abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25199230
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 00:32 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Gelijke monikken, gelijke kappen? Waar komt die onzin vandaan?
En er is al een SC.
die sc was later, pas nadat deze gesloten werd
naja
lamaar, het loopt nu wel lekker zo
dag
pi_25199298
Waarom staat dit lentegedoe in mijn actieve topics?
Heb ik hier gereageerd dan
pi_25200274
Hoi.

Zie topicnotes.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  dinsdag 22 februari 2005 @ 09:52:58 #154
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_25201628
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 02:53 schreef MUUS het volgende:
Hoi.

Zie topicnotes.
hoi, ik kan godverdomme geen notes lezen!
pi_25205958
ik kan posten
zwarte scheids bananen op het veld, bij een duitse scheids gooi je toch ook geen fietsen?
  dinsdag 22 februari 2005 @ 22:54:47 #157
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_25212934
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 11:43 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Waarom is dit überhaupt nog open?

http://forum.fok.nl/misc/faq/policy
Ik heb je post uit dat topic gewist, om te voorkomen dat we daar een hele discussie gaan voeren en het topic daardoor verpest wordt.

Voor zover ik dat kan inschatten, en eigenlijk ook wel lees, is het van beide partijen om de lol te doen. Er worden geen prive gegevens geplaatst, echter kan je het gesprek als "privelog" beschouwen.
Maar ik vind dat je dat per geval moet inschatten, wat de intentie is van het topic. En dat is de reden dat het nog open is, omdat het niet de bedoeling is om iemand te "beschadigen". Gezien de geschiedenis van het "slachtoffer" en zijn kornuiten, omtrent dit onderwerp, zit het met de intenties wel goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dirkh op 23-02-2005 12:20:46 ]
  woensdag 23 februari 2005 @ 12:34:46 #160
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25213235
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:12 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Ik heb je post uit dat topic gewist, om te voorkomen dat we daar een hele discussie gaan voeren en het topic daardoor verpest wordt.

Voor zover ik dat kan inschatten, en eigenlijk ook wel lees, is het van beide partijen om de lol te doen. Er worden geen prive gegevens geplaatst, echter kan je het gesprek als "privelog" beschouwen.
Maar ik vind dat je dat per geval moet inschatten, wat de intentie is van het topic. En dat is de reden dat het nog open is, omdat het niet de bedoeling is om iemand te "beschadigen". Gezien de geschiedenis van het "slachtoffer" en zijn kornuiten, omtrent dit onderwerp, zit het met de intenties wel goed.
Nee.

Ik open wel een topic in FB.

Het is het zoveelste meki-bashtopic en weer duikt de crew bovenop iemand die zich niet kan verdedigen met z'n allen, lekker hypocriet stel.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_25213309
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:34 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Nee.

Ik open wel een topic in FB.

Het is het zoveelste meki-bashtopic en weer duikt de crew bovenop iemand die zich niet kan verdedigen met z'n allen, lekker hypocriet stel.
Wat jij wil.
  woensdag 23 februari 2005 @ 12:47:25 #162
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_25213384
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:40 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Wat jij wil.
Dagonet heeft gelijk. Zodra iemand prive lastig gevallen wordt naar aanleiding van zijn postgedrag op een forum, gaat men eigenlijk al veel te ver. Om dan in meerdere topics vrolijk diegene te gaan lopen bashen, met behulp van de crew, dat gaat gewoon veel te ver.

Zal ik voor de grap eens een mail sturen naar Spong om aan te geven dat er hier met bijstand vanuit de crew mensen misbruik maken van zijn naam om andere lastig te vallen? De mailwisseling tussen Spong en Danny zullen ook vast hilarische topics opleveren.

Meki mag wel aangevallen worden op zijn gestotter, maar zodra iemand Tessje een varken noemt is de crew in rep en roer.
  woensdag 23 februari 2005 @ 12:47:27 #163
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25213385
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:40 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Wat jij wil.
Wat ik wil is dat het topic meteen op slot zou zijn getiefd maar het is veel leuker om iemand in z'n gezicht uit te lachen met een man of 50 natuurlijk.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_25213599
Dago, die gasten zitten en masse de crew te mailen en zogenaamd te bedreigen. Dat is op zich lokt al reacties uit. Als meki en moustafa en de hele achterbuurtjongerengroep van amsterdamzuidoost zich vervolgens bij die kneuzen aansluit, kunnen ze dezelfde aandacht verwachten.

Vervolgens loopt meki de hele tijd zijn weblog hier te promoten, waarop zijn nummer te vinden is. Combineer dat met die schreeuwen van aandacht, en voila, de grap is geboren.

De grap daar is ook niks mis mee, en wat betreft de aandacht die het hier krijgt, daar zijn Meki@Friends blijkbaar zelf ook niet vies van, want anders hadden ze vast allang een topic report of mail naar de crew aangemaakt. In plaats daarvan posten ze lekker mee en gaan door met hun debiele uitingen. Het zijn sukkels en iedereen mag dat weten. Als ze willen dat dit ophoud, tiefen ze maar lekker op naar hun eigen forum en laten ons met rust, dan hebben zij ook geen last meer van ons.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  woensdag 23 februari 2005 @ 13:10:13 #165
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25213673
Als jij je eigen advies had aangehouden was je al heel lang geleden weggeweest htt. Je bent zelf net zo'n kneus geweest die zich nu inlikt bij de crew.
  Moderator woensdag 23 februari 2005 @ 13:15:05 #166
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_25213729
Dago, je bent zelf de TS van [(ex-)crew] Post hier je fanmail van DP.
Hoe moeten we dat topic dan opvatten?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_25213802
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 13:10 schreef Dagonet het volgende:
Als jij je eigen advies had aangehouden was je al heel lang geleden weggeweest htt. Je bent zelf net zo'n kneus geweest die zich nu inlikt bij de crew.
Komop, je bent zelf notabene onzinmod geweest, je weet toch wel hoe onzin werkt? Er word nu eenmaal meer op de man gespeeld en meer ongein uitgehaald dan in andere subfora. Meki en DP willen graag aandacht, dan krijgen ze aandacht. Maar wel op onze manier. En ze hebben er schik in. Wat is daar mis mee?

En wat betreft advies, ik had er idd ook voor kunnen kiezen weg te blijven, in plaats daarvan koos ik ervoor minder kneus en meer user te zijn. Dat is redelijk gelukt, vinden veel mensen hier. Ik vind het bovendien nog steeds een beetje lame dat iedereen beweert dat ik me probeer in te likken, alleen maar omdat ik het nu met ze eens ben. Ok, ik schop minder hard tegen de crew, maar de meeste haat jegens de crew had ik op het moment dat ze (terecht) weer eens bagger van mij dichtgooiden. Nu ik niet meer (zo veel) bagger valt er niet zoveel te sluiten, en kan ik het inderdaad beter met ze vinden. Wat is daar fout aan?
Laptop kopen?
  woensdag 23 februari 2005 @ 13:24:17 #168
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25213849
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 13:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Dago, je bent zelf de TS van [(ex-)crew] Post hier je fanmail van DP.
Hoe moeten we dat topic dan opvatten?
Een bashtopic waar de crew vrolijk aan meedoet dat regelrecht tegen de policy indruist. Hoe wilde je het anders opvatten?
  woensdag 23 februari 2005 @ 13:29:14 #169
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25213906
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 13:21 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Komop, je bent zelf notabene onzinmod geweest,
Waar haal je dat vandaan?
quote:
je weet toch wel hoe onzin werkt? Er word nu eenmaal meer op de man gespeeld en meer ongein uitgehaald dan in andere subfora.
Waar haal je dát vandaan?
quote:
Meki en DP willen graag aandacht, dan krijgen ze aandacht. Maar wel op onze manier. En ze hebben er schik in. Wat is daar mis mee?
Precedenten scheppen, onder andere.
pi_25213908
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 13:24 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Een bashtopic waar de crew vrolijk aan meedoet dat regelrecht tegen de policy indruist. Hoe wilde je het anders opvatten?
Nou dan. Je opent zelf een bashtopic, wat een vervolg kreeg, en nu mogen wij ze niet meer bashen van jou
Laptop kopen?
  Moderator woensdag 23 februari 2005 @ 13:29:19 #171
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_25213909
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 13:24 schreef Dagonet het volgende:
Dat is dan duidelijk.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_25213925
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 13:29 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Waar haal je dat vandaan?
[..]

Waar haal je dát vandaan?
[..]

Precedenten scheppen, onder andere.
Ik haalde je door de war met PR, my bad
Laptop kopen?
  woensdag 23 februari 2005 @ 13:32:33 #173
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25213950
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 13:29 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Nou dan. Je opent zelf een bashtopic, wat een vervolg kreeg, en nu mogen wij ze niet meer bashen van jou
Ik ben net zo verbaasd als jij dat het klaarblijkelijk gewoon mag. Oh, een paar verschilletjes: ik val mensen niet privé lastig, doe me niet voor als iemand anders en neem geen telefoon gesprekken op.
  Moderator woensdag 23 februari 2005 @ 13:37:06 #174
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_25214016
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 13:32 schreef Dagonet het volgende:
Ik ben net zo verbaasd als jij dat het klaarblijkelijk gewoon mag. Oh, een paar verschilletjes: ik val mensen niet privé lastig, doe me niet voor als iemand anders en neem geen telefoon gesprekken op.
Gooi je msn eens aan.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_25214513
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 13:05 schreef HTT-Thalan het volgende:
Dago, die gasten zitten en masse de crew te mailen en zogenaamd te bedreigen. Dat is op zich lokt al reacties uit. Als meki en moustafa en de hele achterbuurtjongerengroep van amsterdamzuidoost zich vervolgens bij die kneuzen aansluit, kunnen ze dezelfde aandacht verwachten.

Vervolgens loopt meki de hele tijd zijn weblog hier te promoten, waarop zijn nummer te vinden is. Combineer dat met die schreeuwen van aandacht, en voila, de grap is geboren.

De grap daar is ook niks mis mee, en wat betreft de aandacht die het hier krijgt, daar zijn Meki@Friends blijkbaar zelf ook niet vies van, want anders hadden ze vast allang een topic report of mail naar de crew aangemaakt. In plaats daarvan posten ze lekker mee en gaan door met hun debiele uitingen. Het zijn sukkels en iedereen mag dat weten. Als ze willen dat dit ophoud, tiefen ze maar lekker op naar hun eigen forum en laten ons met rust, dan hebben zij ook geen last meer van ons.
Hier sluit ik me volledig bij aan.

En het is Sponk Dagonet, niet Spong. Sponk. Klein detail.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')