[/edit]quote:Fout
Leuk idee, maar waar wil je het geld vandaan halen?
Minardi krijgt pas bij de Europese races de 2005-motor van Cosworth.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:42 schreef SimtekF1 het volgende:
Er klopt volgens mij iets niet.
Red Bull racing en Minardi krijgen toch dezelfde motoren?
In het managerspel staat van niet.
Ja, altijd in het begin van het seizoen enigszins frustrerend om zo weinig geld te hebben, maar persoonlijk vind ik het altijd wel leuk om het dan langzaam op te bouwen. Al heb ik vorig jaar een aantal dusdanige fouten gemaakt met wisselen, dat ik nooit mijn favoriete team heb kunnen halen. Dit jaar het eens beter proberen te doen.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:28 schreef At_Fundum het volgende:
Ziet er weer mooi uit; fijn krap budget om mee te starten, maakt het lekker lastig!
Een FOK! subleague? Wat moet ik daaronder verstaan? Iedereen die meespeelt is immers al op FOK!quote:Op zondag 27 februari 2005 16:56 schreef SimtekF1 het volgende:
Subleagues zijn leuk.
Is er ook al een Fok subleague?
Wat heeft Doornbos voor boeiends gepresteerd dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:28 schreef At_Fundum het volgende:
Overigens baal ik wel dat ze bij Jordan zulke prutsers als coureurs hebben aangenomen, want volgens mij is die auto qua prijs/kwaliteit nog best redelijk, maar ik durf hem niet te nemen, want iemand moet hem toch over de finishlijn brengen
Heb ik Doornbos dan genoemdquote:Op maandag 28 februari 2005 14:41 schreef Crizje het volgende:
[..]
Wat heeft Doornbos voor boeiends gepresteerd dan?(ja 1 leuke overwinning in Spa, maar buiten dat)
Ja die had ik al gezien maar wat is het wachtwoord dan?quote:Op maandag 28 februari 2005 05:53 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Een FOK! subleague? Wat moet ik daaronder verstaan? Iedereen die meespeelt is immers al op FOK!
99% van de mensen die met zulke opmerkingen komen, denken dat Doornbos zo'n beetje een GP wint met die bak. Sorry als ik je verkeerd begrepen hebben. Ben jij blijkbaar iemand die nog wél na kan denken.quote:
Nee dat is de subleague van de crew zelf. Volgens mij hebben wel enkele forumgebruikers een subleague gestart, maar staat de naam en het wachtwoord daarvan in een ander topic in dit forum (nieuwtjes topic ofzo?)quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:43 schreef SimtekF1 het volgende:
Wat is nou het wachtwoord van FOK!crew dan??
Ik neem aan dat dit het algemene FOK subleague is?
Het is heel simpel. Door punten te verdienen, verdien je meer budget, waardoor je door het seizoen heen steeds betere onderdelen kan kopen. Voor een verdere uitleg:http://sport.fok.nl/f1/faqquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:11 schreef Smurf-Cercle het volgende:
Hallo, ik ben nieuw in de F1 Manager. Als ik en goeie coureur wil kopen en dan nog een waardeloze is mjin geld direct op... Wat moet ik doen? Vanalles het goedkoopste kopen?
Kan iemand mij ook eens het spel uitleggen enzo...
stijnvdf@msn.com
Greetz Thanks
Zie de reactie boven je. De quiz is voorlopig nog even uitgesteld.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:42 schreef PPL het volgende:
Is er al meer bekend over de quiz ?
Beetje kort dag op deze manier.
Je zit al op het fok f1 manager als je meedoet. Als je een fok-subleague wil maken heb je alles dubbel lijkt mequote:Op donderdag 3 maart 2005 22:43 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik neem aan dat dit het algemene FOK subleague is?
HA ! Is dat een strikvraag ?quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:02 schreef Furby het volgende:
(als je niet zeker weet op welke site je bent : als er zinnige uitspraken staan over autorijden en racen zit je op Fok)
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:14 schreef Ali Salami het volgende:
Overigens doet elke Fries weer mee in de subleague Fryslân boppe mag ik hopen?
Huh?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:02 schreef Furby het volgende:
[..]
Je zit al op het fok f1 manager als je meedoet. Als je een fok-subleague wil maken heb je alles dubbel lijkt meJe zou wel een verstappen.nl subleague kunnen maken bv. Het verschil is dat de manager van Fok is. Niet van Verstappen.nl. (als je niet zeker weet op welke site je bent : als er zinnige uitspraken staan over autorijden en racen zit je op Fok)
Helemaal niet aan gedacht eigenlijk, maar groot gelijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:59 schreef sportfreak het volgende:
Volgens de puntentelling levert de 2e kwalificatie meer punten op als de 1e. Maar dit seizoen telt in de f1 het gemiddelde van de 2 kwalificaties die dus even belangrijk worden. Zou het niet slim zijn om de puntentelling voor de f1 manager hierop aan te passen?
En wij hadden er gewoon over nagedacht en vinden het belang van de tweede kwalificatie nog steeds groter dan dat van de eerste kwalificatie. In de tweede kwalificatie moet met race set-up en meer brandstof worden gereden en bovendien ligt op dat moment de druk er op voor pole. Het komt nu misschien wat vreemd uit, omdat door deze regensituiatie nu praktisch alles is beslist in de eerste kwalificatie, maar in het algemeen zal er meer belang worden gehecht aan de tweede kwalificatie en dit is zo vertaald in onze puntentelling.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 04:09 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Helemaal niet aan gedacht eigenlijk, maar groot gelijk.
Eerste kwalificatie mogen ze wel met weinig brandstof rijden (tweede brandstof voor race ook mee), maar ze zijn even belangrijk. In mijn ogen zou dit dus ook aangepast moeten worden
De nacht van vrijdag op zaterdag 00.01 uur zijn de teams door ons opgeslagen. Op basis van die teams worden de punten uitgedeeld maandagavond.quote:Op zondag 6 maart 2005 17:00 schreef Usernaam het volgende:
Een vraagje. Na de race en voordat de puntentelling is doorgevoerd kan je gewoon coureurs blijven wisselen. Is het niet handiger dat je dat blokkeerd. Ik wil de namelijk kijken of dit kan. En het kan dus. Zo heb ik nu iets gewisseld wat mij meer punten op leverd...Zo kan je door blijven schuiven maar is volgens mij niet echt de bedoeling?
De uitslag wordt op maandagavond na een raceweekend bekend gemaakt. Nog een 24 uur geduld dus. Al zijn er genoeg manieren om je punten zelf uit te rekenen, maar de daadwerkelijke klassementen en verdeling van het budget volgen morgen pasquote:Op zondag 6 maart 2005 19:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik doe dit jaar voor het eerst mee.., maar wat ik me af vroeg; waar kan ik de stand bekijken??
Want volgens mij heeft mijn team het wel redelijk goed gedaan..
Dat was dus helaas te laat, maar goed. Inhalen kan altijd nog met nog 18 races te gaan.quote:
Wie zet er nou ook iets van Minardi in z'n team?quote:Op maandag 7 maart 2005 22:36 schreef sportfreak het volgende:
1334e met 284 punten.![]()
Die verdraaide Albers ook, gewoon geen enkel punt gehaald dit weekend.
1 puntje minder dan jij.quote:Op maandag 7 maart 2005 23:13 schreef Arcee het volgende:
Wie zet er nou ook iets van Minardi in z'n team?
Ikquote:Op maandag 7 maart 2005 23:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wie zet er nou ook iets van Minardi in z'n team?
Ja, die had ik ook. Raar dat ik dan toch zo ontzettend weinig punten heb (pole+winnaar). Had even beter moeten kijken naar de puntentelling, dan had ik gezien dat team en motor veel meer opleveren.quote:Op maandag 7 maart 2005 13:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Fisichella! yaho!
hulde!!! dit is een master tooltje. He kan iemand van F1manager dit linkje niet ff op de site zetten, klopt echt...quote:
Zo ver ik kan zien heb je voor de eerste race (voor 5 maart 00.001 uur) geen team samengesteld. Daarom heb je geen punten gehad voor de eerste race.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:06 schreef 907 het volgende:
Ik heb nog helemaal geen punten!!!
maar deze zou ik wel moeten hebben ...
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:27 schreef mbn het volgende:
[..]
Zo ver ik kan zien heb je voor de eerste race (voor 5 maart 00.001 uur) geen team samengesteld. Daarom heb je geen punten gehad voor de eerste race.
Volgens onze gegevens heb je pas per 05 maart 2005 19:23:31 een volledig team. Dat was dus na de deadline voor de eerste race. Daarom heb je geen punten gehad.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:05 schreef 907 het volgende:
[..]
Coureurs
Christijan Albers
Patrick Friesacher
Chassis
Renault F1
Motor
Cosworth Racing CR-3-L (Minardi)
Banden
Michelin
wat mis ik dan?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:46 schreef mbn het volgende:
[..]
Volgens onze gegevens heb je pas per 05 maart 2005 19:23:31 een volledig team. Dat was dus na de deadline voor de eerste race. Daarom heb je geen punten gehad.
In ieder geval lijk je nu met je Renault-motor wat punten in te gaan halen dit weekend.
Dan laat je geheugen je in de steekquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:48 schreef 907 het volgende:
[..]
zover ik weet had ik t dus al voor die datum![]()
Mij ookquote:Op zondag 20 maart 2005 10:20 schreef Chillmeister het volgende:
Fisichella die homo, zomaar Webber van de baan af halen. Kost mij ontzettend veel punten
* De award in ontvangst neemt.quote:Op zondag 20 maart 2005 10:53 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb goed gescoord
501 punten
volgens de berekening van JPM01
ElmarO is de sukkel van de week![]()
Oh dat valt nog wel mee.quote:Op zondag 20 maart 2005 10:55 schreef ElmarO het volgende:
* De award in ontvangst neemt.
Ik heb volgens mij toch nog 421 punten.
Is inderdaad m'n msnadres.quote:Op zondag 20 maart 2005 10:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh dat valt nog wel mee.
Is het adres in je profiel je msn adres. Zal ik je via msn ff schoppen
dan moet je niet zeurenquote:Op zondag 20 maart 2005 10:55 schreef ElmarO het volgende:
[..]
* De award in ontvangst neemt.
Ik heb volgens mij toch nog 421 punten.
welk team moet je hebben voor 501 punten?quote:Op zondag 20 maart 2005 11:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar ivm 501 valt het toch wel tegen.
Verschil van 80 punten
Trulli, de Indiër.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
welk team moet je hebben voor 501 punten?
Trulliquote:Op zondag 20 maart 2005 11:02 schreef D.Rose het volgende:
welk team moet je hebben voor 501 punten?
lijkt op het mijnequote:Op zondag 20 maart 2005 11:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Trulli
Karthikeyan
Chassis: Mclaren Mercedes
Motor: Toyota
Banden: Michelin
Dat is mijn team
nu ctrl-c ctrl-v?quote:Op zondag 20 maart 2005 11:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik had geen zin om Karthikeyan te typen.
En volgens mij heb je 493 puntenquote:Op zondag 20 maart 2005 11:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Trulli
Karthikeyan
Chassis: Mclaren Mercedes
Motor: Toyota
Banden: Michelin
Dat is mijn team
Hmmm iemand anders kwam uit op 501. Maar ja we zullen zienquote:
Friesacher dumpenquote:Op zondag 20 maart 2005 11:14 schreef D.Rose het volgende:
Trulli, Friesacher, Toyata, McLaren, Michelin
Of je kijkt gewoon via je F1 manager profiel, en dan samenstelling acher de betreffende racequote:Op zondag 20 maart 2005 11:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmmm iemand anders kwam uit op 501. Maar ja we zullen zien
dan had ik het helaas toch goed berekend..quote:Op zondag 20 maart 2005 11:38 schreef Light het volgende:
[..]
Of je kijkt gewoon via je F1 manager profiel, en dan samenstelling acher de betreffende race
Heb ik ook, dat maakt 594 punten in totaal.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Met Coulthard, Trulli, Toyota, Toyota en Michelin heb ik het niet slecht gedaan volgens mij
Dat is inderdaad wel minderquote:Op zondag 20 maart 2005 11:41 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
dan had ik het helaas toch goed berekend..
289 punten
En dan heb ik 412 punten. Hopen dat Fok! het goed heeft. Scheelt toch weer 5 punten.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:47 schreef Arcee het volgende:
Volgens http://5gtt.com/f1/punten.php heb ik 589 punten. Nou ja, iig reteveel.
En ik dacht dat ik het met 470 nog wel netjes gedaan hadquote:Op zondag 20 maart 2005 11:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Heb ik ook, dat maakt 594 punten in totaal.
Ik ookquote:Op zondag 20 maart 2005 11:47 schreef Arcee het volgende:
Volgens http://5gtt.com/f1/punten.php heb ik 589 punten. Nou ja, iig reteveel.
Ik ook en dat was ook zo.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:52 schreef Light het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik het met 470 nog wel netjes gedaan had
De punten die je via je F1 manager profiel kunt bekijken komen direct uit dezelfde database die uiteindelijk gebruikt wordt voor het geven van de punten.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:51 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En dan heb ik 412 punten. Hopen dat Fok! het goed heeft. Scheelt toch weer 5 punten.
Maar er zit blijkbaar een klein verschil in de berekening.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:54 schreef Light het volgende:
[..]
De punten die je via je F1 manager profiel kunt bekijken komen direct uit dezelfde database die uiteindelijk gebruikt wordt voor het geven van de punten.
Gelukkigquote:Op zondag 20 maart 2005 11:54 schreef Light het volgende:
[..]
De punten die je via je F1 manager profiel kunt bekijken komen direct uit dezelfde database die uiteindelijk gebruikt wordt voor het geven van de punten.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 20 maart 2005 11:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar er zit blijkbaar een klein verschil in de berekening.
Omdat we onszelf de kans willen geven eventuele foutjes te corrigeren. We zijn immers ook maar mensen.quote:Waarom pas je de stand niet aan, trouwens?
Nou, simpel: er zit een verschil in punten tussen beide, dus zal er een verschil in de berekening zitten als de data gelijk is.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:59 schreef Light het volgende:
Hoe bedoel je?
Dat kan ook wel als de stand er al staat, hoor. Zeker als toch de punten er al staan.quote:Omdat we onszelf de kans willen geven eventuele foutjes te corrigeren. We zijn immers ook maar mensen.
De telling via je profiel is de juiste, en ik weet niet met welke andere telling van FOK! je die vergelijktquote:Op zondag 20 maart 2005 12:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, simpel: er zit een verschil in punten tussen beide, dus zal er een verschil in de berekening zitten als de data gelijk is.
Als we die stand neerzetten dan gaan we ook meteen budgetten aanpassen. En als dat eenmaal is gedaan dan wordt het heel veel werk om eventuele foutjes te herstellen.quote:[..]
Dat kan ook wel als de stand er al staat, hoor. Zeker als toch de punten er al staan.
Morgenavondquote:Ik wil een stand.
Hmm ok zoiets dacht ik al maar dat staat niet bij de puntenverdeling. Foutje bedanktquote:Op zondag 20 maart 2005 11:59 schreef Light het volgende:
-10 voor de bandenwissel van Kimi.
Met deze dus: http://5gtt.com/f1/punten.phpquote:Op zondag 20 maart 2005 12:14 schreef Light het volgende:
De telling via je profiel is de juiste, en ik weet niet met welke andere telling van FOK! je die vergelijkt
Zit wat in.quote:Als we die stand neerzetten dan gaan we ook meteen budgetten aanpassen. En als dat eenmaal is gedaan dan wordt het heel veel werk om eventuele foutjes te herstellen.
Da's een leuke pagina, maar die pagina staat volledig los van FOK!.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Met deze dus: http://5gtt.com/f1/punten.php
Dat snap ik, maar ik gaf dus aan dat er een verschil in de berekening moest zitten.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:32 schreef Light het volgende:
Da's een leuke pagina, maar die pagina staat volledig los van FOK!.
Je hebt ook 2 prutsers achter 't stuur.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb 593 punten..., 1 puntje minder dan Arcee...
Maar ik sta 1596 overall
Ja, het geld was opquote:Op maandag 21 maart 2005 22:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je hebt ook 2 prutsers achter 't stuur.
Gelukkig kunnen we wel je team zien.
( Deze user wil zijn team niet laten zien.)
Volgens mij is dat nog altijd nog meer dan ik hebquote:Op zondag 3 april 2005 15:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn nieuwe totaalscore is nu maar 1108 punten
ga naar je persoonlijke pagina >> klik dan waar je punten staan en kies bij samenstelling van die bahrain (maleisie en Australie heb je punten al staanquote:
Hey !quote:Op maandag 4 april 2005 14:29 schreef JPM01 het volgende:
< knip >
En wederom iemand op wie ik helemaal niets inloop.quote:
Geen stand.quote:Op maandag 4 april 2005 22:34 schreef D.Rose het volgende:
nog geen punten?
stelletje amateursquote:Op maandag 4 april 2005 23:41 schreef mbn het volgende:
We wachten helaas nog op onze developer om een laatste foutje uit de punten te halen, alvorens we kunnen doorvoeren. Als die er is dan is het binnen een half uur gebeurd.
quote:
Heb op dit moment een compleet Toyota team, denk erover om Ralf te vervangen door Fisichella.quote:Op donderdag 7 april 2005 04:54 schreef Bonobo11 het volgende:
Naarmate ik meer wissel wordt mijn team steeds goedkoper![]()
Misschien heb ik nu teveel Toyota, fuck it, weg met Ralf en welkom Vitantonio Liuzzi
Ik wil sparen, ik heb het niet zo goed gedaan in het begin. (te laat met toyotaspul)quote:
Je punten staan ook al in je profiel.quote:Op zondag 24 april 2005 16:32 schreef Suijk het volgende:
Geef die site nog eens waar je dat kunt vinden?
Nederlands is niet je sterkste kant he?quote:Op zondag 24 april 2005 16:03 schreef Giem het volgende:
Ik vond een kut race. beetje saai achter elkaar door rijden en ineens is michiel is 3eZonder ook maar iemand te hebben ingehaald. Is dat nou racen.
En Kimi had weer pech en ging kapot.Al ik hem was had ik al lang gestop. Elke keer valt hij uit omdat zijn auto kapot gaat. Lijkt mij enorm frustrerend
70stequote:Op zondag 24 april 2005 18:54 schreef Arcee het volgende:
Van degenen die hun team laten zien () is dit de raceuitslag:
[..]
70 381 ElmarO
[..]
Dit is dus zonder degenen die hun team niet laten zien.
En dankzij de mensen die hun team niet willen laten zien.quote:Op zondag 24 april 2005 18:59 schreef ElmarO het volgende:
70ste. Maar dat zal wel minder worden dankzij Ralf
Done.quote:Op zondag 24 april 2005 19:19 schreef mbn het volgende:
Arcee, zou je die standen weg willen halen? Zijn namelijk nog niet definitief. Er zijn nog enkele punten waar we naar kijken en dan is het niet handig om hier al ranglijsten te hebben.
ja zo kom ik nooit hogeropquote:Op zondag 24 april 2005 22:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik 373, veel mensen hebben ongeveer deze score.
Achteraf niet, nee, maar hij kan een race winnen en kwalificeert nu ook erg goed, dus kan best.quote:Op zondag 24 april 2005 23:01 schreef Dos37 het volgende:
ik wou aan het begin gewoon kimi hebben maar dat kan ik beter niet doen
Grappig, bij Sportdreams wachten ze eerst de rechtszaak van BAR af voor je daar weer kunt wisselen. Handig als de uitspraak pas een paar dagen later volgt.quote:De database zal voorlopig dichtblijven in verband met het lopende beroep van de FIA tegen BAR. De auto van Jenson Button is mogelijk te licht bevonden na de race in Imola en dit kan tot gevolg hebben dat hij uit de uitslag genomen wordt. De uitspraak is 4 mei, aansluitend zal de database weer opengaan.
Ik vraag me ook af wat ze willen doen als die rechtszaak een keer pas na de eerstvolgende race wordt gehouden.quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Grappig, bij Sportdreams wachten ze eerst de rechtszaak van BAR af voor je daar weer kunt wisselen. Handig als de uitspraak pas een paar dagen later volgt.
Nee, lijkt me niet, want de budgetten zijn al vastgesteld en er is op basis daarvan ook al gewisseld.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:13 schreef Bastard het volgende:
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/13884
Ik denk dat de mensen die dus Button en Sato of een ander onderdeel van BAR dus hun punten kwijt zijn in de manager?
Maar de 2 coureurs worden gestraft, de punten die ze hadden worden afgenomen.. ik mag toch denken dat dus de vorige race de puntentelling niet juist was, dus andere coureurs hebben uiteindelijk beter gereden, en meer punten verdiend?quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, lijkt me niet, want de budgetten zijn al vastgesteld en er is op basis daarvan ook al gewisseld.
lijkt me duidelijk.quote:De huidige punten van deze ronde zijn definitief en worden niet meer aangepast aan de uitspraken van de beroepszaken die later nog worden gehouden.
Bij de Fok!crew is er altijd maar 1 die iets kan en die is op cruciale momenten altijd net niet beschikbaar.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:18 schreef Bastard het volgende:
Backupje terug zetten dan van voor dat de offciele puntentelling er stond ofzo
Als dat binnen een bepaalde termijn gebeurt wel, ja. Logisch, toch? Je moet ergens een streep trekken.quote:En als de volgende keer Schumacher word gediskwalificeerd omdat hij iemand van de baan rijdt, dan gaat het wel
De maandag na de race, om ongeveer 20:00 uurquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:55 schreef Arcee het volgende:
Als dat binnen een bepaalde termijn gebeurt wel, ja. Logisch, toch? Je moet ergens een streep trekken.
Mij hoef je niet te overtuigen, hoor. Ik vind het, zoals ik al zei, logisch dat er ergens een streep getrokken wordt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:03 schreef Light het volgende:
De maandag na de race, om ongeveer 20:00 uurOp die manier heb je de meeste tijd om te wisselen.
En daarbij, stel dat we een backup terug zouden zetten, met punten en alles opnieuw uitrekenen, dan krijgen we waarschijnlijk nog commentaar van mensen die al gewisseld hadden en het niet opnieuw hebben gedaan. Omdat ze er geen tijd voor hadden of niet eens bij een computer waren ofzo. En wat als we alles terugzetten, dan blijkt dat BAR toch rijdt, en na het beroep worden ze zelfs weer in de uitslagen opgenomen, dan kunnen we zeker nog een keer alles aanpassen?
Zelfs als dat met een paar keer klikken mogelijk is, dan nog creeer je een erg onrustig spel. Daar is niemand bij gebaat. Dus nee, we passen niets aan. En dat was al gezegd.
Ja, dat weet ikquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mij hoef je niet te overtuigen, hoor. Ik vind het, zoals ik al zei, logisch dat er ergens een streep getrokken wordt.
Ik zie net, dat als ik m'n team niet gewijzigd had dat ik dan 611 punten zou hebbenquote:
Dat is wel zonde danquote:Op zondag 8 mei 2005 16:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik zie net, dat als ik m'n team niet gewijzigd had dat ik dan 611 punten zou hebben
Ik had van Toyota niet zoveel verwacht eigenlijk..
Check.quote:
Exact. ik zou niet weten wat ik zou willen wisselen. Ik heb Alonso, Trulli en de rest Toyota en dat is nu gewoon perfect.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:56 schreef APK het volgende:
Ik denk dat het dit jaar anders gaat worden dan de voorgaande jaren, toen was het sparen om Schumacher en Ferrari-spul te kopen.
Nu hebben een hoop mensen denk ik al halverwege het seizoen genoeg geld om per race te kopen wat ze willen.
Die Bridgestone-banden van je doen je iig geen goed.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:02 schreef Suijk het volgende:
Hoe kan het toch dat iedereen altijd zoveel punten haalt zeg. Ik was dolblij met mijn 606 punten ofzo, is het weer middelmaat.
Ja, maar mijn budget liet nog niet al te veel toe qua rijders. Dat krijg je als je in je eerste race dus niet goed genoeg scoort, dan loop je continu achter de feiten aan.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die Bridgestone banden van je doen je iig geen goed.
Verder zakt Webber altijd terug in de race.
Tja, ik zit nu te twijfelen, ik heb Raikkonen en voor de rest hetzelfde als jij.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:00 schreef Arcee het volgende:
Exact. ik zou niet weten wat ik zou willen wisselen. Ik heb Alonso, Trulli en de rest Toyota en dat is nu gewoon perfect.
Je zou een McLaren-chassis of -motor erin kunnen zetten of misschien al iets van Renault.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:08 schreef APK het volgende:
Tja, ik zit nu te twijfelen, ik heb Raikkonen en voor de rest hetzelfde als jij.
quote:Op zondag 8 mei 2005 18:07 schreef Suijk het volgende:
Bridgestone is gewoon stom.
En met Michelin heb je sowieso een grotere kans op een podium. Ferrari is het enige team met Bridgestone dat punten kan pakken.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt, je kunt steeds net iets minder dan de rest en zo raak je steeds verder achterop. Tenzij je een keer een gokje waagt dat goed uitpakt.
dan moeten ze ze niet kapot rijden...quote:Op zondag 8 mei 2005 18:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En met Michelin heb je sowieso een grotere kans op een podium. Ferrari is het enige team met Bridgestone dat punten kan pakken.
En vooralsnog wil dat niet opschieten. Voor iedere punt van bridgestone haalt Michelin er negen. Da's een behoorlijk verschil.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En met Michelin heb je sowieso een grotere kans op een podium. Ferrari is het enige team met Bridgestone dat punten kan pakken.
Daarom. En aangezien het bij Ferrari dit seizoen maar de vraag is of ze uberhaupt wel punten halen is Michelin veruit de beste keusquote:
Ik óók !quote:
Hopelijk een gedeelde eerste plaats.quote:
Zijn wij de besten tot nu toe ?quote:Op zondag 8 mei 2005 19:08 schreef APK het volgende:
[..]
Hopelijk een gedeelde eerste plaats.
Heb ik wel nodig.
Valt redelijk mee eigenlijk. De hoogste scores zitten rond de 650 punten of meer.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:46 schreef foetre het volgende:
wtf 554 punten wohoooo zit toch wel aardig in de top of ni???
Nee, ik heb er 662, en het max ligt zo rond de 677 maar ik heb nog niemand gezien die boven de 662 heeft wel 622quote:Op zondag 8 mei 2005 20:46 schreef foetre het volgende:
wtf 554 punten wohoooo zit toch wel aardig in de top of ni???
Trulli, Kimi, Toyota, Toyota, en michelinquote:Op zondag 8 mei 2005 22:36 schreef Bonobo11 het volgende:
495 Punten![]()
Trulli, Albers, McLaren, Renault, Michelin. Meer kon ik niet betalen.
Max is 675, met Kimi en Alonso, Toyota motor en chassis, en Michelin banden. Maar of er iemand is die dat heeft weet ik niet.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:18 schreef Giem het volgende:
[..]
Nee, ik heb er 662, en het max ligt zo rond de 677 maar ik heb nog niemand gezien die boven de 662 heeft wel 622
Ik denk dat dat nog wat te duur was voor de afgelopen ronde.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:05 schreef Light het volgende:
Max is 675, met Kimi en Alonso, Toyota motor en chassis, en Michelin banden. Maar of er iemand is die dat heeft weet ik niet.
kloptquote:Op zondag 8 mei 2005 23:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog wat te duur was voor de afgelopen ronde.
Staan zeker weer van die lui bovenaan die hun team niet willen laten zien.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:05 schreef Light het volgende:
Max is 675, met Kimi en Alonso, Toyota motor en chassis, en Michelin banden. Maar of er iemand is die dat heeft weet ik niet.
Deze user wil zijn team niet laten zien.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:10 schreef APK het volgende:
Staan zeker weer van die lui bovenaan die hun team niet willen laten zien.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |