ik dacht aan Me First and the Gimmie Gimmies, maar da's een andere i'll be there (op het album 'take a break')quote:Op zondag 27 februari 2005 17:46 schreef Erosjuhhh het volgende:
bestaat er een rock / punkrock versie van i'll be there for you?
(friends theme v/d rembrandts)
zo ja, hoe heet hij?
Without mequote:Op zondag 27 februari 2005 18:53 schreef JOPPI3 het volgende:
eminem heeft zo'n liedje waarin hij zegt nobody listens to techno so lets go welke is dat?
R. Kelly - Gotham City?quote:Op zondag 27 februari 2005 19:35 schreef Lu_uK het volgende:
I ain't got no money,
I ain't got no shoes,
got no .... got no food,
Hoe heet dat nummer ook al weer, en van wie is het?
Nina Simone - Ain't Got No/I Got Lifequote:Op zondag 27 februari 2005 19:35 schreef Lu_uK het volgende:
I ain't got no money,
I ain't got no shoes,
got no .... got no food,
Hoe heet dat nummer ook al weer, en van wie is het?
Dat is hemquote:Op zondag 27 februari 2005 21:17 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Nina Simone - Ain't Got No/I Got Life
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:09 schreef rub1615 het volgende:
Weet iemand hoe het liedje noemt dat gebruikt word voor die reclame over Ierland.Heb het net nog op Ned2 gehoort.
Dat klinkt als Chicane - Saltwaterquote:Het obligate Clannad - Theme from Harry's Game (met een housebeat eronder)
quote:Never made it as a wise man
Nickelback - How you remind mequote:Op zondag 27 februari 2005 23:02 schreef SHERMAN het volgende:
Ik kan echt niet meer op de titel komen
[..]
Benjamin Batesquote:Op zondag 27 februari 2005 21:29 schreef Lu_uK het volgende:
nog eentje, locked up van wie is die
Hij werd net op juize.fm gedraait,
Frank Affolter - Het is nog niet te laat (1986)quote:Op zondag 27 februari 2005 23:30 schreef thaleia het volgende:
In de jaren '80 had je zo'n ontzettend drama jaren '80 nummer van een Nederlandse zanger (volgens mij een hele onbekende, one hit wondertje ofzo) en dat ging over de wapenwedloop e.d.
Ik herinner me 1 regel tekst: "kijk naar het kind op de schouders van een man in een vredesdemonstratie, een combinatie van hoop en vrees". En dan "het is nog niet te laat". Ik denk dat dat de titel is, maar googlen daarop schiet niet erg op. Iemand een idee van de naam van de zanger van dit toch wel tamelijk afgrijselijke, melodramatische lied?
Geweldig! Had nooit gedacht dat iemand me zou kunnen helpenquote:Op zondag 27 februari 2005 23:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Frank Affolter - Het is nog niet te laat (1986)
quote:Op zondag 27 februari 2005 23:48 schreef thaleia het volgende:
[..]
Geweldig! Had nooit gedacht dat iemand me zou kunnen helpen
Shot in the dark: Godley & Creme - Cry [1985]quote:Op zondag 27 februari 2005 23:36 schreef I_PANDA_I het volgende:
Ik zoek een nummer dat een week of twee geleden s'ochtends op de radio was.
Volgens mij op noord-zee/yorin of veronica FM.
Het was eigenlijk een heel irritant nummer, van een paar soort van huilende mannnen. Die op een of andere manier een liedje hadden gemaakt. Het klonk eigenlijk nergens maar, en was zwaar irritant.
Ik hoorde in mn duffe bij nog dat hij op nummer één stond op een of ander eiland.
Heeft iemand dit ook gehoord, en kan hij/zij me dan vertellen hoe het nummer heet.
Alvast bedankt.![]()
Ik ken Philadelphia niet, maar het zou goed kunnen want het is een prachtig stuk. La Wally van Catalani is vooral weer in de belangstelling gekomen door de franse film Diva uit 1981. Op Amazon kun je zoeken naar La Wally en dan de versie van de CD "The Very Best Of Maria Callas" beluisteren. De uitvoering door Wilhelmenia Wiggins-Fernandez op de soundtrack van Diva is ook prachtig, evenals die van Regine Crispin.quote:Op zondag 27 februari 2005 10:39 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Zag laatst de film 'philidelphia' met Tom Hanks. Daarin speelt hij een scene waarin hij aan zijn advocaat uitlegt hoe hij een opera beleeft. Ik ben opzoek naar de exacte titel van de opera die daarvoor gebruikt wordt.
[..] waarschijnlijk is het
Ebben? Ne Andro Lontana
(From The Opera La Wally)
Composed by Alfredo Catalani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |