Ik zie net, dat als ik m'n team niet gewijzigd had dat ik dan 611 punten zou hebbenquote:
Dat is wel zonde danquote:Op zondag 8 mei 2005 16:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik zie net, dat als ik m'n team niet gewijzigd had dat ik dan 611 punten zou hebben
Ik had van Toyota niet zoveel verwacht eigenlijk..
Check.quote:
Exact. ik zou niet weten wat ik zou willen wisselen. Ik heb Alonso, Trulli en de rest Toyota en dat is nu gewoon perfect.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:56 schreef APK het volgende:
Ik denk dat het dit jaar anders gaat worden dan de voorgaande jaren, toen was het sparen om Schumacher en Ferrari-spul te kopen.
Nu hebben een hoop mensen denk ik al halverwege het seizoen genoeg geld om per race te kopen wat ze willen.
Die Bridgestone-banden van je doen je iig geen goed.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:02 schreef Suijk het volgende:
Hoe kan het toch dat iedereen altijd zoveel punten haalt zeg. Ik was dolblij met mijn 606 punten ofzo, is het weer middelmaat.
Ja, maar mijn budget liet nog niet al te veel toe qua rijders. Dat krijg je als je in je eerste race dus niet goed genoeg scoort, dan loop je continu achter de feiten aan.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die Bridgestone banden van je doen je iig geen goed.
Verder zakt Webber altijd terug in de race.
Tja, ik zit nu te twijfelen, ik heb Raikkonen en voor de rest hetzelfde als jij.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:00 schreef Arcee het volgende:
Exact. ik zou niet weten wat ik zou willen wisselen. Ik heb Alonso, Trulli en de rest Toyota en dat is nu gewoon perfect.
Je zou een McLaren-chassis of -motor erin kunnen zetten of misschien al iets van Renault.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:08 schreef APK het volgende:
Tja, ik zit nu te twijfelen, ik heb Raikkonen en voor de rest hetzelfde als jij.
quote:Op zondag 8 mei 2005 18:07 schreef Suijk het volgende:
Bridgestone is gewoon stom.
En met Michelin heb je sowieso een grotere kans op een podium. Ferrari is het enige team met Bridgestone dat punten kan pakken.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt, je kunt steeds net iets minder dan de rest en zo raak je steeds verder achterop. Tenzij je een keer een gokje waagt dat goed uitpakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |