abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25215140
Meki is een klein bangebroekje, die zich graag groot wil voordoen met grotemensentaal. DAT is wat ik lees in de posts op zijn Puny weblog

Als hij zo graag de grote man wil uithangen, doet hij dat maar ergens anders, ik heb aan den lijve ondervonden wat er gebeurt als je op fok en onz in het speciaal een grote bek opzet, en daar hoor je mij nu ook niet meer over.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_25215214
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:53 schreef HTT-Thalan het volgende:
Meki is een klein bangebroekje, die zich graag groot wil voordoen met grotemensentaal. DAT is wat ik lees in de posts op zijn Puny weblog

Als hij zo graag de grote man wil uithangen, doet hij dat maar ergens anders, ik heb aan den lijve ondervonden wat er gebeurt als je op fok en onz in het speciaal een grote bek opzet, en daar hoor je mij nu ook niet meer over.
een irc-op lastigvallen irl dat keur je af
maar een user lastig vallen irl keur je goed?
kromme gedachten.. d'r zit net een kronkeltje te veel in je hersenen vrees ik

[ Bericht 1% gewijzigd door Peter op 23-02-2005 15:04:55 ]
dag
  woensdag 23 februari 2005 @ 15:20:51 #183
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_25215511
Dirkh, kneusje, ga je nu opvattingen van users gebruiken bij het sluiten van topics? Jij hebt toch dat blauwe kleurtje omdat jij in staat bent om topics in te schatten e.d.? Ben je gewoon te eigenwijs om toe te geven dat je fout bent?
pi_25215610
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:59 schreef petre86 het volgende:

[..]

een irc-op lastigvallen irl dat keur je af
maar een user lastig vallen irl keur je goed?
kromme gedachten.. d'r zit net een kronkeltje te veel in je hersenen vrees ik
In het irc verhaal was PP (onder andere) de persoon met de grootste bek. Curry was degene met de meeste zeggenschap, en de beste argumenten. Curry lokte niks uit, hij reageerde alleen op iets anders. In dit geval reageert een user op de idiote acties van een als user mislukt sujet, en ik vind dat hij dat met een ludieke actie gedaan heeft.
Laptop kopen?
pi_25215615
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:20 schreef ShaoliN het volgende:
Ben je gewoon te eigenwijs om toe te geven dat je fout bent?
Ja, want als het niet aan jullie soort jankzakken had gelegen, dan was het topic gewoon open gebleven, wat mij betreft. Maar ik bepaal de regels niet. Dan maar de policy strakker hanteren.
  woensdag 23 februari 2005 @ 15:30:10 #186
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_25215639
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:28 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Ja, want als het niet aan jullie soort jankzakken had gelegen, dan was het topic gewoon open gebleven, wat mij betreft. Maar ik bepaal de regels niet. Dan maar de policy strakker hanteren.
Jij bepaalt de regeltjes toch wel? Jij bent toch modje hier? Veelal de enige zelfs.
  woensdag 23 februari 2005 @ 15:41:16 #187
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_25215794
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:28 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

In het irc verhaal was PP (onder andere) de persoon met de grootste bek. Curry was degene met de meeste zeggenschap, en de beste argumenten. Curry lokte niks uit, hij reageerde alleen op iets anders. In dit geval reageert een user op de idiote acties van een als user mislukt sujet, en ik vind dat hij dat met een ludieke actie gedaan heeft.
ARGH!

zelfs in een discussie die niets met mij te maken heeft, weet je me nog te betrekken!
Obsessed freak
pi_25215826
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:41 schreef Ruis het volgende:

[..]

ARGH!

zelfs in een discussie die niets met mij te maken heeft, weet je me nog te betrekken!
Obsessed freak
Hey, ik haalde het onderwerp niet aan hoor
Laptop kopen?
pi_25215928
Even een serieuze vraag...

Waarom wordt van eigenlijk iedereen direct elk topic wat de modjes niet aanstaat gesloten, terwijl users als Conflict gewoon baggetopics mogen blijven openen, en er totaal niet tegen wordt opgetreden....?!

Een Conflict topic... bijvoorbeeld.. waarom is die in hemelsnaam nog gewoon open?
pi_25215976
quote:
Dirkh (Moderator) - woensdag 23 februari 2005 @ 15:09 http://forum.fok.nl/topic/672109/1/151#25215327

Helaas, dit topic moet dicht. Dit in verband met klachten van bepaalde users die de policy er bij halen en op zich misschien wel een punt hebben, maar niet in kunnen schatten hoe dit topic is bedoeld.
Jammer.
policy zijn regels waar je je aan te houden hebt, of dit gebeurd is aan de modjes, maar als er daaraan twijfel bestaat dan kun je in feedback terecht. wat dus ook gebeurd is.
degene die het topic gesloten heeft ben jij nog altijd zelf dirkh!
als je er niet achter staat, en je geloofd niet dat de policy-overtredingen ernstig genoeg zijn, dan laat je hem toch open?
"ik sluit hem maar, want anders krijg ik gezeik" redenatie..
dag
  woensdag 23 februari 2005 @ 15:57:31 #191
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25216049
Jankzak? Je kan je niet meer in normale termen uitdrukken Dirkh? Kritiek leveren, wijzen op misstanden en dan ben je een jankzak? Alleen maar omdat je niet meer ongestoord een user kan uitlachen?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_25216092
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:53 schreef petre86 het volgende:

[..]

policy zijn regels waar je je aan te houden hebt, of dit gebeurd is aan de modjes, maar als er daaraan twijfel bestaat dan kun je in feedback terecht. wat dus ook gebeurd is.
degene die het topic gesloten heeft ben jij nog altijd zelf dirkh!
als je er niet achter staat, en je geloofd niet dat de policy-overtredingen ernstig genoeg zijn, dan laat je hem toch open?
Flikker toch op man, je weet niet eens waar je over lult. Er is n.a.v. dat gejankzak overleg geweest achter de schermen. En nee, ik sta niet achter die beslissing omdat ik het een leuk topic vond en nog steeds vind, maar dat het topic wel tegen de policy is. En daar heb ik mij ook aan te houden. Of ik het leuk vind of niet, daar ben je mod voor.
quote:
pi_25216117
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:57 schreef Dagonet het volgende:
Jankzak? Je kan je niet meer in normale termen uitdrukken Dirkh? Kritiek leveren, wijzen op misstanden en dan ben je een jankzak? Alleen maar omdat je niet meer ongestoord een user kan uitlachen?
Och jeetje, mag ik ook al geen jankzak meer zeggen? Sorry Dagonet. Ik zal het niet meer doen.
  woensdag 23 februari 2005 @ 16:03:03 #194
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_25216129
Maar Dirkh zeg eens eerlijk. Als ik jou opbel en dan een topic erover maak en daarin allerhande ontboezemingen doet, dan zou jij dat ook per direct op slot gooien en mij een ban geven. Op zich weet ik dat er met twee maten gemeten wordt, maar kom dan ook er ook eerlijk voor uit en verschuil je niet achter een argument dat het een leuk topic is.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_25216132
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:00 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Flikker toch op man, je weet niet eens waar je over lult. Er is n.a.v. dat gejankzak overleg geweest achter de schermen. En nee, ik sta niet achter die beslissing omdat ik het een leuk topic vond en nog steeds vind, maar dat het topic wel tegen de policy is. En daar heb ik mij ook aan te houden. Of ik het leuk vind of niet, daar ben je mod voor.
[..]

kon ik toch niet ruiken

maar dan begrijp ik je humeur, in dat topic.. niet waarom je niet normaal op kritiek kan reageren.
dag
  woensdag 23 februari 2005 @ 16:04:34 #196
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_25216147
Ohja en met schelden worden reacties doorgaans niet sterker.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 23 februari 2005 @ 16:13:17 #197
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_25216256
Jeetje Dirk, jochie, wat laat je je kennen zeg.
pi_25216268
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:03 schreef Falco het volgende:
Maar Dirkh zeg eens eerlijk. Als ik jou opbel en dan een topic erover maak en daarin allerhande ontboezemingen doet, dan zou jij dat ook per direct op slot gooien en mij een ban geven. Op zich weet ik dat er met twee maten gemeten wordt, maar kom dan ook er ook eerlijk voor uit en verschuil je niet achter een argument dat het een leuk topic is.
Ik heb het hierboven ook al eens gezegd, maar er zijn geen prive gegevens geplaatst en over ontboezemingen is al helemaal geen sprake.

Het topic was tegen de policy, okay.
pi_25216286
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:13 schreef ShaoliN het volgende:
Ja inderdaad, dit keer zit ik op de kast.
pi_25216327
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:13 schreef ShaoliN het volgende:
Mwah, hij staat voor z'n eigen mening, gaat niet hypocriet meeposten met de beslissing van hogerhand.
Hij mag best ff sacherijnig zijn imo.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_25216372
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:03 schreef Falco het volgende:
Toen alberto zo maar in de uitzending kwam bij fokradio had hij en fok daar ook geen moeite mee. Meets zijn via fok ook heel gewoon, dus het is heel duidelijk dat fok meer is dan alleen maar een anoniem forum, en dat weten bijna alle gebruikers denk ik wel.

Iemand opbellen is dus in dat licht helemaal niet zo vreemd, en als je je mobiel nummer op een website zet die je nog overal promoot ook, dan is dat vragen om gezeik. Het had net zo goed iemand anders kunnen zijn. Dit was gewoon een leuke grap, en aangezien het van te voren niet bekend was dat hij stotterde neem ik aan dat bewezen is dat het om de grap ging, en niet om het stotteren bekend te maken.

Het is dus een uitgedachte grap en die komen wel vaker voor op fok. Zeker in onzin. Bovendien zat hier een aanleiding aan, iemand die uit het wilde weg zomaar iemand belt en dat post is heel wat anders dan iemand bellen en posten die verkondigt of meeloopt dat hij heer en meester over fok wil zijn/worden. Het zou fok niet geweest zijn als een dergelijke reactie uitgebleven was van de users.
Laptop kopen?
pi_25216446
Met iemand irl lastigvallen overschrijdt je een grens. Dat heeft niets meer met de anonimiteit van internet te maken. Zo simpel zie ik het, HTT.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_25216467
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:50 schreef Yeahinho het volgende:

Waarom wordt van eigenlijk iedereen direct elk topic wat de modjes niet aanstaat gesloten, terwijl users als Conflict gewoon baggetopics mogen blijven openen, en er totaal niet tegen wordt opgetreden....?!

Een Conflict topic... bijvoorbeeld.. waarom is die in hemelsnaam nog gewoon open?
Het klopt dat er soms topics snel op slot gaan. Maar meestal proberen we wél een paar topics open te laten waar die users, met hun soort van humor in mee kunnen posten. Als we al die topics open zouden laten, staat in no-time onzin vol met bagger, want dat is ook een beetje de sport van baggeraars. Zoveel mogelijk topics openen met zo weinig mogelijk inhoud.
Of een topic waar alleen een leuk plaatje of link in staat, die gaat ook op slot omdat daar een centraal topic voor is, waar je van harte lust in kan posten.

Topics van Conflict gaan ook op slot, kijk maar eens in zijn TO-geschiedenis. Ook voor Conflict geldt dat de bagger beperkt moet blijven. Niet iedereen is fan van zijn topics maar er zijn er ook een heleboel die het wel leuk vinden. Daar moeten we dan ook rekening mee houden.
pi_25216516
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:23 schreef HTT-Thalan het volgende:
Iemand opbellen is dus in dat licht helemaal niet zo vreemd, en als je je mobiel nummer op een website zet die je nog overal promoot ook, dan is dat vragen om gezeik. Het had net zo goed iemand anders kunnen zijn. Dit was gewoon een leuke grap, en aangezien het van te voren niet bekend was dat hij stotterde neem ik aan dat bewezen is dat het om de grap ging, en niet om het stotteren bekend te maken.
.
Ter aanvulling: (ja ik blijf er op hameren)
quote:
Vandaag hebben Meki en ik een geweldige grap uitgehaald met de loserbevolking van de website FOK!.nl Een of andere achterlijke user belde als advocaat op naar Meki, in de hoop hem te kunnen bezeiken en persoonsgegevens van de almachtige DePresident te kunnen ontfutselen. Meki had direct door dat het niet om een grootse advocaat, maar om een puisterig pubertje ging. Hij speelde het spel mee door zelfs een artikel op deze weblog te plaatsen. Wat resulteerde was dit topic op FOK! "mijn oom is de baas hoor" , waarin ze opschepten over de grap die ze met Meki zouden hebben uitgehaald. De waarheid is echter anders. Wij lachen ons kapot

posted by DePresident
Vooral dat laatste is niet onbelangrijk om in te schatten hoe er over gedacht wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dirkh op 23-02-2005 16:41:27 ]
pi_25216529
Yvonne, zou ik één dagje...
nutteloze kick, of mag ik er vanuitgaan dat yvonne er goed over nadenkt?
dag
pi_25216561
Wat DP tijdens deze zaak heeft gepost neem ik per definitie al niet serieus.
Zoals ik 'm ken heeft Meki het serieus genomen.
pi_25216578
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:35 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Ter aanvulling: (ja ik blif er op hameren)
[..]

Vooral dat laatste is niet onbelangrijk om in te schatten hoe er over gedacht wordt.
ter aanvulling:
quote:
woensdag, februari 23, 2005
Meki wil wraak zien

Meki heeft MID-handlangers verzocht om alert te blijven en heeft MTO de leven in geroepen om aanslagen op Meki te voorkomen

Gisteren belde Advocaat Spong ( mogelijk een grapjanus ) met Meki en gaf Meki de schuld van platleggen van Fok.nl [ zie Vorige post ] Meki de broer heeft opgenomen en praatte toen met ADVOCAAT Spong .

Meki Broer wist dat het een grapje was maar speelde mee aldus de zwaar betaste broer van Meki . Meki de enige echte vindt dit niet kunnen en zint op wraak . Meki heeft net een vergadering gehad en die verliep goed

Meki Inlichtingen Dienst zal een onderzoek starten tegen Advocaat spong en mensen die erbij horen Mogelijk Boebieboe en zal snel een rechtzaak beginnen jegens Rechtbank Sponk

posted by meki
dit is het laatste bericht op zijn blog.. dus als je die teksten zo belangrijk vindt dan lees je zijn laatste mening ook wel?
( en dat bericht wat jij noemde was door DP geschreven, daarvan weet je niet in hoeverre meki er achter staat... )
dag
pi_25216590
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:30 schreef CartWOman het volgende:
Met iemand irl lastigvallen overschrijdt je een grens. Dat heeft niets meer met de anonimiteit van internet te maken. Zo simpel zie ik het, HTT.
Ik ben het met je eens dat het hier en daar wel eens tot probleme kan leiden, zoals nu dus blijkbaar, en die grens zal er dan ook niet voor niets zijn. 1 keer bellen voor een goede grap vind ik echter heel wat anders dan stelselmatig lastigvallen, zoals DP dat poogt bij de crewleden. Jullie vinden het maar onschuldige mailtjes, maar in deze tijd waar mail als legitiem gezien word, is een massamail juridisch gezien net zo erg als een telefoontje. Niet dat ik het daarmee goed wil praten, maar ik vind dat je dat wel gelijk moet trekken, hij was lastig, dus werd ook lastiggevallen.

Een telefoontje komt gewoon veel persoonlijker over dan een mailtje, maar het maakt in feite geen zak uit. Als de "advocaat" hem gemaild had en het resultaat had gepost was de rel hetzelfde geweest. DP overschreed de grenzen van wat kan en wat niet kan net zo goed.
Laptop kopen?
pi_25216642
Maar goed, we kunnen er lang en breed over door blijven lullen, het was tegen de policy. Wat Meki of DP er ook van vinden.
Daarom is het dicht.
pi_25216787
Wat DP betreft ben ik het dan ook volledig met je eens, HTT.

Dirkh, je hebt gelijk, ik laat het verder rusten en ga een groot stuk taart eten.
  woensdag 23 februari 2005 @ 17:19:42 #211
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_25216975
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:30 schreef CartWOman het volgende:
Definieer IRL... is dat per telefoon, of per mail? Ik zie geen verschil. Er is een spel gaande dat door DP (en Meki) is begonnen. Nu ze plotseling aan de verliezende kant blijken te staan is het niet leuk meer. Dus waarom sluiten? Zijn die topics over onze schoonmaakster-wervende marktplaatsbezoeker ook gesloten toen ik ff niet keek
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_25217054
jezus wat een gejank eerst met z'n 2en de gehele crew bedreigen
(ik weet dat het alleen dp was maar meki stond er achter)
en daarna lopen janken als ze in de maling genomen worden.
Het was gewoon een goede grap er is niks verkeerds gezegd tijdens dat gesprek
zwarte scheids bananen op het veld, bij een duitse scheids gooi je toch ook geen fietsen?
  woensdag 23 februari 2005 @ 17:36:11 #213
19297 stinkie
pi_25217202
[(ex-)crew] Post hier je fanmail van DP.

mag deze op slot? Per direct? Prive mail word gepost, er word een user afgezeken. Ik vind dit niet kunnen, zeker niet als het word geopend door zijn hypocriet jankgeval als Dago
Gelijke monniken, gelijke kappen
pi_25217440
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 17:36 schreef stinkie het volgende:
[(ex-)crew] Post hier je fanmail van DP.

mag deze op slot? Per direct? Prive mail word gepost, er word een user afgezeken. Ik vind dit niet kunnen, zeker niet als het word geopend door zijn hypocriet jankgeval als Dago
Gelijke monniken, gelijke kappen
We nemen het even mee naar achteren. Ik ben voor openhouden, om de hypocretie aan te tonen.
Of ben ik dan weer hypocriet. (Ik vind dat zo'n lekker woord hè? En ik ben niet de enige. )
  Admin woensdag 23 februari 2005 @ 17:53:06 #215
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_25217460
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:37 schreef petre86 het volgende:
Yvonne, zou ik één dagje...
nutteloze kick, of mag ik er vanuitgaan dat yvonne er goed over nadenkt?
Wat denk je zelf Petri?
DENK eens na?
Probeer het eens.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 23 februari 2005 @ 17:56:57 #216
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_25217528
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:39 schreef Dirkh het volgende:
Gemakshalve wordt er even over een link in betreffende topic gelezen.
Dit stond op Mekis log. Hij heeft er van genoten.
http://flappentapper.nl/fok/meki.html
Sorry hoor, maar dit MOET ik even kwijt:
quote:
Meki Shop in Argentinie ??
Meki Shop in Argentine Volgens Meki Shop Argentinie Manager Nikolas

Vandaag Had Meki een gesprek met Nikolas die nu woonachtig is in Argentinie in Mar del Plata een finanicieel plek in Buenos Aires . Zijn taak is Meki Shop bekender maken in zijn land - zo gaat hij Meki.tk op elke straat opschrijven bij muren en Meki.tk bekender maken bij zijn vrienden ook kijkt hij of het mogelijk is om een Meki shop te openen in Argentinie

Nikolai : Ik vind het erg leuk om dit te doen ik ga Meki helpen om zijn bekendheid in Argentinie bekender maken

Meki van Meki.com is nu actief in USA en Meki toko is nu bezig in Japan

http://supermeki.blogspot(...)p-in-argentinie.html
Trotse papa van Eden
pi_25218032
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:50 schreef Yeahinho het volgende:

Ach, jij zoekt mijn topics op en gaat tientallen keren mijn naam icm een kotssmiley posten. Blijf gewoon weg! Heb ik je ook al eens via mail gevraagd maar je blijkt het niet te snappen.

Tip: Als je mijn naam ziet, vooral niet klikken. Dan is het hierbij opgelost
  woensdag 23 februari 2005 @ 19:12:58 #218
19297 stinkie
pi_25218741
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 17:51 schreef Dirkh het volgende:

[..]

We nemen het even mee naar achteren. Ik ben voor openhouden, om de hypocretie aan te tonen.
Of ben ik dan weer hypocriet. (Ik vind dat zo'n lekker woord hè? En ik ben niet de enige. )
Ja, dat woord is idd geil ja, maar kun je de zaken dan omdraaien? Die dichtgooien en het Meki topic open?

Anyway, I like the way you think
pi_25219243
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 17:53 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wat denk je zelf Petre?
DENK eens na?
Probeer het eens.
Weledelgestelde dame yvonne, ik ben van mening dat ik er op mag vertrouwen dat u over de capaciteiten beschikt een afgewogen beslissing te maken over het wel of niet kicken van een topic.
Doch moet ik vaststellen dat het hier geen nut heeft, althans, geen - voor mij duidelijke - nut.
In over wegeing nemende dat mijn humeur door de andere voorgevallen zaken niet op zijn best was ten tijde van mijn schrijven, moet ik u mededelen dat ik wellicht een inschattingsfout heb gemaakt, echter vroeg ik alleen een bevestiging van mijn oordeel, daar vergaar ik immers meer kennis mee. Mocht u zich door mijn vraag aan een modje van het subforum Onzin voor je Leven, beledigd voelen, dan ontvangt u hierbij mijn welgemeende excuses.
Ik hoop de situatie voor u voldoende te hebben toegelicht.

met vriendelijke groet en hoogachtend,

petre86
dag
pi_25219341
wehehehe 1 discussie dat in 3 topics wordt gevoerd
zwarte scheids bananen op het veld, bij een duitse scheids gooi je toch ook geen fietsen?
  donderdag 24 februari 2005 @ 00:56:56 #221
112892 Anguisy
The Enema Bandit
pi_25225225
ej DirkH
  donderdag 24 februari 2005 @ 00:59:34 #222
112892 Anguisy
The Enema Bandit
pi_25225269
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 17:53 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wat denk je zelf Petri?
DENK eens na?
Probeer het eens.
Je zou NIET meer reageren!

[ Bericht 1% gewijzigd door Anguisy op 24-02-2005 01:03:05 (Over dit onderwerp dan) ]
pi_25226521
Ben ik eens een keer 's nachts om een uur of half drie wakker, is die smerige homo van een Laffer er niet met zijn grote muil. Ik zal nog een keer wakker blijven.
pi_25230825
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 02:25 schreef Dirkh het volgende:
Ben ik eens een keer 's nachts om een uur of half drie wakker, is die smerige homo van een Laffer er niet met zijn grote muil. Ik zal nog een keer wakker blijven.
Let jij een beetje op je taalgebruik?
pi_25235384
Ik post hier even wat tekst. Gewoon om te kijken of er uiteindelijk iets uit voortkomt.
Ongeleide actie, ongeleide reactie enzo.
pi_25236380
nou ze denken echt dat ik achterlijk ben..

Slotje/ban/nekschot/castratie/sirtaki/amputatie* gaarne.

Alvast bedankt. .

* Doorhalen wat niet van toepassing is
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_25238198
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 18:42 schreef Insomaniac het volgende:
nou ze denken echt dat ik achterlijk ben..

Slotje/ban/nekschot/castratie/sirtaki/amputatie* gaarne.

Alvast bedankt. .

* Doorhalen wat niet van toepassing is
Het eerste kan je alvast afstrepen, de rest staat op de agenda. Lijkt mij een goed plan.
Ben ik vrij in de volgorde? Want na een nekschot is een amputatie een stuk minder leuk.
pi_25238771
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 20:26 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Het eerste kan je alvast afstrepen, de rest staat op de agenda. Lijkt mij een goed plan.
Ben ik vrij in de volgorde? Want na een nekschot is een amputatie een stuk minder leuk.
Je bent echt helemaal vrij in volgorde. Doe wat je goeddunkt en schroom vooral niet om de bloederige filmpjes te posten. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_25239522
Kan Chen niet naar Irak worden gebannen om daar de Nederlandse troepen te vervangen? dan kan ONZ van zijn bagger verlost zijn!
Trotse papa van Eden
pi_25239653
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:38 schreef B4CO het volgende:
Kan Chen niet naar Irak worden gebannen om daar de Nederlandse troepen te vervangen? dan kan ONZ van zijn bagger verlost zijn!
Zeg, ziet het er hier uit als een reisburo?
pi_25239714
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:38 schreef B4CO het volgende:
Maar eh, even serieus.
Wat heeft hij vanavond in Onzin gedaan dan? Ik zie niks.
Wat is dan de reden van jouw post?
pi_25239717
Nee, maar een inzameling is misschien een optie
Trotse papa van Eden
pi_25239795
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:49 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Maar eh, even serieus.
Wat heeft hij vanavond in Onzin gedaan dan? Ik zie niks.
Wat is dan de reden van jouw post?
Nou Je hebt net 2 topics terecht van hem gesloten,
Weetje... en
weetje
Ik erger me af en toe aan mensen die na 1x een waarschuwing hebben gehad nog stug doorgaan.

Wilde dat alleen ff kwijt
Trotse papa van Eden
pi_25240334
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 20:57 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Je bent echt helemaal vrij in volgorde. Doe wat je goeddunkt en schroom vooral niet om de bloederige filmpjes te posten. .
Gemeen wijf!
  vrijdag 25 februari 2005 @ 01:07:34 #235
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_25243218
Laamaar...
Dankje Dirkh...
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_25245721
Een haring!

.

Goed slotje, Knut mên.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  vrijdag 25 februari 2005 @ 09:07:06 #237
2738 Knut
Loyal Dog
pi_25245751
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 09:04 schreef MUUS het volgende:
Een haring!

.

Goed slotje, Knut mên.
Zijn imago, wat doe je ?
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_25249802
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:53 schreef B4CO het volgende:

[..]

Ik erger me af en toe aan mensen die na 1x een waarschuwing hebben gehad nog stug doorgaan.
Ja da's kei irritant altijd!
pi_25250040
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 14:05 schreef Conflict het volgende:

[..]

Ja da's kei irritant altijd!
Omdat het BAGGER was Conflict ! DAAROM BAG-GER!

[/dirkh]

Laptop kopen?
pi_25252891
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 14:24 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Omdat het BAGGER was Conflict ! DAAROM BAG-GER!

[/dirkh]

bagger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')