Volgens mij bedoel je 1994.... The Grid - Swamp Thingquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:48 schreef ruby het volgende:
Nou, ik ben benieuwd of jullie hier uitkomen..maar ik geef het maar een gooi.
Ik zoek nl. een housenummer uit 2004. Het is een vrolijk nummer met een beetje country & westerngeluiden er tussendoor, althans zo noem ik het. Er plengelt gewoon een gitaartje tussendoor zeg maar.
Ow ja, en er zit een stukje tekst in dat begint met "Why don't you.......", verder weet ik het niet meer.
Iemand enig idee?![]()
dank je ga ik doen maar wordt pas vanmiddag (op werk geen msn...).quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:16 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Verzoeken om warez mag hier eigenlijk niet![]()
(maar voeg me maar ff toe op MsN)
serge gainsbourg & jane birkin - je t'aime...moi non plusquote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:46 schreef Lanoxious het volgende:
Ey vraagje, gister heerlijke *** gehad en er werd toen op een zender een oud Frans erotisch klinkende nummer gedraaid. Lekker nummertjeIk herkende het eigenlijk uit een reclame op tv, volgens mij een ANWB reclame over het dragen van gordels ..
- man stapt auto in, liedje gaat aan en een brunette naast hem doet heel sensueel zn gordel om-
Zou graag de naam hiervan te weten komen.... dankje
serge gainsbourgh et jane birkin - je táime mais non plus... idd heerlijk *** nummerquote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:46 schreef Lanoxious het volgende:
Ey vraagje, gister heerlijke *** gehad en er werd toen op een zender een oud Frans erotisch klinkende nummer gedraaid. Lekker nummertjeIk herkende het eigenlijk uit een reclame op tv, volgens mij een ANWB reclame over het dragen van gordels ..
- man stapt auto in, liedje gaat aan en een brunette naast hem doet heel sensueel zn gordel om-
Idd dat is 'm, heerlijk dank julliequote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:00 schreef Neva het volgende:
[..]
serge gainsbourgh et jane birkin - je táime mais non plus... idd heerlijk *** nummer![]()
![]()
Even voor de duidelijkheid.. ik geloof dat er onder die reclame van die gordels Baccara - Yes Sir I Can Boogie werd gedraaid.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:46 schreef Lanoxious het volgende:
99% zeker van niet, dat is in ieder geval niet het nummertje van gister... die andere overduidelijk wel mmmquote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:45 schreef furanku het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid.. ik geloof dat er onder die reclame van die gordels Baccara - Yes Sir I Can Boogie werd gedraaid.![]()
Sorry voor de ongeduldigheid, maar weet niemand die gereageerd heeft sindsdien het nummer wat ik bedoel?quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:59 schreef Megter het volgende:
Een eitje:
ik zoek het nummer wat gebruikt wordt voor de reclames van tmf. 't is een korte reclame waar je oa foto's/filmpjes ziet van Joss Stone, Britney Spears, en nog meer.
Alvast bedankt
In trance vorm zeker?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:08 schreef jeroen222 het volgende:
Ik hoorde laatst op slam fm: "Amino" of iets dergelijks.
Ik vond het wel mooi maar weet dus niet wat de exacte titel/artiest is.
Het is geloof ik italiaans en een beetje gregoriaans
Wie?
Toen ik dit las moest ik meteen aan Golden Brown van The Stranglers denken. Daar zit wel zang in overigens...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:45 schreef Rainboww het volgende:
Oke dit is (denk ik) een iets moeilijkere:
1) een nummer uit ca. eind jaren '70, waar bijna de gehele melodie met een "Harpichord" (= middeleeuwse piano) word gespeeld, ik dacht dat er geen zang in zat....
Werd wel eens vaker gedraaid op Sky Radio.
Nee, sorry man....die filmpjes wisselen overigens om de zoveel tijd. Ik weet dat deze al een paar keer gevraagd is, maar dat is echt llllllaaaaannnnnnnggggg geleden. Het numemr van het 1e filmoje was iig T. Raumschmiere - Monstertruck Driver. Maar later is dat dus veranderd. Bovendien kijk ik niet zo vaak TMF...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:38 schreef Megter het volgende:
Ideetje voor die van mij?
lol en ik maar zoeken naar amino..quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:25 schreef Megter het volgende:
DJ Quicksilver - Ameno ?
Dat dacht jij goed AirwiNquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen ik dit las moest ik meteen aan Golden Brown van The Stranglers denken. Daar zit wel zang in overigens...
Laat dat "eigenlijk" maar weg.quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:16 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Verzoeken om warez mag hier eigenlijk niet
Hmm, ik ga het eens downloaden. Wie weet.. Maar het nummer waar ik het over heb, ken ik zelf pas sinds 2004 ofzo.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:26 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je 1994.... The Grid - Swamp Thing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |