Mjah, oppperdepop.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:15 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dus er kan nu een slotje op dit topic?
Had ik je al verteld dat ik chronisch impotent word van vadsige wijven?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:28 schreef MUUS het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaargh, tonijn, toastjes, haring, zure bommen en elders al een tosti.
Nu wil ik ook..
Had ik je al verteld dat ik teringjopie chagerijnig word als ik honger heb?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Had ik je al verteld dat ik chronisch impotent word van vadsige wijven?
Ik heb een dolby surround koptelefoon, so who the fuck cares?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:38 schreef MUUS het volgende:
[..]
Had ik je al verteld dat ik teringjopie chagerijnig word als ik honger heb?
Koptelefoon of niet, jij gaat echt wel merken dat ik chago ben.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb een dolby surround koptelefoon, so who the fuck cares?.
Dat wordt dus geen sexquote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Koptelefoon of niet, jij gaat echt wel merken dat ik chago ben..
Dan ga je maar lekker vastgebonden op bed chago wezen zodat ik er geen last van hebquote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:45 schreef MUUS het volgende:
Koptelefoon of niet, jij gaat echt wel merken dat ik chago ben..
Wat een suf antwoord.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan ga je maar lekker vastgebonden op bed chago wezen zodat ik er geen last van heb.
Een oplossing hoeft niet altijd spectaculair te zijn hoorquote:
Sorry.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:58 schreef kastanova het volgende:
Een oplossing hoeft niet altijd spectaculair te zijn hoor.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |