kan je dan even je neuwe teamgegevens hier postenquote:
stfuquote:
Ja je wint met 5-0 en je mag een andere friendly regelenquote:Op zondag 20 februari 2005 05:52 schreef truSteh het volgende:
Dit is helemaal het toppunt, ik denk ik check hattrick ff voordat ik op vakantie ga, heeft TCL de match geweigerd
Nu heeft die mafkees al een andere vriendschappelijke wedstrijd.
Ik neem aan dat ik gewoon nu een 5-0 WO over heb?
Ik kan pas weer op internet (hoop ik, via telefoonkabel gewoon) op maandag ofzo, dus ik lees dan wel hoe het verder moet
* truSteh out
Zullen we eerst even woensdag afwachtenquote:Op zondag 20 februari 2005 21:23 schreef komrad het volgende:
Wedstrijdschema week 2:
Cios Goes Darkravers - KeanoUnited
FC Kielp - Engessa's 11
Zandpol Trappers - Kristiansund
Bubbafat - Silver boys
KSC Grubbenvorst - Team Wolf
TasteTheVictory - Helmunt
Dieptriest - Trustopia Ballers
TCL - Sys rq
Dapp're Strijders - Nokitel.net
Lycky bullballs - Brouwhuis '04
FC Kriebeltjes - FC Uddel
Moonsquad - FC Struisje
vv Emmen - FC Giraffie
Robarka - FC Haaienvoer
Vintage fc - Insane Ones
RFC Rijpelberg vrij
hoezo? gaat het anders te snel voor jequote:Op maandag 21 februari 2005 04:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Zullen we eerst even woensdag afwachten
nee, dan raken de anderen met de toto (die jij nog niet ingevuld hebtquote:Op maandag 21 februari 2005 04:39 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
hoezo? gaat het anders te snel voor je
quote:Op maandag 21 februari 2005 04:42 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee, dan raken de anderen met de toto (die jij nog niet ingevuld hebt) door de war
welk probleemquote:Op maandag 21 februari 2005 04:48 schreef sir_dalord het volgende:
[..]ik zie het probleem niet hoor
Ok mooi, nouja mooi, nu nog een andere friendly zien te regelenquote:Op zondag 20 februari 2005 13:51 schreef komrad het volgende:
[..]
Ja je wint met 5-0 en je mag een andere friendly regelen
Sorry, mn internet lag er de afgelopen 4 dagen uit, toen heb ik zondag voor de wedstrijd ff een kameraad opgebeld dat hij ff mijn opstelling moest verzorgen en omdat wij vaker friendlies tegen elkaar spelen heeft hij toen ook meteen een wedstrijd tussen ons geregeld.quote:Op maandag 21 februari 2005 15:21 schreef truSteh het volgende:
[..]
Ok mooi, nouja mooi, nu nog een andere friendly zien te regelen![]()
anders haal je dat even weg, je weet nooit welke GM's mee zitten te lezenquote:Op maandag 21 februari 2005 23:01 schreef Zwoerd het volgende:
niet erg handige info
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |