De nacht van vrijdag op zaterdag 00.01 uur zijn de teams door ons opgeslagen. Op basis van die teams worden de punten uitgedeeld maandagavond.quote:Op zondag 6 maart 2005 17:00 schreef Usernaam het volgende:
Een vraagje. Na de race en voordat de puntentelling is doorgevoerd kan je gewoon coureurs blijven wisselen. Is het niet handiger dat je dat blokkeerd. Ik wil de namelijk kijken of dit kan. En het kan dus. Zo heb ik nu iets gewisseld wat mij meer punten op leverd...Zo kan je door blijven schuiven maar is volgens mij niet echt de bedoeling?
De uitslag wordt op maandagavond na een raceweekend bekend gemaakt. Nog een 24 uur geduld dus. Al zijn er genoeg manieren om je punten zelf uit te rekenen, maar de daadwerkelijke klassementen en verdeling van het budget volgen morgen pasquote:Op zondag 6 maart 2005 19:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik doe dit jaar voor het eerst mee.., maar wat ik me af vroeg; waar kan ik de stand bekijken??
Want volgens mij heeft mijn team het wel redelijk goed gedaan..
Dat was dus helaas te laat, maar goed. Inhalen kan altijd nog met nog 18 races te gaan.quote:
Wie zet er nou ook iets van Minardi in z'n team?quote:Op maandag 7 maart 2005 22:36 schreef sportfreak het volgende:
1334e met 284 punten.![]()
Die verdraaide Albers ook, gewoon geen enkel punt gehaald dit weekend.
1 puntje minder dan jij.quote:Op maandag 7 maart 2005 23:13 schreef Arcee het volgende:
Wie zet er nou ook iets van Minardi in z'n team?
Ikquote:Op maandag 7 maart 2005 23:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wie zet er nou ook iets van Minardi in z'n team?
Ja, die had ik ook. Raar dat ik dan toch zo ontzettend weinig punten heb (pole+winnaar). Had even beter moeten kijken naar de puntentelling, dan had ik gezien dat team en motor veel meer opleveren.quote:Op maandag 7 maart 2005 13:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Fisichella! yaho!
hulde!!! dit is een master tooltje. He kan iemand van F1manager dit linkje niet ff op de site zetten, klopt echt...quote:
Zo ver ik kan zien heb je voor de eerste race (voor 5 maart 00.001 uur) geen team samengesteld. Daarom heb je geen punten gehad voor de eerste race.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:06 schreef 907 het volgende:
Ik heb nog helemaal geen punten!!!
maar deze zou ik wel moeten hebben ...
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:27 schreef mbn het volgende:
[..]
Zo ver ik kan zien heb je voor de eerste race (voor 5 maart 00.001 uur) geen team samengesteld. Daarom heb je geen punten gehad voor de eerste race.
Volgens onze gegevens heb je pas per 05 maart 2005 19:23:31 een volledig team. Dat was dus na de deadline voor de eerste race. Daarom heb je geen punten gehad.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:05 schreef 907 het volgende:
[..]
Coureurs
Christijan Albers
Patrick Friesacher
Chassis
Renault F1
Motor
Cosworth Racing CR-3-L (Minardi)
Banden
Michelin
wat mis ik dan?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:46 schreef mbn het volgende:
[..]
Volgens onze gegevens heb je pas per 05 maart 2005 19:23:31 een volledig team. Dat was dus na de deadline voor de eerste race. Daarom heb je geen punten gehad.
In ieder geval lijk je nu met je Renault-motor wat punten in te gaan halen dit weekend.
Dan laat je geheugen je in de steekquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:48 schreef 907 het volgende:
[..]
zover ik weet had ik t dus al voor die datum![]()
Mij ookquote:Op zondag 20 maart 2005 10:20 schreef Chillmeister het volgende:
Fisichella die homo, zomaar Webber van de baan af halen. Kost mij ontzettend veel punten
* De award in ontvangst neemt.quote:Op zondag 20 maart 2005 10:53 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb goed gescoord
501 punten
volgens de berekening van JPM01
ElmarO is de sukkel van de week![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |