Die bedoel ik en Marcell waarschijnlijk ook.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:26 schreef ve4443 het volgende:
[..]
Got it: Chacarron Macarron van El Mundo![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
maar dat Arabische Eurosport nummer ga je niet vinden, vrees ik
Misschien weten ze het daar wel ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:51 schreef ve4443 het volgende:
[..]Ben er ook bang voor. Misschien eens op PTA posten...
Dat nooit! Heb inmiddels eurosport een mail gestuurd...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 02:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Misschien weten ze het daar wel ja.
En anders moet je er maar mee zien te leven dat je het nooit zult weten![]()
Netjes...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 02:43 schreef ve4443 het volgende:
[..]
Dat nooit! Heb inmiddels eurosport een mail gestuurd...![]()
Heb 'm nu ook gehoord en het is echt een héél vaag nummer!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
Die bedoel ik en Marcell waarschijnlijk ook.
maar dat Arabische Eurosport nummer ga je niet vinden, vrees ik
Dat is 'm inderdaad. Alleen is 'ie van de Cleptomaniacs, zie ook http://www.discogs.com/release/289595quote:Op maandag 28 februari 2005 12:55 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Gokje: Cleptomanics - All i do is think of you![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:31 schreef E-Spot het volgende:
[..]
Dat is 'm inderdaad. Alleen is 'ie van de Cleptomaniacs, zie ook http://www.discogs.com/release/289595
Dat beantwoord meteen mijn vraagquote:
Ik kon de tijd niet zien, maar ik denk dat je Carl Orff - Carmina Burana bedoeldquote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:34 schreef Impry het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/iraqfootage.html
Welk nummer begint op 1:54 min.? (ff full screen kijken om tijd te zien)
Erg indrukwekkend filmpje trouwens
That's itquote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:52 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik kon de tijd niet zien, maar ik denk dat je Carl Orff - Carmina Burana bedoeld
Zal deze zijn, Busted - Tricky Trickyquote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:12 schreef JeroenV het volgende:
Ik zoek een dance/hardstyle nummer:
Ik weet er weinig van behalve dat er af en toe 'Tricky, tricky' gezegd wordt en dan het deuntje.
My Friend van Groove Armada.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:09 schreef VilleRoy het volgende:
Hallo,
Ook ik zoek weer een nummer wat ik vanavond op de radio hoorde.
Redelijk makkelijk denk ik, hier komt de omschrijving:
Een mellow beetje sfeeferig nummer, uit ik vermoed eind jaren 90'met de volgende tekst daarin (vooral muzikaal nummer):
"Whenever I'm down... I call on you my friend. In the ????? *herhaling tekst*
Wie oh wie helpt mij aan artiest/titel ??? TNX![]()
Hampenberg - Ducktoyquote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:23 schreef DutchErrorist het volgende:
ik zoek dat liedje met die badeendjes en die aantrekkelijke meiden...iemand enig idee hoe die heet?
idd. maar origineel is het gesampled van "Fatback Band - I Gotta Learn Howto dance"quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:09 schreef VilleRoy het volgende:
Hallo,
Ook ik zoek weer een nummer wat ik vanavond op de radio hoorde.
Redelijk makkelijk denk ik, hier komt de omschrijving:
Een mellow beetje sfeeferig nummer, uit ik vermoed eind jaren 90'met de volgende tekst daarin (vooral muzikaal nummer):
"Whenever I'm down... I call on you my friend. In the ????? *herhaling tekst*
Wie oh wie helpt mij aan artiest/titel ??? TNX![]()
Chemical Brothers - Galvanizequote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:39 schreef jevric het volgende:
Ik zoek een nummer met een (denk) Turkse muziekinvloed in iig de intro. Het nummer wordt regelmatig op de radio gedraaid. Op deze link: http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=1223105 is het te horen, in een item van Kassa over extra kosten bij reizen. Het nummer komt in het begin, na het stukje van die vrouw bij de bakker. Dan komen beelden van Turkije en het nummer. Wat wie is het nummer en hoe heet het?
Alvast veel dank.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:23 schreef blup het volgende:
hoorde laastst zown remix in de radstake, met deze melodie (zelf gemaakt)
Weet iemand welke remix t is?
(ja t orgineel is van liquido ofzo)
http://www.trancevibez.com/wtf.mp3
Tom Petty - Free Fallingquote:Op woensdag 2 maart 2005 19:29 schreef ozzietukker het volgende:Ik weet het, waarschijnlijk zijn alle fokkers nu sneeuwballen aan het gooien.. Voor degenen die dat niet aan het doen zijn, mensen uit Limboland bijvoorbeeld ik zoek het volgende nummer:
Op een gegeven moment gaat het van IIIIIIIII AMMMMMMMMMMMMM FREEEEEEEEEEEEEEEE
FREEEEEEEEEEEEEE FALLLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNGGGGGGGGnou ja ofoziets dan, iemand het idee zodat ik deze kan downlo... sorry morgen naar de winkel kan gaan om deze te kopen?
Ik denk Tom Petty - Free Fallingquote:Op woensdag 2 maart 2005 19:29 schreef ozzietukker het volgende:
Op een gegeven moment gaat het van IIIIIIIII AMMMMMMMMMMMMM FREEEEEEEEEEEEEEEE
FREEEEEEEEEEEEEE FALLLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNGGGGGGGGnou ja ofoziets dan, iemand het idee zodat ik deze kan downlo... sorry morgen naar de winkel kan gaan om deze te kopen?
Te laat.quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:09 schreef Berkery het volgende:
Ik denk Tom Petty - Free Falling
quote:
Die zocht ik dus ookquote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:26 schreef ve4443 het volgende:
[..]
Got it: Chacarron Macarron van El Mundo![]()
Klinkt wel wat als Gigi d'Agostinoquote:Op donderdag 3 maart 2005 01:08 schreef TheShadow het volgende:
weet iemand van wie dit is en hoe het heet ?
Sample
Biertje?quote:Op donderdag 3 maart 2005 02:50 schreef foetre het volgende:
ik zoek een nummer die is ni op de radio 102.7 fm van de diar straights hoe heet het nummer
en een nummer is gebasseerd op het het begin liefje van de tv serie THE OC beetje trance
Gezien de beperkte playlists van radiostations in Nederland gaan we voor de bekendste:quote:Op donderdag 3 maart 2005 03:55 schreef Ole het volgende:
Dire straits bedoel je?
maar ik weet ff niet welk nummer nog...
Gigi D'Agostino - Fly To The Moon misschien?quote:Op donderdag 3 maart 2005 01:08 schreef TheShadow het volgende:
weet iemand van wie dit is en hoe het heet ?
Sample
Mjah .. of Calling Elvis... Maar deze 2 staan in een mindere rotatie dan eerder genoemde.quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:31 schreef PAA-053 het volgende:
Sultans of Swing niet???
Brothers - The Moon...ff gegoogled op de tekst...1e hitquote:Op donderdag 3 maart 2005 11:52 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Gigi D'Agostino - Fly To The Moon misschien?
Yann Tiersen - comptine d'un autre ete l'apres midi..ofzoietsquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:38 schreef sooty het volgende:
Die pianomuziek bij die tv-commercial van nalaten.nl; Wie/wat is het ?
Thanx, dat is snelquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:41 schreef DubManiac het volgende:
[..]
Yann Tiersen - comptine d'un autre ete l'apres midi..ofzoiets
Heb hem al binnen! Bedankt allemaal!quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:28 schreef Impry het volgende:
Heeft iemand een werkende MP3 van Spinvis - Smalfilm? Heb al op verschillende manieren geprobeerd, maar krijg geen goede gevonden.
Stuur maar een mailtje of voeg me ff toe op MSNAlvast bedankt!
quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:09 schreef Arcee het volgende:
Ik zoek het nummer dat te horen is in de reclame van Albert Heijn met die sukkel. "Het grote voordeel van Albert Heijn".
Het is een instrumentaal up-tempo plaatje met snaarinstrumenten.
Google leverde op,Gordon - Chagrijnquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:16 schreef Henry het volgende:
Mijn pa zoekt een nummer
Het gaat zo van:
Chagerijn Chagerijn wat ben jij een chagarijn
was te horen op 3fm, woensdag tussen de middag.
Wie helpt mij? Dan ben ik van zn gezeur af..
Thanks, handige site.quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:47 schreef DubManiac het volgende:
Mischien vind je het hier?
http://info.omroep.nl/ster?nav=fcsiHsHCjEtCmDzD
ja hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:28 schreef lookinforyou het volgende:
Ik zoek al tijden naar Kristallnaach van BAP. Iemand die me kan helpen daar aan??
Nog snel ff eentje voor het topic op slot gaat... Everly Brothers met All I have to do is dream?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:10 schreef pberends het volgende:
Ja ik zoek ook een nummer:
De songtekst gaat ongeveer zo:
"Dreams, dreams, dreams... and I love you
Dreams, dreams, dreams"
Vrij oud nummer denk ik, jaren 60/70 sfeer. Gaat vooral om de zang, weinig "overheersende" instrumenten. Vrij sloom gezongen. Beetje Bob Dylan-achtig.
Thanks, dat was 'm inderdaadquote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog snel ff eentje voor het topic op slot gaat... Everly Brothers met All I have to do is dream?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |