Nee, ik wel zeker... We doen mee voor de ervaringquote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:49 schreef The_Hives het volgende:
wat een kutloting, zo maak ik toch nooit kans
quote:N.B. alle poulewedstrijden worden normaal gespeeld en alle KO wedstrijden (vanaf de tussenronde) met bekerregels
Dat dacht ik ook maar je weet niet..quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Het is poule, dus geen winnaar nodig lijkt mij
Sorry, overheen gelezen..quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:21 schreef maniack28 het volgende:
hmmzzzz 2x een VII'er en 1x een VI'er
Mischien maak ik nog wel een kans
Je moet lezen Uddel:
[..]
Zul je eerst weer langs mij moetenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:42 schreef SuperWeber het volgende:dikke waailappen...
Ik ga dit seizoen echt wel winnen
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:11 schreef komrad het volgende:
Nicomart de nummer 3 in onze poule gaat direct naar de tussenronde. Wil jij onze poule uitbreiden naar 4 of niet?
Dat was de laatste paar keren niet zo'n probleemquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:52 schreef qyn het volgende:
[..]
Zul je eerst weer langs mij moeten(wij worden vast weer uitgeloot tegen elkaar
)
Remember the 6-1 last seasonquote:Op zaterdag 19 februari 2005 08:52 schreef maniack28 het volgende:
Poule 2:
Kristiansund - BubbaFat
Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 23-02-2005 om 17:30
MatchID: 37673958
Stadion: The Viking Hall
Is goed!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:42 schreef komrad het volgende:
Oke, de beslsissing is genomen. We laten het zoals het is. Errwin, je bent bij deze eerste reserve. Als meemakuh niet meedoen neem jij zijn plaats in in de tussenronde. (als je wil natuurlijk)
EDIT: nicomart je hebt dus idd een WO woensdag dus je kan zelf iets regelen)
kan je dan even je neuwe teamgegevens hier postenquote:
stfuquote:
Ja je wint met 5-0 en je mag een andere friendly regelenquote:Op zondag 20 februari 2005 05:52 schreef truSteh het volgende:
Dit is helemaal het toppunt, ik denk ik check hattrick ff voordat ik op vakantie ga, heeft TCL de match geweigerd
Nu heeft die mafkees al een andere vriendschappelijke wedstrijd.
Ik neem aan dat ik gewoon nu een 5-0 WO over heb?
Ik kan pas weer op internet (hoop ik, via telefoonkabel gewoon) op maandag ofzo, dus ik lees dan wel hoe het verder moet
* truSteh out
Zullen we eerst even woensdag afwachtenquote:Op zondag 20 februari 2005 21:23 schreef komrad het volgende:
Wedstrijdschema week 2:
Cios Goes Darkravers - KeanoUnited
FC Kielp - Engessa's 11
Zandpol Trappers - Kristiansund
Bubbafat - Silver boys
KSC Grubbenvorst - Team Wolf
TasteTheVictory - Helmunt
Dieptriest - Trustopia Ballers
TCL - Sys rq
Dapp're Strijders - Nokitel.net
Lycky bullballs - Brouwhuis '04
FC Kriebeltjes - FC Uddel
Moonsquad - FC Struisje
vv Emmen - FC Giraffie
Robarka - FC Haaienvoer
Vintage fc - Insane Ones
RFC Rijpelberg vrij
hoezo? gaat het anders te snel voor jequote:Op maandag 21 februari 2005 04:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Zullen we eerst even woensdag afwachten
nee, dan raken de anderen met de toto (die jij nog niet ingevuld hebtquote:Op maandag 21 februari 2005 04:39 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
hoezo? gaat het anders te snel voor je
quote:Op maandag 21 februari 2005 04:42 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee, dan raken de anderen met de toto (die jij nog niet ingevuld hebt) door de war
welk probleemquote:Op maandag 21 februari 2005 04:48 schreef sir_dalord het volgende:
[..]ik zie het probleem niet hoor
Ok mooi, nouja mooi, nu nog een andere friendly zien te regelenquote:Op zondag 20 februari 2005 13:51 schreef komrad het volgende:
[..]
Ja je wint met 5-0 en je mag een andere friendly regelen
Sorry, mn internet lag er de afgelopen 4 dagen uit, toen heb ik zondag voor de wedstrijd ff een kameraad opgebeld dat hij ff mijn opstelling moest verzorgen en omdat wij vaker friendlies tegen elkaar spelen heeft hij toen ook meteen een wedstrijd tussen ons geregeld.quote:Op maandag 21 februari 2005 15:21 schreef truSteh het volgende:
[..]
Ok mooi, nouja mooi, nu nog een andere friendly zien te regelen![]()
anders haal je dat even weg, je weet nooit welke GM's mee zitten te lezenquote:Op maandag 21 februari 2005 23:01 schreef Zwoerd het volgende:
niet erg handige info
Volgende wedstrijd gaat niet door Fc kriebeltjes had al andere wedstrijd geregeld.quote:
dan moeten ze allebei 0 punten krijgen en met 5-0 verliezen.. anders hebben ze al een voorsprong op moonsquad, terwijl geen van beide aangegeven heeft dat de ander niet heeft geaccepteerdquote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:48 schreef komrad het volgende:
Wedstrijdschema week 1:
FC Struisje - FC Kriebeltjes 0-0 (WO) De veroorzaker is niet te acherhalen
dat is wel leuk, maar in welk stadion spelen we? Of gewoon zoals het staat en nog niet neutraal?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:50 schreef komrad het volgende:
Wedstrijdschema week 2:
Cios Goes Darkravers - KeanoUnited
FC Kielp - Engessa's 11
Zandpol Trappers - Kristiansund
Bubbafat - Silver boys
KSC Grubbenvorst - Team Wolf
TasteTheVictory - Helmunt
Dieptriest - Trustopia Ballers
TCL - Sys rq
Dapp're Strijders - Nokitel.net
Lycky bullballs - Brouwhuis '04
FC Kriebeltjes - FC Uddel
Moonsquad - FC Struisje
vv Emmen - FC Giraffie
Robarka - FC Haaienvoer
Vintage fc - Insane Ones
RFC Rijpelberg vrij
Volgende match is neutraal naar ik weet...quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:42 schreef The_Hives het volgende:
hmmz, zal trouwens wel gewoon zijn zoals het staat. Ik daag Nokitel.net uit
nee, volgende match is gewoon in het eigen stadionquote:Op donderdag 24 februari 2005 00:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Volgende match is neutraal naar ik weet...
Dat bedoelde ikquote:Op donderdag 24 februari 2005 00:21 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nee, volgende match is gewoon in het eigen stadion
de match daarop is neutraal
gefeliciteerd.quote:
It was too close!quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:33 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
gefeliciteerd.
beetej saaie wedstrijd![]()
-Raffie-
Vind je het gek trouwens!!!???quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:33 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
gefeliciteerd.
beetej saaie wedstrijd![]()
-Raffie-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |