idd een van vele briljante scenes uit de filmquote:Op zondag 20 februari 2005 18:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schitterende film, met het banjo duel.
Wat een onvoorstelbaar zwak optreden was dat weer.quote:
Een nachie slapenquote:Op zondag 20 februari 2005 21:59 schreef Spideyman het volgende:
godver,,, vanaf vanmiddag 15:00 in het cafe gezeten en nu pretty zat,,, iemand tips om weer helder te worden?
en Studio Voetbal dan?quote:
ik zou doorgaan met drinken nu, anders ga je binnen een uur ontnuchteren en dat is niet fijnquote:Op zondag 20 februari 2005 21:59 schreef Spideyman het volgende:
godver,,, vanaf vanmiddag 15:00 in het cafe gezeten en nu pretty zat,,, iemand tips om weer helder te worden?
Zeker even kijken vanavond..quote:
quote:
Lijkt me niet handigquote:Op zondag 20 februari 2005 23:02 schreef rubbereend het volgende:
als je dat maar niet op de meet doet VoreG
Poolen is toch met die hele en halve kleurtjes enzo? En Snooker met die rode ballen?quote:Op zondag 20 februari 2005 23:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat is het verschil eik. tussen snooker en poolen![]()
-de tafel is groterquote:Op zondag 20 februari 2005 23:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat is het verschil eik. tussen snooker en poolen![]()
wel beetje mee eens, Snooker heeft ook veel meer regeltjes.... met foul en miss enzo pffffffffffquote:Op zondag 20 februari 2005 23:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Snooker is leuker om te zien en poolen is leuker (want makkelijker) om te doen.
Althans, dat is mijn mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |