Gezien de beperkte playlists van radiostations in Nederland gaan we voor de bekendste:quote:Op donderdag 3 maart 2005 03:55 schreef Ole het volgende:
Dire straits bedoel je?
maar ik weet ff niet welk nummer nog...
Gigi D'Agostino - Fly To The Moon misschien?quote:Op donderdag 3 maart 2005 01:08 schreef TheShadow het volgende:
weet iemand van wie dit is en hoe het heet ?
Sample
Mjah .. of Calling Elvis... Maar deze 2 staan in een mindere rotatie dan eerder genoemde.quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:31 schreef PAA-053 het volgende:
Sultans of Swing niet???
Brothers - The Moon...ff gegoogled op de tekst...1e hitquote:Op donderdag 3 maart 2005 11:52 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Gigi D'Agostino - Fly To The Moon misschien?
Yann Tiersen - comptine d'un autre ete l'apres midi..ofzoietsquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:38 schreef sooty het volgende:
Die pianomuziek bij die tv-commercial van nalaten.nl; Wie/wat is het ?
Thanx, dat is snelquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:41 schreef DubManiac het volgende:
[..]
Yann Tiersen - comptine d'un autre ete l'apres midi..ofzoiets
Heb hem al binnen! Bedankt allemaal!quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:28 schreef Impry het volgende:
Heeft iemand een werkende MP3 van Spinvis - Smalfilm? Heb al op verschillende manieren geprobeerd, maar krijg geen goede gevonden.
Stuur maar een mailtje of voeg me ff toe op MSNAlvast bedankt!
quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:09 schreef Arcee het volgende:
Ik zoek het nummer dat te horen is in de reclame van Albert Heijn met die sukkel. "Het grote voordeel van Albert Heijn".
Het is een instrumentaal up-tempo plaatje met snaarinstrumenten.
Google leverde op,Gordon - Chagrijnquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:16 schreef Henry het volgende:
Mijn pa zoekt een nummer
Het gaat zo van:
Chagerijn Chagerijn wat ben jij een chagarijn
was te horen op 3fm, woensdag tussen de middag.
Wie helpt mij? Dan ben ik van zn gezeur af..
Thanks, handige site.quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:47 schreef DubManiac het volgende:
Mischien vind je het hier?
http://info.omroep.nl/ster?nav=fcsiHsHCjEtCmDzD
ja hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:28 schreef lookinforyou het volgende:
Ik zoek al tijden naar Kristallnaach van BAP. Iemand die me kan helpen daar aan??
Nog snel ff eentje voor het topic op slot gaat... Everly Brothers met All I have to do is dream?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:10 schreef pberends het volgende:
Ja ik zoek ook een nummer:
De songtekst gaat ongeveer zo:
"Dreams, dreams, dreams... and I love you
Dreams, dreams, dreams"
Vrij oud nummer denk ik, jaren 60/70 sfeer. Gaat vooral om de zang, weinig "overheersende" instrumenten. Vrij sloom gezongen. Beetje Bob Dylan-achtig.
Thanks, dat was 'm inderdaadquote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog snel ff eentje voor het topic op slot gaat... Everly Brothers met All I have to do is dream?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |