quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:30 schreef boebiedoe het volgende:
Sure Meki..
Luister en huiver naar Meki. Files zijn via IRC verspreid en de maker is onbekend.Met dank aan Dirkh voor het hosten.
www.flappentapper.nl/fok/VoxPlay.msi
www.flappentapper.nl/fok/62306.5674.VOX
De msi is een player, de vox de soundfile. Have fun..
MP3!!
Via Nitespeed!
http://www.freewebtown.com/tl_eenakter/meki_cbr1.mp3
Mirror van Nitespeed's goddelijke conversie:
http://www.zixs.nl/meki_cbr1.mp3
Insow.quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:30 schreef Insomaniac het volgende:
Sjonnie.
MUUS.quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:31 schreef MUUS het volgende:
Ik zal even de linkjes in de OP plakken, J_F.
Dat zou ik heel lief van je vinden.quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:31 schreef MUUS het volgende:
Ik zal even de linkjes in de OP plakken, J_F.
memememememoemoemoemoest jejejejejejejijij oooooooook zozozozzzooolalalachen?quote:
Is dit een spelletje?quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:40 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Mememememememememememeki.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The gum you like, is coming back in style.
Moet ik het uitleggen of zie je het zelf al?quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:40 schreef Calella het volgende:
Er is in dit hele land één,
ik herhaal: één leuke allochtoon.
PS. Lekkere topic-titel ook. Zielige tyfus-racist.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Moet ik het uitleggen of zie je het zelf al?
Zucht.quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:48 schreef Calella het volgende:
[..]
En één leuke autochtoon en dat is Jos Brink.![]()
Hallo lieve mensjen!quote:
Alsof er van BOE geen mp3's zijn te vinden alwaar hij loopt te stotteren zegquote:Op woensdag 23 februari 2005 09:30 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik hoorde hem gisteravond al van Boe, converteren was ook al gelukt, maar kon zo gauw even geen progje vinden om hem duidelijker en langzamer te maken.
Teringgoede grap, en voorzover we Meki en DP al niet serieus namen, staan ze nu natuurlijk helemaal bekend als een stelletje kwijlende lafbekken![]()
Als iemand stottert uit angst is het inderdaad veel leuker dan iemand die stottert van naturequote:Op woensdag 23 februari 2005 10:29 schreef Posdnous het volgende:
Bwahahahahaha.....iemand die stottert!!! omfg.
.
http://www.actionradio.nl/programmas.php?programmaid=3quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Alsof er van BOE geen mp3's zijn te vinden alwaar hij loopt te stotteren zeg![]()
![]()
Yvonne en Danny, vertel nog eens van vroeger...
Zit je zonder worden? Of krijg je ze er door het gestotter niet uitquote:
*aait Mekiquote:
geen commentaar zometeen persconferentiequote:Op woensdag 23 februari 2005 11:15 schreef HTT-Thalan het volgende:
Meki, is jouw moeder door een schaap met een spraakgebrek genomen, of heb je wat lessen van de integratiecurcus geskipt? Je zinsbouw is om te huilen van het lachen
You múst be kidding mequote:Op woensdag 23 februari 2005 11:26 schreef Dirkh het volgende:
Laten we het niet alleen over het gestotter hebben. Al is het wel een leuk onderdeel, maar hou het wel binnen de perken.
Om de oren slaat met de nieuwe FAQ. http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/45
jah en nog watquote:Op woensdag 23 februari 2005 12:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vond je het origineel beter Meki?.
oow jah jij bent nu ook een verdachtequote:Op woensdag 23 februari 2005 12:22 schreef HTT-Thalan het volgende:
Hey Meki, ben je ook te huur of niet? Ik heb nog een rituele schapenslachting gepland staan voor de besnijdenis van de 2e vrouw van je neefs broertje, en we zoeken nog een standup comedian
Ik weet het niet Mekiquote:Op woensdag 23 februari 2005 12:21 schreef Meki het volgende:
[..]
jah en nog wat
DP zei dat je hem vijand bent waarom ?
quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik weet het niet Meki
Hij vindt mij stom, zou jij even kunnen vragen waarom?
quote:Hey, latente schapenneukers, hoe is het nou met die Jihad van jullie? Gaan jullie bommen plaatsen? Of gillend met AK's binnenrennen met dynamiet om jullie middel? Of krijgen we straks een 747 binnen bij trueserver?
Vertel man, vertel, let me hear all about, ik zit op het puntje van mn stoel, al was het alleen maar om mijn stoel niet onder te zeiken van het lachen als ik jullie weer zie posten
Groeten, Thalan
http://www.actionradio.nl/programmas.php?programmaid=3quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:42 schreef kastanova het volgende:
Waarom heb ik eigenlijk nog nooit het stottergesprek van boebiedoe gehoord
En heeft iemand het toevallig nog ergens liggen?
Dude, ik zit nu al een uur naar slaapverwekkend gezever te luisteren en heb het nog steeds niet gehoordquote:Op woensdag 23 februari 2005 13:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
http://www.actionradio.nl/programmas.php?programmaid=3
Daar in de archieven (onderaan de pagina, pulldown menu) eind 2003
Ja ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2005 13:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, ik zit nu al een uur naar slaapverwekkend gezever te luisteren en heb het nog steeds niet gehoord.
Zou je niet iets specifieker kunnen zijn?
In 5 minuten?quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:17 schreef kastanova het volgende:
Dude, ik zit nu al een uur naar slaapverwekkend gezever te luisteren en heb het nog steeds niet gehoord.
Beetje opletten hè:quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:24 schreef UIO_AMS het volgende:
In 5 minuten?
quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:02 schreef Dagonet het volgende:
http://www.actionradio.nl/programmas.php?programmaid=3
En dan de programma's van eind december 2003.
Ah, ik zag alleen de reactie van Dago om 13.12 uur.quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:33 schreef kastanova het volgende:
Beetje opletten hè:
Ja. Het gesprek waar Youssef en consorten op doelen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:47 schreef kastanova het volgende:
Het zal aan mij liggen, maar ik heb hem geen enkele keer horen stotteren
Heb het gesprek geluisterd waarbij verteld werd dat er aangifte gedaan zou worden, is dat het goede gesprek wel
Are you kidding? Hij stottert het hele gesprek lang doorquote:Op woensdag 23 februari 2005 13:47 schreef kastanova het volgende:
Het zal aan mij liggen, maar ik heb hem geen enkele keer horen stotteren
Heb het gesprek geluisterd waarbij verteld werd dat er aangifte gedaan zou worden, is dat het goede gesprek wel
De verbinding haperde nogal.quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:57 schreef Aventura het volgende:
[..]
Are you kidding? Hij stottert het hele gesprek lang door
quote:Meki wil wraak zien
Meki heeft MID-handlangers verzocht om alert te blijven en heeft MTO de leven in geroepen om aanslagen op Meki te voorkomen
Gisteren belde Advocaat Spong ( mogelijk een grapjanus ) met Meki en gaf Meki de schuld van platleggen van Fok.nl [ zie Vorige post ] Meki de broer heeft opgenomen en praatte toen met ADVOCAAT Spong .
Meki Broer wist dat het een grapje was maar speelde mee aldus de zwaar betaste broer van Meki . Meki de enige echte vindt dit niet kunnen en zint op wraak . Meki heeft net een vergadering gehad en die verliep goed
Meki Inlichtingen Dienst zal een onderzoek starten tegen Advocaat spong en mensen die erbij horen Mogelijk Boebieboe en zal snel een rechtzaak beginnen jegens Rechtbank Sponk
quote:Meki Inlichtingen Dienst zal een onderzoek starten tegen Advocaat spong en mensen die erbij horen Mogelijk Boebieboe en zal snel een rechtzaak beginnen jegens Rechtbank Sponk
Ik weiger sowieso me daar een voorstelling bij te maken.quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen
Zo diep de anus ingaan dat je kan neuspeuteren.quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen
Je bent er nog!quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:25 schreef Nouk het volgende:
Ah wat sneu.
Inderdaadquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:55 schreef sampoo het volgende:
[..]
Wauw! Meki is of compleet gestoord of een genie.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |