Nee, ik wel zeker... We doen mee voor de ervaringquote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:49 schreef The_Hives het volgende:
wat een kutloting, zo maak ik toch nooit kans
quote:N.B. alle poulewedstrijden worden normaal gespeeld en alle KO wedstrijden (vanaf de tussenronde) met bekerregels
Dat dacht ik ook maar je weet niet..quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Het is poule, dus geen winnaar nodig lijkt mij
Sorry, overheen gelezen..quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:21 schreef maniack28 het volgende:
hmmzzzz 2x een VII'er en 1x een VI'er
Mischien maak ik nog wel een kans
Je moet lezen Uddel:
[..]
Zul je eerst weer langs mij moetenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:42 schreef SuperWeber het volgende:dikke waailappen...
Ik ga dit seizoen echt wel winnen
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:11 schreef komrad het volgende:
Nicomart de nummer 3 in onze poule gaat direct naar de tussenronde. Wil jij onze poule uitbreiden naar 4 of niet?
Dat was de laatste paar keren niet zo'n probleemquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:52 schreef qyn het volgende:
[..]
Zul je eerst weer langs mij moeten(wij worden vast weer uitgeloot tegen elkaar
)
Remember the 6-1 last seasonquote:Op zaterdag 19 februari 2005 08:52 schreef maniack28 het volgende:
Poule 2:
Kristiansund - BubbaFat
Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 23-02-2005 om 17:30
MatchID: 37673958
Stadion: The Viking Hall
Is goed!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:42 schreef komrad het volgende:
Oke, de beslsissing is genomen. We laten het zoals het is. Errwin, je bent bij deze eerste reserve. Als meemakuh niet meedoen neem jij zijn plaats in in de tussenronde. (als je wil natuurlijk)
EDIT: nicomart je hebt dus idd een WO woensdag dus je kan zelf iets regelen)
kan je dan even je neuwe teamgegevens hier postenquote:
stfuquote:
Ja je wint met 5-0 en je mag een andere friendly regelenquote:Op zondag 20 februari 2005 05:52 schreef truSteh het volgende:
Dit is helemaal het toppunt, ik denk ik check hattrick ff voordat ik op vakantie ga, heeft TCL de match geweigerd
Nu heeft die mafkees al een andere vriendschappelijke wedstrijd.
Ik neem aan dat ik gewoon nu een 5-0 WO over heb?
Ik kan pas weer op internet (hoop ik, via telefoonkabel gewoon) op maandag ofzo, dus ik lees dan wel hoe het verder moet
* truSteh out
Zullen we eerst even woensdag afwachtenquote:Op zondag 20 februari 2005 21:23 schreef komrad het volgende:
Wedstrijdschema week 2:
Cios Goes Darkravers - KeanoUnited
FC Kielp - Engessa's 11
Zandpol Trappers - Kristiansund
Bubbafat - Silver boys
KSC Grubbenvorst - Team Wolf
TasteTheVictory - Helmunt
Dieptriest - Trustopia Ballers
TCL - Sys rq
Dapp're Strijders - Nokitel.net
Lycky bullballs - Brouwhuis '04
FC Kriebeltjes - FC Uddel
Moonsquad - FC Struisje
vv Emmen - FC Giraffie
Robarka - FC Haaienvoer
Vintage fc - Insane Ones
RFC Rijpelberg vrij
hoezo? gaat het anders te snel voor jequote:Op maandag 21 februari 2005 04:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Zullen we eerst even woensdag afwachten
nee, dan raken de anderen met de toto (die jij nog niet ingevuld hebtquote:Op maandag 21 februari 2005 04:39 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
hoezo? gaat het anders te snel voor je
quote:Op maandag 21 februari 2005 04:42 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee, dan raken de anderen met de toto (die jij nog niet ingevuld hebt) door de war
welk probleemquote:Op maandag 21 februari 2005 04:48 schreef sir_dalord het volgende:
[..]ik zie het probleem niet hoor
Ok mooi, nouja mooi, nu nog een andere friendly zien te regelenquote:Op zondag 20 februari 2005 13:51 schreef komrad het volgende:
[..]
Ja je wint met 5-0 en je mag een andere friendly regelen
Sorry, mn internet lag er de afgelopen 4 dagen uit, toen heb ik zondag voor de wedstrijd ff een kameraad opgebeld dat hij ff mijn opstelling moest verzorgen en omdat wij vaker friendlies tegen elkaar spelen heeft hij toen ook meteen een wedstrijd tussen ons geregeld.quote:Op maandag 21 februari 2005 15:21 schreef truSteh het volgende:
[..]
Ok mooi, nouja mooi, nu nog een andere friendly zien te regelen![]()
anders haal je dat even weg, je weet nooit welke GM's mee zitten te lezenquote:Op maandag 21 februari 2005 23:01 schreef Zwoerd het volgende:
niet erg handige info
Volgende wedstrijd gaat niet door Fc kriebeltjes had al andere wedstrijd geregeld.quote:
dan moeten ze allebei 0 punten krijgen en met 5-0 verliezen.. anders hebben ze al een voorsprong op moonsquad, terwijl geen van beide aangegeven heeft dat de ander niet heeft geaccepteerdquote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:48 schreef komrad het volgende:
Wedstrijdschema week 1:
FC Struisje - FC Kriebeltjes 0-0 (WO) De veroorzaker is niet te acherhalen
dat is wel leuk, maar in welk stadion spelen we? Of gewoon zoals het staat en nog niet neutraal?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:50 schreef komrad het volgende:
Wedstrijdschema week 2:
Cios Goes Darkravers - KeanoUnited
FC Kielp - Engessa's 11
Zandpol Trappers - Kristiansund
Bubbafat - Silver boys
KSC Grubbenvorst - Team Wolf
TasteTheVictory - Helmunt
Dieptriest - Trustopia Ballers
TCL - Sys rq
Dapp're Strijders - Nokitel.net
Lycky bullballs - Brouwhuis '04
FC Kriebeltjes - FC Uddel
Moonsquad - FC Struisje
vv Emmen - FC Giraffie
Robarka - FC Haaienvoer
Vintage fc - Insane Ones
RFC Rijpelberg vrij
Volgende match is neutraal naar ik weet...quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:42 schreef The_Hives het volgende:
hmmz, zal trouwens wel gewoon zijn zoals het staat. Ik daag Nokitel.net uit
nee, volgende match is gewoon in het eigen stadionquote:Op donderdag 24 februari 2005 00:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Volgende match is neutraal naar ik weet...
Dat bedoelde ikquote:Op donderdag 24 februari 2005 00:21 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nee, volgende match is gewoon in het eigen stadion
de match daarop is neutraal
gefeliciteerd.quote:
It was too close!quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:33 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
gefeliciteerd.
beetej saaie wedstrijd![]()
-Raffie-
Vind je het gek trouwens!!!???quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:33 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
gefeliciteerd.
beetej saaie wedstrijd![]()
-Raffie-
Daar heb je idd een punt sd..quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:47 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dan moeten ze allebei 0 punten krijgen en met 5-0 verliezen.. anders hebben ze al een voorsprong op moonsquad, terwijl geen van beide aangegeven heeft dat de ander niet heeft geaccepteerd
Je bedoelt in één wedstrijd 2 WO's of in de poule 2 WO's dat dan het team eruit ligt?quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:09 schreef komrad het volgende:
2x WO is exit, dat krijgt het derde team ook een WO omdat het anders op geen enkele manier eerlijk meer te noemen is.
nou Robar geef dan maar opquote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:04 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
poule 6 en 7 vallen onder de leiding van qyn geloof ik
* Uddel schudt qyn wakkerquote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:04 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
poule 6 en 7 vallen onder de leiding van qyn geloof ik
er kwam na die blessure ook wel een erge waailap in. Jammer van het klote weer voor het geld.quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Dapp're Strijders - Nokitel.Net 2 - 0
Datum: 02-03-2005 om 17:30
MatchID: 37764113
Stadion: De Meer (II)
Publiek: 452
Beetje jammer weer. Dan maar 3e in de poule worden
Sorry nog daarvoor hequote:Op woensdag 2 maart 2005 19:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
er kwam na die blessure ook wel een erge waailap in. Jammer van het klote weer voor het geld.
gelukkig mn trainee maar 1 week blessure
wel neutraal stadion?quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Sorry nog daarvoor he
Brouwhuis uitgedaagt
Aan de organisatoren... goten en superweber spelen onder een hoedje, ik eis diskwalificatie als goten volgende week expres verliestquote:<Joralf> als je niet wint, dan wordt ik boos
<Goten|leren> mwah ik mag SW wel
<Goten|leren> denk dat ik hem wel laat winnen
<Joralf> dan spelen jullie met zn tweeen onder een hoedje
<Goten|leren>
<Joralf> en dat mag niet
<Goten|leren> haha
<Joralf> dan ga ik protest aantekenen en gaan goldboy en ik door
<Joralf> dus ik zou maar zorgen dat je wint
<Joralf> of gelijk speelt
<Goten|leren> Joralf
<Goten|leren> alsof ik jullie ga helpen
<Goten|leren> ik help SW al
<Goten|leren> die vroeg het eerder
<Goten|leren>
Nee, je gaat winnen!quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:37 schreef The_Hives het volgende:
ik ben al door. Dan kan ik sirda met gerust hart laten winnen volgende week
.
Ik kan niet goed tegen huilende mannen van 2 bij 2 bij 2 meter
quote:Op donderdag 3 maart 2005 09:04 schreef qyn het volgende:
Topscorers
Willy Zuber - Robarka - 3
Kor Okker - Robarka - 3
Wietse Kranenbarg - vv Emmen 2
Ormes Vaino - vv Emmen 2
Naser Al-Malik - vv Emmen 2
Jafeth Kemmerling - FC Haaienvoer 1
Kor Okker - Robarka 1
Leon Majdak - FC Giraffie - 1
Håkan Mellell - Robarka - 1
quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:07 schreef Robar het volgende:
Uhm qyn?![]()
Hulde dat je zo snel bent!
Maarruh, er klopt iets niet!
[..]
Klopt, we moeten in een neutraal stadion spelen, daarom had je zeker de uitdaging ingetrokkenquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:12 schreef DeHovenier het volgende:
Poule van 4
Week 1: 1-2 en 3-4 (1 en 3 thuis)
Week 2: 2-3 en 4-1 ( 2 en 4 thuis)
Week 3: 2-4 en 1-3 (Neutraal)
Als ik het goed begrijp, worden de wedstrijden in week 3 in andermans stadion gespeeld (dus niet in mijn of die van Trusteh)??
In dat geval.......is jouw stadion beschikbaar komrad?
je hebt toch wel door dat er gewoon meerdere wedstrijden tegelijkertijd in 1 stadion kunnen plaatsvinden he? zo niet, bij deze...quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:12 schreef DeHovenier het volgende:
In dat geval.......is jouw stadion beschikbaar komrad?
Coolquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:36 schreef Dieptriest het volgende:
Geen idee of ie er blij mee is, maar ik heb TCL uitgedaagd in het stadion van KeanoUnited.
Uhm.. qyn? Volgens mij heeft Moonsquad 2 putnen meer dan FC Struisje, dus volgens mij hoort Moonsquad tweede te staan ipv FC Struisje..quote:Op donderdag 3 maart 2005 09:04 schreef qyn het volgende:
---
Stand
Ploeg Gespeeld Winst Gelijkspel Verlies Punten Doelsaldo
FC Uddel 2 2 0 0 6 9 (9-0)
FC Struisje 2 0 1 1 1 -3 (0-3)
Moonsquad 2 1 0 1 3 -2 (3-5)
FC Kriebeltjes 2 0 1 1 1 -4 (0-4)
---
Als jullie nog willen is mijn stadion natuurlijk ook beschikbaarquote:Op donderdag 3 maart 2005 13:50 schreef truSteh het volgende:
Ik heb inmiddels Sys Rq uitgedaagt, FC Haaienvoer ArenaAchja het moet toch ergens
Nu nog een aantal net zulke hete dames erbij en de teamgeest zal PoE worden....quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:09 schreef Keano het volgende:
[..]
Cool
Ik zal zorgen dat de bubbelbaden na afloop van de wedstrijd lekker heet zijn![]()
He pssstquote:Op donderdag 3 maart 2005 14:21 schreef Uddel het volgende:
[..]
Uhm.. qyn? Volgens mij heeft Moonsquad 2 putnen meer dan FC Struisje, dus volgens mij hoort Moonsquad tweede te staan ipv FC Struisje..
* Uddel heeft nog geen tegengoals in de Fok!Cup..
quote:Stand
Robarka 2 2 0 0 6 8 (8-0)
Wat hebben wij toch een lievige poule zo zonder kaartenquote:Op donderdag 3 maart 2005 09:04 schreef qyn het volgende:
--
poule 6
Ronde 1
FC Struisje - FC Kriebeltjes 0-0 (WO) De veroorzaker is niet te acherhalen
FC Uddel - Moonsquad 5-0 (WO)
Ronde 2
FC Kriebeltjes - FC Uddel 0-4
Moonsquad - FC Struisje 3-0
Stand
FC Uddel 2 2 0 0 6 9 (9-0)
Moonsquad 2 1 0 1 3 -2 (3-5)
FC Struisje 2 0 1 1 1 -3 (0-3)
FC Kriebeltjes 2 0 1 1 1 -4 (0-4)
Topscorers
Arthur Colabro - FC Uddel - 3
Theodoros Skoufos - Moonsquad - 2
Chelvanathan Rajan - FC Uddel - 1
Måns Kuitunen - Moonsquad - 1
Kaarten
Geen
Misschien komt het doordat ik de laatste 7 weken het stadion niet heb schoongemaakt.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:07 schreef komrad het volgende:
pekel, in mijn stadion wil ook niemand spelen
lijkt me wel een duidelijk reden.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:04 schreef pekel het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat ik de laatste 7 weken het stadion niet heb schoongemaakt.![]()
wel slecht dat ze dat nog niet hebben gefixt. Het moet eigenlijk mogelijk worden dat er maximaal 1 wedstrijd gespeeld kan worden in 1 stadion op 1 tijdstip, maar ja dat kan nog niet. Moeten ze maar snel wat aan doen, zoals wel meer dingenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:13 schreef nicomart het volgende:
ja heb het laten weten maar hij dacht dat we neutraal moesten spelen en weigerde daarom..
ik krijg fd kielp en cios goes darkravers woensdag ook op visitue.. lekker met 44 man op het veld
global moderator: trustehquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:04 schreef truSteh het volgende:
wie doet poule 4? anders wil ik hem wel ff doen
Dan doen we een herstel.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:48 schreef -Raffie- het volgende:
poule 7 klopt niet pekel heeft een gewonnen een gelijk en een verloren
(kan zijn dat ik teveel heb gedronken en het verkeerd zie maar dat is volgens mij niet zo)
quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:57 schreef TimmyAsd het volgende:
Vanaf nu stromen de bekerhelden in?
Ik sta te popelen om mijn toekomstige tegenstander af te slachten![]()
Qyn!quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:50 schreef qyn het volgende:
Poule 7
Ronde 1
FC Haaienvoer - vv Emmen 1-5
Fc Giraffie - Robarka 0 - 1
Ronde 2
vv Emmen - FC Giraffie 1-1
Robarka - FC Haaienvoer 7-0
Ronde 3
vv Emmen - Robarka 1-2
FC Haaienvoer - FC Giraffie 0-4
Stand
Robarka 3 3 0 0 9 9 (10-1)
vv Emmen 3 1 1 1 4 3 (7-4)
FC Giraffie 3 1 1 1 4 3 (5-2)
FC Haaienvoer 3 0 0 3 0 -15 (1-16)
Topscorers
Willy Zuber - Robarka - 4
Kor Okker - Robarka - 4
Ormes Vaino - vv Emmen 3
Leon Majdak - FC Giraffie - 3
Wietse Kranenbarg - vv Emmen 2
Naser Al-Malik - vv Emmen 2
Sjors Vlijm - FC Giraffie 2
Jafeth Kemmerling - FC Haaienvoer 1
Håkan Mellell - Robarka - 1
Adrian Allen - Robarka - 1
Kaarten
Bart Verhelst - FC Giraffie 1 x rood
Costel Dimache - vv Emmen 1 x geel
Bas van Aerle - vv Emmen 1 x geel
Naser Al-Malik - vv Emmen 1 x geel
Ernest van der Stoop - FC Giraffie 1 x geel
Juan Gil - vv Emmen 1 x geel
Bob Elderman - FC Giraffie 1 x geel
Johann Künster - FC Haaienvoer 1 x geel
Kor Okker - Robarka 1 x geel
Jacky Fabré - Robarka 1 x geel
Jeremie Stucky - FC Haaienvoer 1 x geel
voor de bepaling van de stand valt de wedstrijd tegen sys rq eruitquote:Op donderdag 10 maart 2005 07:27 schreef truSteh het volgende:
Poule 4
Stand
Sys rq 3 3 0 0 9 +5 (8-3)
Trustopia Ballers 3 1 0 2 3 +2 (7-5)
TCL 3 1 0 2 3 +0 (7-7)
Dieptriest 3 1 0 1 3 -7 (4-11)
Ik heb alleen nog maar ff de standTijdgebrek
nu nu nu!!quote:Op donderdag 10 maart 2005 09:52 schreef komrad het volgende:
de loting, uhmmm, dat zou ik nu kunnen doen
of zal ik wachten tot vanavond?
Sirda wilde het graag vanavond live doen, maar dat lijkt me niet zo handig dus ik ga nu loten. Resultaten in 10 minuten max bekend.quote:
achja wat is live he!! voor mij was dit live en zou ik het vanavond niet kunnen zien!!quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:27 schreef komrad het volgende:
[..]
Sirda wilde het graag vanavond live doen, maar dat lijkt me niet zo handig dus ik ga nu loten. Resultaten in 10 minuten max bekend.
Uitdaging verstuurd. Neutraal terrein in het (bijna) altijd zonnige Argentinië!quote:
Tim_G het is wel de bedoeling zo veel mogelijk in NL te spelen omdat spelen in argentinie extra HT $ kost. Mij persoonlijk zo het niets uitmaken maar ik kan me voorstellen dat mensen liever in NL spelen. Bovendien is het handig als alle wedstrijden op dezelfde tijd ongeveer gespeeld worden.quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:49 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Uitdaging verstuurd. Neutraal terrein in het (bijna) altijd zonnige Argentinië!
6000? agh.......als hij dat niet wil stelt hij zelf maar voor waar hij wil spelen maar ik heb toch een voorkeur voor het buiteland...... 0,2 ervaring ipv 0,1..... scheelt maar weinig natuurlijk maar wie het kleine niet eert.........quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:53 schreef komrad het volgende:
[..]
Tim_G het is wel de bedoeling zo veel mogelijk in NL te spelen omdat spelen in argentinie extra HT $ kost. Mij persoonlijk zo het niets uitmaken maar ik kan me voorstellen dat mensen liever in NL spelen. Bovendien is het handig als alle wedstrijden op dezelfde tijd ongeveer gespeeld worden.
nicequote:Op donderdag 10 maart 2005 12:02 schreef komrad het volgende:
ja mangoworks2002, als er 2 teams gelijk eindigen dan gaat onderling resultaat boven doelsaldo.
Ik kan het verkeerd hebben, maar jij hebt denk ik een iets sterker team in vergelijking tot cios goes darkravers. Eigenlijk zou je 604 moeten spelen ware het niet dat dat training kost en je te weinig ervaring in je team hebt daarvoorquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:00 schreef Jonks het volgende:
bekrregels!
Als je tegen qyn speelt kun je gewoon all defence gaan, hij scoort nooit en met pingels win je sowieso
Mag ik weten waarom Sys rq eruit valt?? Ik heb zeker iets gemistquote:Op donderdag 10 maart 2005 09:12 schreef komrad het volgende:
[..]
voor de bepaling van de stand valt de wedstrijd tegen sys rq eruit
Geschoond:
2 Trustopia ballers: 3 punten (6-3) +3
3 TCL: 3 punten (6-5) +1
4 Dieptriest: 3 punten (3-7) -4
Het maakt in dit geval geen verschil, maar toch
3 ploegen hebben een gelijk aantal punten en op onderling resultaat kan geen eindstand worden opgemaakt. In dat geval strepen we de wedstrijden tegne sys rq weg, omdat nr 1 is geworden en zijn wedstrijden dus niet van belang zijn bij het opmaken van de eindstand.quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:25 schreef truSteh het volgende:
[..]
Mag ik weten waarom Sys rq eruit valt?? Ik heb zeker iets gemist
Poule 4:quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:48 schreef komrad het volgende:
moet je bij DaMadKow zijn maar die heeft wellicht had nog een kater van gisteren
Zie HTmail...alleen op het moment dat ik je weer uit wil dagen knalt HT eruit..fijnquote:Op donderdag 10 maart 2005 11:28 schreef Tim_G het volgende:
[..]
6000? agh.......als hij dat niet wil stelt hij zelf maar voor waar hij wil spelen maar ik heb toch een voorkeur voor het buiteland...... 0,2 ervaring ipv 0,1..... scheelt maar weinig natuurlijk maar wie het kleine niet eert.........![]()
Maakt toch niet uit wanneer ze gespeeld zijn? uiterlijk woensdag nacht is alles gespeeld en kan er donderdag geloot worden.....
Maar wacht wel ff op wat Helmunt ervan vind!![]()
is geen punt joh!! Zou daar ook niet moeilijk over doen als het tegen de regels is hoor!! Succes woensdag!quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zie HTmail...alleen op het moment dat ik je weer uit wil dagen knalt HT eruit..fijn
maar goed, ik weiger dus aangezien het financieel niet aantrekkelijk is (redenen: zie HT mail).
Mocht dit tegen de regels zijn..jammer maar dan heb je een WO.
Iemand btw nog een mooi brabants stadion over? (Tim wil graag naar het zuiden)
Hopelijk is grumpelix optijd, want hij is 08-03-2005 voor het laatst in gelogdquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:42 schreef alkaholic63 het volgende:
Meemakuh's 11 (alkaholic)- Grumpelix is uitgedaagd
dat zijn bekerwedstrijdenquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:23 schreef maniack28 het volgende:
Wat een loting trouwens
Dat is aan de ene kant leuk, maar aan de andere een beetje jammer voor de goeie clubbies...
Neuh, dat redt Goten wel... Dus die gevaarlijke outsider zien we nog terug in de cupquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:30 schreef sir_dalord het volgende:
en sirdalord-goten, in ieder geval 1 gevaarlijke outsider eruit
quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:35 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Neuh, dat redt Goten wel... Dus die gevaarlijke outsider zien we nog terug in de cup
Muhahahahahaquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:35 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Neuh, dat redt Goten wel... Dus die gevaarlijke outsider zien we nog terug in de cup
quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:35 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:14 schreef sir_dalord het volgende:
Ik ga binnenkort wel ff gedag zeggen in nijmegen en als ik met de buurvrouw klaar ben, wip ik ook ff langs bij jd.
Mooiste stadion dat er is!quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:09 schreef truSteh het volgende:
Ik heb Sys rq uitgedaagtHaarlemmerdome zal het stadion worden denk ik
Toch een kleine topper, ik sta 1e in de 6e divisie, hij speelt een divisie hogerquote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:41 schreef Robar het volgende:
sporting amsterdam - Nielzsche's Fußball Mannschaft
Datum: 23-03-2005 om 17:00
MatchID: 38289837
Stadion: Haarlemmerdome
De wedstrijd moet nog gespeeld worden![]()
![]()
Lees die laatste regel eensquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:11 schreef DeHovenier het volgende:
ja, geregeld! Maar met bekerregels?
Een beetje laat (ik ben net terug), dank voor het regelen van eeaquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:12 schreef Johan-Derksen het volgende:
Loting volgende ronde fokcup
Madkow - Paralympic Tricycle Team
Lycky bullballs - Bubbafat
Insane Ones - Robarka
FC Gouda - Zandpol Trappers
meemakuh's 11 - Silver boys
Trustopia Ballers - Sys rq
TasteTheVictory - Hoolieganzen
Nielzsche's Fußball Mannschaft - Sporting Amsterdam
FC Giraffie - Vintage fc
Waailappen United - Kristiansund
KSC Grubbenvorst - Dieptriest
Moonsquad - Dapp're Strijders
FC Uddel - Nokitel.net
vv Emmen - Engessa's 11
TCL - FC Kielp
Team Wolf - KeanoUnited
Denk eraan:
NEUTRAAL terrein en BEKERREGELS
ik hoopte ook op dat uitverkochte stadionquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:53 schreef Robar het volgende:
insane ones - Robarka
Aanvangstijd: 23-03-2005 om 17:00
Speelterrein: Camp Torretjes, Bekerregels. Geregeld!
Stadion: Camp Torretjes (21036) --> goeie keus![]()
Eigendom van: FC Torretjes
Land: Nederland
Regio: Groningen
Laatste verbouwing: 16-01-2005
Totale capaciteit: 101666
Staanplaatsen: 64050
Gewone zitplaatsen: 25417
Overdekte zitplaatsen: 10166
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 2033nu nog een uitverkocht stadion
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 09:41 schreef truSteh het volgende:
truStopia Ballers - Sys rq
Aanvangstijd: 23-03-2005 om 17:00
Speelterrein: Haarlemmerdome, Bekerregels. Geregeld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |