Check http://radio538.nl/538/programmas/top40/index.jsp eens. Daar kun je de top40-lijsten vanaf 1965 per week inzien. Moet ie tussen staan!quote:Op maandag 28 februari 2005 01:15 schreef dvr het volgende:
Een heel vage herinnering - ik schat in 1977 was een paar weken achter elkaar in Toppop een disco/funk nummer met een nogal schunnige tekst te zien. Het was van een zwart koppel waarvan de vrouw nogal tegen haar partner stond op te rijden en volgens mij hijgerig "I like it, I like it" zong - of was het "I wanna lick it"? (ik verstond nog geen Engels dus de tekst is me ontgaan).
Ik heb het altijd met Peaches & Herb geassocieerd maar die waren het volgens mij niet. Maar wel uit diezelfde tijd.. Gaat er misschien bij iemand een lichtje branden?
Haha, dat zijn slechts 83.200 entries.. Ik had gisteren al de jaarlijsten doorgespit en niets gevonden. Als ik tijd heb ga ik bij die 538 overzichten verder zoeken. Dank voor de tip.quote:Op maandag 28 februari 2005 11:51 schreef ve4443 het volgende:
[..]
Check http://radio538.nl/538/programmas/top40/index.jsp eens. Daar kun je de top40-lijsten vanaf 1965 per week inzien. Moet ie tussen staan!![]()
Euh.. 40 jaar Top 40 geeft 11244 entries....(exlcusief Tipparade noteringen, welke niet in de Top 40 zijn verschenen)quote:Op maandag 28 februari 2005 12:10 schreef dvr het volgende:
[..]
Haha, dat zijn slechts 83.200 entries.. Ik had gisteren al de jaarlijsten doorgespit en niets gevonden. Als ik tijd heb ga ik bij die 538 overzichten verder zoeken. Dank voor de tip.
Gokje: Cleptomanics - All i do is think of youquote:Op maandag 28 februari 2005 12:48 schreef E-Spot het volgende:
Een house/club nummertje met de tekst:
All I do - Is thinking about you
Hij is best bekend, maar niet heel nieuw meer...
Papa Dee - The first cut is the deepest [1995]quote:Op maandag 28 februari 2005 16:16 schreef wonderland het volgende:
Weet iemand de artiest en titel van dit nummer?
http://www.upload4free.com/upload/sample.mp3
Ik versta er echt niets van wat er gezongen wordt, dus als iemand het weet...
Wauw, dat is snel, echt bedankt!quote:Op maandag 28 februari 2005 16:41 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Papa Dee - The first cut is the deepest [1995]
Origineel van P.P. Arnold [1967]
Ook gecoverd door o.a: Cat Stevens [1967], Rod Stewart [1977], Haddaway [1995], HIM [2001]
Jep! Hebbes! Echt een stuk of 10 andere gedownload en de 5e was een goede! Bedanktquote:Op maandag 28 februari 2005 20:22 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Dead or Alive - You spin me around (like a record) [1985]
is wel het origineel, en lijkt mij, gezien het bij CLASSICS was de enige juiste oplossing.
Wellicht een verkeerd benaamd mp3-tje?
Neej dit is hem zeker niet,.. het was een nieuw nummer.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:55 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Shot in the dark: Godley & Creme - Cry [1985]
Al Jarreau - Roof Garden?quote:Op maandag 28 februari 2005 22:22 schreef marcell het volgende:
Ik zoek een redelijk bekend nummer.
het wordt niet gezongen maar meer gewoon wat kwats gepraat. klinkt vaagmaar tis nou eenmaal zo.
Soort van geneuried, maar toch weer anders :S
Hoop dat iemand het snapt
Ja, dat was een matige gok.quote:
regelmatig op 3fmquote:Op maandag 28 februari 2005 23:24 schreef marcell het volgende:
neej heel anders dan die 2tis echt kwats eignelijk maar wle grappig nummer
niet echt oude denk ik, maar ook nie supernieuwquote:Op maandag 28 februari 2005 23:31 schreef Arcee het volgende:
Nieuw nummer dus?
Neuriet een man of is het een vrouw?quote:Op maandag 28 februari 2005 22:22 schreef marcell het volgende:
het wordt niet gezongen maar meer gewoon wat kwats gepraat. klinkt vaagmaar tis nou eenmaal zo.
Ik denk dat ik precies weet welk nummer jij bedoelt.quote:Op maandag 28 februari 2005 22:22 schreef marcell het volgende:
Got it: Chacarron Macarron van El Mundoquote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik precies weet welk nummer jij bedoelt.
Een rare Antiliaan die wat loopt te mompelen. (Shakaron, shakaron, mmmimmim)
Ik heb dat nummer ook vaak gehoord op 3FM,
Ik dacht dat het eerst een hit was op Curacao. Geen idee hoe het heet trouwens, volgens mij weten ze het bij 3FM zelf ook niet, ik heb ze nog nooit horen zeggen hoe het heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |