Oh dat valt nog wel mee.quote:Op zondag 20 maart 2005 10:55 schreef ElmarO het volgende:
* De award in ontvangst neemt.
Ik heb volgens mij toch nog 421 punten.
Is inderdaad m'n msnadres.quote:Op zondag 20 maart 2005 10:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh dat valt nog wel mee.
Is het adres in je profiel je msn adres. Zal ik je via msn ff schoppen
dan moet je niet zeurenquote:Op zondag 20 maart 2005 10:55 schreef ElmarO het volgende:
[..]
* De award in ontvangst neemt.
Ik heb volgens mij toch nog 421 punten.
welk team moet je hebben voor 501 punten?quote:Op zondag 20 maart 2005 11:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar ivm 501 valt het toch wel tegen.
Verschil van 80 punten
Trulli, de Indiër.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
welk team moet je hebben voor 501 punten?
Trulliquote:Op zondag 20 maart 2005 11:02 schreef D.Rose het volgende:
welk team moet je hebben voor 501 punten?
lijkt op het mijnequote:Op zondag 20 maart 2005 11:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Trulli
Karthikeyan
Chassis: Mclaren Mercedes
Motor: Toyota
Banden: Michelin
Dat is mijn team
nu ctrl-c ctrl-v?quote:Op zondag 20 maart 2005 11:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik had geen zin om Karthikeyan te typen.
En volgens mij heb je 493 puntenquote:Op zondag 20 maart 2005 11:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Trulli
Karthikeyan
Chassis: Mclaren Mercedes
Motor: Toyota
Banden: Michelin
Dat is mijn team
Hmmm iemand anders kwam uit op 501. Maar ja we zullen zienquote:
Friesacher dumpenquote:Op zondag 20 maart 2005 11:14 schreef D.Rose het volgende:
Trulli, Friesacher, Toyata, McLaren, Michelin
Of je kijkt gewoon via je F1 manager profiel, en dan samenstelling acher de betreffende racequote:Op zondag 20 maart 2005 11:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmmm iemand anders kwam uit op 501. Maar ja we zullen zien
dan had ik het helaas toch goed berekend..quote:Op zondag 20 maart 2005 11:38 schreef Light het volgende:
[..]
Of je kijkt gewoon via je F1 manager profiel, en dan samenstelling acher de betreffende race
Heb ik ook, dat maakt 594 punten in totaal.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Met Coulthard, Trulli, Toyota, Toyota en Michelin heb ik het niet slecht gedaan volgens mij
Dat is inderdaad wel minderquote:Op zondag 20 maart 2005 11:41 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
dan had ik het helaas toch goed berekend..
289 punten
En dan heb ik 412 punten. Hopen dat Fok! het goed heeft. Scheelt toch weer 5 punten.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:47 schreef Arcee het volgende:
Volgens http://5gtt.com/f1/punten.php heb ik 589 punten. Nou ja, iig reteveel.
En ik dacht dat ik het met 470 nog wel netjes gedaan hadquote:Op zondag 20 maart 2005 11:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Heb ik ook, dat maakt 594 punten in totaal.
Ik ookquote:Op zondag 20 maart 2005 11:47 schreef Arcee het volgende:
Volgens http://5gtt.com/f1/punten.php heb ik 589 punten. Nou ja, iig reteveel.
Ik ook en dat was ook zo.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:52 schreef Light het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik het met 470 nog wel netjes gedaan had
De punten die je via je F1 manager profiel kunt bekijken komen direct uit dezelfde database die uiteindelijk gebruikt wordt voor het geven van de punten.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:51 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En dan heb ik 412 punten. Hopen dat Fok! het goed heeft. Scheelt toch weer 5 punten.
Maar er zit blijkbaar een klein verschil in de berekening.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:54 schreef Light het volgende:
[..]
De punten die je via je F1 manager profiel kunt bekijken komen direct uit dezelfde database die uiteindelijk gebruikt wordt voor het geven van de punten.
Gelukkigquote:Op zondag 20 maart 2005 11:54 schreef Light het volgende:
[..]
De punten die je via je F1 manager profiel kunt bekijken komen direct uit dezelfde database die uiteindelijk gebruikt wordt voor het geven van de punten.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 20 maart 2005 11:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar er zit blijkbaar een klein verschil in de berekening.
Omdat we onszelf de kans willen geven eventuele foutjes te corrigeren. We zijn immers ook maar mensen.quote:Waarom pas je de stand niet aan, trouwens?
Nou, simpel: er zit een verschil in punten tussen beide, dus zal er een verschil in de berekening zitten als de data gelijk is.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:59 schreef Light het volgende:
Hoe bedoel je?
Dat kan ook wel als de stand er al staat, hoor. Zeker als toch de punten er al staan.quote:Omdat we onszelf de kans willen geven eventuele foutjes te corrigeren. We zijn immers ook maar mensen.
De telling via je profiel is de juiste, en ik weet niet met welke andere telling van FOK! je die vergelijktquote:Op zondag 20 maart 2005 12:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, simpel: er zit een verschil in punten tussen beide, dus zal er een verschil in de berekening zitten als de data gelijk is.
Als we die stand neerzetten dan gaan we ook meteen budgetten aanpassen. En als dat eenmaal is gedaan dan wordt het heel veel werk om eventuele foutjes te herstellen.quote:[..]
Dat kan ook wel als de stand er al staat, hoor. Zeker als toch de punten er al staan.
Morgenavondquote:Ik wil een stand.
Hmm ok zoiets dacht ik al maar dat staat niet bij de puntenverdeling. Foutje bedanktquote:Op zondag 20 maart 2005 11:59 schreef Light het volgende:
-10 voor de bandenwissel van Kimi.
Met deze dus: http://5gtt.com/f1/punten.phpquote:Op zondag 20 maart 2005 12:14 schreef Light het volgende:
De telling via je profiel is de juiste, en ik weet niet met welke andere telling van FOK! je die vergelijkt
Zit wat in.quote:Als we die stand neerzetten dan gaan we ook meteen budgetten aanpassen. En als dat eenmaal is gedaan dan wordt het heel veel werk om eventuele foutjes te herstellen.
Da's een leuke pagina, maar die pagina staat volledig los van FOK!.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Met deze dus: http://5gtt.com/f1/punten.php
Dat snap ik, maar ik gaf dus aan dat er een verschil in de berekening moest zitten.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:32 schreef Light het volgende:
Da's een leuke pagina, maar die pagina staat volledig los van FOK!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |