quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gelijke monikken, gelijke kappen? Waar komt die onzin vandaan?
En er is al een SC.
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:16 schreef Dirkh het volgende:
Nieuwe FAQ jadiejadieja lezen jadiejadieja, belangrijk, jadiejadie
Ik heb je post uit dat topic gewist, om te voorkomen dat we daar een hele discussie gaan voeren en het topic daardoor verpest wordt.quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom is dit überhaupt nog open?
http://forum.fok.nl/misc/faq/policy
Nee.quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb je post uit dat topic gewist, om te voorkomen dat we daar een hele discussie gaan voeren en het topic daardoor verpest wordt.
Voor zover ik dat kan inschatten, en eigenlijk ook wel lees, is het van beide partijen om de lol te doen. Er worden geen prive gegevens geplaatst, echter kan je het gesprek als "privelog" beschouwen.
Maar ik vind dat je dat per geval moet inschatten, wat de intentie is van het topic. En dat is de reden dat het nog open is, omdat het niet de bedoeling is om iemand te "beschadigen". Gezien de geschiedenis van het "slachtoffer" en zijn kornuiten, omtrent dit onderwerp, zit het met de intenties wel goed.
Wat jij wil.quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee.
Ik open wel een topic in FB.
Het is het zoveelste meki-bashtopic en weer duikt de crew bovenop iemand die zich niet kan verdedigen met z'n allen, lekker hypocriet stel.
Dagonet heeft gelijk. Zodra iemand prive lastig gevallen wordt naar aanleiding van zijn postgedrag op een forum, gaat men eigenlijk al veel te ver. Om dan in meerdere topics vrolijk diegene te gaan lopen bashen, met behulp van de crew, dat gaat gewoon veel te ver.quote:
Wat ik wil is dat het topic meteen op slot zou zijn getiefd maar het is veel leuker om iemand in z'n gezicht uit te lachen met een man of 50 natuurlijk.quote:
Komop, je bent zelf notabene onzinmod geweest, je weet toch wel hoe onzin werkt? Er word nu eenmaal meer op de man gespeeld en meer ongein uitgehaald dan in andere subfora. Meki en DP willen graag aandacht, dan krijgen ze aandacht. Maar wel op onze manier. En ze hebben er schik in. Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:10 schreef Dagonet het volgende:
Als jij je eigen advies had aangehouden was je al heel lang geleden weggeweest htt. Je bent zelf net zo'n kneus geweest die zich nu inlikt bij de crew.
Een bashtopic waar de crew vrolijk aan meedoet dat regelrecht tegen de policy indruist. Hoe wilde je het anders opvatten?quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Dago, je bent zelf de TS van [(ex-)crew] Post hier je fanmail van DP.
Hoe moeten we dat topic dan opvatten?
quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:21 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Komop, je bent zelf notabene onzinmod geweest,
Waar haal je dát vandaan?quote:je weet toch wel hoe onzin werkt? Er word nu eenmaal meer op de man gespeeld en meer ongein uitgehaald dan in andere subfora.
Precedenten scheppen, onder andere.quote:Meki en DP willen graag aandacht, dan krijgen ze aandacht. Maar wel op onze manier. En ze hebben er schik in. Wat is daar mis mee?
Nou dan. Je opent zelf een bashtopic, wat een vervolg kreeg, en nu mogen wij ze niet meer bashen van jouquote:Op woensdag 23 februari 2005 13:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een bashtopic waar de crew vrolijk aan meedoet dat regelrecht tegen de policy indruist. Hoe wilde je het anders opvatten?
Dat is dan duidelijk.quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:24 schreef Dagonet het volgende:
Een bashtopic waar de crew vrolijk aan meedoet dat regelrecht tegen de policy indruist. Hoe wilde je het anders opvatten?
Ik haalde je door de war met PR, my badquote:Op woensdag 23 februari 2005 13:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]Waar haal je dat vandaan?
[..]
Waar haal je dát vandaan?
[..]
Precedenten scheppen, onder andere.
Ik ben net zo verbaasd als jij dat het klaarblijkelijk gewoon mag. Oh, een paar verschilletjes: ik val mensen niet privé lastig, doe me niet voor als iemand anders en neem geen telefoon gesprekken op.quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:29 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Nou dan. Je opent zelf een bashtopic, wat een vervolg kreeg, en nu mogen wij ze niet meer bashen van jou
Gooi je msn eens aan.quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:32 schreef Dagonet het volgende:
Ik ben net zo verbaasd als jij dat het klaarblijkelijk gewoon mag. Oh, een paar verschilletjes: ik val mensen niet privé lastig, doe me niet voor als iemand anders en neem geen telefoon gesprekken op.
Hier sluit ik me volledig bij aan.quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:05 schreef HTT-Thalan het volgende:
Dago, die gasten zitten en masse de crew te mailen en zogenaamd te bedreigen. Dat is op zich lokt al reacties uit. Als meki en moustafa en de hele achterbuurtjongerengroep van amsterdamzuidoost zich vervolgens bij die kneuzen aansluit, kunnen ze dezelfde aandacht verwachten.
Vervolgens loopt meki de hele tijd zijn weblog hier te promoten, waarop zijn nummer te vinden is. Combineer dat met die schreeuwen van aandacht, en voila, de grap is geboren.
De grap daar is ook niks mis mee, en wat betreft de aandacht die het hier krijgt, daar zijn Meki@Friends blijkbaar zelf ook niet vies van, want anders hadden ze vast allang een topic report of mail naar de crew aangemaakt. In plaats daarvan posten ze lekker mee en gaan door met hun debiele uitingen. Het zijn sukkels en iedereen mag dat weten. Als ze willen dat dit ophoud, tiefen ze maar lekker op naar hun eigen forum en laten ons met rust, dan hebben zij ook geen last meer van ons.
quote:Wat bij de wet is verboden is ook op FOK! verboden.
Kort maar krachtig.
posted by depresident !!quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:39 schreef Dirkh het volgende:
Gemakshalve wordt er even over een link in betreffende topic gelezen.
Dit stond op Mekis log. Hij heeft er van genoten.
http://flappentapper.nl/fok/meki.html
een irc-op lastigvallen irl dat keur je afquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:53 schreef HTT-Thalan het volgende:
Meki is een klein bangebroekje, die zich graag groot wil voordoen met grotemensentaal. DAT is wat ik lees in de posts op zijn Puny weblog
Als hij zo graag de grote man wil uithangen, doet hij dat maar ergens anders, ik heb aan den lijve ondervonden wat er gebeurt als je op fok en onz in het speciaal een grote bek opzet, en daar hoor je mij nu ook niet meer over.
In het irc verhaal was PP (onder andere) de persoon met de grootste bek. Curry was degene met de meeste zeggenschap, en de beste argumenten. Curry lokte niks uit, hij reageerde alleen op iets anders. In dit geval reageert een user op de idiote acties van een als user mislukt sujet, en ik vind dat hij dat met een ludieke actie gedaan heeft.quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
een irc-op lastigvallen irl dat keur je af
maar een user lastig vallen irl keur je goed?
kromme gedachten.. d'r zit net een kronkeltje te veel in je hersenen vrees ik
Ja, want als het niet aan jullie soort jankzakken had gelegen, dan was het topic gewoon open gebleven, wat mij betreft. Maar ik bepaal de regels niet. Dan maar de policy strakker hanteren.quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:20 schreef ShaoliN het volgende:
Ben je gewoon te eigenwijs om toe te geven dat je fout bent?
Jij bepaalt de regeltjes toch wel? Jij bent toch modje hier? Veelal de enige zelfs.quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, want als het niet aan jullie soort jankzakken had gelegen, dan was het topic gewoon open gebleven, wat mij betreft. Maar ik bepaal de regels niet. Dan maar de policy strakker hanteren.
ARGH!quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:28 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
In het irc verhaal was PP (onder andere) de persoon met de grootste bek. Curry was degene met de meeste zeggenschap, en de beste argumenten. Curry lokte niks uit, hij reageerde alleen op iets anders. In dit geval reageert een user op de idiote acties van een als user mislukt sujet, en ik vind dat hij dat met een ludieke actie gedaan heeft.
Hey, ik haalde het onderwerp niet aan hoorquote:Op woensdag 23 februari 2005 15:41 schreef Ruis het volgende:
[..]
ARGH!
zelfs in een discussie die niets met mij te maken heeft, weet je me nog te betrekken!
Obsessed freak
policy zijn regels waar je je aan te houden hebt, of dit gebeurd is aan de modjes, maar als er daaraan twijfel bestaat dan kun je in feedback terecht. wat dus ook gebeurd is.quote:Dirkh (Moderator) - woensdag 23 februari 2005 @ 15:09 http://forum.fok.nl/topic/672109/1/151#25215327
Helaas, dit topic moet dicht. Dit in verband met klachten van bepaalde users die de policy er bij halen en op zich misschien wel een punt hebben, maar niet in kunnen schatten hoe dit topic is bedoeld.
Jammer.
Flikker toch op man, je weet niet eens waar je over lult. Er is n.a.v. dat gejankzak overleg geweest achter de schermen. En nee, ik sta niet achter die beslissing omdat ik het een leuk topic vond en nog steeds vind, maar dat het topic wel tegen de policy is. En daar heb ik mij ook aan te houden. Of ik het leuk vind of niet, daar ben je mod voor.quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
policy zijn regels waar je je aan te houden hebt, of dit gebeurd is aan de modjes, maar als er daaraan twijfel bestaat dan kun je in feedback terecht. wat dus ook gebeurd is.
degene die het topic gesloten heeft ben jij nog altijd zelf dirkh!
als je er niet achter staat, en je geloofd niet dat de policy-overtredingen ernstig genoeg zijn, dan laat je hem toch open?
"ik sluit hem maar, want anders krijg ik gezeik" redenatie..![]()
quote:"ik sluit hem maar, want anders krijg ik gezeik" redenatie..![]()
Och jeetje, mag ik ook al geen jankzak meer zeggen? Sorry Dagonet. Ik zal het niet meer doen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:57 schreef Dagonet het volgende:
Jankzak? Je kan je niet meer in normale termen uitdrukken Dirkh? Kritiek leveren, wijzen op misstanden en dan ben je een jankzak? Alleen maar omdat je niet meer ongestoord een user kan uitlachen?
kon ik toch niet ruikenquote:Op woensdag 23 februari 2005 16:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Flikker toch op man, je weet niet eens waar je over lult. Er is n.a.v. dat gejankzak overleg geweest achter de schermen. En nee, ik sta niet achter die beslissing omdat ik het een leuk topic vond en nog steeds vind, maar dat het topic wel tegen de policy is. En daar heb ik mij ook aan te houden. Of ik het leuk vind of niet, daar ben je mod voor.
[..]
Ik heb het hierboven ook al eens gezegd, maar er zijn geen prive gegevens geplaatst en over ontboezemingen is al helemaal geen sprake.quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:03 schreef Falco het volgende:
Maar Dirkh zeg eens eerlijk. Als ik jou opbel en dan een topic erover maak en daarin allerhande ontboezemingen doet, dan zou jij dat ook per direct op slot gooien en mij een ban geven. Op zich weet ik dat er met twee maten gemeten wordt, maar kom dan ook er ook eerlijk voor uit en verschuil je niet achter een argument dat het een leuk topic is.
Ja inderdaad, dit keer zit ik op de kast.quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:13 schreef ShaoliN het volgende:
Jeetje Dirk, jochie, wat laat je je kennen zeg.
Mwah, hij staat voor z'n eigen mening, gaat niet hypocriet meeposten met de beslissing van hogerhand.quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:13 schreef ShaoliN het volgende:
Jeetje Dirk, jochie, wat laat je je kennen zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |