* just me duikt met de hools het bed in!!
welterusten!
er zijn van die avonden dat je 's morgens niet wil weten dat je wekker op 7 uur staatquote:Op maandag 21 februari 2005 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
* golfer taait ook zo weer af.
Die wekker staat weer op 7 uur.
jij krijgt er 2, maar niet verder vertellenquote:Op maandag 21 februari 2005 23:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Krijg ik er ook zo een als ik vertrek?
Dus niet het holletje van Vadoesj?quote:Op maandag 21 februari 2005 23:47 schreef just me het volgende:
* just me duikt met de hools het bed in!!
welterusten!
I know.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:55 schreef just me het volgende:
er zijn van die avonden dat je 's morgens niet wil weten dat je wekker op 7 uur staat![]()
Ja al vanaf de kerst.. Maar heb nu een spannende datequote:
gefeliciteerd, rondje bier lijkt mequote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:12 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog viert vandaag zijn 3de trouwdag!
Doe maar, morgen pak ik er eentje mee: ben nu naar bed!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gefeliciteerd, rondje bier lijkt me
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:12 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog viert vandaag zijn 3de trouwdag!
de huwelijksnacht vieren?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Doe maar, morgen pak ik er eentje mee: ben nu naar bed!
moment van slapen is NU toch wel echt aangebrokenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
I know.
Soms is het te gezellig met de omgeving en soms wilj e het moment van moeten gaan slapen uitstellen.
Er is nog hoop voor Obliquote:Op dinsdag 22 februari 2005 01:06 schreef tong80 het volgende:
Mijn verkeringen duren meestal ook drie weken.
Koffie drinken natuurlijk!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 08:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vraag me af wat ik nu alweer uit bed doe
Goedemorgen
wietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |