70stequote:Op zondag 24 april 2005 18:54 schreef Arcee het volgende:
Van degenen die hun team laten zien () is dit de raceuitslag:
[..]
70 381 ElmarO
[..]
Dit is dus zonder degenen die hun team niet laten zien.
En dankzij de mensen die hun team niet willen laten zien.quote:Op zondag 24 april 2005 18:59 schreef ElmarO het volgende:
70ste. Maar dat zal wel minder worden dankzij Ralf
Done.quote:Op zondag 24 april 2005 19:19 schreef mbn het volgende:
Arcee, zou je die standen weg willen halen? Zijn namelijk nog niet definitief. Er zijn nog enkele punten waar we naar kijken en dan is het niet handig om hier al ranglijsten te hebben.
ja zo kom ik nooit hogeropquote:Op zondag 24 april 2005 22:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik 373, veel mensen hebben ongeveer deze score.
Achteraf niet, nee, maar hij kan een race winnen en kwalificeert nu ook erg goed, dus kan best.quote:Op zondag 24 april 2005 23:01 schreef Dos37 het volgende:
ik wou aan het begin gewoon kimi hebben maar dat kan ik beter niet doen
Grappig, bij Sportdreams wachten ze eerst de rechtszaak van BAR af voor je daar weer kunt wisselen. Handig als de uitspraak pas een paar dagen later volgt.quote:De database zal voorlopig dichtblijven in verband met het lopende beroep van de FIA tegen BAR. De auto van Jenson Button is mogelijk te licht bevonden na de race in Imola en dit kan tot gevolg hebben dat hij uit de uitslag genomen wordt. De uitspraak is 4 mei, aansluitend zal de database weer opengaan.
Ik vraag me ook af wat ze willen doen als die rechtszaak een keer pas na de eerstvolgende race wordt gehouden.quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Grappig, bij Sportdreams wachten ze eerst de rechtszaak van BAR af voor je daar weer kunt wisselen. Handig als de uitspraak pas een paar dagen later volgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |