Ja. Het gesprek waar Youssef en consorten op doelen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:47 schreef kastanova het volgende:
Het zal aan mij liggen, maar ik heb hem geen enkele keer horen stotteren
Heb het gesprek geluisterd waarbij verteld werd dat er aangifte gedaan zou worden, is dat het goede gesprek wel

Are you kidding? Hij stottert het hele gesprek lang doorquote:Op woensdag 23 februari 2005 13:47 schreef kastanova het volgende:
Het zal aan mij liggen, maar ik heb hem geen enkele keer horen stotteren
Heb het gesprek geluisterd waarbij verteld werd dat er aangifte gedaan zou worden, is dat het goede gesprek wel

De verbinding haperde nogal.quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:57 schreef Aventura het volgende:
[..]
Are you kidding? Hij stottert het hele gesprek lang door

quote:Meki wil wraak zien
Meki heeft MID-handlangers verzocht om alert te blijven en heeft MTO de leven in geroepen om aanslagen op Meki te voorkomen
Gisteren belde Advocaat Spong ( mogelijk een grapjanus ) met Meki en gaf Meki de schuld van platleggen van Fok.nl [ zie Vorige post ] Meki de broer heeft opgenomen en praatte toen met ADVOCAAT Spong .
Meki Broer wist dat het een grapje was maar speelde mee aldus de zwaar betaste broer van Meki . Meki de enige echte vindt dit niet kunnen en zint op wraak . Meki heeft net een vergadering gehad en die verliep goed
Meki Inlichtingen Dienst zal een onderzoek starten tegen Advocaat spong en mensen die erbij horen Mogelijk Boebieboe en zal snel een rechtzaak beginnen jegens Rechtbank Sponk

quote:Meki Inlichtingen Dienst zal een onderzoek starten tegen Advocaat spong en mensen die erbij horen Mogelijk Boebieboe en zal snel een rechtzaak beginnen jegens Rechtbank Sponk

Ik weiger sowieso me daar een voorstelling bij te maken.quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen

Zo diep de anus ingaan dat je kan neuspeuteren.quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen

Je bent er nog!quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:25 schreef Nouk het volgende:
Ah wat sneu.

Inderdaadquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:55 schreef sampoo het volgende:
[..]
Wauw! Meki is of compleet gestoord of een genie.![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |