Dan doen we een herstel.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:48 schreef -Raffie- het volgende:
poule 7 klopt niet pekel heeft een gewonnen een gelijk en een verloren
(kan zijn dat ik teveel heb gedronken en het verkeerd zie maar dat is volgens mij niet zo)
quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:57 schreef TimmyAsd het volgende:
Vanaf nu stromen de bekerhelden in?
Ik sta te popelen om mijn toekomstige tegenstander af te slachten![]()
Qyn!quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:50 schreef qyn het volgende:
Poule 7
Ronde 1
FC Haaienvoer - vv Emmen 1-5
Fc Giraffie - Robarka 0 - 1
Ronde 2
vv Emmen - FC Giraffie 1-1
Robarka - FC Haaienvoer 7-0
Ronde 3
vv Emmen - Robarka 1-2
FC Haaienvoer - FC Giraffie 0-4
Stand
Ploeg Gespeeld Winst Gelijkspel Verlies Punten Doelsaldo
Robarka 3 3 0 0 9 9 (10-1)
vv Emmen 3 1 1 1 4 3 (7-4)
FC Giraffie 3 1 1 1 4 3 (5-2)
FC Haaienvoer 3 0 0 3 0 -15 (1-16)
Topscorers
Willy Zuber - Robarka - 4
Kor Okker - Robarka - 4
Ormes Vaino - vv Emmen 3
Leon Majdak - FC Giraffie - 3
Wietse Kranenbarg - vv Emmen 2
Naser Al-Malik - vv Emmen 2
Sjors Vlijm - FC Giraffie 2
Jafeth Kemmerling - FC Haaienvoer 1
Håkan Mellell - Robarka - 1
Adrian Allen - Robarka - 1
Kaarten
Bart Verhelst - FC Giraffie 1 x rood
Costel Dimache - vv Emmen 1 x geel
Bas van Aerle - vv Emmen 1 x geel
Naser Al-Malik - vv Emmen 1 x geel
Ernest van der Stoop - FC Giraffie 1 x geel
Juan Gil - vv Emmen 1 x geel
Bob Elderman - FC Giraffie 1 x geel
Johann Künster - FC Haaienvoer 1 x geel
Kor Okker - Robarka 1 x geel
Jacky Fabré - Robarka 1 x geel
Jeremie Stucky - FC Haaienvoer 1 x geel
voor de bepaling van de stand valt de wedstrijd tegen sys rq eruitquote:Op donderdag 10 maart 2005 07:27 schreef truSteh het volgende:
Poule 4
Stand
Ploeg Gespeeld Winst Gelijkspel Verlies Punten Doelsaldo
Sys rq 3 3 0 0 9 +5 (8-3)
Trustopia Ballers 3 1 0 2 3 +2 (7-5)
TCL 3 1 0 2 3 +0 (7-7)
Dieptriest 3 1 0 1 3 -7 (4-11)
Ik heb alleen nog maar ff de standTijdgebrek
nu nu nu!!quote:Op donderdag 10 maart 2005 09:52 schreef komrad het volgende:
de loting, uhmmm, dat zou ik nu kunnen doen
of zal ik wachten tot vanavond?
Sirda wilde het graag vanavond live doen, maar dat lijkt me niet zo handig dus ik ga nu loten. Resultaten in 10 minuten max bekend.quote:
achja wat is live he!! voor mij was dit live en zou ik het vanavond niet kunnen zien!!quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:27 schreef komrad het volgende:
[..]
Sirda wilde het graag vanavond live doen, maar dat lijkt me niet zo handig dus ik ga nu loten. Resultaten in 10 minuten max bekend.
Uitdaging verstuurd. Neutraal terrein in het (bijna) altijd zonnige Argentinië!quote:
Tim_G het is wel de bedoeling zo veel mogelijk in NL te spelen omdat spelen in argentinie extra HT $ kost. Mij persoonlijk zo het niets uitmaken maar ik kan me voorstellen dat mensen liever in NL spelen. Bovendien is het handig als alle wedstrijden op dezelfde tijd ongeveer gespeeld worden.quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:49 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Uitdaging verstuurd. Neutraal terrein in het (bijna) altijd zonnige Argentinië!
6000? agh.......als hij dat niet wil stelt hij zelf maar voor waar hij wil spelen maar ik heb toch een voorkeur voor het buiteland...... 0,2 ervaring ipv 0,1..... scheelt maar weinig natuurlijk maar wie het kleine niet eert.........quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:53 schreef komrad het volgende:
[..]
Tim_G het is wel de bedoeling zo veel mogelijk in NL te spelen omdat spelen in argentinie extra HT $ kost. Mij persoonlijk zo het niets uitmaken maar ik kan me voorstellen dat mensen liever in NL spelen. Bovendien is het handig als alle wedstrijden op dezelfde tijd ongeveer gespeeld worden.
nicequote:Op donderdag 10 maart 2005 12:02 schreef komrad het volgende:
ja mangoworks2002, als er 2 teams gelijk eindigen dan gaat onderling resultaat boven doelsaldo.
Ik kan het verkeerd hebben, maar jij hebt denk ik een iets sterker team in vergelijking tot cios goes darkravers. Eigenlijk zou je 604 moeten spelen ware het niet dat dat training kost en je te weinig ervaring in je team hebt daarvoorquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:00 schreef Jonks het volgende:
bekrregels!
Als je tegen qyn speelt kun je gewoon all defence gaan, hij scoort nooit en met pingels win je sowieso
Mag ik weten waarom Sys rq eruit valt?? Ik heb zeker iets gemistquote:Op donderdag 10 maart 2005 09:12 schreef komrad het volgende:
[..]
voor de bepaling van de stand valt de wedstrijd tegen sys rq eruit
Geschoond:
2 Trustopia ballers: 3 punten (6-3) +3
3 TCL: 3 punten (6-5) +1
4 Dieptriest: 3 punten (3-7) -4
Het maakt in dit geval geen verschil, maar toch
3 ploegen hebben een gelijk aantal punten en op onderling resultaat kan geen eindstand worden opgemaakt. In dat geval strepen we de wedstrijden tegne sys rq weg, omdat nr 1 is geworden en zijn wedstrijden dus niet van belang zijn bij het opmaken van de eindstand.quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:25 schreef truSteh het volgende:
[..]
Mag ik weten waarom Sys rq eruit valt?? Ik heb zeker iets gemist
Poule 4:quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:48 schreef komrad het volgende:
moet je bij DaMadKow zijn maar die heeft wellicht had nog een kater van gisteren
Zie HTmail...alleen op het moment dat ik je weer uit wil dagen knalt HT eruit..fijnquote:Op donderdag 10 maart 2005 11:28 schreef Tim_G het volgende:
[..]
6000? agh.......als hij dat niet wil stelt hij zelf maar voor waar hij wil spelen maar ik heb toch een voorkeur voor het buiteland...... 0,2 ervaring ipv 0,1..... scheelt maar weinig natuurlijk maar wie het kleine niet eert.........![]()
Maakt toch niet uit wanneer ze gespeeld zijn? uiterlijk woensdag nacht is alles gespeeld en kan er donderdag geloot worden.....
Maar wacht wel ff op wat Helmunt ervan vind!![]()
is geen punt joh!! Zou daar ook niet moeilijk over doen als het tegen de regels is hoor!! Succes woensdag!quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zie HTmail...alleen op het moment dat ik je weer uit wil dagen knalt HT eruit..fijn
maar goed, ik weiger dus aangezien het financieel niet aantrekkelijk is (redenen: zie HT mail).
Mocht dit tegen de regels zijn..jammer maar dan heb je een WO.
Iemand btw nog een mooi brabants stadion over? (Tim wil graag naar het zuiden)
Hopelijk is grumpelix optijd, want hij is 08-03-2005 voor het laatst in gelogdquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:42 schreef alkaholic63 het volgende:
Meemakuh's 11 (alkaholic)- Grumpelix is uitgedaagd
dat zijn bekerwedstrijdenquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:23 schreef maniack28 het volgende:
Wat een loting trouwens
Dat is aan de ene kant leuk, maar aan de andere een beetje jammer voor de goeie clubbies...
Neuh, dat redt Goten wel... Dus die gevaarlijke outsider zien we nog terug in de cupquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:30 schreef sir_dalord het volgende:
en sirdalord-goten, in ieder geval 1 gevaarlijke outsider eruit
quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:35 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Neuh, dat redt Goten wel... Dus die gevaarlijke outsider zien we nog terug in de cup
Muhahahahahaquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:35 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Neuh, dat redt Goten wel... Dus die gevaarlijke outsider zien we nog terug in de cup
quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:35 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:14 schreef sir_dalord het volgende:
Ik ga binnenkort wel ff gedag zeggen in nijmegen en als ik met de buurvrouw klaar ben, wip ik ook ff langs bij jd.
Mooiste stadion dat er is!quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:09 schreef truSteh het volgende:
Ik heb Sys rq uitgedaagtHaarlemmerdome zal het stadion worden denk ik
Toch een kleine topper, ik sta 1e in de 6e divisie, hij speelt een divisie hogerquote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:41 schreef Robar het volgende:
sporting amsterdam - Nielzsche's Fußball Mannschaft
Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 23-03-2005 om 17:00
MatchID: 38289837
Stadion: Haarlemmerdome
De wedstrijd moet nog gespeeld worden![]()
![]()
Lees die laatste regel eensquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:11 schreef DeHovenier het volgende:
ja, geregeld! Maar met bekerregels?
Een beetje laat (ik ben net terug), dank voor het regelen van eeaquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:12 schreef Johan-Derksen het volgende:
Loting volgende ronde fokcup
Madkow - Paralympic Tricycle Team
Lycky bullballs - Bubbafat
Insane Ones - Robarka
FC Gouda - Zandpol Trappers
meemakuh's 11 - Silver boys
Trustopia Ballers - Sys rq
TasteTheVictory - Hoolieganzen
Nielzsche's Fußball Mannschaft - Sporting Amsterdam
FC Giraffie - Vintage fc
Waailappen United - Kristiansund
KSC Grubbenvorst - Dieptriest
Moonsquad - Dapp're Strijders
FC Uddel - Nokitel.net
vv Emmen - Engessa's 11
TCL - FC Kielp
Team Wolf - KeanoUnited
Denk eraan:
NEUTRAAL terrein en BEKERREGELS
ik hoopte ook op dat uitverkochte stadionquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:53 schreef Robar het volgende:
insane ones - Robarka
Aanvangstijd: 23-03-2005 om 17:00
Speelterrein: Camp Torretjes, Bekerregels. Geregeld!
Stadion: Camp Torretjes (21036) --> goeie keus![]()
Eigendom van: FC Torretjes
Land: Nederland
Regio: Groningen
Laatste verbouwing: 16-01-2005
Totale capaciteit: 101666
Staanplaatsen: 64050
Gewone zitplaatsen: 25417
Overdekte zitplaatsen: 10166
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 2033nu nog een uitverkocht stadion
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 09:41 schreef truSteh het volgende:
truStopia Ballers - Sys rq
Aanvangstijd: 23-03-2005 om 17:00
Speelterrein: Haarlemmerdome, Bekerregels. Geregeld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |